Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w Mławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w Mławie na boisku o nawierzchni poliuretanowej w kompleksie sportowym Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Żołnierzy 80 p. p. Wojska Polskiego 4 w Mławie w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 6. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 DOSTAWA i MONTAŻ
1.1.1. zakup i montaż przyłączy oraz infrastruktury do wytwarzania lodu. Dane techniczne lodowiska i jego elementów: Część I a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: Agregat obudowany - kontenerowy o mocy chłodniczej min. 135 kW przy temperaturze powietrza zewnętrznego + 10 C i prędkości wiatru 1 m/s . Temperatura glikolu wej/wyj = -8/-11 C . Agregat napełniony wsadem roboczym czynnika chłodniczego R 404 A Agregat wyposażony w dwie sprężarki semihermetyczne z dwustopniową regulacją wydajności na każdej ze sprężarek dodatkowo sprężarki wyposażone w system odciążenia rozruchu. Wymiennik płaszczowo rurowy dwuobiegowy. Sekcja skraplania wyposażona w dwa panele po jednym dla każdego obwodu chłodniczego . Wentylatory z płynną regulacją wydajności o obniżonym poziomie hałasu, panele skraplacza zabezpieczone siatką ochronną. Agregat wyposażony w pompę obiegową z systemem zaworów i filtrów mechanicznych , spręż dyspozycyjny pompy minimum 200 kPA . Moduł hydrauliczny wyposażony w zbiornik wyrównawczy o pojemności min 50 L . System sterowania realizowany przez sterownik elektroniczny, zamontowany w szafie sterowniczej w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych z możliwością zmiany parametrów temperaturowych glikolu. System sterowania powinien mieć możliwość automatycznego wyłączenia agregatu, gdy temperatura zewnętrzna spadnie poniżej żądanej temperatury wyjściowej glikolu i ponownego załączenia gdy temperatura wzrośnie. Szafa sterownicza wyposażona w system oświetlenia , w celu wyeliminowania możliwości kondensacji wilgoci na aparaturze elektrycznej szafa wyposażona w system ogrzewania wewnętrznego. Agregat wyposażony w czujnik przepływu glikolu. Agregat chłodniczy musi być nowy i oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn.16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT) Wykonawca zapewnia, na swój koszt, czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy; - Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007, Nr 120, poz. 826, tabela 1 pkt 3); - 24 godzinny serwis b) system chłodniczy Dostawa i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska: - długość pojedynczego modułu 1,00- 2,50 m; - kolektory zasilające winny pracować w układzie Tischelmana; - odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów - 16,7mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i równomiernej temperatury lodu, średnica wewnętrzna przewodu ziębniczego - 6,6mm a średnica zewnętrzna - 9,6, ilość przewodów ziębniczych połączonych ze sobą na jednym pasku - 8szt, szerokość pojedynczego paska łączonych ze sobą przewodów ziębniczych - 120mm. - przewody ziębnicze muszą być wykonane z czarnej gumy EPDM a górna ich warstwa powleczona gumą EPDM w kolorze białym, muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończonym sezonie w kręgi o małej średnicy dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie; Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości; - kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą w celu zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych; a należy zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni styropianu twardego min. EPS 100 o gr. min 5cm i foli PE o grubości min. 0,5 mm. - cały modułowy system ziębniczy tafli lodowiska musi posiadać certyfikat lub deklarację zgodności producenta; UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dane techniczne oraz rysunki systemu. Tafla lodowiska: - o wymiarach 18 m x 30 m, - grubość lodu 5cm, - budowa lodu- warstwowa, - tafla lodowa musi spełniać warunki techniczne pozwalające na korzystanie z lodowiska przy temp. powietrza do +10 oC przy sile wiatru min. 1,5 m/s Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: - deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych oferowanego systemu chłodniczego, c) glikol do napełnienia instalacji lodowiska 35% roztworem w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy układu, z pojemnikami do jego magazynowania oraz przenośną pompę do wypompowania glikolu z układu do pojemników.
1.1.2. Banda okalająca przymrażalna Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1m - 1,2m . wyposażone w dwie bramki we/wy oraz bramę wjazdową dla rolby; - konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min 8 mm w kolorze białym; - bandy wyposażone musza być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty wykonane z PE w kolorze niebieskim lub czerwonym; - promień w narożnikach bandy 4,50 m;

1.1.3 Dostawa i ułożenie chodników gumowych w ilości 100 m o szerokości 1 m (100 m2),

Część II Zespół prądotwórczy
Dostawa, wyładunek i złożenie w miejsce wskazane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Mławie. Zespół prądotwórczy w obudowie posadowiony na podwoziu homologowanym umożliwiającym możliwość przewożenia (np. HTW-75T5 ) o parametrach: - możliwość załączenia agregatu z urządzenia nadrzędnego, - moc znamionowa ciągła zespołu prądotwórczego min. 73 kVA, - moc znamionowa ciągła silnika min. 65 KW, - system chłodzenia cieczą, - regulator napięcia A.V.R regulator elektroniczny Uwaga !: Agregat będzie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej, dlatego też powinien mieć zastosowane odpowiednie wyciszenie. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007, Nr 120, poz. 826, tabela 1 pkt 3).

Część III Pozostały sprzęt Dostawa i montaż ogrodzenia celem zabezpieczenia dostępu do agregatu chłodniczego i zespołu prądotwórczego wbudowanych razem - systemowe demontowane z elementów ocynkowanych ogniowo (wysokość paneli min. 1,5 m, drut 5 mm, oczka 50*200mm - 1 kpl. z furtką.

Część IV Dostawa nowej samobieżnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu wraz z przeszkoleniem obsługi (np. Ice Sport 124): - silnik - spalinowy, 2 cylindrowy, moc min. 20 kM - pojemność zbiornika wody - minimum 350 l; - pojemność zbiornika na śnieg - minimum 0,7 m3; - promień skrętu ze strugiem - właściwy dla powierzchni lodowiska - strug o szerokości roboczej - właściwy dla powierzchni lodowiska - boczna szczotka sterowana hydraulicznie - oświetlenie, koło zapasowe, lusterka przednie i tylne.

1.2. Obowiązki dot. montażu
1.2.1. Lodowisko będzie umiejscowione na boisku do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej
1.2.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem dotyczącym przedmiotu zamówienia.
1.2.3. Warunkiem rozpoczęcia prac montażowych lodowiska jest protokolarne przekazanie terenu budowy Wykonawcy
1.2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem kompletnego zestawu lodowiska na własny koszt i ryzyko. Montaż obejmuje również podłączenie instalacji lodowiska do agregatu prądotwórczego - pierwszy rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu gr. ok. 5 cm.
1.2.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania.
1.2.6. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.3. Obowiązki dot. demontażu
1.3.1. Demontaż lodowiska nastąpi na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od jego zgłoszenia po zakończeniu sezonu zimowego, lecz nie później niż do 30 kwietnia 2010 roku.
1.3.2. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska do postaci umożliwiającej transport elementów oraz do nadzoru nad właściwym składowaniem elementów lodowiska..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 19.51.20.00-8, 19.52.00.00-7, 45.33.12.31-4, 37.48.10.00-3, 44.16.20.00-3, 44.16.32.00-2, 45.21.22.11-8, 45.23.11.12-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 26 listopada 2010 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 - złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawa i montaż lub wykonanie jednego lodowiska o powierzchni min. 400 m2, - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. - zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. Zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. Zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenia osób, które będą wykonywały zamówienie, o posiadaniu wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że: - posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000,00 zł. -w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, gdy: a) będą odmienne od przyjętych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b) zaistnieje konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy, d) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków, e) wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy, f) nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 3. Zmiany, o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA


Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w dniu 26 - 11 - 2010r. tj. po upływie terminu składania ofert.

Powody unieważnienia uzasadnienie faktyczne i prawne:
W wyniku przeprowadzonego przetargowego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Opisany stan faktyczny nie pozwala na dalsze prowadzenie postępowania w świetle art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Data unieważnienia zamówienia:

--

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 29.11.2010 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 29.11.2010 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
29.11.2010 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana