Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 27.03.2012r. - dodanie zdjęć, Aktualizacja 02.04.2012r. - odpowiedź na pytania, Aktualizacja 17.04.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 -obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2szt sztuki ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Roboty budowlane dot. nawierzchni zostały zakończone na ułożeniu nawierzchni z trawy syntetycznej typ EAGLE TURF 60M XTREME ułożonej na podbudowie zgodnie z dokumentacją techniczną. Płyta boiska obudowana obrzeżami. W ramach wyposażenia zamontowane są tuleje do kompletu bramek - 4 szt. Bramki piłkarskie z siatkami - 2 szt (nie zamontowane, złożone na płycie boiska w tym jedna z uszkodzoną dolną poprzeczką podtrzymującą siatkę). Zamawiający posiada dokumenty - badanie modułu dynamicznego dla wykonanych podbudów na boisku pod trawę syntetyczną i boisko z poliuretanu. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Roboty ziemne Należy dokonać geodezyjnego sprawdzenia ułożonej ostatecznej warstwy z miału kamiennego gr. 5 cm pod względem właściwych spadków płyty boiska, w przypadku niezgodności z dokumentacja techniczną wykonać właściwe spadki i uzupełnić miejscowo stwierdzone ubytki miałem kamiennym 0-4 mm. W ramach robot ziemnych należy wykonać odwodnienie z pomocą studni chłonnych z rozsączkowaniem podłączonych do odwodnienia liniowego (zakres wspólny dla obu boisk). Nawierzchnia z trawy syntetycznej Wykonać właściwe klejenie poszczególnych pasów nawierzchni z trawy (stwierdzono liczne odklejenia i przerwy w klejeniu). Wymienić pasy zniszczonej nawierzchni (wyrwy w nawierzchni po odśnieżaniu) - pas szerok. ok. 4 m od strony północnej wzdłuż krótszego boku boiska. Wymienić wklejone wadliwie pasy linii boiska. Nie wykonano żadnych zasypek nawierzchni z trawy syntetycznej i należy dokonać ułożenia zarówno zasypki z piasku kwarcowego jak i granulatu szarego EPDM zgromadzonych na placu budowy. Należy przewidzieć w oparciu o dokonaną wizję w terenie ewentualne braki w zgromadzonym materiale. Zgromadzony materiał wg. protokółu z inwentaryzacji a) piasek kwarcowy - 37 szt worków zgodnie z informacją z jednego worka masa ok. 600 kg szt - w załączeniu kserokopia metryki (załącznik nr 1), 1 szt worka uszkodzone opakowanie i częściowo wysypana zawartość. b) zasypka EPDM - 20 szt worków zgodnie z informacją z jednego worka masa ok. 1000 kg szt - w załączeniu kserokopia metryki (załącznik nr 2) Wykonawca w ramach zamówienia samodzielnie oszacuje brakujące ilości zasypek a następnie dostarczy i wbuduje celem zakończenia całości elementu nawierzchni z trawy syntetycznej. Wyposażenie Wykonawca dokona sprawdzenia wyposażenia, ewentualnej wymiany urządzeń uszkodzonych bądź uzupełnienia w przypadku takiej konieczności i jego wbudowania. Zamawiający posiada atesty i certyfikaty na dostarczone wyposażenie. 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: -19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) I sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 6 sztuk - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 6 sztuk - mechanizm regulacji wysokości - 6 sztuk - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 6 sztuk - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Roboty budowlane dot. nawierzchni zostały zakończone ułożeniem nawierzchni i zamontowaniem części wyposażenia. Dla w/w robót stwierdza się Nawierzchnia została wykonana jako poliuretan gładki dwuwarstwowy. Roboty wykonywano w grudniu 2011 r w temp poniżej 0°C, w deszczu oraz w porze nocnej. W jakości wykonanych robót stwierdzono wady polegające na ujawnieniu się garbów, zadoleń wzdłuż boiska oraz widoczne łączenia pomiędzy układanymi pasami nawierzchni. Nawierzchnie poprawiono zgodnie z technologią zaproponowaną przez Wykonawcę metoda natrysku. Po naprawie w dalszym ciągu widoczne jest łącznie na jednym pasie nawierzchni od strony zachodniej boiska oraz miejscowy nadmiar poliuretanu przy ogrodzeniu północnym o śr ok. 20 cm. W ramach wyposażenia zamontowane są tuleje do wyposażenia - komplet. Wyposażenie: -kosze do piłki koszykowej -2 szt -zestaw do siatkówki - 1 szt (2 szt anten siatkowych + siatka) -bramki do piłki ręcznej z siatkami - 2 szt Nie zamontowano i nie dostarczono koszy wraz z konstrukcją w osi podłużnej boiska - 2szt. oraz 2szt w osi poprzecznej. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Roboty ziemne Należy dokonać geodezyjnego sprawdzenia stanu płyty boiska pod względem zgodności z dokumentacją i założonych spadków. Wykonawca dokona oceny wykonanej nawierzchni pod względem ewentualnej naprawy zaistniałych wad bądź też wymiany całości nawierzchni na nową w przypadku niemożliwości naprawy. W takim przypadku istniejąca warstwę poliuretanu należy zdjąć i zutylizować. Istniejąca ostateczną warstwę podbudowy z miału kamiennego należy wyrównać zachowując rzędne i spadki zgodnie z dokumentacja techniczną. Technologia wykonania typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo zgodnie z ww. opisem. W ramach robot ziemnych należy wykonać odwodnienie z pomocą studni chłonnych z rozsączkowaniem podłączonych do odwodnienia liniowego (zakres wspólny dla obu boisk). Wyposażenie Zamawiający nie stwierdził uszkodzenia elementów wyposażenia lecz Wykonawca samoistnie dokona oceny i sprawdzenia wyposażenia. Należy uwzględnić konieczność ewentualnej wymiany urządzeń lub ich naprawy w przypadku stwierdzenia wad. Uwzględnić należy dostawę i montaż koszy wraz z konstrukcją w osi podłużnej boiska - 2szt. oraz 2szt w osi poprzecznej. Zamawiający posiada atesty i certyfikaty na dostarczone wyposażenie. 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Boisko do piłki nożnej Ogrodzenie - wykonano w części tj. zdemontowane i złożone na placu 11 paneli o wymiarach 2.5x2,0 m, demontaż paneli na długości 30 m na ścianie północnej ogrodzenia dolny pas W zakresie ogrodzenia zamontowano jedną bramę i 2 furtki. Dla w/w robót stwierdza się: uszkodzone zamontowane 3 szt. paneli Piłkochwyty - zamontowane. Boisko wielofunkcyjne Ogrodzenie - wykonano w całości. Brak klucza do furtki i bramy. Teren z lokalizacją zaplecza socjalnego Brak ogrodzenia. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Wykonawca samoistnie dokona oceny i sprawdzenia zamontowanego ogrodzenia wraz z elementami złożonymi na placu. Należy uwzględnić konieczność uzupełnienia zdemontowanych paneli z elementów zgromadzonych na placu, ewentualnej wymiany elementów uszkodzonych w przypadku stwierdzenia wad oraz dostawę i montaż grodzenia z dwóch stron części socjalnej. 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Wykonano 9 szt. masztów oraz 16 szt. naświetlaczy. Brak na placu szafki i tablicy głównej. Zamawiający posiada pomiary elektryczne, atesty na zamontowany osprzęt, oświadczenie kierownika robót elektrycznych oraz zdeponowaną kompletną tablicę TO. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Należy wbudować tablicę TO, podłączyć budynki zaplecza socjalnego i wykonać ostateczne pomiary celem przygotowania obiektu do zgłoszenia zakończenia budowy. 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Wykonano chodnik z kostki brukowej wraz z obustronnymi krawężnikami o wym. 15x30x100cm wymiarach długość 139,00 mb i szerokości 2,5mb. Stwierdzono zapadnięcie chodnika. Na całej długości koleiny oraz miejscowe zapadliska nawierzchni. Nie wykonano zagospodarowania terenu objętego opracowaniem i umową ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Przebudowa zapadniętej nawierzchni chodnika i przedłużenie chodnika zgodnie z PT. Dokończenie zagospodarowania terenu objętego opracowaniem z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej zgodnie z PT. Przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego tj. uzupełnienie czarnoziemu na zniszczonych nawierzchniach trawników i boisk treningowych z wykonaniem siewu trawą. 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego oraz zaplecze socjalno-szatniowe, przyłącza infrastruktury technicznej. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Nie wykonano fundamentów pod budynek zaplecza i nie dostarczono zaplecza socjalno-szatniowego. Przyłącza infrastruktury technicznej Przyłącza i instalacje wod - kan. Wykonano przyłącze wraz z uzbrojeniem terenowym. Nie wykonano zestawu wodomierzowego. Zamawiający posiada atesty na wbudowane materiały i nagranie z monitoringu wizyjnego przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z protokółami wymaganych prób i sprawdzeń. Nie wykonano instalacji w budynku szatniowo - sanitarnym. Przyłącze energetyczne Wykonano przyłącze. Brak układu kontrolno - pomiarowego. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza, dostawa i wbudowanie kompletnego wyposażonego zaplecza socjalno-szatniowego (konstrukcja drewniana lub stalowa) wraz z podłączeniem mediów. Zamontować zestaw wodomierzowy z próbą ciśnieniową. Zamontować układ kontrolno pomiarowy. Zamawiający posiada pomiary elektryczne, atesty na zamontowany osprzęt, oświadczenie kierownika robót elektrycznych oraz zdeponowaną kompletną tablicę TO. Wykonawca zobowiązany jest do wizji w terenie na placu budowy celem dokonania oceny własnej stanu wykonanych robót i wbudowanych materiałów, a tym samym oceny robót do wykonania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Miasta , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: o konstrukcyjno-budowlanej, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; c.2) przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć: 1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny. b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni. d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 2. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny. c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50 cm x 50 cm. d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Aktualizacja 02.04.2012r. - odpowiedź na pytania

Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 30.03.2012r. wpłynęło pytanie następującej treści:

 „Nawiązując do zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia rozdział 4 punkt 1 ptk. 1 litera b, zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający uzna za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli oferent udokumentuje należyte wykonanie dwóch lub więcej boisk zawierających w swoim przedmiocie budowę boiska poliuretanowego oraz boiska z trawy syntetycznej, wykonanych w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012 za kwotę większą niż 1 000 000,00 zł brutto każdy z tych obiektów. Są to roboty tego samego rodzaju co przewiduje zamówienie.”

 ODPOWIEDŹ:

 Zamawiający uzna za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, określonych w  rozdziale 4 punkt 1 ptk. 1 litera b SIWZ, gdy Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie dwóch lub więcej boisk zawierających w swoim przedmiocie budowę boiska poliuretanowego oraz boiska z trawy syntetycznej, wykonanych w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012 za kwotę większą niż 1 000 000,00 zł brutto każdy z tych obiektów.

 Zamawiający nie zmienia zapisów SIWZ.

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11, ust. 8 PZP,   na zadanie pod nazwą „Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012” na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie.” (WI.27.11.2012), złożono 3 oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Budowlane „MONOBET” Marian Andrzejewski
ul. Dojazdowa 7
43-100 Tychy
cena ofertowa ryczałtowa brutto                             598 000,00 zł
Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta była najkorzystniejsza cenowo spośród ofert i uzyskała najwięcej punktów w kryterium CENA - 100% - 400 pkt.

Zestawienie ofert:
1. Przedsiębiorstwo Budowlane „MONOBET” Marian Andrzejewski ul. Dojazdowa 7, 43-100 Tychy - 400 pkt.
2. KRUSZ-BET  S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński ul. Dobra 6 06-500 Mława - 368,60 pkt.
3. DAWAR Sport Sp. z o. o. ul. Izbicka 5/7, 60-458 Poznań - 324,12 pkt.

Podmiot udostępniający informację: Dariusz Nieznański
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 22.03.2012 14:58:24
Data ostatniej modyfikacji: 17.04.2012 09:30:41
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
17.04.2012 09:30:41 Piotr Tomaszewski edycja strony
03.04.2012 10:34:41 Piotr Tomaszewski edycja strony
03.04.2012 10:33:43 Piotr Tomaszewski edycja strony
27.03.2012 09:40:08 Piotr Tomaszewski edycja strony
27.03.2012 09:39:20 Piotr Tomaszewski edycja strony
22.03.2012 14:58:24 Piotr Tomaszewski strona została dodana