Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia
Burmistrz Miasta Mława zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi w roku 2019 polegającej na demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mława – etap XI.
- Zakres prac obejmuje:
- demontaż, opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów wyrobów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 60,00 Mg
- opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów i odpadów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 45,00 Mg
- Wskazane ilości mogą ulec zmianie, na skutek dokonania faktycznego pomiaru powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Wykaz nieruchomości, z których w 2019 roku planowane jest usunięcie wyborów zawierających azbest opracowano na podstawie wniosków złożonych przez zainteresowanych właścicieli.
- Ostateczna ilość wyrobów zawierających azbest, usuniętych w ramach niniejszej umowy zależy od ilości deklaracji złożonych przez wykorzystujących wyroby zawierające azbest i środków przewidzianych na to zadanie w budżecie Miasta Mława w 2019r. z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia netto nie przekroczy
30 000 EURO. - Strony zgodnie postanawiają, że w okresie trwania umowy nie przewiduje się minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zgłoszonych prac.
- Wykonawca oświadcza, że w przypadku, gdy ilość odpadów zawierających azbest będzie mniejsza niż określona powyżej, nie będzie rościł do Zamawiającego z tego tytułu żadnych roszczeń, w tym roszczeń odszkodowawczych.
- Zakres prac, o którym mowa w § 1 obejmuje również:
- opracowanie przed rozpoczęciem prac szczegółowego planu prac usuwania wyrobów zawierających azbest dla każdej nieruchomości, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.); plan prac winien być przedstawiony Zamawiającemu do wiadomości co najmniej 7 dni przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonywania,
- urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza dla wykonywanych prac oraz zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie azbestu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich odpadów zawierających azbest oraz po ich usunięciu (z ilością zdjęć dokumentującą w sposób wyczerpujący stan faktyczny każdego z ww. etapów, w dwóch egzemplarzach max dwa zdjęcia na stronie A4 wraz z opisem (adres nieruchomości) z której usunięto wyroby azbestowe, w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej
na informatycznym nośniku danych), - ważenie wyrobów zawierających azbest na każdej nieruchomości,
- sporządzenie protokołu odbioru prac na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości (dla każdej nieruchomości osobno) wraz z określeniem ilości odebranych odpadów w Mg, potwierdzonego podpisami przedstawiciela Wykonawcy oraz właściciela nieruchomości, w trzech egzemplarzach, z przeznaczeniem po jednym egzemplarzu dla właściciela nieruchomości, Wykonawcy oraz Zamawiającego,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z uzyskaniem oświadczenia właściciela nieruchomości o doprowadzeniu działek do należytego stanu i porządku,
- udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu),
- karty przekazania odpadów winny być wystawione tylko na wyroby zawierające azbest, które zostały unieszkodliwione w ramach niniejszej umowy,
- do karty przekazania odpadów Wykonawca winien dołączyć wykaz posesji, z których przekazano odpady wraz z ilością unieszkodliwionych odpadów,
- karty przekazania odpadów winny być dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę przed przekazaniem protokołu odbioru końcowego zadania.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest odbywać się będzie na podstawie harmonogramu prac sporządzonego na podstawie wykazu nieruchomości, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
- Wykonawca ustali z właścicielami nieruchomości szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia prac, a o ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania wykazu.
- Ustalony termin wykonywania prac będzie aktualizowany na bieżąco i indywidualnie w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub innych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
- W przypadkach określonych w pkt. 5, Wykonawca ma obowiązek dokonać korekty terminu wykonywania prac, w terminie określonym w harmonogramie, o którym mowa w pkt. 4, a o ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia, z pisemnym uzasadnieniem zmiany terminu.
- W przypadku zmiany terminu z powodu okoliczności wskazanych w pkt. 5, Wykonawcy nie służy roszczenie o zwrot kosztów (np. dojazdu na miejsce planowanych prac).
- Wycofanie się z korzystania z usługi przez właściciela nieruchomości nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego roszczeń odszkodowawczych, w tym zapłaty kary umownej, o której mowa w § 8 umowy.
- Wykonawca zobowiązuje zrealizować przedmiot umowy w terminie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa.
Uwagi
23.04.2019 r. - Wybór najkorzystniejszej oferty