Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mława – etap XV | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mława – etap XV

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. demontaż, opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów wyrobów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 30,00 Mg;
  2. opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów i odpadów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 60,00 Mg;
  3. opracowanie przed rozpoczęciem prac szczegółowego planu prac usuwania wyrobów zawierających azbest dla każdej nieruchomości, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.);
  4. urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza dla wykonywanych prac oraz zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie azbestu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;

h) sporządzenie dokumentacji fotograficznej obiektów przed rozpoczęciem  usuwania z nich odpadów zawierających azbest oraz po ich usunięciu (z ilością zdjęć dokumentującą w sposób wyczerpujący stan faktyczny każdego z ww. etapów, w dwóch egzemplarzach max dwa zdjęcia na stronie A4 wraz z opisem (adres nieruchomości) z której usunięto wyroby azbestowe w wersji elektronicznej na informatycznym nośniku danych,

i) ważenie wyrobów zawierających azbest na każdej nieruchomości;

j) sporządzenie protokołu odbioru prac na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości (dla każdej nieruchomości osobno) wraz z określeniem ilości odebranych odpadów w Mg, potwierdzonego podpisem właściciela nieruchomości, w trzech egzemplarzach z przeznaczeniem po jednym egzemplarzu dla właściciela nieruchomości, Zamawiającego oraz Wykonawcy;

k) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z uzyskaniem oświadczenia  właściciela nieruchomości o doprowadzeniu działek do należytego stanu i porządku;

l) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu):

  • karty przekazania odpadów winny być wystawione tylko na wyroby zawierające azbest, które zostały unieszkodliwione w ramach niniejszej umowy (tj. z terenu miasta Mława),
  • do karty przekazania odpadów Wykonawca winien dołączyć wykaz posesji, z których przekazano odpady wraz z ilością unieszkodliwionych odpadów,
  • kopie kart przekazania odpadów winny być dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę przed przekazaniem protokołu odbioru końcowego zadania.
Wybór najkorzystniejszej oferty
Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Monika Kucka
Osoba wprowadzająca informację: Grzegorz Malon
Data wytworzenia informacji: 28.04.2023 13:20:41
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:07:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:07:02 admin_vobacom edycja strony
12.05.2023 10:59:55 Grzegorz Malon edycja strony
28.04.2023 13:20:41 Grzegorz Malon strona została dodana