Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy gminnej drogi publicznej w ul. Misjonarskiej(począwszy od działki nr 10-4175/24 do działki 10-4174 – kształt litery U) w półkolu, obok garaży. W przedmiotową drogę powinny być wrysowane miejsca postojowe, plac zabaw dla dzieci i siłownia plenerowa dla dorosłych, swobodny dojazd do garaży od strony podwórka, chodniki i oświetlenie. Powinny być zaprojektowane również nasadzenia roślinności z uwzględnieniem krzewów i drzew, oraz dodatkowe elementy małej architektury, w celu optymalnego zagospodarowania terenu. Do obecnie istniejących garaży będą dobudowane jeszcze 4 garaże na działkach: 10-4175/33, 10-4175/32, 10-4175/30 i 10-4175/31.
Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania techniczne w korelacji z istniejącą infrastrukturą.
Opracowanie obejmuje:
- mapę do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,
- dostarczenie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017r. z późniejszymi zmianami),
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień do uzyskania decyzji ZRID wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie ww. decyzji, wniosku o wydanie warunków do projektowania do Zarządcy sieci w imieniu Inwestora, (np. decyzji środowiskowej, raportu oddziaływania na środowisko (w przypadku takiej konieczności)),
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie ww. decyzji,
- przeprowadzenie procedur mających na celu dokonanie podziałów działek (w przypadku takiej konieczności),
- przygotowanie koncepcji przebiegu drogi oraz jej modyfikacja zgodnie z uwagami Zamawiającego,
- opracowanie dokumentacji technicznej związanej z usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
- opracowanie dokumentacji geotechnicznej i geologicznej - 3 egz.
- projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej z wycinką drzew i zielenią- 5 egz.
- projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej oświetlenie LED - 5 egz.
- projekty rozbiórek budowli kolidujących z przebiegiem drogi (jeśli rozbiórki będą konieczne),
- uzgodnione projekty usunięcia kolizji - po 5 egz.
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniami- 3 egz.
- przedmiar robót i kosztorys ofertowy z podziałem na branże - 2 egz.
- ZZK i kosztorys inwestorski - 2 egz.
- specyfikacje techniczne - 2 egz.
- sporządzoną inwentaryzację zieleni oraz dokumenty do wystąpienia o wycinkę kolidujących drzew i krzewów – 2 egz.
- dokumentację projektowo-kosztorysową (projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiar robót i kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem PDF i ath. (dla przedmiarów)–2szt.
- wykonanie podziałów geodezyjnych i opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (o ile takie będą konieczne).
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Dokumentacja powinna zawierać składniki umożliwiające wystąpienie o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram pracy nad dokumentacją oraz comiesięcznie składać pisemne raporty z postępu prac.
Wykonawca w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu koncepcję zagospodarowania terenu, objętego przedmiotem zamówienia w graficznej formie wizualizacji.
2. Dokumentacja
Dokumentacja powinna być zgodna z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. (Dz. U. 2013 poz. 1129)
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
Termin wykonania zamówienia
Do dnia 30.11.2018r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie wraz z kompletem uzgodnień i dokumentów umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
4. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5. Opis sposobu przygotowania ofert.
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
- koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława
Stary Rynek 19, 06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na budowę układu drogowego w rejonie ul. Misjonarskiej w Mławie. Nie otwierać przed dniem 9.07.2018r. godz. 12.00.
- koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
- Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
- Jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną w tym prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z zasadami ochrony danych osobowych, podpisania oświadczenia (załącznik nr 5) i dołączenia do oferty.
- W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
- do oferty musi by ć dołączone pełnomocnictwo / upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie
z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
- oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
- ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
8. Oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania, będzie odrzucona.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres Zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
- oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9.06.2018r. do godz. 12.00.
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.06.2018r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział Inwestycji
ul. Padlewskiego 13
06-500 Mława
7. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
- sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
- za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Warunki umowy
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:
a) przedłużenia terminu realizacji ze względu na:
- uzgodnienia z zarządcami sieci lub obiektów,
- uzyskanie wymaganych decyzji,
b) zmiany osobowe:
- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami.
- zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikająca z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- zmiana wynagrodzenia w przypadku wykonania dokumentacji geodezyjnej i formalno-prawnej związanej z nabywaniem nieruchomości pod projektowaną drogę.
Aktualizacja z dnia 10.07.2018r. - unieważnienie postępowania