Budowa sygnalizacji świetlnej w ulicy Studzieniec w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa sygnalizacji świetlnej w ulicy Studzieniec w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Studzieniec z Aleją Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie. Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława. Termin składania ofert upływa w dniu 22.02.2017 r. o godz. 12:00.

Aktualizacja z dnia 20.03.2017 r.

Ogłoszenie w BZP nr 20635 - 2017

Data ogłoszenia:   2017-02-06 

 

Mława: Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000, ul. Stary Rynek  19, 06-500   Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Mława, Kancelaria Urzędu, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie
Numer referencyjny: WRI.271.6.2017.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie - Przedmiot zamówienia, dotyczy: 1.1.Zasilania w energię elektryczną: zasilanie sygnalizacji świetlnej wykonać kablem YAKXS 4x25mm2 o długości 18 m ułożonych w rurach ochronnych od słupa linii napowietrznej nN do projektowanego złącza z szafką pomiarową P1-Rs/LZV/F, zlokalizowanego obok sterownika sygnalizacji świetlnej. Kabel w ziemi należy układać w rurze ochronnej DVR75, a po konstrukcji słupa w rurze BE50 o długości 4 m. Rurę BE50 do powierzchni słupa przymocować za pomocą uchwytów. Połączenia i końce rur należy zabezpieczyć. Zgodnie z warunkami przyłączenia na istniejącym słupie linii napowietrznej należy zamontować słupowy rozłącznik bezpiecznikowy. Istniejąca sieć pracuje w układzie TN-C. Z projektowanego złącza należy wykonać przyłącze kablem YKY 3x10 mm2 o długości około 6m ułożonym w rurze ochronnej DVR75 do sterownika sygnalizacji świetlnej. Rury ochronne obsypać warstwą piasku, a w odległości mim 0,30 m nad nimi oznakować folią z tworzywa sztucznego o trwałym niebieskim kolorze. 1.2.Złącze ze skrzynką licznikową: projektowane złącze z szafką pomiarową P1-Rs/LZV/F zgodne z wytycznymi Energa Operator. Część pomiarową należy wyposażyć w tablicę licznikową i zabezpieczenia przelicznikowe w postaci rozłącznika bezpiecznikowego słupowego ze zworami, rozłącznika bezpiecznikowego listwowego z wkładką topikową oraz ogranicznika mocy 16A. Licznik powinien być układem pomiarowym jednofazowym, zainstalowanym na napięciu przyłączenia. Wszystkie elementy członu zasilającego i układu pomiarowego muszą być przystosowane do plombowania. Złącze z szafką pomiarową należy wyposażyć w zamki baskwilowe, uziemić i zamontować na fundamencie o właściwościach i parametrach spełniających wymagania Energa Operator. 1.3.Ochrona przeciwporażeniowa: obwód zasilania złącza zaprojektowano w układzie TN-C. Ochrona przeciwporażeniowa realizowana w systemie SZYBKIE WYŁĄCZANIE ZASILANIA. Poziome uziemienie słupa linii napowietrznej wykonane z taśmy ocynkowanej, o minimalnym przekroju 100 mm2 i o grubości nie mniejszej niż 4mm. Po zakończeniu montażu należy przeprowadzić pomiary kontrolne. 2. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa. Nowowiejskiego w Mławie dotyczy: 2.1.Układ zasilania: pomiędzy złączem, a sterownikiem sygnalizacji świetlnej ułożyć kabel YKY3x10 mm2 w rurze ochronnej DVR75. 2.2.Kanalizacja kablowa: dwutorowa oraz jednotorowa w rurach ochronnych (PVC, DVR, SRS) z zastosowaniem studni kablowych. Przepusty pod drogami wykonać przewiertem sterowanym. Rury kanalizacji kablowej układać na podsypce i obsypce piaskowej. Nad kablem, w odległości co najmniej 25 cm należy umieścić folię z tworzywa sztucznego o trwałym niebieskim kolorze, grubości min. 0,5 mm i szerokości umożliwiającej przykrycie ułożonych rur, ale nie mniejszą niż 0,2 m. W studniach kablowych wyposażonych we właz żeliwny z pełną pokrywą i dno należy zamontować aluminiowe płaskowniki do podwieszania przewodów. Elementy metalowe ram i dekli pomalować lakierem bitumicznym. Po ułożeniu rur ochronnych należy wykonać inwentaryzacyjną powykonawczą przez uprawnionego geodetę. 2.3.Konstrukcje wsporcze: a) maszty sygnalizacyjne z rur stalowych o średnicy 114 mm i długości 3,5 i 4,0 m. Maszt ocynkowany przystosowany do montażu latarń sygnałowych dwupunktowych z zachowaniem skrajni pionowej 2,2÷2,7m. Posadowienie masztów sygnalizacyjnych wykonać przy użyciu prefabrykowanych fundamentów zabezpieczonych poprzez dwukrotne pomalowanie powłoką bitumiczną. b) słupy wysięgnikowe: konstrukcje wysięgnikowe o odpowiedniej rozpiętości ramienia, przy jednoczesnym zapewnieniu właściwej wytrzymałości i stabilności po zamontowaniu kamer wideo detekcji, latarń sygnalizacyjnych oraz ekranów kontrastowych. Słup powinien mieć możliwość obrotu ramienia, tak aby umożliwić przejazd o wysokości pozanormatywnej. Należy stosować konstrukcję ocynkowaną mocowaną przy pomocy śrub bezpośrednio do fundamentu. Konstrukcja wsporcza musi posiadać wnękę przystosowaną do montażu listwy łączeniowej TS-45 z odpowiednimi zaciskami do kabli i szczelnie zamykaną pokrywą. Każdy słup musi mieć tabliczkę znamionową. 2.4.Kable i połączenia: a) kable zasilające o napięciu znamionowym 0,6/1 kV w rurach ochronnych, b) kable wizyjne i zasilania kamer detekcji wykonać w rurach ochronnych, kablem wizyjnym typu X(z)WDXpek 75-1,05/5,0 oraz kablem zasilającym typu YKY 3x1,5 mm2 , c) kable pętli wizyjnych – połączenia pętli indukcyjnych ze sterownikiem wykonać kablem typu XzTKMXpw. Pętle indukcyjne wykonać przewodem typu LgYc 2,5 mm2 450/750V, d) kable do przycisków dla pieszych o napięciu znamionowym 0,6/1,0kV. Połączenie pomiędzy szafą sterowniczą, a przyciskami dla pieszych wykonać kablem YKY5x1,5 mm2. e) przewód ochronny PE LgYd 6mm2 w rurach ochronnych. 2.5. Elementy sygnalizacji świetlnej: a) sterownik sygnalizacji świetlnej, b) latarnie sygnalizacyjne z mocowaniem dwupunktowym wyposażone w energooszczędne wkłady LED 230V z efektem ściemniania w porze nocnej z komorami sygnałowymi. c) system detekcji pojazdów składa się z programowalnej karty detekcji zainstalowanej w szafie sterownika oraz kamer detekcji montowanych na słupach wysięgnikowych. Kamery należy zamontować na wspornikach o długości ok.2,5m. Połączenie karty detekcji w sterowniku z każdą kamerą należy wykonać osobnymi kablami typu YKY 3x1,5 mm2 oraz X(z)WDX Pek 75-1,05/5,0 w kanalizacji kablowej w jednym odcinku. Karta detekcji z możliwością obsługi do 4 kamer. Pętle indukcyjne wykonać przewodem jednożyłowym LgYc 450/750 V o przekroju 2,5 mm2, d) przyciski dla pieszych zgłoszeniowe, sensorowe o parametrach technicznych nie gorszych niż typu EK-424 w technice LED. 2.6. Sygnalizatory dźwiękowe 230V. 3. . Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie – branża drogowa, dotyczy: likwidacji istniejących progów zwalniających i odtworzenia konstrukcji nawierzchni jezdni. Wymiana krawężnika na nowy w Al. Marszałkowskiej na łukach oraz ul. Studzieniec i Abpa Nowowiejskiego w miejscach nowych przejść dla pieszych. W obrębie skrzyżowania wykonać zjazd ze ścieżki rowerowej na jezdnię przez istniejący rów drogowy przykryty przepustem z rur z tworzywa sztucznego o SN 8 średnicy 40 cm. 4. Zamówienie obejmuje także poniesienie kosztów, wynikających z: zajęcia pasa drogowego na czas budowy i doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, wykonania wykopu i wywiezienia, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, usług geodezyjnych, wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny.

II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:45315600-4, 45315300-1, 45233294-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/05/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobą, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dziennik Ustaw z 2016 r. poz. 65).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: wykonywali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, akomodacyjną sygnalizacją świetlną wzbudzaną detektorami indukcyjnymi dla ruchu kołowego i przyciskowymi dla ruchu pieszego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt.1) Ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; 2) dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; 3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5) oświadczenie Wykonawcy i za pośrednictwem Wykonawcy oświadczeń podwykonawców, w formie pisemnej dokumentu w oryginale, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone w rozdziale IV ust. 1.6 pkt. 1), związane z realizacją zamówienia wskazanego w niniejszym dokumencie SIWZ (zgodnie z art. 22 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Oświadczenie powinno zawierać informacje, dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót, objętych przedmiotem zamówienia (zanonimizowany wykaz osób).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

rękojmia i gwar.

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje poufne należy zamieścić w dodatkowej, opisanej i zaklejonej kopercie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe

Aktualizacja z dnia 20.03.2017 r.

Unieważnienie postępowania pn. ,, Budowa sygnalizacji świetlnej w w ulicy Studzieniec w Mławie"

 

 

 

Załączniki do pobrania
Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 06.02.2017 17:33:09
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
20.03.2017 15:52:27 Andrzej Porzeziński edycja strony
20.03.2017 15:44:36 Andrzej Porzeziński edycja strony
22.02.2017 15:54:32 Andrzej Porzeziński edycja strony
17.02.2017 15:06:42 Andrzej Porzeziński edycja strony
07.02.2017 10:05:11 Andrzej Porzeziński edycja strony
07.02.2017 08:03:02 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:05:22 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:02:17 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:01:41 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:01:14 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:00:38 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:00:13 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 18:00:05 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 17:52:25 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.02.2017 17:33:09 Andrzej Porzeziński strona została dodana