Budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa pun | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa pun

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie.

Aktualizacja z dnia 27.10.2017 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 24.10.2017 r. - Zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 12.10.2017 r. - Pytania Wykonawców  i odpowiedzi Zamawiającego.
Ogłoszenie w BZP  nr 598232-N-2017

Data ogłoszenia w BZP z dnia 2017-10-06 r.

Burmistrz Miasta Mława: Budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000,
ul. Stary Rynek  19 , 06-500   Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w  tym  w  przypadku  wspólnego  przeprowadzania  postępowania z zamawiającymi
z  innych  państw  członkowskich  Uni i Europejskiej  (który   z   zamawiających   jes t odpowiedzialny
za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają     pozostali     zamawiający,  czy    zamówienie    będzie    udzielane    przez    każdego
z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone  jest  przesłanie  ofert  lub  wniosków  o  dopuszczenie  do udziału w postępowaniu
w inny sposób:

Nie
Inny sposób:

Wymagane  jest  przesłanie  ofert  lub  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu
w inny sposób:

Tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie
Numer referencyjny: WI.271.105.2017.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktów świetlnych w podziale na części: I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie 1.2. : Zakres zamówienia obejmuje dla: 1.2.1. I części: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 176 mb, zabudowę 7 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 9m z wysięgnikiem WŁ 1/1,5/3,2/10 anodowany w kolorze grafitowym + oprawa typu LED o mocy 72W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, o całkowitej mocy 80W. Zakres zamówienia obejmuje również budowę przyłącza energetycznego od istniejącej linii kablowo – napowietrznej nn 0,4 kV, zasilanej z S6-01106 (Mława Batorego), od istniejącego słupa RK-10 zlokalizowanego u zbiegu ulic Batorego i Moniuszki do szafki pomiarowej, zintegrowanej z kablową rozdzielnicą szafową, zasilającą oświetlenie uliczne. Wyposażenie szafki oświetlenia ulicznego SOU-3 obwodowej określone jest w projekcie budowy przyłącza kablowego. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności wykonać budowę przyłącza, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną i przekazać gotowe do zalicznikowania a w drugiej kolejności wykonać budowę punktów świetlnych. 1.2.2. II części: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 162 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 5m z wysięgnikiem jednoramiennym, anodowany na kolor Grafit, łukowym, na fundamencie betonowym z oprawą typu LED, licującą się z wysięgnikiem o mocy 24W 5000K, z optyką SP, o całkowitej mocy 31W. 1.2.3. III części: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 165 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 6m z wysięgnikiem jednoramiennym, anodowany na kolor Grafit, łukowym, na fundamencie betonowym z oprawą typu LED o mocy 48W 5000K, z optyką DW, o całkowitej mocy 55W. 1.2.4.IV części: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 125 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego w podziale: 1.2.4.1. słupy nr 1 i 2 aluminiowe, cylindryczne, o wysokości 4,5m, anodowane w kolorze grafitowym z wysięgnikiem WR-4/1/0,5/5, z oprawą typu LED o mocy 36W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, na fundamencie betonowym B-50 1.2.4.2. słupy nr 3, 4, 5 i 6 aluminiowe o wysokości 9,0m, anodowane w kolorze grafitowym z wysięgnikiem łukowym WŁ 1/1,5/3,2/10, z oprawą typu LED o mocy 60W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, na fundamencie betonowym B-71 1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zawierająca: 1.3.1. Projekt budowlano - wykonawczy 1.3.2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 1.3.3. Przedmiary robót. 1.4. Części I - IV obejmują także poniesienie kosztów wynikających z zajęcia pasa drogowego na czas budowy i doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, usunięcie kolizji z urządzeniami obcymi, wykonania wykopu i wywiezienia, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, usług geodezyjnych, wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. W kwocie ryczałtowej dla każdej z części przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. 1.5 Jeżeli w dokumentacji projektowej dla części I – IV pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych pod warunkiem: 1.5.1. zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych, 1.5.2. wykazania szczegółowymi obliczeniami na przykładzie, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych (zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP), 1.5.3. wskazania Zamawiającemu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez Wykonawcę. W przypadku wątpliwości, dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, a Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania wraz z montażem tablic informacyjnych dla każdej z części dla której będą prowadzić roboty budowlane, o wymiarach: 1,50 x 1,0 m o przykładowej treści: Uprzejmie informuję, iż w dniach: od………. do………. w godzinach: ………. w pasie drogowym prowadzone będą roboty budowlane w ramach zadania pn.: ………………………………………. W związku z powyższym przepraszamy za utrudnienia w komunikacji pieszej i samochodowej na przedmiotowej ulicy. 1.7. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 60.962) w następujący sposób: 1.7.1. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca i Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) i prace operatorów sprzętu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.7.2. Wykonawca przed wprowadzeniem na teren budowy zgodnie z postanowieniami Umowy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury. 1.7.3. Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy. 1.7.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób, wskazanych w wykazie. 1.7.5. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1.7.1. 1.7.6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1.7.6.1. Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przed przystąpieniem do realizacj i robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne pod rygorem nieważności oświadczenie zawierające informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób ze wskazaniem imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu i funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (wykaz osób). Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu budowy do momentu otrzymania oświadczenia (pkt. 1.7.2) i wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego. 1.8. Kody i nazwy stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.9. Oferty częściowe i wariantowe 1.9.1. W ramach tego postępowania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na części: 1.9.1.1. I część – Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie 1.9.1.2. II część – Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie 1.9.1.3. III część – Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie 1.9.1.4. IV część – Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie 1.9.2. Przedmiot i zakres wykonania dla każdej z części określona jest w pkt. 1.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy to cztery części. 1.9.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.10 Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy PZP. V. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania zamówienia: do 20 grudnia 2017r. 2. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Dworcowa, ul. Lipowa, ul. Narodowych Sił Zbrojnych, ul. Poświętna w Mławie. VI. A) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1.1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1.1.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 (słownie: dwóch) robót budowlanych budowy punktów świetlnych o długości nie mniejszej niż 200 mb w ramach jednej realizacji. 1.1.2. Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 1.2. Zgodnie z Art. 25a ust 1 Wykonawca do oferty składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załączniki nr 2a do SIWZ., oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ. 1.3. Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa Ustawy PZP. Zamawiający w stosunku do wstępnie wybranego Wykonawcy dokona analizy podmiotowej pod kątem zaistnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. VI. B) PODSTAWY WYKLUCZENIA 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1). 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 ustawy lub ust. 2 niniejszego rozdziału, stosuje się art. 24 ust. 8 Ustawy PZP 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 3 niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy stosuje się odpowiednio. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) VII. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1)nie podlega wykluczeniu z postępowania, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ. 3. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdz. VI A SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ, 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego tego podmiotu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 6. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352). 7. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 6 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo. 8. Wszystkie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego. VII. B) INNE DOKUMENTY Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie. VII. C) Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie musi złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; 2) dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale IV pkt. 1.7.6.1, 4) oświadczenie Wykonawcy i za pośrednictwem Wykonawcy oświadczeń Podwykonawców, w formie pisemnej dokumentu w oryginale, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone w rozdziale IV pkt. 1.7.1, związane z realizacją zamówienia, wskazanego w niniejszym dokumencie SIWZ. Oświadczenie powinno zawierać informacje, dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót, objętych przedmiotem zamówienia (zanonimizowany wykaz osób). 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Termin związania ofertą: 30 dni. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. X. OPIS SPOSÓBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wymagania ogólne 1.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1.2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ. 1.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1.4. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. 1.5. Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane. 1.6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę pod rygorem nie uznania poprawki. 1.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia 2.1. Oferta powinna składać się z : 2.1.1. formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.1.2. zestawu oświadczeń i dokumentów. 3. Opakowanie oferty Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: I część – Budowę punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie II część – Budowę punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie III część – Budowę punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie IV część – Budowę punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie i Nie otwierać przed dniem 23.10.2017r. godz. 12:00. 4. Tajemnica przedsiębiorstwa Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. 5. Zmiana lub wycofanie oferty 5.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem zmiana. 5.2. Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem wycofane. XI. SPOSÓB KOMUNIKACJI 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r – Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca/kuriera lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615), adres e-mail: krzysztof [dot] jarosatmlawa [dot] pl (krzysztof[dot]jaros[at]mlawa[dot]pl) 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna. 3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zawartej w SIWZ, kierując wniosek na adres: Miasto Mława ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława e-mail: krzysztof [dot] jarosatmlawa [dot] pl (krzysztof[dot]jaros[at]mlawa[dot]pl) 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu w sprawach postępowania przetargowego jest p. Krzysztof Jaros Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Mława, tel. 23 654 64 42 w 500; e-mail: krzysztof [dot] jarosatmlawa [dot] pl (krzysztof[dot]jaros[at]mlawa[dot]pl) 6. Każdy Wykonawca ponosi ryzyko związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych od osób trzecich, nie wymienionych w pkt. 1. 7. Zamawiający dopuszcza komunikację w formie elektronicznej. XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława. Termin składania ofert upływa w dniu 23.10.2017r. o godz. 12:00 (czasu lokalnego). Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława, w dniu 23.10.2017r. o godz. 12:30 (czasu lokalnego). XIII. CENA OFERTOWA I SPOSÓB JEJ PODANIA 1. Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę ryczałtową netto, kwotę podatku, oraz cenę ryczałtową brutto za wykonanie tej części (tych części) zamówienia, na które składa ofertę. 2. Zamawiający dopuszcza rozliczenie jedynie w walucie polskiej. 3. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wystąpieniu obowiązku podatkowego (opodatkowanie odwrotne) oraz wskaże elementy za jakie przedmioty opodatkowanie wystąpiło. XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI I – IV ODRĘBNIE Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena – 60% Kryterium jakościowe - Rękojmia i Gwarancja - 40% Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w danej części, w kryterium Cena obliczana będzie według wzoru: PC1 = ( CON/CDO ) x 60 w którym: PC1 - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę CON - cena brutto oferty najtańszej CDO – cena brutto danej oferty (ocenianej) 60 – waga kryterium (60%) Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w danej części, w kryterium RĘKOJMIA I GWARANCJA obliczana będzie według wzoru: PC2: 3 lata rękojmi i gwarancji – 0 pkt. 4 lata rękojmi i gwarancji – 20 pkt. 5 lat rękojmi i gwarancji – 40 pkt. Górna granica dla okresu gwarancji to 5 lat. Sumaryczna punktacja : PC1+ PC2 Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów. XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest, pod rygorem uchylania się od podpisania umowy, przedłożyć Zamawiającemu: 1.1. kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy i robót wraz z oświadczeniem o podjęciu obowiązków. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP stosuje się odpowiednio (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XVII. WARUNKI UMOWY Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy PZP – „Środki ochrony prawnej”. XIX. INFORMACJA O PODWYKONAWSTWIE 1. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechanie osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie. 2. Zlecenie części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, który jest odpowiedzialny za wykonanie tej części robót. 3. Umowy z Podwykonawcami będą zgodne, co do treści z umową zawartą z Wykonawcą. Szczegóły dotyczące treści umów zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. Odmienne postanowienia są nieważne. 4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 5. Zamawiający określa iż wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy odbywać się będzie jednorazowo na podstawie faktury końcowej.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 (słownie: dwóch) robót budowlanych budowy punktów świetlnych o długości nie mniejszej niż 200 mb w ramach jednej realizacji. Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1)nie podlega wykluczeniu z postępowania, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdz. VI A SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdz. VI A SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego tego podmiotu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; 2) dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale IV pkt. 1.7.6.1, 4) oświadczenie Wykonawcy i za pośrednictwem Wykonawcy oświadczeń Podwykonawców, w formie pisemnej dokumentu w oryginale, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone w rozdziale IV pkt. 1.7.1, związane z realizacją zamówienia, wskazanego w niniejszym dokumencie SIWZ. Oświadczenie powinno zawierać informacje, dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót, objętych przedmiotem zamówienia (zanonimizowany wykaz osób). Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizację zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców Zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - gdy temperatura powietrza w porze nocnej wskazuje poniżej 0 st. C i utrzymuje się dłużej niż 5 dni. b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanego warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności gdy Wykonawca napotka na: - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; - niewypały i niewybuchy, stwarzające zagrożenia stąpnięciami lub wybuchem; - wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze; c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego; - koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; d) zmiany terminu realizacji umowy, będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; - wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; - konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; e) zmiany terminu realizacji umowy (przedłużenie terminu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty) z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy w szczególności: - wystąpienia robót kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; - wystąpienia rażących błędów w dokumentacji, uniemożliwiających kontynuowanie robót; f) Zmiany danych osobowych: - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach; - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ g) Zmiany organizacji spełniania świadczenia - zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; h) Płatności - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz Wykonawcy;. i) Pozostałe zmiany - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. - wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 2) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. § 16 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.), przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo Budowlane. 3. Spory mogące wynikać przy realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo, miejscowo dla siedziby Zamawiającego Sąd Powszechny. 4. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy, a dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr:

1

Nazwa:

Budowa punktów świetlnych w ul. Dworcowej w Mławie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia I Części obejmuje: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 176 mb, zabudowę 7 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 9m z wysięgnikiem WŁ 1/1,5/3,2/10 anodowany w kolorze grafitowym + oprawa typu LED o mocy 72W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, o całkowitej mocy 80W. Zakres zamówienia obejmuje również budowę przyłącza energetycznego od istniejącej linii kablowo – napowietrznej nn 0,4 kV, zasilanej z S6-01106 (Mława Batorego), od istniejącego słupa RK-10 zlokalizowanego u zbiegu ulic Batorego i Moniuszki do szafki pomiarowej, zintegrowanej z kablową rozdzielnicą szafową, zasilającą oświetlenie uliczne. Wyposażenie szafki oświetlenia ulicznego SOU-3 obwodowej określone jest w projekcie budowy przyłącza kablowego. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności wykonać budowę przyłącza, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną i przekazać gotowe do zalicznikowania a w drugiej kolejności wykonać budowę punktów świetlnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Budowa punktów świetlnych w ul. Poświętnej w Mławie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia dla 2 części obejmuje: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 162 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 5m z wysięgnikiem jednoramiennym, anodowany na kolor Grafit, łukowym, na fundamencie betonowym z oprawą typu LED, licującą się z wysięgnikiem o mocy 24W 5000K, z optyką SP, o całkowitej mocy 31W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Budowa punktów świetlnych w ul. Lipowej w Mławie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 3 Części obejmuję: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 165 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego (słup aluminiowy 6m z wysięgnikiem jednoramiennym, anodowany na kolor Grafit, łukowym, na fundamencie betonowym z oprawą typu LED o mocy 48W 5000K, z optyką DW, o całkowitej mocy 55W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Budowa punktów świetlnych w ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Mławie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 4 Części obejmuje: budowę linii zalicznikowej kablowej oświetlenia drogowego kablem typu YAKXS 4 x 25 mm2 + płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25 x 4 mm o łącznej trasie 125 mb, zabudowę 6 kompletnymi latarniami oświetlenia ulicznego w podziale: 1.2.4.1. słupy nr 1 i 2 aluminiowe, cylindryczne, o wysokości 4,5m, anodowane w kolorze grafitowym z wysięgnikiem WR-4/1/0,5/5, z oprawą typu LED o mocy 36W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, na fundamencie betonowym B-50 1.2.4.2. słupy nr 3, 4, 5 i 6 aluminiowe o wysokości 9,0m, anodowane w kolorze grafitowym z wysięgnikiem łukowym WŁ 1/1,5/3,2/10, z oprawą typu LED o mocy 60W 5000K, 10kV, inox-czarny, z optyką DW, na fundamencie betonowym B-71
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-20
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Aktualizacja z dnia: 12.10.2017 r. - Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego.

Aktualizacja z dnia 24.10. 2017 r. - Zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 27.10.2017 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 


Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
Osoba odpowiedzialna za informację: Andrzej Porzeziński
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 06.10.2017 11:18:15
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:37:13
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:37:13 admin_vobacom edycja strony
03.11.2017 14:05:02 Andrzej Porzeziński edycja strony
03.11.2017 14:04:13 Andrzej Porzeziński edycja strony
30.10.2017 10:46:48 Andrzej Porzeziński edycja strony
27.10.2017 13:53:02 Andrzej Porzeziński edycja strony
24.10.2017 09:53:52 Andrzej Porzeziński edycja strony
16.10.2017 14:55:02 Andrzej Porzeziński edycja strony
12.10.2017 16:11:00 Andrzej Porzeziński edycja strony
09.10.2017 11:17:51 Andrzej Porzeziński edycja strony
09.10.2017 11:04:24 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.10.2017 11:31:00 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.10.2017 11:27:19 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.10.2017 11:22:05 Andrzej Porzeziński edycja strony
06.10.2017 11:18:15 Andrzej Porzeziński strona została dodana