Budowa przykanalików sanitarnych do granicy pasa drogowego w ul. Wójtostwo w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa przykanalików sanitarnych do granicy pasa drogowego w ul. Wójtostwo w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt.:
Budowa przykanalików sanitarnych do granicy pasa drogowego w ul. Wójtostwo w Mławie.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo kosztorysowa:
1) Projekty budowlano-wykonawcze:
a) Projekt techniczny przebudowy
2) STWiORB:
a) instalacji sanitarnych,
3) Kosztorysy nakładcze:
a) Przedmiar robót.
1.3 Warunki wykonania robót:
1) Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej (opracowanej branżami, ze spisami treści). Dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną Wykonawca jest obowiązany przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru.
1.4 W ramach oferowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
1.5 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 60 miesięcy, chyba że gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa, wówczas obowiązuje gwarancja producenta.
1.6 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych niż określone w dokumentacji projektowo kosztorysowej. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w kosztorysach ofertowych w czytelny sposób zaproponowanych materiałów oraz dołączenia kart technicznych zawierających parametry techniczne, celem porównania równoważności tych materiałów.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego.
1.8 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Harmonogram ten przed rozpoczęciem robót powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.
1.9 Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, zlecone Wykonawcy na podstawie protokółu konieczności sporządzonego przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy i ich rozliczenia wg zasad przyjętych w niniejszej umowie.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
1.11 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BiOZ stosownie do wymagań określonych w art. 21a pkt 1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę.
1.12 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ewentualnych przeszkód stwierdzonych w czasie wizji lokalnej w terenie.
1.14 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane.
1.15 Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów.
1.16 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
1.17 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
1.18 Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót.
1.19 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiarów.
1.20 Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. 1.21 Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót.
1.22 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta.
1.23 Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych.
1.24 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu do dziennika budowy oraz na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji.
1.25 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanych przez niego Inspektorów Nadzoru, którzy mogą w każdym momencie realizacji umowy zrezygnować z części robót i użytych materiałów, jeżeli nie będą one zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale 1 art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić w formie pisemnej, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności.
1.26 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia za żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej budowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 150m)
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) (w przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
a) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2a do SIWZ,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
5) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5);
7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej budowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 150m);
8) informację na temat podwykonawców
9) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót
10) Szczegółowy kosztorys ofertowy.
11) Wskaźniki cenotwórcze zastosowane przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych - załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-73.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Budowa przykanalików sanitarnych do granicy pasa drogowego w ul. Wójtostwo w Mławie ” (WI.340-06/RB/10), złożono jedną ofertę.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

„MARBUD” Marek Jaworski
ul. Warszawska 46/2
06-500 Mława

Cena netto: 64 981,87 zł
Cena brutto: 79 277,88 zł
(słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt siedem 88/100 złotych).

Złożona oferta, nie podlegała ona odrzuceniu, Wykonawca nie podlegał wykluczeniu. Termin, po którym umowa może zostać zawarta, zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający określił na 22.02.2010r.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Oferta Nr 1 - „MARBUD” Marek Jaworski, ul. Warszawska 46/2, 06-500 Mława - 500 pkt.

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 19.02.2010 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 19.02.2010 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
19.02.2010 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana