Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Targowej w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Targowej w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Mława: Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Targowej w Mławie
Numer ogłoszenia: 54834 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Targowej w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Targowej w Mławie, na którą składają się trzy zadania:
Zadanie A)
- rozebranie ręczne nawierzchni o grubości 4 cm z mas mineralno-bitumicznych - 6m2;
- kopanie rowów dla kabli ręcznie - 112 m3;
- wykonanie przewiertów mechanicznych dla rur pod obiektami - 40m;
- ułożenie rur osłonowych - 99m;
- nasypanie warstwy pisaku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,6m - 350m;
- montaż i stawianie słupów S-80C oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych o masie do 100 kg - 10 szt.;
- montaż wysięgników rurowych ST 1,5m mocowanych na słupie - 10 szt.
- montaż przewodów YDYp 3x2,5mm od opraw oświetleniowych wciągane w słupy i wysięgniki. Wysokość latarń do 12m. -10 kpl.;
- montaż i stawianie słupów ST2-24 oświetleniowych, stalowych o masie do 100 kg - 10 szt.;
- montaż przewodów YDYp 3x2,5mm od opraw oświetleniowych wciągane w słupy i wysięgniki. Wysokość latarń do 7m. -10 kpl.;
- podłączanie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2,5mm2 pod zaciski lub bolce - 120 szt.;
- montaż opraw OUSb-150W oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach - 10 szt.;
- montaż opraw A2 Julia oświetlenia zewnętrznego na słupach - 10szt.;
- układanie uziomów w rowach kablowych - 385m;
- układanie kabli wielożyłowych - 765m;
- obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV. Zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego, o przekroju żył do 55mm2 - 37szt.;
- podłączanie przewodów pojedynczych i przekroju żyły do 50mm2 po zaciski lub bolce-37szt.;
- Zasypywanie mechaniczne rowów dla kabli. Grunt kategorii III-IV - 84m3;
- badanie linii kablowej niskiego napięcia o 4 żyłach - 19 odcinków
- montaż złącza kablowego z pomiarem i sterowaniem oświetleniem ulicznym - 1kpl.;
- montaż aparatów elektrycznych o masie do 2m5kg (zegar, stycznik) - 2 szt.
- układanie kabli YAKY 4x50mm2 w budynkach, budowlach lub estakadach z mocowaniem (zasilanie skrzynki pomiarowej) - 10m;
- obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV - 37szt.;
- podłączanie przewodów pojedynczych i przekroju żyły do 50mm2 po zaciski lub bolce-8szt
- badanie linii kablowej niskiego napięcia o 4 żyłach - 1 odcinek
Zadanie B)
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych przy wykonaniu koryta pod drogi - 0,275 km;
- rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, na posypce cementowo -piaskowej - 181,00m;
- rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 10,70m2;
- rozebranie ścianek czołowych i ław z betonu przepustów pod zjazdami - 0,50m3;
- frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki z odwożeniem ścinki (kory) na place składowe na odległość do 20 km, głębokość frezowania 4 cm. - 66,00m2;
- betonowanie betonem B-20 konstrukcji zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, przy wykonaniu przebudowy ścianki czołowej przepustu. Zbrojenie konstrukcji w ilości 22,82 kG-wg szkicu drutem o Ø 8mm z zakotwieniem prętów poziomych w istniejącej ściance czołowej przepustu - 1,02m3;
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi na okład. Koparki o pojemności łyżki czerpalnej 0,25 m3 w gruncie kategorii III-IV przy wykonaniu koryta przykanaliki i studzienki ściekowe, wykop pod przykanaliki i studzienki ściekowe - 18,99m3;
- wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3, w gruncie kat. I-II- zużycie na miejscu - 120,29m3;
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km. Przy wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika - 339,81m3;
- formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami gąsienicowymi 55 kw-W-75 km. Nasypy o wysokości do 3,0m. Grunt kat III-IV - 132,69m3;
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku poza teren budowy samochodami samowyładowczymi o ładowności 5-10 ton - 357,13m3;
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i zagęszczenie walcami statycznymi w gruntach kat. II-IV - 1 596,79m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm oraz na ławie betonowej o grubości 10 cm z oporem grubości 10 cm. Beton B-10. Objętość ławy i oporu grubości 10 cm 19,12m3 - 546,40 m;
- ustawienie obrzeży chodnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm - 553,00m;
- warstwy odsączające wykonywane i zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1 733,39m2;
- podsypki piaskowe zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy 5 cm pod chodniki - 996,65m2;
- górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm pod warstwy konstrukcyjne zjazdów - 282,22m2;
- dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0,63 mm, grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm - 1 596,79m2;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0-20 - grubość warstwy wg wyliczeń w ilości średnio 126,66 kg/m2 wg PN-S-96025:2000 - 483,81m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III , grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10t wg. PN-S-96025, BA 0/20 - 1 112,98m2;
- wykonanie górnej warstwy nawierzchni jezdni z mas mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna standard III o grubości warstwy 5 cm PN-S-96025, BA 0-12,8 - 1 596,79m2;
- chodnik kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 996,65m2; - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem wykonane na zjazdach na posesje - 282,22m2;
- montaż przykanalików z rur PVC w gotowych wykopach umocnionych, o normalnej wilgotności na głębokość do 5 cm, o długości do 15 cm i średnicy 160 mm - 19,25m;
- montaż przykanalików z rur PVC w gotowych wykopach umocnionych, o normalnej wilgotności na głębokość do 5 cm, o długości do 15 cm i średnicy 200 mm - 5,50m;
- montaż studzienek ściekowych ulicznych żelbetowych o średnicy 500 mm bez osadnika i syfonu podłączone przykanalikami o Ø 200 mm - 4,00szt.;
- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową zwykłą, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane ręcznie: - P-10 - 25,77m2;
- P-12 - 8,07m2; - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm - 9,00szt.;
- znaki drogowe typu D-6 na słupkach stalowych o średnicy 70 mm - 8,00szt.;
- znaki drogowe typu B-20 na słupkach stalowych o średnicy 70 mm - 1,00szt.
Zadanie C)
- roboty pomiarowe pod nawierzchnie drogowe, place, chodniki - 550,00m2;
- wyrównanie terenu z grubsza, ze ścięciem wypukłości do 30 cm gruncie kat. III - 550,00m2;
- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III - 11,00m3;
- zagęszczenie nasypów walcami samojezdnymi statycznymi w gruntach kat. III - 28,00m3;
- załadunek ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami na odl. Do 1km - 28,00m3;
- koryta wykonywane mechanicznie głęb. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 188,00m2;
- dodatek za każde 5 cm głębokości koryta wykonanego mechanicznie na całej szerokości (o 25 cm, razem do 55 cm) - 188,00m2;
- warstwa stabilizacji gruntu o gr. 15 cm - 188,00m2;
- warstwa stabilizacji gruntu o gr. 15 cm - 188,00m2;
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych grub. 20 cm - 188,00m2;
- warstwa dolna podbudowy z kamienia tłuczonego o grub. 15cm - 188,00m2;
- warstwy podsypkowe cementow-piaskowe zagęszczane mechaniczne o gr. 3 cm - 188,00m2;
- nawierzchnie z kostki betonowej MEBA grubości 12 cm na podsypce piaskowej - 188,00m2;
- rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim - 10,00m2;
- ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim o grub. warstwy 2 cm - 100,00m2;
- wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III z nawożeniem - 100,00m2;
- ręczna pielęgnacja nawierzchni trawiastych - 100,00m2;
- koryta wykonywane mechanicznie głęb. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 96,00m2;
- dodatek za każde 5 cm głębokości koryta wykonanego mechanicznie na całej szerokości chodników (o 15 cm, razem do 45 cm) - 96,00m2;
- warstwa stabilizacji gruntu o gr. 15 cm - 96,00m2;
- warstwa stabilizacji gruntu o gr. 15 cm - 96,00m2;
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych grub. 20 cm - 96,00m2;
- warstwa dolna podbudowy z kamienia tłuczonego o grub. 15 cm - 96,00m2;
- warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane mechanicznie o gr. 3 cm - 96,00m2;
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 96,00m2;
- ławy fundamentowe betonowe prostokątne szer. do 0.6 m wraz z deskowaniem - 9,59 m3;
- warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane mechanicznie o gr. 5 cm - 38,00m2;
- krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo cementowo-piaskowej - 125,00m.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączone przedmiary, dokumentacja projektowa i dokumentacja przetargowa. Teren jezdni, chodników, dojazdów prywatnych i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Wykonawca robót przedstawi projekt organizacji ruchu i dostępu mieszkańców do posesji podczas realizacji zadania Roboty budowlane realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.14.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 08 kwietnia 2008 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6.Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5);
2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) (załącznik nr 6).
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 1000m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500m2 nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie minimum 100m oświetlenia ulicznego (długość linii wraz z słupami)) - (załącznik nr 3),
5) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach. 

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;
7) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5 do SIWZ);
9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) (załącznik nr 6 do SIWZ);
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 1000m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500m2 nawierzchni z kostki betonowej) (załącznik nr 3 do SIWZ);
11) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
12) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 7 do SIWZ)
13) wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ)
14) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót,
15) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
16) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
17) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
18) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
19) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
20) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pok. 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8, 06-500 Mława

Cena ofertowa na wykonanie usług j.w. wynosi:
cena netto: 582 878,69 zł
cena brutto: 711 112,00 zł.
(słownie: siedemset jedenaście tysięcy sto dwanaście złotych 00/100)

Wybrana oferta była najkorzystniejsza cenowo i uzyskała najwięcej punktów w kryterium CENA - 100%.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Zestawienie ocen punktowych ofert:
(kryterium CENA – 100%)
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8, 06-500 Mława - 400,00 pkt


Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 18.03.2008 09:39:02
Data ostatniej modyfikacji: 18.03.2008 09:39:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
18.03.2008 09:39:02 root@npc.pl strona została dodana