Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A8 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A8

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z wyboru oferty najkorzystniejszej

Aktualizacja 17.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

Aktualizacja 14.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 3

Aktualizacja 10.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 2

Aktualizacja 07.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Ogłoszenie opublikowane w BZP pod numerem 16559 - 2017 z dnia 2017-01-30r.

Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000,
ul. Stary Rynek  19, 06500   Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail aglomeracjaatmlawa [dot] pl (aglomeracja[at]mlawa[dot]pl) ,
faks 236 543 652.

Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) KOMUNIKACJA:

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/budowa-kanalizacji-sanitarne…

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A8

Numer referencyjny: JRP.271.8.2017.PT

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie jest częścią większego zamówienia, więc w ramach tego postępowania zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ):

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej obejmującej ulice: 20 Dywizji Piechoty WP, Biskupa Leona Wetmańskiego, Kazimierza Pużaka, Górną, Bernarda Kryszkiewicza, Majora Sergiusza Grudkowskiego, Tadeusza Jasińskiego, Wiktora Altera, Ciechanowską, Podgórną, Cmentarną.

Postępowanie jest jedną z części realizowanej przez Miasto Mława inwestycji polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława.

Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z:

- zajęcia pasa drogowego oraz kolejowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych),

- doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac,

- kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku,

- zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi,

- wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,

- wykonania badań szczelności oraz monitoringu wizyjnego sieci,

- wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót

- kosztów usług geodezyjnych,

- usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi.

Zamówienie realizowane jest w formie rozliczenia kosztorysowego. Wszelkie koszty związane z robotami towarzyszącymi oraz opłaty, niewystępujące w przedmiarach, należy rozłożyć proporcjonalnie we wszystkich pozycjach kosztorysów ofertowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.

Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem:

- zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp).

Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Wskazania Zamawiającego w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót:

a)      Ze względu na planowaną przebudowę ul. Górnej w harmonogramie realizacji robót należy ująć budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Górnej jako priorytetową. Wskazane jest ujęcie tego elementu do wykonania w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy
od zawarcia umowy.

b)     Ze względu na realizację robót w ulicach stanowiących dojazd do cmentarza w harmonogramie realizacji robót należy ująć budowę kanalizacji sanitarnej w powyższych ulicach w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2017r.

 

Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania pokryw lub włazów, zawierające elementy logotypu, stanowiące część monolityczną elementu, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8

 

II.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

II.7) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Okres w miesiącach: 11

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

- wykonywali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sieć kanalizacji z rur PVC o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji.

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: nie

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO

POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:

tak

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.4.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Informacja na temat wadium

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

2.Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.

4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.

 

IV.1.3) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej: nie

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

Cena      - 60%

Kryterium jakościowe – Gwarancja – 40%

 

IV.2.2) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): tak

 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

  1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
  3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy złożyć na rachunek bankowy
    nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
  4. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem.
  5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w postaci gwarancji, treść gwarancji powinna być zaakceptowana przez zamawiającego. Jakiekolwiek zapisy w treści gwarancji powodujące utrudnienie w jej wykorzystaniu oraz podważające jej bezwarunkowość (np. żądanie protokołów, konieczność wystosowywania wezwań, konieczność potwierdzania podpisów) są niedozwolone.
  6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, wniesione w formie pieniężnej, zamawiający zwraca w wysokości 70% po zakończeniu realizacji zamówienia w ustawowym terminie, na wniosek wykonawcy zawierający między innymi konto, na które należy dokonać zwrotu.
  7. Pozostałe 30% zabezpieczenia należytego wykonania zamawiający zwraca po upływie okresu rękojmi za wady w ustawowym terminie, na wniosek wykonawcy zawierający między innymi konto, na które należy dokonać zwrotu.

 

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian istotnych dotyczących:

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:

1.1.1 klęski żywiołowe;

1.1.2 wystąpienie opadów deszczu uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, mających znaczny wpływ na terminową realizację zadania, potwierdzonych wpisami do dziennika dokonanymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;

1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:

1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);

1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;

1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;

1.2.4 wykopaliska archeologiczne;

1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;

1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;

1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:

1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,

1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;

1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;

1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy

1.5.1 wystąpienie robót kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji technicznej uniemożliwiających kontynuowanie robót;

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.

2 Zmiany osobowe

2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia

3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy;

3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

4. Płatności

4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,

4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;.

5. Pozostałe zmiany

5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.

5.5 wykonanie robót zamiennych ze względu na konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej;

6. Nie stanowi istotnej zmiany w szczególności:

6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.6.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17/02/2017, godzina: 12:00,

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

 

Dokumentacja techniczna dotyczaca budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A8 dostępna jest pod adresem (łącznie ponad 400MB):

https://drive.google.com/open?id=0B-dFHm4QG-5cLS1FcXNSWXVLdlk

Lub spakowana do pobrania:

https://drive.google.com/open?id=0B-dFHm4QG-5cOUkxcHAxM3FsRGs


Aktualizacja 07.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 1

Zamawiający informuje, że w dniu 03.02.2017r. wpłynęło jedno zapytanie następującej treści: 

1. Czy zamawiający posiada badania geologiczne przeprowadzone dla potrzeb tego zadania i czy może je zamieścić na stronie Zamawiającego?

    Odpowiedź 1: Zamawiający zwrócił się do jednostki projektowej o przekazanie badań geologicznych na potrzeby postępowania oraz zamieszcza przedmiotowe dokumenty na stronie pod adresem ogłoszenia postępowania (jako plik - załącznik).

    Zamawiający ponadto informuje, że w pozycjach dotyczących wyceny włazów należy ująć wycenę włazów żeliwnych (nie żelbetowych).

    Zamawiający nie modyfikuje SIWZ oraz nie zmienia terminów składania i otwarcia ofert.

    Aktualizacja 10.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 2

    Zamawiający informuje, że w dniu 06.02.2017r. wpłynęło jedno zapytanie następującej treści: 

    2.     Udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja przetargowa nie zawiera informacji odnośnie wymogów stawianych wykonawcom przy odtwarzaniu istniejących nawierzchni drogowych (mowa jest tylko o przywróceniu do stanu pierwotnego). W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o zamieszczenie przekrojów konstrukcyjnych nawierzchni drogowych wszystkich ulic z wykazem grubości poszczególnych warstw. W przypadku braku rysunków z przekrojami konstrukcyjnymi nawierzchni proszę zamieścić warunki techniczne wydane przez poszczególnych zarządców dróg. Powyższe informacje są niezbędne do właściwej wyceny inwestycji (z przedmiarów nie wynika z czego się składają i jakiej są grubości warstwy nawierzchni).

      Odpowiedź 2: Zarządcy Dróg nie dysponują inwentaryzacją warstw nawierzchni dróg, na których prowadzona jest inwestycja (warunki techniczne zostały załączone jako odrębny plik na stronie ogłoszenia).

      Zamawiający w dniu 07.02.2017r. załączył dokumentację geologiczną, która przedstawia kolejne warstwy terenu.

      Dla nawierzchni asfaltowych należy przyjąć standard odtworzenia zgodnie z kategorią dla dróg lokalnych, tj.:

      - 4cm warstwy betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,

      - 4cm warstwy betonu asfaltowego – warstwa wiążąca,

      - 25cm podbudowy po zagęszczeniu z kruszywa łamanego twardego frakcji 0 -31,5mm.

      Zamawiający nie modyfikuje SIWZ oraz nie zmienia terminów składania i otwarcia ofert.

      Aktualizacja 14.02.2017r. - zamieszczenie odpowiedzi na pytania 3

      Zamawiający informuje, że w dniach 13.02.2017r. i 14.02.2017r. wpłynęły zapytania następującej treści: 

      3.     Proszę o informację czy należy wybudować klasyczną pompownię ścieków z pompami zatapialnymi czy tłocznię ścieków typu suchego z separacją ciał stałych.

        Odpowiedź 3: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i montaż tłoczni ścieków. 

        4.     Proszę o podanie parametrów technicznych pompowni, tłoczni ścieków, charakterystykę pomp Q=(l/s) H=(m).

          Odpowiedź 4: Przyjęte przez projektanta parametry do obliczeń hydraulicznych wynoszą: Q= 23,3 l/s i  H=12,4 m. Wyniki obliczeń określone są w dokumentacji technicznej – opis techniczny str. 8. 

          5.     Prosimy zamieścić profil lub schemat pompowni, tłoczni – wys. korpusu zbiornika (podana tylko średnica fi 2000), rzędne wlotu i wylotu, usytuowanie w terenie.

            Odpowiedź 5: Wymagane schematy zawarte są w dokumentacji technicznej
            w przekroju podłużnym (profile), pliki A8P1.pdf i A8P2.pdf. Usytuowanie na planie zagospodarowania terenu jest określone na wielu rysunkach, np. Rysunki 1/03.pdf.  

            6.     Proszę o podanie wyposażenia pompowni / tłoczni – średnica i ilość armatury, rodzaje pomp, moc pomp, dodatkowe wyp. drabinka, podest, rodzaj włazu.

              Odpowiedź 6: Zamawiający nie może zbyt szczegółowo dookreślić szczegółów dotyczących armatury ze względu na możliwość wskazywania na danego producenta. W wyposażeniu tłoczni przewidziano drabinkę ze stali kwasoodpornej, właz DN800 klasy D400 typu ciężkiego, dodatkowe elementy typu gniazda elektryczne podane są w dokumentacji technicznej pn. AKPIA tłoczni. 

              7.     Proszę o uzupełnienie informacji dotyczącej tłoczni ścieków (rodzaje pomp, wymagane przez projektanta wyposażenie tłoczni) oraz szczegółowy rysunek zbiornika tłoczni.

                Odpowiedź 7: Zamawiający nie może zbyt szczegółowo dookreślić szczegółów dotyczących armatury ze względu na możliwość wskazywania na danego producenta. Rodzaj pomp oraz armatura towarzysząca powinna być dobrana przez Wykonawcę pod względem funkcjonalnym. Schematyczny rysunek zbiornika określony został w dokumentacji technicznej w przekroju podłużnym (profile), pliki A8P1.pdf i A8P2.pdf.

                Zamawiający nie modyfikuje SIWZ oraz nie zmienia terminów składania i otwarcia ofert.

                Aktualizacja 17.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert

                Zestawienie złożonych ofert na publicznej sesji otwarcia ofert:

                Numer oferty

                Nazwa i adres Wykonawcy

                Kryterium 1: cena [zł]

                Kryterium 2: okres gwarancji

                 

                1

                Wodociągi Wiejskie Sp. z o.o. w Łomży,

                ul. Akademicka 18, 18-402 Łomża

                1 796 486,72

                5

                2

                Zakład Usług Wod-Kan C.O.

                Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski,

                ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława

                2 210 149,93

                5

                3

                Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa

                w Wodę „Wodrol-Olsztyn” w Dywitach Sp. z o.o.,

                ul. Spółdzielcza 23, 11-001 Dywity

                2 373 913,17

                5

                4

                „MARBUD” Marek Jaworski,

                ul. Warszawska 46/2, 06-500 Mława

                2 491 891,19

                5

                5

                Konsorcjum:

                Lider Konsorcjum: Zakład Hydrauliczny „INSMONT” s.c.,

                ul. Nowoleśna 6a, 06-500 Mława

                Partner Konsorcjum: Mławskie Przedsiębiorstwo

                Drogowo – Mostowe MPDM Sp. z o.o.,

                ul. Warszawska 25A, 06-500 Mława

                 1 486 613,13

                5

                6

                Zakład Projektowo – Wykonawczy WOD-KAN, C.O.,

                Gazu „ART-HAUS” Artur Hausman,

                ul. Okólna 33, 06-500 Mława

                1 994 479,13

                5

                7

                Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek,

                ul. Drwęcka 9, 87-400 Golub – Dobrzyń

                2 116 830,00

                5

                8

                Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Robót Inżynieryjnych „Inżynieria” Sp. z o.o.,

                ul. Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk

                2 827 436,58

                5

                9

                GUTBRUK inż. Tomasz Gutowski,

                Kaki Mroczki 18, 06-316 Krzynowłoga Mała

                2 927 875,14

                5

                10.

                ZAKŁAD INSTALACJI SIECI GAZOWYCH, WOD.-KAN., ENERGETYCZNYCH, HANDLU I USŁUG,

                M. M. Młyńscy Spółka jawna,

                 ul. Śmiecińska 8, 06-400 Ciechanów

                3 112 142,55

                5

                11.

                Przedsiębiorstwo Budowlane „DOMEX” Sp. z o.o.,

                ul. Targowa 21, 09-300 Żuromin

                2 780 938,54

                5

                 

                Termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały sztywno określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach i nie stanowią kryterium oceny ofert.

                Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z wyboru oferty najkorzystniejszej

                POWIADOMIENIE  O  WYBORZE  OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

                Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława reprezentujący Miasto Mława

                                        06-500 Mława

                                        ul. Stary Rynek 19

                informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława obszar A8”,  złożono 11 ofert.

                Ofertę najkorzystniejszą złożył wykonawca:

                Konsorcjum:

                Lider Konsorcjum:

                Zakład Hydrauliczny „INSMONT” s.c.,

                ul. Nowoleśna 6a, 06-500 Mława

                Partner Konsorcjum:

                Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe MPDM Sp. z o.o.,

                ul. Warszawska 25A, 06-500 Mława

                Cena ofertowa brutto: 1 486 613,13

                Zestawienie ofert:

                Numer oferty

                Nazwa i adres Wykonawcy

                Ocena ofert w kryterium 1 [cena]

                Ocena ofert w kryterium 2 [okres gwarancji]

                Łączna ilość punktów

                2

                Zakład Usług Wod-Kan C.O.  Gazu i Zaopatrzenia Wsi
                w Wodę Wiesław Kuczalski,

                ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława

                40,63

                40

                80,63

                3

                Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa
                w Wodę „Wodrol-Olsztyn”
                w Dywitach Sp. z o.o.,

                ul. Spółdzielcza 23, 11-001 Dywity

                37,57

                40

                77,57

                5

                Konsorcjum: Lider Konsorcjum: Zakład Hydrauliczny „INSMONT” s.c.,

                 ul. Nowoleśna 6a, 06-500 Mława

                Partner Konsorcjum: Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo -Mostowe
                MPDM Sp. z o.o.,

                ul. Warszawska 25A, 06-500 Mława

                60

                40

                100

                6

                Zakład Projektowo – Wykonawczy WOD-KAN, C.O., Gazu „ART-HAUS” Artur Hausman,

                ul. Okólna 33, 06-500 Mława

                44,72

                40

                84,72

                7

                Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek,

                ul. Drwęcka 9, 87-400 Golub – Dobrzyń

                42,14

                40

                82,14

                8

                Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Robót Inżynieryjnych „Inżynieria” Sp. z o.o.,

                ul. Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk

                31,55

                40

                71,55

                9

                GUTBRUK inż. Tomasz Gutowski,

                Kaki Mroczki 18, 06-316 Krzynowłoga Mała

                30,46

                40

                70,46

                10

                ZAKŁAD INSTALACJI SIECI GAZOWYCH, WOD.-KAN., ENERGETYCZNYCH, HANDLU I USŁUG, M. M. Młyńscy Spółka jawna,
                ul. Śmiecińska 8, 06-400 Ciechanów

                28,66

                40

                68,66

                11

                Przedsiębiorstwo Budowlane
                „DOMEX” Sp. z o.o.,

                ul. Targowa 21, 09-300 Żuromin

                32,07

                0

                72,07

                 Uzasadnienie: Oferta uzyskała największą ilość punktów łącznie w kryteriach oceny ofert.

                Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
                Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Miałka-Kruszewska
                Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
                Data wytworzenia informacji: 30.01.2017 08:21:50
                Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:48:22
                Liczba odsłon: 0
                Pokaż rejestr zmian
                Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
                14.12.2023 11:48:22 admin_vobacom edycja strony
                24.02.2017 11:21:21 Piotr Tomaszewski edycja strony
                17.02.2017 14:25:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
                14.02.2017 13:35:37 Piotr Tomaszewski edycja strony
                10.02.2017 11:37:28 Piotr Tomaszewski edycja strony
                07.02.2017 14:37:37 Piotr Tomaszewski edycja strony
                07.02.2017 14:30:26 Piotr Tomaszewski edycja strony
                07.02.2017 14:28:11 Piotr Tomaszewski edycja strony
                30.01.2017 14:32:52 Piotr Tomaszewski edycja strony
                30.01.2017 14:29:40 Piotr Tomaszewski edycja strony
                30.01.2017 08:52:10 Piotr Tomaszewski edycja strony
                30.01.2017 08:51:31 Piotr Tomaszewski edycja strony
                30.01.2017 08:21:50 Piotr Tomaszewski strona została dodana