Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Mława: Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II
Data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja budowy drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędnymi robotami instalacyjno - budowlanymi oraz zagospodarowaniem terenu.
Projektowana droga dojazdowa do dzielnicy przemysłowej w Mławie usprawni układ komunikacyjny Mławy. Utworzenie alternatywnej drogi dojazdowej do dzielnicy przemysłowej odciąży z ruchu nadmiernie eksploatowany ciąg ul. Napoleońskiej i Nowej, ułatwiając komunikację z dzielnicą przemysłową. Droga ta umożliwi również wyjazd z ww. rejonów na drogę krajową nr 7 w kierunku Gdańska. Rozwiązania techniczne przedmiotowej drogi pokazano w programie funkcjonalno-użytkowym w stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, gdzie droga będąca przedmiotem zamówienia nazywana jest (drogą pod lasem).
Powiązanie projektowanej drogi z sąsiadującym układem komunikacyjnym:
Z sąsiednim układem komunikacyjnym droga będzie miała powiązania na skrzyżowaniach z następującymi ulicami:
- ul. Studzieniec o funkcji ulicy gminnej kl. L. Należy w projekcie uwzględnić nowe rozwiązanie skrzyżowania z ul. Studzieniec ze zwróceniem szczególnej uwagi na zachowanie bezpieczeństwa ruchu w tym rejonie.
- ul. Cmentarną o funkcji ulicy gminnej kl. L. Zaprojektowano włączenie ul. Cmentarnej do drogi dojazdowej do dzielnicy przemysłowej na km 0+074 w formie skrzyżowania teowego.
- ul. Górną o funkcji drogi gminnej kl. L. Skrzyżowanie zaprojektowano w formie ronda, którego dodatkową rolą jest spowalnianie ruchu.
-ul. Szpitalną o funkcji ulicy gminnej kl. L. Zaprojektowano skrzyżowanie skanalizowane w formie teowej.
- uL. Mikołaja Kopernika o funkcji ulicy gminnej kl. L. Skrzyżowanie zaprojektowano w formie ronda, którego dodatkową rolą jest spowalnianie ruchu. Rondo ponadto ułatwia obsługę parkingu zaprojektowanego dla obsługi terenów działkowych. W projekcie należy przewidzieć wprowadzenie sygnalizacji dźwiękowej dla niewidzących na przejściu przez drogę dojazdową do dzielnicy przemysłowej od strony zachodniej.
- Drogą nr 7 o funkcji drogi krajowej kl. G, prowadzącą obecnie ruch w relacji Warszawa - Gdańsk.
W stanie istniejącym do drogi krajowej włączone są w tym rejonie dwie drogi: - gruntowa droga leśna w miejscu projektowanego wlotu drogi dojazdowej do dzielnicy przemysłowej - asfaltowa droga z Krajewa na północ od projektowanego wlotu drogi dojazdowej do dzielnicy przemysłowej. Ze względu na bliskość istniejącego zjazdu (asfaltowa droga z Krajowa) i projektowanego na drogę nr 7 należy zaprojektować i wykonać wspólne włączenie tych dróg do drogi nr 7 poprzez jedno skrzyżowanie włączając wcześniej przed tym skrzyżowaniem drogę z Krajewa do drogi dojazdowej do dzielnicy przemysłowej.
Przewiduje się budowę przedłużenia drogi z Krajewa oraz budowę zatoki dla skrętów w prawo na drodze nr 7 przed skrzyżowaniem.
Zakładane parametry drogi
Analizowany odcinek drogi od ul. Studzieniec do drogi nr 7 będzie drogą gminną klasy L o następujących podstawowych parametrach:
- prędkość projektowa drogi 40 km/godz
- szerokość pasa ruchu 3.5 m
- obciążenie nawierzchni 115 kN/oś
- szerokość ścieżki rowerowej 2 m
- szerokość chodników 1.5 m
- pas dla infrastruktury

Przekrój poprzeczny drogi
Na całej długości droga powinna posiadać jezdnię szerokości 7.0 m z gruntowymi poboczami szerokości 2x1.5 m. Droga odwadniana będzie rowami. W przekroju drogi zlokalizowano ścieżkę rowerową szerokości 2.0 m oraz chodnik szerokości 1.5m. Należy przewidzieć także pas umożliwiający poprowadzenie infrastruktury tj. linie elektroenergetyczne, sieć gazowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa oraz sieci oświetleniowej
a także instalacji teletechnicznych.

Przebieg drogi
Przebieg ulicy wraz z rozwiązaniami technicznymi pokazano w programie funkcjonalno - użytkowym na planie sytuacyjnym w skali 1:1000 - rys. nr 2 Początek wykonywanego odcinka przyjęto przy ulicy Studzieniec. Dalej droga biegnie na południe w sąsiedztwie terenów użytkowanych rolniczo. Na km 0+400 zbliża się do istniejących torów kolejki wąskotorowej i dalej biegnie po ich północnej stronie. Północne otoczenie drogi stanowią tereny rolne aż do km 1+100, od którego droga wkracza w sąsiedztwo lasu . Droga biegnie w sąsiedztwie lasu aż do drogi nr 7 (km 2+500) Za torami kolejki na odc. od km 1+300 do km 2+050 zlokalizowane są ogródki działkowe. Na odcinku od km 2+050 do km 2+100 wprowadzono łuki poziome mające na celu spowolnienie ruchu z uwagi na zwierzęta leśne.
Nawierzchnia drogi
Ze względu na możliwość wystąpienia dużego obciążenia ruchem większego niż zakładany w programie funkcjonalno-użytkowym należy zaprojektować i wykonać konstrukcja nawierzchni dla:
- kategorii ruchu - KR4
- grupa nośności podłoża - G1

Przyjęty układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni nie może być podstawą do jego zastosowania bez ewentualnej modyfikacji na etapie opracowania projektu budowlanego. Opracowania projektowe w fazie projektów budowlanych będą wymagały wykonania badań geotechnicznych, których wyniki mogą odbiegać od przyjętych założeń gruntowo- wodnych dla koncepcji.

Na przedmiot zamówienia składa się:
A. Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej Projekt techniczny powinien zawierać:
1) Część ogólna, podająca opis ogólny całego zamierzenia budowlanego zawierającej opis ogólny przedsięwzięcia - 6 egz.
2) Dokumentacja techniczna badań gruntu - 2 egz.
3) Projekt zagospodarowania terenu - 6 egz.
4) Projekt budowlany i wykonawczy drogi - 6 egz.
5) Projekty budowlane i wykonawcze instalacji zewnętrznych w pasie drogowym z rozwiązaniem ewentualnych kolizji (tj.: sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego - zapewniające funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem) - każda branża) - 6 egz.
6) Operat wodnoprawny - 4 egz.
7) Specyfikacje techniczne (branżami) - 2 egz
8) Warunki BHP na wykonanie robót - 2 egz.
9) Przedmiary robót w poszczególnych rodzajach robót sporządzonych w ujęciu kosztorys. - branżami - 2 egz. 10) Kosztorys uproszczony (branżami)-do rozliczeń zadania (fakturowanie) - 2 egz.
11) Zbiorcze Zestawienie Kosztów - 2 egz.
12) Wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
13) Uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.
14) Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dn. 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm., Dz. U. z 2008r. Nr 154 , poz. 958).
15) Uzyskanie decyzji o odrolnieniu i wylesieniu (w przypadku takiej konieczności).
16) Uzyskanie opinii i uzgodnień z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad dotyczące likwidacji wlotu drogi z Krajewa i wykonania nowego włączenia drogi projektowanej.
17) Pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych
18) Opracowania i projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego w tym projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu.
Uwaga: Wnioski dot. uzyskania ww. decyzji podpisuje Inwestor, w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletu niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie właściwej decyzji.
Dokumentację projektową (projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót
i ślepe kosztorysy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej
z zapisem PDF - 2szt. Projekt powinien: - być wykonany przez projektanta (projektantów) posiadających uprawnienia budowlane, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowania terenu, wymaganiami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późn. zmianami), przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Jednostka projektowa składa oświadczenie, że przekazana dokumentacja projektowo-kosztorysowa jest wykonana zgodnie z w/w normatywami, umową, kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. - zawierać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia, potwierdzające prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie.

Opracowana dokumentacja winna być zweryfikowana przez zespół rzeczoznawców zewnętrznych w poszczególnych branżach. W ramach nadzoru autorskiego oferent zobowiązany jest do: 1. Wykonawca- jednostka projektowania sprawować będzie nadzór autorski w zakresie obejmującym w szczególności:
1.1 stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z kompleksowym opracowaniem projektowym
1.2 wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
1.3 uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych
1.4 czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, w przypadku takiej konieczności opracuje nieodpłatnie dokumentację zamienną
1.5 udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających, poszczególnych istotnych częściach robót budowlanych, próbach instalacji, procedurach rozruchu, w rozruchu instalacji, ciągów technologicznych itp. oraz w odbiorze końcowym inwestycji
1.6 ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
1.7 udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji
2. Udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowych w czasie wykonywania robót budowlanych potwierdzających zgodę wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:
2.1 zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej 2.2 rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują
2.3 wpisy do dziennika budowy
2.4 protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony
3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2-ch egz. uwzględniających wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia: Programu funkcjonalno-użytkowego budowy na budowę dróg gminnych usprawniających komunikację z dzielnicą przemysłową w Mławie.

B. Roboty budowlane
Zakres obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego. W skład robót wchodzi m.in.:
- budowa jezdni o kategorii ruchu KR4 (zakładane duże obciążenie ruchem), szerokości 7.0 m z gruntowymi utwardzonymi poboczami szerokości 2x1.5 m, ścieżką rowerową szerokości 2.0 m oraz chodnikami szerokości 1.5m - należy przewidzieć także pas umożliwiający poprowadzenie infrastruktury tj. linie elektroenergetyczne, sieć gazowa, sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci oświetleniowej a także instalacji teletechnicznych.
- budowę systemu odwodnienia wyprofilowanymi zagospodarowanymi rowami otwartymi,
- oświetlenie uliczne wraz ze skrzyżowaniami i parkingami,
- budowę skrzyżowań z sąsiadującym układem komunikacyjnym wg. założeń programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Studzieniec (ostateczne rozwiązanie wg. zatwierdzonego PT),
- budowa przedłużenia drogi z Krajewa oraz zatoki dla skrętów w prawo na drodze nr 7 przed skrzyżowaniem.
- budowa trzech przepustów dla zwierząt małych i średnich,
- budowa przystanków autobusowych w zatokach komunikacyjnych,
- budowa parkingu przy skrzyżowaniu drogi z ul. Kopernika dla dla 60 samochodów osobowych oraz dla 6 samochodów osobowych z przyczepą z uwzględnieniem ronda ułatwiającego dostępność do parkingu poprzez stworzenie możliwości łatwego zawracania,
- wykonanie sygnalizacji dźwiękowej dla niewidzących na przejściu przez drogę dojazdową do dzielnicy przemysłowej w obrębie skrzyżowania z ul. Kopernika.
- budowa zjazdu i wyjazdu dla przewidywanych parkingów na odcinku od km 1+650 do 2+000
1) Zamówienie obejmuje roboty wszelkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), koszty stałej i tymczasowej organizacji ruchu, które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media).
3) Teren jezdni, chodników, dojazdów prywatnych i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Należy uwzględnić także zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy.
Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:
a) rozszerzenia lub zawężenia zakresu robót będących przedmiotem zamówienia,
b) przedłużenia terminu realizacji robót na skutek niekorzystnych dla jakości robót, warunków atmosferycznych, c) możliwości zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość przedmiotu zamówienia.
5) Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 będą dokonywane po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą warunków ich wdrożenia. Szczegółowy zakres robót zawiera: program funkcjonalno-użytkowy w części dotyczącej zadania nr 1 (droga pod lasem) oraz zadania nr 2 (łącznik pomiędzy istniejącą drogą do Krajewa a projektowaną drogą). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być uzgadniane na etapie projektowania z Naczelnikiem Wydziału Inwestycji Panem Krzysztofem Jarosem;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 74.23.20.00-4, 45.11.12.00-0, 45.11.27.30-1, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 45.23.31.62-2, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 24 czerwca 2008 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
A. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum brutto 1 000 000,00zł)
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
- oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności
- za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
- informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
- dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) (w przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
- oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2a do SIWZ,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje (załącznik nr 5);
9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6);
10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum brutto 1 000 000,00zł);
11) informację na temat podwykonawców (załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy)
12) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót
13) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
14) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
15) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
16) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
17) dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł,
18) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9. składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu: Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II, który zgodnie z Uchwałą Nr 859/231/09 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 20 kwietnia 2009r. został wstępnie wybrany do dofinansowania w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/3.1/1/2008 Priorytet III Regionalny system transportowy dla Działania 3.1 Infrastruktura drogowa (drogi gminne) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..


POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie - etap II” (WI.340-40/09) , złożono trzy oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

ARTIMEX S.A.
02-202 Warszawa
ul. Złotego Smoka 22/21

Cena netto: 10 200 000,00 zł
Cena brutto: 12 444 000,00 zł

(słownie: dwanaście milionów czterysta czterdzieści cztery tysiące 00/100 złotych)


Wybrana oferta w kryteriach: Cena – 100% uzyskała: 3 x 100 pkt = 300 pkt

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Inżynieryjnych, PRDI SA Mława
06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8 oferta uzyskała 245,79 pkt.
2. Zakład Ogólnobudowlany IZOSAN
87-300 Brodnica, siedziba Moczadła 1B oferta uzyskała 290,82 pkt.
3. ARTIMEX S.A. 02-202 Warszawa ul. Złotego Smoka 22/21 - 300 pkt.

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 08.07.2009 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 08.07.2009 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
08.07.2009 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana