I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, nr telefonu), adres posesji z której usunięto drzewa, krzewy lub na której zniszczono zieleń, termin w którym zdarzenie miało miejsce.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria Urzędu Miasta
Telefon: 23 654 33 82
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Główny specjalista ds. ochrony środowiska
pokój nr 182, tel. 23 654 64 38 wew. 312
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 1 miesiąc, (w sprawach szczególnie skomplikowanych) - 2 miesiące
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mława