Mława, dnia 11 sierpnia 2022 r.
INFORMACJA
Na mocy art. 19a Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z poźn. zm.) wpłynęła oferta na realizację zadań publicznych
o charakterze lokalnym spełniające ustawowo następujące warunki:
- wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10 000,00 zł
- zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Uznając celowość realizacji zadania publicznego Burmistrz Miasta Mława podaje do publicznej wiadomości informację o zadaniu:
Oferent: Stowarzyszenie Absolwentów Państwowego Liceum Pedagogicznego w Mławie, Rejestr Starosty Mławskiego 4/2013
Zadanie: Tworzenie i zacieśnianie koleżeńskiej więzi pomiędzy rozproszonymi po kraju i zagranicy Absolwentami Liceum Pedagogicznego w Mławie oraz Ich Rodzinami
Rodzaj zadania publicznego: działalność w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym
Wnioskowana kwota dofinansowania zadania: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)
Koszt całkowity realizacji zadania: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100)
Czas realizowania zadania: od 15 sierpnia 2022 r. do 30 września 2022 r.
Zgodnie z art. 19 a ustawy informacja o złożonej ofercie na okres 7 dni zamieszczana jest na tablicy ogłoszeń (treść oferty dostępna w Wydziale Oświaty i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Mława, Mława, ul. 18 Stycznia 4/25), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej miasta www.mlawa.pl.
Ewentualne uwagi dotyczące złożonej oferty w przeciągu 7 dni, proszę przekazać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Oświaty i Polityki Społecznej, ul. 18 Stycznia 4/25
- bądź e-mail: agnieszka [dot] debskamlawa [dot] pl (agnieszka[dot]debska[at]mlawa[dot]pl)