Jarmark św. Wojciecha | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Jarmark św. Wojciecha

 

Realizator: Miejski Dom Kultury w Mławie

Okres realizacji projektu: Lata 2017-2020 (Cyklicznie w  każdym roku w  miesiącach maj – czerwiec – lipiec)

Grupa docelowa projektu: Projekt skierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców i  mieszkańców podobszaru rewitalizacji nr 2, ale również do pozostałych przedsiębiorców, mieszkańców i  odwiedzających miasto.

Opis projektu:

Celami projektu są zwiększenie aktywności gospodarczej w  obszarze rewitalizacji poprzez uatrakcyjnienie obszaru rewitalizacji jako miejsca do prowadzenia działalności gospodarczej oraz wsparcie w  promocji przedsiębiorców w  formie „szerokiej” reklamy Jarmarku św. Wojciecha odbywającego się podczas Dni Mławy. Jarmark ten jest nie tylko miejscem handlu produktami, ale także formą przybliżenia kultury ludowej i  zaznajomienia społeczeństwa z  procesem powstawania dzieł. Artyści, rzemieślnicy, osoby tworzące produkty związane z  kulturą ludową, lokalni twórcy ludowi oraz osoby wytwarzające różnego rodzaju rękodzieła na warsztatach czy terapiach zajęciowych, członkowie stowarzyszeń itp., przede wszystkim z  podobszaru nr 2, ale również z  całego kraju, mogą tu prezentować i  sprzedawać swoje prace i  produkty.

Projekt realizuje cel nr 2 GPRMM: Podniesienie poziomu aktywności gospodarczej w  obszarze rewitalizacji, odpowiadając na zdiagnozowane problemy gospodarcze.

Projekt poprzez realizowane cele jest komplementarny z  planowanym do realizacji projektem „Serce Miasta” [19].

Działania zaplanowane w projekcie [zakres rzeczowy]:

Projekt będzie polegał na promowaniu Jarmarku św. Wojciecha i  uczestniczących w  nim przedsiębiorców, wystawców poprzez reklamę w  środkach masowego przekazu prasie, radiu, telewizji zarówno lokalnej jak i  ogólnopolskiej, konferencje prasowe i  wywiady, zamieszczanie informacji na temat Jarmarku św. Wojciecha w   różnego typu wydawnictwach, np.: albumach o  mieście, informatorach o  regionie itp., na monitorach w  lokalnych autobusach. Plakaty w  różnych częściach miasta przypomną o  jego terminie. Ważną formą promocji będą publikacje w  Internecie, w  tym na portalach społecznościowych. Poprzez kreatywną strategię, oglądany materiał reklamowy będzie chętnie udostępniany dalej. W  ramach projektu zaprojektowane i  zakupione zostaną jednolite stoiska w  liczbie 50 sztuk, które stworzą niepowtarzalny klimat i  obraz imprezy.

Zakładane rezultaty:

Rezultatem projektu będzie wzrost przedsiębiorczości w  obszarze rewitalizacji, w  tym wzrost liczby przedsiębiorców i  wzrost liczby podmiotów oferujących swoje wyroby i  usługi podczas Jarmarku św. Wojciecha, co zostanie zmierzone wzrostem liczby wystawców podczas jarmarku. Przedsiębiorcy, sprzedający, wystawcy, rzemieślnicy, producenci przede wszystkim z  podobszaru rewitalizacji nr 2, ale i  pozostali, podczas imprezy nawiążą biznesowe znajomości, które w  przyszłości mogą wesprzeć ich dalszy rozwój.

Finansowanie:

Budżet Miasta Mława 120 000,00 zł

Środki prywatne od sponsorów: 10 000,00 zł

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Lidia Gniadek
Osoba wprowadzająca informację: Lidia Gniadek
Data wytworzenia informacji: 10.05.2019 15:29:30
Data publikacji informacji: 10.05.2019 15:28:21
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:14:48
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:14:48 admin_vobacom edycja strony
10.05.2019 15:29:30 Lidia Gniadek strona została dodana