BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Wydziały Urzędu

BURMISTRZ

Burmistrz Sławomir Kowalewski

tel: 23 654 33 82 wew. 100
fax: 23 654 36 52
e-mail: burmistrzatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Kieruje bieżącymi sprawami Miasta.
  2. Reprezentuje miasto na zewnątrz.
  3. Burmistrz Miasta wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  4. Burmistrz Miasta wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej.
  5. Burmistrz Miasta może upoważnić swoich Zastępców lub innych pracowników Urzędu Miasta do wydawania decyzji administracyjnych, o których mowa w pkt. 4, w imieniu Burmistrza.
  6. Wydział Organizacyjny prowadzi rejestr upoważnień, o których mowa w pkt. 5.

Oświadczenia majątkowe:

ZASTĘPCA BURMISTRZA

Zastępca Burmistrza Janina Budzichowska

Janina Budzichowska

telefon: 23 654 33 82
e-mail: janina [dot] budzichowskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Wykonuje zadania powierzone mu przez Burmistrza zgodnie z jego wskazówkami i poleceniami.
  2. Sprawuje funkcję Burmistrza w razie nieobecności Burmistrza lub niemożności pełnienia przezeń obowiązków.
  3. Pełni funkcję Przewodniczącego Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w razie nieobecności Burmistrza lub niemożności pełnienia przezeń tej funkcji.
  4. Reprezentuje Miasto w Powiatowej Radzie Rynku Pracy,
  5. Sprawuje nadzór merytoryczny nad pracą:
    1) Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego,
    2) Wydziału Inwestycji,
    3) Wieloosobowego Stanowiska ds. Rozwoju i Przedsiębiorczości.
    4) Jednostki Realizacji Projektu dla inwestycji "Budowa Kanalizacji Sanitarnej na terenie Alglomeracji Mława"

Oświadczenia majątkowe:

SEKRETARZ

Sekretarz Miasta Mariusz Szczechowicz - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego

Mariusz%20Szczechowicz.jpg

tel: 23 654 32 51 wew. 103
e-mail: mariusz [dot] szczechowiczatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę, a w szczególności:
    1) koordynuje pracę między Wydziałami,
    2) odpowiada za prawidłowe załatwianie spraw i zgodne z prawem wydawanie decyzji administracyjnych, realizację uchwał Rady Miasta oraz dyscyplinę pracy w Urzędzie i przestrzeganie przez pracowników przepisów prawnych,
    3) jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,
    4)  nadzoruje terminowość i jakość załatwiania spraw obywateli oraz skarg i wniosków,
    5)  dba o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
    6)  organizuje działalność kontrolną w Urzędzie i zapewnia kontrolowanie realizacji zadań miejskich jednostek organizacyjnych,
    7)  organizuje sprawny obieg dokumentów w Urzędzie oraz prawidłową obsługę interesantów,
    8)  analizuje warunki pracy w Urzędzie, inicjuje ich usprawnienie i doskonalenie,
    9)  koordynuje opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
    10)  sprawuje nadzór merytoryczny nad pracą:
    Wydziału Organizacyjnego,
    Wydziału Spraw Obywatelskich,
    Urzędu Stanu Cywilnego,
  2. Prowadzi sprawy Miasta powierzone przez Burmistrza.
  3. Pełni funkcję przewodniczącego Miejskiego Zespołu ds. Ewakuacji Ludności Miasta Mława.
  4. Zapewnia właściwe utrzymanie stanu technicznego budynku oraz gospodarkę lokalami Urzędu.

Oświadczenia majątkowe:

SKARBNIK

Skarbnik Miasta Justyna Lewandowska

tel: 23 654 36 57 wew. 200
e-mail: justyna [dot] lewandowskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie projektu wieloletniej prognozy finansowej, projektu budżetu miasta oraz nadzór nad jego wykonaniem.
2. Wykonywanie obowiązków Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów.
3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.

 

WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Naczelnik Piotr Tomaszewski

Piotr%20Tomaszewski.jpg

tel: 23 654 33 82 wew. 301
e-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Nadzór nad realizacją zadań dotyczących:
    - utrzymania oświetlenia ulicznego
    - obsługi Strefy Płatnego Parkowania
    - funkcjonowania Mławskiej Komunikacji Miejskiej
    - gospodarki mieszkaniowej
    - zarządzania drogami gminnymi oraz kanalizacją deszczową
  2. Udział w pracach Komisji Przetargowej.
  3. Zarządzanie zespołem pracowników wydziału.

Oświadczenia majątkowe:

Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i energetyki Monika Kucka

tel: 23 654 32 96 wew. 301
e-mail: monika [dot] kuckaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

       1. Prowadzenie spraw związanych ze Strefą Płatnego Parkowania

       2. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym i energetyką na terenie Miasta

Podinspektor Elżbieta Palewska

tel: 23 654 32 96 wew. 301
e-mail: elzbieta [dot] palewskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sprawy lokali mieszkalnych z zasobów Miasta Mława
     
Inspektor ds. dróg Barbara Wilamowska

Barbara%20Wilamowska.jpg

tel: 23 654 32 96 wew. 301
e-mail: barbara [dot] wilamowskaatmlawa [dot] pl,

Zakres obowiązków:

  1. Zarządzanie drogami gminnymi i powiatowymi w granicach Miasta Mława,
  2. Kanalizacja deszczowa.
Referent ds. gospodarki komunalnej Kinga Pniewska

tel: 23 654 32 96 wew. 301
e-mail: kinga [dot] pniewskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

1. Sprawy lokali mieszkalnych z zasobów Miasta Mława

STRAŻ MIEJSKA

Komendant Straży Miejskiej Marek Wysocki

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: marek [dot] wysockiatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Organizuje i kieruje pracą straży oraz nadzoruje prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców
Starszy Inspektor SM Włodzimierz Kołakowski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: wlodzimierz [dot] kolakowskiatmlawa [dot] pl, strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Przyjmuje  zgłoszenia od mieszkańców miasta oraz prowadzi czynności wyjaśniające w sprawach popełnienia wykroczeń
Starszy inspektor SM Grzegorz Ludwiczak

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Przyjmuje  zgłoszenia od mieszkańców miasta oraz prowadzi czynności wyjaśniające w sprawach popełnienia wykroczeń
Starszy Strażnik Miejski Marcin Zakrzewski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
Strażnik Miejski Łukasz Szykowski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
Młodszy Strażnik Andrzej Kozłowski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
Młodszy referent ds. monitoringu Benedykt Dalka

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Sienkiewicza 2

Zakres obowiązków:

  • Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
Młodszy referent ds. monitoringu Bogusław Zabielski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Sienkiewicza 2

Zakres obowiązków:

  • Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
Strażnik Miejski Piotr Miałki

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
Strażnik Miejski Krzysztof Kupiński

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Padlewskiego 13

Zakres obowiązków:

  • Podejmuje i prowadzi czynności służbowe w terenie w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców oraz nieprawidłowościach zauważonych w trakcie patrolu miasta
Młodszy referent ds. monitoringu Zbigniew Kowalski

tel: 23 654 64 50 wew. 900
e-mail: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Sienkiewicza 2

Zakres obowiązków:

  • Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach
Młodszy referent ds. monitoringu Grzegorz Lipiński

tel: 23 654 64 50 wew. 900
email: strazmiejskaatmlawa [dot] pl

Adres: ul. Sienkiewicza 2

Zakres obowiązków:

  • Prowadzi obserwację miasta z kamer monitoringu wizyjnego i informuje odpowiednie służby o zauważonych nieprawidłowościach

AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Audytor Wewnętrzny Janusz Szymanik

tel: 23 654 32 51 wew. 109
e-mail: janusz [dot] szymanikatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie działalności niezależnie i obiektywnie, której celem jest wspieranie Burmistrza Miasta Mława w realizacji celów i zadań poprzez systematyczną ocenę kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Mława jak również w jednostkach organizacyjnych Miasta Mława oraz czynności doradcze.
  2. Audytor wewnętrzny współpracuje z Radcą Prawnym oraz kontrolą zewnętrzną.

INSPEKTORAT ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, SPRAW OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ

Inspektor, Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych Andrzej Fafiński

Andrzej%20Fafi%C5%84ski.jpg

tel: 23 654 33 82 wew. 106
e-mail: andrzej [dot] fafinskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Planowanie, realizacja i koordynacja przedsięwzięć zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej.
  2. Ochrona ludności przed zagrożeniami czasu pokoju i wojny.
  3. Koordynacja działań Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
  4. Współdziałanie w zwalczaniu klęsk żywiołowych i nadzwyczajnych zagrożeń.
  5. Ochrona informacji niejawnej.

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ARCHITEKTURY - ARCHITEKT MIEJSKI

Główny specjalista - architekt Krzysztof Zakrzewski

tel: 23 654 64 42 wew. 503
e-mail: krzysztof [dot] zakrzewskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Bieżąca analiza skutków realizacji i ocena aktualności planów zagospodarowania przestrzennego,
  2. Uzgadnianie i opiniowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w obszarze miasta Mława,
  3. Prowadzenie spraw w zakresie prac konserwatorskich, w tym interwencyjnych, badawczych i dokumentacyjnych finansowanych z budżetu Miasta,
  4. Nadzór merytoryczny nad pracami konserwatorskimi prowadzonymi przez jednostki organizacyjne Miasta,
  5. Wspomaganie koncepcyjne i projektowe inwestycji komunalnych w zakresie architektury i urbanistyki,
  6. Nadzorowanie architektoniczne realizacji inwestycji komunalnych oraz nadzorowanie utrzymania obiektów i terenów publicznych w zakresie architektury,
  7. Uzgadnianie lokalizacji, warunków zabudowy i projektów architektonicznych istotnych dla Miasta inwestycji,
  8. Inspirowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
  9. Prowadzenie ewidencji dóbr kultury niewpisanych do rejestru zabytków.

RZECZNIK PRASOWY

Rzecznik Prasowy Magdalena Grzywacz

Magdalena%20Grzywacz.jpg

tel: 23 654 33 82 wew. 104
e-mail: magdalena [dot] grzywaczatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Kontakty z mediami.
  2. Koordynowanie przepływu informacji przekazywanych środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska Urzędu.
  3. Realizowanie polityki informacyjnej Miasta.
  4. Tworzenie pozytywnego wizerunku Miasta, troska o obecność Miasta i tematyki z nim związanej na łamach mediów.
  5. Organizowanie konferencji prasowych
Pomoc administracyjna Krzysztof Napierski

Krzysztof%20Napierski.jpg

tel: 23 654 33 82 wew. 104
e-mail: krzysztof [dot] napierskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:
1. Pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych
2. Prasowa obsługa imprez miejskich
3. Ścisła współpraca z Rzecznikiem Prasowym Urzędu Miasta Mława

 

 

WYDZIAŁ OŚWIATY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Naczelnik Magdalena Staszewska

tel: 23 654 3382 wew. 105
e-mail: magdalena [dot] staszewskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

1. Nadzór i koordynowanie spraw związanych z pracą wydziału.

2. Nadzór i prowadzenie spraw związanych z organizacją publicznych jednostek oświatowych oraz przygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.

3. Prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego i oceny pracy dyrektora.

4. Prowadzenie i koordynacja prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej.

Pomoc administracyjna Ewa Pszenna

tel. 23 654 33 82 wew. 105
e-mail: ewa [dot] pszennaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

1. Rozliczenie dotacji niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji
na podręczniki, w tym prowadzenie ewidencji szkół niepublicznych.

2. Dofinansowanie pracodawcom kosztów poniesionych na kształcenie młodocianych pracowników.

3. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem niepełnosprawnym dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu.

4.Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania uzdolnionym uczniom i studentom stypendiów.

Główny specjalista ds. polityki społecznej i senioralnej Barbara Bielak

tel: 23 654 33 82 wew. 105
e-mail: barbara [dot] bielakatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

1. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów dotyczących polityki społecznej.

2. Koordynacja lokalnej polityki senioralnej, w tym współpraca z mławską Radą Seniorów oraz organizacjami nieformalnymi działającymi na rzecz seniorów.

3. Prowadzenie spraw z zakresu instytucji kultury, sportu i pomocy społecznej, w tym prowadzenie rejestru instytucji kultury i monitorowanie ich działalności.

4. Prowadzenie spraw z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3, w tym prowadzenie rejestru żłóbków i opiekunów dziennych.

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

Sekretarz Miasta Mariusz Szczechowicz, Naczelnik Wydziału Organizacyjnego

Mariusz%20Szczechowicz.jpg

tel: 23 654 32 51 wew. 103
e-mail: mariusz [dot] szczechowiczatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę, a w szczególności:
    1) koordynuje pracę między Wydziałami,
    2) odpowiada za prawidłowe załatwianie spraw i zgodne z prawem wydawanie decyzji administracyjnych, realizację uchwał Rady Miasta oraz dyscyplinę pracy  w Urzędzie i przestrzeganie przez pracowników przepisów prawnych,
    3) jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,
    4)  nadzoruje terminowość i jakość załatwiania spraw obywateli oraz skarg i wniosków,
    5)  dba o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
    6)  organizuje działalność kontrolną w Urzędzie i zapewnia kontrolowanie realizacji zadań miejskich jednostek organizacyjnych,
    7)  organizuje sprawny obieg dokumentów w Urzędzie oraz prawidłową obsługę interesantów,
    8)  analizuje warunki pracy w Urzędzie, inicjuje ich usprawnienie i doskonalenie,
    9)  koordynuje opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
    10)  sprawuje nadzór merytoryczny nad pracą:
    Wydziału Organizacyjnego,
    Wydziału Spraw Obywatelskich,
    Urzędu Stanu Cywilnego,
  2. Prowadzi sprawy Miasta powierzone przez Burmistrza.
  3. Pełni funkcję przewodniczącego Miejskiego Zespołu ds. Ewakuacji Ludności Miasta Mława.
  4. Zapewnia właściwe utrzymanie stanu technicznego budynku oraz gospodarkę lokalami Urzędu.

Oświadczenia majątkowe:

Inspektor ds. promocji i współpracy z zagranicą Agnieszka Puzio - Dębska

Agnieszka%20Puzio%20-%20D%C4%99bska.jpg

tel: 23 654 64 33 wew. 701
e-mail: agnieszka [dot] debskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Koordynowanie zadań z zakresu promocji miasta.
  2. Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania uzdolnionym uczniom i studentom stypendiów.
  3. Realizacja zadań w zakresie pełnienia obowiązków Pełnomocnika Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Inspektor ds. informatyki Cezary Lewandowski

tel: 23 654 64 33 wew. 703
e-mail: cezary [dot] lewandowskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Urzędu w zakresie informatyki,
  2. Wdrażanie, administrowanie systemami komputerowymi funkcjonującymi w Urzędzie,
  3. Wdrażanie i nadzór działania oprogramowania będącego na wyposażeniu Urzędu,
  4. Prowadzenie prac dotyczących rozwoju informatyzacji Urzędu.
Inspektor ds. administracyjnych i archiwum oraz wykonywania zadań służby BHP Janusz Szempliński

Janusz%20Szempli%C5%84ski.jpg

tel: 23 654 64 33 wew. 701
e-mail: janusz [dot] szemplinskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja orzeczeń sądowych dot. wykonania kary
  2. Obsługa tablicy ogłoszeń Urzędu
  3. Prowadzenie archiwum zakładowego
  4. Wykonywanie zadań służby BHP
Inspektor ds. rady miasta Katarzyna Kulesza

Katarzyna%20Kulesza.jpg

tel: 23 654 32 51 wew. 107
e-mail: katarzyna [dot] kuleszaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Obsługa Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz Radnych Rady Miasta,
  2. Obsługa techniczno – organizacyjna sesji Rady,
  3. Obsługa techniczno – organizacyjna stałych Komisji Rady,
  4. Monitorowanie publikowanych w BIP podjętych uchwał Rady Miasta oraz protokołów po każdej sesji Rady Miasta.
Inspektor ds. rady miasta Klaudia Mączewska

Klaudia%20M%C4%85czewska.jpg

tel: 23 654 32 51 wew. 107
e-mail: klaudia [dot] maczewskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Obsługa Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz Radnych Rady Miasta,
  2. Obsługa techniczno – organizacyjna sesji Rady,
  3. Obsługa techniczno – organizacyjna stałych Komisji Rady,
  4. Monitorowanie publikowanych w BIP podjętych uchwał Rady Miasta oraz protokołów po każdej sesji Rady Miasta.
Główny Specjalista – Administrator Bezpieczeństwa Informacji Magdalena Cecelska

tel: 23 654 64 33 wew. 702
e-mail: magdalena [dot] cecelskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja zadań w zakresie administrowania bezpieczeństwem informacji,
  2. Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych Urzędu Miasta Mława,
  3. Prowadzenie spraw oświatowych związanych z wykorzystaniem funduszy zewnętrznych,
  4. Prowadzenie spraw związanych z opieką nad dziećmi w wieku do lat 3.
Sprzątaczka Marzena Kowalska

Zakres obowiązków:

  • Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta  Mława.
Konserwator Mirosław Sadza

Zakres obowiązków:

  1. Drobne naprawy i remonty,
  2. Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych,
  3. Zbieranie opłaty targowej.
Goniec Piotr Król

Piotr%20Kr%C3%B3l.jpg

tel: 23 654 64 33 wew. 701

Zakres obowiązków:

  1. Pobieranie z Kancelarii Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  2. Pobieranie z wydziałów  Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  3. Rozwieszanie plakatów na terenie Miasta Mławy dotyczących Urzędu.
Inspektor ds. informatyki Roman Zygner

Roman%20Zygner.jpg

tel: 23 654 64 33 wew. 703
fax: 23 654 36 52
e-mail: informatykatmlawa [dot] pl, roman [dot] zygneratmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Urzędu w zakresie informatyki,
  2. Wdrażanie, administrowanie systemami komputerowymi funkcjonującymi w Urzędzie,
  3. Wdrażanie i nadzór działania oprogramowania będącego na wyposażeniu Urzędu,
  4. Prowadzenie prac dotyczących rozwoju informatyzacji Urzędu.
Sprzątaczka Teresa Gędek

Zakres obowiązków:

    Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta  Mława.

Sprzątaczka Katarzyna Sieczka

Zakres obowiązków:

    Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta  Mława.

Główny Specjalista ds.kadr Teresa Smolińska

tel: 23 654 64 33 wew. 702
e-mail: teresa [dot] smolinskaatmlawa [dot] pl,

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych Urzędu Miasta Mława,
  2. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
  3. Prowadzenie akt osobowych pracowników,
  4. Wydawanie zaświadczeń i świadectw pracy związanych ze stosunkiem pracy.
Podinspektor ds. kadrowo-organizacyjnych Anna Marlęga

tel: 23 654 64 33 wew. 702
e-mail: anna [dot] marlegaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

    Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych Urzędu Miasta Mława,

Inspektor ds. organizacyjnych Wiesław Fiuk

tel: 23 654 64 33 wew. 701
e-mail: wieslaw [dot] fiukatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Analizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych Wydziału Organizacyjnego,
  2. Prowadzenie spraw związanych z remontem i konserwacją budynków administracyjnych Urzędu Miasta,
  3. Sporządzanie umów, umów zleceń i o dzieło dotyczących zadań Wydziału,
  4. Wykonywanie czynności związanych z organizacją wyborów:  Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, Parlamentu UE, samorządowych.
Goniec Michał Jeromin

tel: 23 654 64 66 wew. 701

Zakres obowiązków:

  1. Pobieranie z Kancelarii Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  2. Pobieranie z wydziałów  Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  3. Rozwieszanie plakatów na terenie Miasta Mławy dotyczących Urzędu.
Sekretarka Sylwia Tryjanowska

tel. 23 654 33 82 wew.100
e-mail: sylwia [dot] tryjanowskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

1. Prowadzenie Sekretariatu Burmistrza i Z-cy Burmistrza.
2. Prowadzenie rejestru Zarządzeń i decyzji Burmistrza Miasta.

Sprzątaczka Małgorzata Piotrkowska

Zakres obowiązków:

  • Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta  Mława.
Goniec Karol Rychlewski

Zakres obowiązków:

  1. Pobieranie z Kancelarii Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  2. Pobieranie z wydziałów  Urzędu Miasta Mława korespondencji i terminowe doręczanie jej adresatom na terenie Miasta Mławy,
  3. Rozwieszanie plakatów na terenie Miasta Mławy dotyczących Urzędu.
Kancelista Edyta Chrostowska

tel. 23 654 64 33 wew. 704
e-mail: info@mlawa.pledyta [dot] chrostowskaatmlawa [dot] pl (, )

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie Kancelarii Urzędu Miasta.
  2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  3. Obsługa interesantów.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Karty Mławiaka.
Archiwista Edyta Śmigielska-Łachacz

tel. 23 654 64 33 wew. 704
e-mail: info@mlawa.pl, edyta [dot] chrostowskaatmlawa [dot] pl ( )

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie Kancelarii Urzędu Miasta.
  2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  3. Obsługa interesantów.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Karty Mławiaka.
  5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego.
Pomoc administracyjna Krzysztof Grabowski

tel. 23 654 64 33 wew. 704
fax 23 654 36 52
e-mail: krzysztof [dot] grabowskiatmlawa [dot] pl">krzysztof [dot] grabowskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie Kancelarii Urzędu Miasta.
  2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  3. Obsługa interesantów.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Karty Mławiaka.

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH

Naczelnik Marzena Lipińska

Marzena%20Lipi%C5%84ska.jpg

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego / Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich

tel: 23 654 64 40 wew. 600
e-mail: marzena [dot] lipinskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sporządzanie aktów małżeństw.
  2. Wydawanie zaświadczeń do ślubu konkordatowego.
  3. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
  4. Przyjmowanie pozostałych oświadczeń w sprawach dotyczących USC.
  5. Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu WSO i USC.
  6. Zarządzanie zespołem pracowników.

Oświadczenia majątkowe:

Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Irena Betlińska

Irena%20Betli%C5%84ska.jpg

tel: 23 654 64 40 wew. 602
e-mail: irena [dot] betlinskaatmlawa [dot] pl, postepowaniaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych,
  2. Wydawanie dowodów osobistych,
  3. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
  4. Prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych,
  5. Aktualizacja Lokalnego Bnku Danych,
  6. Aktualizacja rejestru wyborców.
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Marek Stachowicz

Marek%20Stachowicz.jpg

tel: 23 654 64 40 wew. 601
e-mail: marek [dot] stachowiczatmlawa [dot] pl, ewidencjaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych.
  2. Wydawanie dowodów osobistych.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego.
  4. Prowadzenie spraw związanych z obroną kraju (rejestr poborowych, świadczenia rzeczowe na rzecz obrony kraju).
  5. Prowadzenie postępowań związanych ze zbiórkami publicznymi.
  6. Aktualizacja Lokalnego Banku Danych.
  7. Aktualizacja rejestru wyborców.
Podinspektor ds. ewidencji ludności Marzena Szemplińska

tel: 23 654 64 40 wew. 601
e-mail: marzena [dot] szemplinskaatmlawa [dot] pl, meldunki1atmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Zameldowania na pobyt stały,
  2. Wymeldowania z pobytu stałego,
  3. Zameldowania cudzoziemców,
  4. Aktualizacja Lokalnego Banku Danych,
  5. Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów danych osobowych,
  6. Aktualizacja rejestru wyborców.
Podinspektor Krzysztof Wesołowski

tel. 23 654 64 40 w 602
e-mail: krzysztof [dot] wesolowskiatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

     1. Prowadzenie postępowań w sprawach zameldowania i wymeldowywania,
     2. Prowadzenie kontroli meldunkowej,
     3. Wydawanie dowodów osobistych.

Pomoc administracyjna Lucyna Majran

tel. 23 654 64 40 w 602
e-mail: lucyna [dot] majranatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

     1. Archiwizowanie kopert dowodowych.

URZĄD STANU CYWILNEGO

Kierownik USC Marzena Lipińska

Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich / Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

tel: 23 654 64 40
e-mail: marzena [dot] lipinskaatmlawa [dot] pl, kierownikuscatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sporządzanie aktów małżeństw,
  2. Wydawanie zaświadczeń do ślubu konkordatowego,
  3. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
  4. Przyjmowanie pozostałych oświadczeń w sprawach dotyczących USC,
  5. Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu WSO i USC.
  6. Zarządzanie zespołem pracowników.

Oświadczenia majątkowe:

Z-ca Kierownika USC Danuta Krajewska

tel: 23 654 64 40 wew. 603
e-mail: danuta [dot] krajewskaatmlawa [dot] pl, uscatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sporządzanie aktów zgonu,
  2. Wydawanie odpisów,
  3. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
  4. Załatwianie korespondencji dotyczącej USC.
Inspektor ds. rejestracji stanu cywilnego Magdalena Jankowska

Magdalena%20Jankowska.jpg

tel: 23 654 64 40 wew. 603
e-mail: magdalena [dot] jankowskaatmlawa [dot] pl, inspektoruscatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sporządzanie aktów urodzeń,
  2. Wydawanie odpisów
  3. Prowadzenie postępowań w sprawie zmian imion i nazwisk.
Z-ca kierownika USC Dorota Majewska

Dorota%20Majewska.jpg

tel: 23 654 64 40 wew. 600
e-mail: dorota [dot] majewskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Sporządzanie aktów zgonu,
  2. Wydawanie odpisów,
  3. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
  4. Załatwianie korespondencji dotyczącej USC.

WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW

Skarbnik Miasta Justyna Lewandowska

tel: 23 654 36 57 wew. 200
e-mail: justyna [dot] lewandowskaatmlawa [dot] pl

Zakres obowiązków:

  1. Ewidencja wydatków bieżących i inwestycyjnych Urzędu Miasta Mława,
  2. Ewidencja projektów współfinansowanych w ramach programów funduszy Unii Europejskiej i funduszy strukturalnych,
  3. Przygotowywanie projektów Wieloletniej Prognozy Finansowej.

Oświadczenia majątkowe:

    Z-ca Skarbnika Jolanta Bubrowiecka

    Jolanta%20Bubrowiecka.jpg

    tel: 23 654 36 57 wew. 201
    e-mail: jolanta [dot] bubrowieckaatmlawa [dot] pl, z-caskarbnikaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    • Realizacja zadań w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
    Pomoc Administracyjna Agnieszka Laczycka

    tel: 23 654-36-57 wew. 208

    Zakres obowiązków:

    • Pomoc w zakresie księgowości budżetowej.
    Podinspektor ds. księgowości budżetowej Anna Sobolewska

    tel: 23 654 36 57 wew. 205
    e-mail: anna [dot] sobolewskaatmlawa [dot] pl, finanseatmlawa [dot] pl">finanseatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    • Ewidencja wydatków bieżących i majątkowych Urzędu Miasta.
    Podinspektor ds. księgowości budżetowej Anna Tomkiel

    tel: 23 654 36 57 wew. 205
    e-mail: anna [dot] tomkielatmlawa [dot] pl, dochodyatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    • Ewidencja dochodów Urzędu Miasta.
    Inspektor ds. podatków i opłat Bożena Dzięgielewska

    Bo%C5%BCena%20Dzi%C4%99gielewska.jpg

    tel: 23 654 64 48 wew. 202
    e-mail: bozena [dot] dziegielewskaatmlawa [dot] pl, podatkiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Wymiar podatku rolnego, leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych,
    2. Wymiar podatku od nieruchomości osób prawnych,
    3. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
    4. Opłata od posiadania psów.
    Podinspektor ds. księgowości podatkowej Elżbieta Domagała

    El%C5%BCbieta%20Domaga%C5%82a.jpg

    tel: 23 654 64 48 wew.204
    e-mail: elzbieta [dot] domagalaatmlawa [dot] pl, ksiegowoscatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób prawnych, podatku rolnego osób prawnych, podatku leśnego osób prawnych, podatku od środków transportowych (osób fizycznych i prawnych), łącznego zobowiązania pieniężnego,
    2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na wyżej wymienione podatki,
    3. Opłaty od posiadania psów, wieczystego użytkowania, dzierżaw,
    4. Ewidencja, księgowanie i egzekucja mandatów karnych,
    5. Wystawianie zaświadczeń dotyczących stanu zaległości w podatkach.
    Inspektor ds. księgowości budżetowej Hanna Bytner

    tel: 23 654 36 57 wew. 206
    e-mail: hanna [dot] bytneratmlawa [dot] pl, placeatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Naliczanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowniczymi,
    2. Naliczanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami bezosobowymi (umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowy  cywilnoprawne),
    3. Sporządzanie dokumentacji w zakresie podatku od wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
    4. Sporządzanie deklaracji i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Powiatowym Urzędem Pracy.
    Podinspektor ds. księgowości budżetowej Justyna Meredyk

    tel: 23 654 36 57 wew. 206
    e-mail: justyna [dot] meredykatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Ewidencja środków trwałych,
    2. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS.
    Inspektor ds. księgowości budżetowej Katarzyna Jezierska

    tel: 23 654 36 57 wew. 208
    e-mail: katarzyna@jezierskaatmlawa [dot] pl, sprawozdanieatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Wprowadzanie budżetu i jego zmian na podstawie podjętych uchwał i zarządzeń do systemu finansowo-księgowego,
    2. Ewidencja księgowa budżetu miasta,
    3. Ewidencja dochodów z budżetu państwa,
    4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu kredytów, pożyczek i obligacji,
    5. Prowadzenie dokumentacji z zakresu dotacji budżetu j.s.t.,
    6. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego budżetu, sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych z dochodów i wydatków jednostek budżetowych,
    7. Sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami prawa,
    8. Obsługa programu bankowego.
    Podinspektor ds. księgowości podatkowej Katarzyna Szczepkowska

    Katarzyna%20Szczepkowska.jpg

    tel: 23 654 36 57 wew. 207
    e-mail: katarzyna [dot] szczepkowskaatmlawa [dot] pl, kasaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Księgowanie dochodów podatkowych i opłat zintegrowanych z systemem kasowym,
    2. Prowadzenie spraw związanych z opłatami za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
    Inspektor ds. podatków i opłat Małgorzata Wrzeszczyńska

    Ma%C5%82gorzata%20Wrzeszczy%C5%84ska.jpg

    tel: 23 654 64 48 wew. 202
    e-mail: malgorzata [dot] wrzeszczynskaatmlawa [dot] pl, podatkiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Wymiar podatku od nieruchomości osób fizycznych,
    2. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
    Kasjer Marzenna Lubiejewska

    Marzenna%20Lubiejewska.jpg

    tel: 23 654 36 57 wew. 207
    e-mail: marzena [dot] lubiejewskaatmlawa [dot] pl, kasaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Przyjmowanie wpłat,
    2. Podjęcia gotówki – wypłaty,
    3. Pisanie przelewów.
    Główny specjalista ds. podatków i opłat Piotr Sulewski

    tel: 23 654 64 48 wew. 203
    e-mail: piotr [dot] sulewskiatmlawa [dot] pl, finanseatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Wymiar podatku od środków transportowych,
    2. Egzekucja opłaty dodatkowej za nieopłacenie postoju w strefie płatnego parkowania.
    Henryk Antczak, emeryt
    Oświadczenia majątkowe:

    WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

    Naczelnik Marek Polak

    Marek%20Polak.jpg

    tel: 23 654 32 53 wew. 400
    e-mail: marek [dot] polakatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Zapewnienie realizacji zadań wydziału w zakresie:
      1) gospodarki nieruchomościami,
      2) planowania i zagospodarowania przestrzennego,
      3) geodezji i kartografii.
    2. Zarządzanie zespołem pracowników wydziału.
    3. Podziały nieruchomości,
    4. Rozgraniczanie nieruchomości.

    Oświadczenia majątkowe:

    Główny Specjalista ds.. Planowania i zagospodarowania przestrzennego Mirella Dragun

    Mirella%20Dragun.jpg

    tel: 23 654 32 53 wew. 400
    e-mail: mirella [dot] dragunatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Decyzje o warunkach zabudowy,
    2. Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
    3. Przenoszenie decyzji o warunkach zabudowy,
    4. Zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości,
    5. Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

    Oświadczenia majątkowe:

    Podinspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego Aneta Drybczewska

    tel: 23 654 32 53 wew. 402
    e-mail: aneta [dot] drybczewskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    2. Wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    3. Zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości,
    4. Decyzje o warunkach zabudowy,
    5. Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
    Inspektor ds. komunalizacji i użytkowania wieczystego Hanna Kowalska

    tel: 23 654 32 53 wew. 401
    e-mail: hanna [dot] kowalskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Nabywanie nieruchomości w drodze komunalizacji,
    2. Opłaty roczne za użytkowanie wieczyste,
    3. Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    4. Opłaty planistyczne.
    Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami lokalowymi i geodezji Ewa Woźniak

    tel: 23 654 32 53 wew. 401
    e-mail: ewa [dot] wozniakatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Sprzedaż nieruchomości komunalnych,
    2. Oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych,
    3. Służebności gruntowe i służebności przesyłu,
    4. Trwały zarząd nieruchomości,
    5. Zamówienia publiczne dot. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego.
    Pomoc Administracyjna Janina Beć

    Telefon: 23 654 32 53 w. 401
    e-mail: janina [dot] becatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Dzierżawa nieruchomości
    2. Użyczanie nieruchomości
    3. Zgody na wykonanie urządzeń na nieruchomościach komunalnych (poza pasami drogowymi)
    Podinspektor ds. geodezji i informacji przestrzennej Milena Klimek

    Telefon: 23 654 32 53 w. 402
    e-mail: milena [dot] klimekatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Ustalanie numerów porządkowych budynków,
    2. Nazewnictwo ulic,
    3. Ewidencja miejscowości, ulic i adresów,
    4. Podziały nieruchomości,
    5. Prowadzenie części baz danych Mazowieckiego Systemu Informacji Przestrzennej.
    Pomoc administracyjna Olga Stolarska

    Telefon: 23 654 32 53 w. 402
    e-mail: olga [dot] stolarskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    WYDZIAŁ INWESTYCJI

    Naczelnik Krzysztof Jaros

    Krzysztof%20Jaros.jpg

    tel: 23 654 64 42 wew. 500
    e-mail: krzysztof [dot] jarosatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Zapewnienie oraz nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
      1) przygotowywania i organizowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
      2) przygotowania, prowadzenia, nadzorowania i rozliczania zadań inwestycyjnych,
      3) przygotowania, nadzorowania i rozliczania społecznych inicjatyw lokalnych,
      4) rozwoju Miasta  a w szczególności z zakresu strategii rozwoju miasta,
      5) obsługi inwestora,
      6) realizacji, rozliczania oraz monitorowania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
    2. Zarządzanie zespołem pracowników.
    Główny specjalista ds. inwestycji Dariusz Nieznański

    Dariusz%20Niezna%C5%84ski.jpg

    tel: 23 654 64 42 wew. 502
    e-mail: dariusz [dot] nieznanskiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Przygotowywanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    2. Przygotowanie, prowadzenie, nadzorowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych,
    3. Przygotowanie, nadzorowanie i rozliczanie społecznych inicjatyw lokalnych.
    4. Realizacja inwestycji o największym stopniu skomplikowania.
    Podinspektor ds. zamówień publicznych Aneta Malinowska

    tel. 23 654 64 42 wew. 501
    e-mail: aneta [dot] malinowskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Realizacja zadań ogólno - organizacyjnych,
    2. Opracowywanie zestawień,
    3. Harmonogramów, obsługa poczty,
    4. Pomoc przy realizacji inwestycji
    Inspektor ds. inwestycji Edward Gajur

    tel. 23 654 64 42 w. 501
    e-mail: edward [dot] gajuratmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

        1. Przygotowywanie, prowadzenie, nadzorowanie, rozliczanie inwestycji,
            i remontów kapitalnych obiektów kubaturowych, liniowych oraz urządzeń komunalnych,
        2. Organizowanie zamówień publicznych na wykonawstwo robót budowlanych i innych.

     

    Referent ds. zamówień publicznych Andrzej Porzeziński

    tel. 23 654 64 42 w. 502

    e-mail: andrzej [dot] porzezinskiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    • Obsługa procedur zamówień publicznych WI i innych Wydziałów Urzędu Miasta Mława
    Inspektor ds. inwestycji Artur Wieczfniński

    tel:  23 654 64 42 wew. 502
    e-mail: artur [dot] wieczfninskiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

      

    WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ROZWOJU I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

    Inspektor ds. obsługi przedsiębiorcy Anna Sokołowska

    tel: 23 654 34 58 wew. 110
    e-mail: anna [dot] sokolowskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Obsługa przedsiębiorcy w Centralnym Rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej.
    2. Podejmowanie działań na rzecz rozwoju przedsiębiorczości w Mieście Mława.
    3. Aktualizacja informacji dotyczących przedsiębiorczości w miejskim serwisie internetowym.
    4. Prowadzenie statystyk w zakresie przedsiębiorczości lokalnej.
    5. Realizowanie spraw związanych z prowadzeniem targowisk na terenie Miasta Mława.
    Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej Hanna Żbikowska

    Telefon: 23 654 34 58 wew. 110
    e-mail: hanna [dot] zbikowskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Obsługa przedsiębiorcy w Centralnym Rejestrze Ewidencji Działalności Gospodarczej.
    2. Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
    3. Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie przewozów osób.
    4. Wydawaniem i cofaniem zezwoleń na wywóz odpadów komunalnych i opróżnianie zbiorników bezodpływowych.
    5. Wydawanie zezwoleń  na przeprowadzenie imprez masowych.
    6. Koordynowanie i kontrolowanie godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i usługowych oraz  kontrolowanie placówek handlowych pod względem przestrzegania ustawy o wychowaniu w trzeźwości.

    Oświadczenia majątkowe:

    Główny specjalista ds. rozwoju Przemysław Więckiewicz

    tel: 23 653 14 62 wew. 511
    e-mail: przemyslaw [dot] wieckiewiczatmlawa [dot] pl

    lok. przy ul. 18 Stycznia 4, 06-500 Mława

    Zakres obowiązków:

    1. Rozwój miasta, w szczególności z zakresu strategii rozwoju miasta,
    2. Obsługa inwestora,
    3. Przygotowania wniosków o dofinansowanie projektów,
    4. Realizacja, rozliczanie oraz monitorowanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
    Inspektor ds. rozwoju i rewitalizacji Lidia Gniadek

    tel.: 23 653 14 62 w. 512
    e-mail: lidia [dot] gniadekatmlawa [dot] pl

    lok. przy ul. 18 Stycznia 4, 06-500 Mława

    Zakres obowiązków:

    1. Obsługa organizacyjna Komitetu Rewitalizacji,
    2. Przygotowanie realizacji miejskich projektów rewitalizacyjnych zaplanowanych do rewitalizacji przez Urząd Miasta Mława,
    3. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta Mława w zakresie realizacji i promocji projektów rewitalizacyjnych oraz pozyskiwanie danych do oceny i ewaluacji,
    4. Monitoring realizacji GPRMM na lata 2016-2025.
    Referent ds. rozwoju Ewelina Wodowska

    tel.: 23 653 14 62 w. 511
    e - mail: ewelina [dot] wodowskaatmlawa [dot] pl

    lok. przy ul. 18 Stycznia 4, 06-500 Mława

    Zakres obowiązków:

    JEDNOSTKA REALIZUJĄCA PROJEKT

    Kierownik jednostki realizującej projekt Anna Miałka - Kruszewska

    tel.: 23 653 14 62 w. 510
    e-mail: anna [dot] mialka-kruszewskaatmlawa [dot] pl

    lok. przy ul. 18 Stycznia 4, 06-500 Mława

    Zakres obowiązków:

    1. Wdrożenie Projektu „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE AGLOMERACJI MŁAWA”:
    2. Prowadzenia pełnej obsługi administracyjnej, technicznej i finansowej Projektu;
    3. Zatwierdzanie wniosków o płatność; harmonogramów, raportów i dokumentów dot. realizacji Projektu;
    4. Współdziałanie z NFOŚiGW i innymi instytucjami związanymi z wdrażaniem Projektu;
    5. Zapewnienie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, jej poufności oraz przechowywania zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
    6. Udział w pracach Komisji Przetargowej;
    7. Współpraca z projektantami , z Wykonawcami i Zespołem nadzoru inwestorskiego;
    8. Zarządzanie zespołem pracowników.
    Podinspektor ds. administracyjno-technicznych Monika Kociela

    tel. 23 653 14 62 wew. 510
    e-mail: monika [dot] kocielaatmlawa [dot] pl

    Jednostka Realizująca Projekt
    ul. 18- go Stycznia 4, 06-500 Mława

    Zakres obowiązków:

    1. Obsługa administracyjna projektu;
    2. Organizacja oraz obsługa administracyjna spotkań służbowych, narad budowy;
    3. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych;
    4. Publikacja postępowań w bazie konkurencyjności i w BIP.
    5. Promocja projektu, publikacja informacji na stronie internetowej;
    6. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do rozliczenia projektu,
    7. Monitoring realizacji Projektu pod kątem zgodności z zawartą Umową o dofinansowanie i wynikających z niej obowiązków po stronie beneficjenta;
    8. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji  dot. projektu
    9. Monitorowanie zabezpieczeń właściwego wykonania kontraktów, ubezpieczeń, gwarancji bankowych itp.;

    WYDZIAŁ ŚRODOWISKA

    Naczelnik Urszula Aptowicz

    Urszula%20Aptowicz.jpg

    tel: 23 654 32 96 wew. 300
    e-mail: urszula [dot] aptowiczatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie gospodarki komunalnej.
    2. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie rolnictwa i leśnictwa.
    3. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
    4. Zarządzanie zespołem pracowników.

    Oświadczenia majątkowe:

    Inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi Mariusz Łazicki

    Mariusz%20%C5%81azicki.jpg

    tel: 23 654 32 96 wew. 302
    e-mail: mariusz [dot] lazickiatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Realizacja zadań w zakresie odpadów komunalnych,
    2. Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska,
    3. Realizacja zadań w zakresie gospodarki ściekowej,
    4. Sprawozdawczość i analizy w gospodarce odpadami komunalnymi.
    Inspektor ds. środowiska Elżbieta Zembrzuska

    tel: 23 654 32 96 w. 300
    e-mail: elzbieta [dot] zembrzuskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Sprawy związane z likwidacją niskiej emisji,
    2. Sprawy w zakresie rolnictwa i leśnictwa,
    3. Sprawy w zakresie ochrony środowiska.
    Podinspektor Urszula Kupińska

    tel: 23 654 32 96 wew. 302
    e-mail: urszula [dot] kupinskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

        1. Realizacja zadań w zakresie odpadów komunalnych,
        2. Realizacja zadań w zakresie ochrony zwierząt.

     

    Pomoc Administracyjna Grzegorz Malon

    tel: 23 654 32 96 wew. 300
    e-mail: grzegorz [dot] malonatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

        1. Pomoc przy realizacji zadań w zakresie odpadów komunalnych,
        2. Pomoc przy realizacji zadań w zakresie rolnictwa i leśnictwa.

    Główny Specjalista ds. ochrony środowiska Elżbieta Maciejska

    tel:  23 654 32 96 wew. 300
    e-mail: elzbieta [dot] maciejskaatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1. Sprawy związane z ochroną środowiska,
    2. Sprawy związane z gospodarką komunalną,
    3. Sprawy związane z wydawaniem decyzji środowiskowych.
    Pomoc administracyjna Edward Judziak

    tel:  23 654 32 96 wew. 302
    e-mail: edward [dot] judziakatmlawa [dot] pl

    Zakres obowiązków:

    1.Pomoc w realizacji zadań w zakresie ochrony środowiska i odpadów komunalnych.

    Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
    Osoba odpowiedzialna za informację: VOBACOM
    Osoba wprowadzająca informację: emilia_sm
    Data wytworzenia informacji: 28.03.2018 12:22:50
    Data publikacji informacji: od 28.03.2018 12:22:51 do 11.04.2035 12:22:51
    Data ostatniej modyfikacji: 10.08.2018 12:20:57
    Liczba odsłon: 17
    Pokaż rejestr zmian
    Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
    10.08.2018 12:20:57 Klaudia Mączewska edycja strony
    09.08.2018 10:40:31 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:48:17 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:47:24 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:46:56 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:46:16 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:44:48 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:37:35 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:31:21 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:28:30 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:26:24 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:23:55 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:16:57 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:13:47 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:07:07 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 13:03:37 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 12:58:24 Klaudia Mączewska edycja strony
    08.08.2018 12:54:05 Klaudia Mączewska edycja strony
    06.08.2018 13:56:49 Klaudia Mączewska edycja strony
    06.08.2018 13:54:32 Klaudia Mączewska edycja strony
    01.08.2018 08:13:16 Klaudia Mączewska edycja strony
    03.07.2018 10:48:09 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    28.06.2018 09:00:40 Mariusz Łazicki edycja strony
    27.06.2018 12:07:47 Agnieszka Puzio-Dębska edycja strony
    27.06.2018 11:50:52 Agnieszka Puzio-Dębska edycja strony
    27.06.2018 11:50:01 Agnieszka Puzio-Dębska edycja strony
    27.06.2018 11:48:49 Agnieszka Puzio-Dębska edycja strony
    27.06.2018 11:44:21 Agnieszka Puzio-Dębska edycja strony
    23.05.2018 09:26:32 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    23.05.2018 09:18:53 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    23.05.2018 09:12:10 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    23.05.2018 08:53:19 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    22.05.2018 15:34:41 emilia_sm edycja strony
    22.05.2018 10:37:02 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    22.05.2018 09:55:04 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    27.04.2018 14:15:11 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    26.04.2018 12:08:42 Cezary Lewandowski edycja strony
    26.04.2018 12:07:27 Cezary Lewandowski edycja strony
    26.04.2018 11:12:08 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    26.04.2018 11:06:21 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    25.04.2018 13:22:15 Cezary Lewandowski edycja strony
    25.04.2018 13:17:16 Cezary Lewandowski edycja strony
    25.04.2018 09:32:03 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    25.04.2018 08:36:14 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    25.04.2018 08:29:24 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    25.04.2018 08:25:38 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 15:44:15 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 15:41:53 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 15:34:55 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 15:26:11 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 14:36:26 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    24.04.2018 14:10:32 Sylwia Tryjanowska edycja strony
    28.03.2018 12:25:39 emilia_sm edycja strony
    28.03.2018 12:22:50 emilia_sm strona została dodana