Budowa i eksploatacja oczyszczalni ścieków w Mławie w formule partnerstwa publiczno - prywatnego | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Budowa i eksploatacja oczyszczalni ścieków w Mławie w formule partnerstwa publiczno - prywatnego

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 25.03.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Aktualizacja 26.01.2016r. - pytania i odpowiedzi 4;


Aktualizacja 30.12.2015r. - pytania i odpowiedzi 3;

Aktualizacja 22.12.2015r. - pytania i odpowiedzi 2;

Aktualizacja 02.12.2015r. - zmiana terminu składania ofert;

Aktualizacja 12.11.2015r. - pytania i odpowiedzi 1;

Aktualizacja 04.11.2015r. - zamieszczenie SIWZ wraz z załącznikami, zamieszczenie ogłoszenia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;

 

Sekcja I : Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Burmistrz Miasta Mława Krajowy
Adres pocztowy: ul. Stary Rynek 19
Miejscowość: Mława Kod pocztowy: 06-500 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Tel.: +48 236546442
Osoba do kontaktów: Krzysztof Jaros; Urszula Aptowicz
E-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl) Faks: +48 236543652
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.mlawa.pl

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne: Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
nie

Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1) Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
BUDOWA I EKSPLOATACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MŁAWIE W FORMULE PARTNERSTWA
PUBLICZNO-PRYWATNEGO
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług : Usługi

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ):
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
Przedmiotem postępowania jest wybór Partnera Prywatnego do realizacji, w ramach partnerstwa publicznoprywatnego, Projektu mającego na celu zapewnienie odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych z Miasta Mława.
Wyłoniony w ramach prowadzonego postępowania Partner Prywatny będzie zobowiązany do odbioru i oczyszczania ścieków z Miasta Mławy oraz do budowy Oczyszczalni ścieków i jej eksploatacji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu
Zamówienia, zwanego dalej OPZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 90000000
Dodatkowe przedmioty 45000000
45252100
45259200
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) :  nie
II.1.8) Części: (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy, ile jest części zamówienia)
To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : nie

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach : 396

Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony zł zero gr.).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego przy Starym Rynku 19, a jego kopia załączona do oryginału oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji dla niniejszego postępowania powinno być wystawione na Zamawiającego – Miasto Mława, Stary Rynek 19,06-500 Mława.
W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
ZASADY ROZLICZEŃ
1. Ilość oczyszczanych ścieków komunalnych w ramach Umowy będzie określana na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych istniejących w dniu przekazania Oczyszczalni przez Partnera Publicznego na  rzecz Partnera Prywatnego oraz zainstalowanych przez Partnera Prywatnego po wybudowaniu nowej Oczyszczalni.
2. Odczytu urządzenia pomiarowego dokonuje przedstawiciel Partnera Prywatnego przy udziale przedstawicieli Partnera Publicznego w okresach miesięcznych (od pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego).
3. W razie nieprawidłowego działania urządzenia pomiarowego, ilość odprowadzanych ścieków komunalnych ustala się na podstawie pomiaru ilości oczyszczonych ścieków na odpływie na kolektorze odprowadzającym ścieki do odbiornika. W okresie przed oddaniem nowej Oczyszczalni do użytku pomiar ilości dopływających ścieków będzie dokonywany na podstawie istniejącego pomiaru ilości odprowadzanych ścieków z Oczyszczalni na kanale zrzutowym ścieków. Partner Prywatny dokona wszelkich starań, aby właściwie zabezpieczyć pracę urządzenia pomiarowego.
4. W przypadku nieprawidłowego działania urządzenia pomiarowego Partner Prywatny na swój koszt zainstaluje sprawne urządzenie w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni od daty stwierdzenia jego nieprawidłowego działania lub naprawi nieprawidłowo działające urządzenie pomiarowe.
WYNAGRODZENIE PARTNERA PRYWATNEGO
1. Wynagrodzenie za realizowane Przedsięwzięcie będzie pobierane przez Partnera Prywatnego według stawek określonych w złożonej przez niego Ofercie, z zastrzeżeniem zapisów Umowy dotyczących zmian jego wysokości.
2. Jednostkową stawkę opłaty za usługę oczyszczania jednego m3 (metra sześciennego) ścieków komunalnych oraz zasady jej obliczania lub zmiany określa załącznik Nr 2 do Umowy. Dla uniknięcia wątpliwości Strony postanawiają, iż powyższe nie dotyczy ścieków dowożonych do Oczyszczalni wozami asenizacyjnymi.
3. Rozliczenia między Stronami dokonywane będą na podstawie miesięcznych faktur wystawianych przez Partnera Prywatnego zgodnie z zasadami określonymi Umową. Partner Prywatny wystawi faktury na podstawie odczytów ilości dopływających do Oczyszczalni ścieków komunalnych, zgodnie z zapisami art. X Umowy.
4. Faktury miesięczne sporządzane zgodnie z zapisami Umowy będą wystawiane na podmiot wskazany w art. XXXI pkt. 3 Umowy (lub każdy inny podmiot, który przejmie faktyczne wykonywanie Umowy w imieniu i na rzecz Partnera Publicznego).
5. Partner Publiczny lub inny podmiot działający w imieniu i na rzecz Partnera Publicznego zobowiązuje się dokonać zapłaty za świadczone usługi, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania od Partnera Prywatnego prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi przelewem, na rachunek bankowy Partnera Prywatnego wskazany na fakturze. W przypadku nie uiszczenia należności w terminie będą naliczane odsetki ustawowe.
6. Przez dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku bankowego Partnera Publicznego lub innego podmiotu działającego w imieniu i na rzecz Partnera Publicznego.

III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego  lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

I. Wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich tzrech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, działalności gospodarczej polegającej na: eksploatacji 2 oczyszczalni ścieków komunalnych oraz zainwestowaniu w ciągu ostatnich 10 lat w każdej oczyszczalni min. 35 mln PLN netto łącznie w projektowanie, roboty budowlane i wyposażenie technologiczne. Eksploatowana oczyszczalnia winna obsługiwać min. 40 000 RLM oraz posiadać średnią dobową przepustowość min. 5 000 m3/d.


Aktualizacja 04.11.2015r. - poprawienie omyłki technicznej (przesunięto z III.2.2)
oraz
II. Wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania o wartości min. 35 mln PLN netto polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu 2 oczyszczalni ścieków komunalnych obsługujących każda min. 40 000 RLM i posiadającej każda średnią dobową przepustowość min. 5 000 m3/d. Zaprojektowane i wybudowane oczyszczalnie muszą spełniać normy określone prawem Unii Europejskiej w zakresie oczyszczania ścieków komunalnych.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy – pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp – wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp.

a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Pzp w odniesieniu do podmiotów na zasobach których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia.

-  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4)-8) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10) i 11)ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 i 10-11 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 i 10-11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24b ust. 3 ustawy Pzp – złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:

- Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.


III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 000 PLN oraz posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 15 000 000 PLN. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, należy przedłożyć informację o środkach finansowych lub zdolności kredytowej dotyczącej lub opłaconą polisę tych podmiotów. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt 8 IDW.
Jeżeli Wykonawca wskaże w przedstawionych dokumentach wartość w innej walucie niż w PLN (złoty), to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Eurpejskiej. Jeżeli w dniu publikacji o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona przeliczeń według średniego kursu NBP z pierwszego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

Aktualizacja 04.11.2015r. - poprawienie omyłki technicznej (przesunięto do III.2.1)
oraz
II. Wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania o wartości min. 35 mln PLN netto polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu 2 oczyszczalni ścieków komunalnych obsługujących każda min. 40 000 RLM i posiadającej każda średnią dobową przepustowość min. 5 000 m3/d. Zaprojektowane i wybudowane oczyszczalnie muszą spełniać normyokreślone prawem Unii Europejskiej w zakresie oczyszczania ścieków komunalnych.

 
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
a) Potencjał techniczny:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącym potencjału technicznego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
b) Potencjał kadrowy:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) osoba do pełnienia funkcji - Kierownika Projektu:
wymagana liczba osób: jedna;
Doświadczenie zawodowe: min. 10 lat, w tym w ciągu ostatnich pięciu lat kierował projektem dotyczącym projektowania i budowy oczyszczalni ścieków komunalnych obsługującej min. 40 000 RLM;
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne;
2) osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownika robót sanitarnych:
wymagana liczba osób: jedna;
Doświadczenie zawodowe: min. 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami instalacyjnymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami przy budowie oczyszczalni ścieków komunalnych obsługującej min. 40 000 RLM;
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne;
Uprawnienia: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
3) osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownika rozruchu:
Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w ciągu ostatnich pięciu lat w kierowaniu pracami rozruchowymi oczyszczalni dla ścieków komunalnych obsługującej min. 40 000 RLM;
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne;
4) osoba proponowana do pełnienia funkcji – Technologa
wymagana liczba osób: jedna;
Doświadczenie zawodowe: min. pięć lat doświadczenia w sterowaniu technologią podczas eksploatacji oczyszczalni ścieków co najmniej w jednej oczyszczalni dla ścieków komunalnych obsługującej min. 40 000 RLM;
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wyjątkiem pełnienia funkcji Kierownika Rozruchu, którą można łączyć z każdą funkcją. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wykazały się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Zamawiającym (w mowie i piśmie).
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia tłumacza na koszt Partnera Prywatnego.

Sekcja IV : Procedura
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

1. Kryterium ekonomiczne - suma stawek: 90%
2. Wrażliwość przedsięwzięcia: 10%


IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:nie

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2015 Godzina: 11:30

Aktualizacja 02.12.2015r. - zmiana terminu składania ofert

Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert z 15.12.2015r. na dzień 03.02.2016r.

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Język urzędowy (języki urzędowe) UE: PL

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach : 90 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data : 15/12/2015 (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00

Aktualizacja 02.12.2015r. - zmiana terminu składania ofert

Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert z 15.12.2015r. na dzień 03.02.2016r.

VI.4) Procedury odwoławcze:
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolaniaatuzp [dot] gov [dot] pl (odwolania[at]uzp[dot]gov[dot]pl) Faks: +48 224587800
Adres internetowy: (URL) http://www.uzp.gov.pl/

VI.4.2) Składanie odwołań: Zgodnie z działem VI ustawy Pzp

VI.3)  INFORMACJE  DODATKOWE 

Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa na warunkach określonych w SIWZ.

Aktualizacja 04.11.2015r. - zamieszczenie SIWZ wraz z załącznikami, zamieszczenie ogłoszenia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Aktualizacja 12.11.2015r. - pytania i odpowiedzi 1

Pytanie 1. Bardzo proszę o informację czy istniałaby możliwość uzyskania danych dotyczących ilości oczyszczonych ścieków oraz przepływów za okres I-IX 2015 w rozbiciu miesięcznym. Dostępne dane obejmują okres I-V 2015.

Odpowiedź 1: Zamawiający załącza dodatkowy plik do ogłoszenia.

Pytanie 2. W 2.1.I ogłoszenia „I. Wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, działalności gospodarczej polegającej na: eksploatacji 2 oczyszczalni ścieków komunalnych oraz zainwestowaniu w ciągu ostatnich 10 lat w każdej oczyszczalni min. 35 mln PLN netto łącznie w projektowanie, roboty budowlane i wyposażenie technologiczne. Eksploatowana oczyszczalnia winna obsługiwać min. 40 000 RLM oraz posiadać średnią dobową przepustowość min. 5 000 m3/d” prosicie Państwo o przedstawienie referencji dwóch eksploatowanych OŚ – rozumiemy, iż obiekty te muszą spełniać normy Unii Europejskiej tak jak w przypadku wymogów w punkcie 2.2 II „II. Wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania o wartości min. 35 mln PLN netto polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu 2 oczyszczalni ścieków komunalnych obsługujących każda min. 40 000 RLM i posiadającej każda średnią dobową przepustowość min. 5 000 m3/d. Zaprojektowane i wybudowane oczyszczalnie muszą spełniać normy określone prawem Unii Europejskiej w zakresie oczyszczania ścieków komunalnych”.

Odpowiedź 2: Intencją Zamawiającego było aby przyszły Partner Prywatny wykazał się wiedzą i doświadczeniem we wszystkich obszarach partnerstwa tj. w finansowaniu, projektowaniu, budowie i eksploatacji oczyszczalni ścieków charakteryzujących się parametrami zbliżonymi do przedmiotu inwestycji. Zamawiający wyraził swoje oczekiwania poprzez określenie Warunków udziału w postępowaniu (pkt. 7 IDW), w których doprecyzował, że udokumentowane doświadczenie odnosi się do oczyszczalni spełniających normy określone prawem Unii Europejskiej w zakresie oczyszczania ścieków komunalnych. Pomyłkę techniczną w ogłoszeniu (przesunięcie treści z 2.2. do 2.1) usunięto 04.11.2015r.

Pytanie 3. Jaki jest roczny czynsz tytułem dzierżawy oczyszczalni ścieków. W OPZ podana jest kwota „571 200 zł netto za każdy rok dzierżawy Oczyszczalni (czynsz miesięczny w wysokości pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście zł netto).”

W umowie dzierżawy oczyszczalni „Miesięczny czynsz należny Wydzierżawiającemu z tytułu dzierżawy Oczyszczalni stanowi miesięcznie kwotę 571 200 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych), powiększoną o podatek VAT w wysokości zgodnej ze stawkami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury.  „

Rozumiemy, iż czynsz roczny = 571 200 pln a miesięczny 47 600 pln?

Odpowiedź 3: W OPZ punkt 3.3 podpunkt a) powinno być: czynsz z tytułu dzierżawy istniejącej w dniu podpisania Umowy Dzierżawy Oczyszczalni w wysokości 571 200 zł netto za każdy rok dzierżawy Oczyszczalni (czynsz roczny w wysokości pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście zł netto);

Natomiast w projekcie umowy dzierżawy Artykuł 3Czynsz i opłaty ust. 2 powinno być: Roczny czynsz należny Wydzierżawiającemu z tytułu dzierżawy Oczyszczalni stanowi kwotę 571 200 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych), powiększoną o podatek VAT w wysokości zgodnej ze stawkami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury. 

Aktualizacja 02.12.2015r. - zmiana terminu składania ofert

Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert z 15.12.2015r. na dzień 03.02.2016r.

Aktualizacja 22.12.2015r. - pytania i odpowiedzi 2

Zamieszczono plik z odpowiedziami na zadane w postępowaniu pytania - zestaw 2

Aktualizacja 30.12.2015r. - pytania i odpowiedzi 3

Zamieszczono plik z odpowiedziami na zadane w postępowaniu pytania - zestaw 3 wraz z załącznikami

Aktualizacja 26.01.2016r. - pytania i odpowiedzi 4

Zamieszczono plik z odpowiedziami na zadane w postępowaniu pytania - zestaw 4

Aktualizacja 25.03.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

POWIADOMIENIE  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Budowa i eksploatacja oczyszczalni ścieków w Mławie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Ondeo Polska Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa

Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 05.04.2016r.

Zestawienie ofert:

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Ilość punktów w kryterium: Suma Stawek

Ilość punktów w kryterium: Wrażliwość przedsięwzięcia

Ilość punktów łącznie

1.

Lider konsorcjum:

Eneris Surowce S.A.,

ul. Zagnańska 232A, 25-563 Kielce, członek: Eneris Infra 1 Sp. z o.o. ,

ul. Taśmowa 7, p. IX, 02-677 Warszawa

78,48

10

88,48

2.

ONDEO Polska Sp. z o.o.,

ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa

90

10

100

3.

SAUR POLSKA Sp z o.o.,

ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa

76,96

10

86,96

    Załączniki do pobrania
    Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
    Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
    Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
    Data wytworzenia informacji: 30.10.2015 09:45:29
    Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:51:02
    Liczba odsłon: 0
    Pokaż rejestr zmian
    Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
    14.12.2023 11:51:02 admin_vobacom edycja strony
    25.03.2016 12:11:02 Piotr Tomaszewski edycja strony
    25.03.2016 12:04:52 Piotr Tomaszewski edycja strony
    26.01.2016 11:11:50 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.12.2015 11:36:44 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.12.2015 10:21:03 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.12.2015 09:41:24 Piotr Tomaszewski edycja strony
    22.12.2015 15:15:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
    22.12.2015 15:13:26 Piotr Tomaszewski edycja strony
    22.12.2015 15:12:36 Piotr Tomaszewski edycja strony
    22.12.2015 15:11:43 Piotr Tomaszewski edycja strony
    02.12.2015 10:04:03 Piotr Tomaszewski edycja strony
    12.11.2015 08:20:07 Piotr Tomaszewski edycja strony
    05.11.2015 15:40:29 Piotr Tomaszewski edycja strony
    04.11.2015 15:51:45 Piotr Tomaszewski edycja strony
    04.11.2015 15:49:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
    04.11.2015 09:33:05 Piotr Tomaszewski edycja strony
    04.11.2015 09:32:07 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.10.2015 09:57:32 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.10.2015 09:53:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.10.2015 09:52:21 Piotr Tomaszewski edycja strony
    30.10.2015 09:45:29 Piotr Tomaszewski strona została dodana