I. Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2019r.poz.1292tj z poźn. zm. ), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. z 2018r.poz.2096 tj. z późn. zm.), Ustawa z dnia 6 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy ( Dz.U. z 2019r. poz.1291tj. z późn. zm.).
II. Gdzie załatwić sprawę ? Wydział Organizacyjny, pokój nr 16, Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19 poniedziałek w godz. 800 – 1600 wtorek w godz. 800-1800 środa-piątek w godz. 800-1600 Telefon: 23 654 34 58 wew.110
III. Jakie informacje i dokumenty dostarczyć?
1. Wypełniony wniosek CEIDG-1
2. Do wglądu dowód osobisty osoby ubiegającej się o wpis do ewidencji; osoby zagraniczne przedkładają paszport.
3. Osoba składająca wniosek o wpis powinna znać swoje numery NIP, REGON o ile je posiada i numery rachunku bankowego związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz osobistego rachunku bankowego o ile takie posiada.
4. Jeśli wniosek o wpis jest składany przez pełnomocnika, musi być on wpisany do rejestru CEIDG, bądź dołączyć oryginał pełnomocnictwa.
5. Jeśli wniosek składany jest drogą pocztową w formie papierowej, podpis przedsiębiorcy musi być potwierdzony przez notariusza.
6. Jeśli wniosek składany jest drogą elektroniczną, wniosek musi być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym. Brak takiego podpisu spowoduje konieczność wystąpienia organu ewidencyjnego do przedsiębiorcy o uzupełnienie tego podpisu.
IV. Opłata
Opłaty nie pobiera się.
V. Ile trwa załatwienie ww. sprawy?
Niezwłocznie
VI. Co zrobić, żeby załatwić sprawę?
Złożyć wniosek.