Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Aneta Malinowska
Rozbudowa ul. Studzieniec w Mławie
Aktualizacja z dnia 21.04.2022 r. - Unieważnienie postępowania.
Aktualizacja z dnia 12.04.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 06.04.2022 r. - informacja dotycząca zmiany odpowiedzi na pytania z dnia 01.04.2022 r.
Aktualizacja z dnia 05.04.2022 r. - pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 01.04.2022 r.
Aktualizacja z dnia 04.04.2022 r. - zmiana terminu składania ofert, pytania i odpowiedzi z dnia 30.03.2022 r. wraz z dodatkowymi załącznikami
Aktualizacja z dnia 12.04.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 31.03.2022 r. - kwota jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia to: 4 950 000,00 zł.
Aktualizacja z dnia 23.03.2022 r. - dołączenie pliku pod nazwą: "Projekt wykonawczy - ul. Studzieniec - linia oświetleniowa" w zakładce "Dodatkowe informacje".
Identyfikator postępowania w miniPortalu: e3e13c3f-0138-43f5-8b36-074f30b0ba85
Ogłoszenie w BZP nr 2022/BZP 00094393/01
Ogłoszenie z dnia 22.03.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Studzieniec w Mławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 33 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info[1]mlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Rozbudowa ul. Studzieniec w Mławie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84a7f2b-a9d6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094393/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22 13:48
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020316/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa ulicy Studzieniec w Mławie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.
UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:
1) regulaminu korzystania z systemu miniPortal,
2) warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi
i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa ul. Studzieniec w Mławie” w ramach którego planowana jest rozbudowa ul. Studzieniec w Mławie, na odcinku od ul. Napoleońskiej do skrzyżowania z ulicami Piekiełko, Krajewo i Podborną, na odcinku głównym o długości ok. 1776 mb oraz wyprowadzenie wyjazdów do ww. ulic poza obręb skrzyżowania. Zamówienie obejmuje wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,5 m z obustronnymi chodnikami szerokości po 2,0 m, budowę sieci: kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę odcinków sieci wodociągowej z wymianą przyłączy wodociągowych i budową nowych przyłączy wodociągowych i sanitarnych.
UWAGA: w dokumentacji projektowo – kosztorysowej pomyłkowo na rysunkach wskazano wymianę wodociągu na fi 225
(po trasie), właściwy jest zapis wymiana na fi 160.
W skład robót wchodzą m.in.:
1) Branża drogowa:
a) droga o nawierzchni z betonu asfaltowego,
b) obustronne chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm,
c) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm.
2) Kanalizacja deszczowa:
a) odwodnienie drogi – przykanalikami fi 200 mm z projektowanych wpustów deszczowych fi 500 mm i dalej do
projektowanego kanału deszczowego fi 250 do fi 500 mm,
b) montaż studni rewizyjnych o średnicy 1200 mm.
3) Przebudowa sieci wodociągowej
a) przebudowa sieci DN110 na fi 160PE w ul. Studzieniec od ul. Błękitnej do końca planowanej budowy nawierzchni
drogowej wraz z przełączeniem sieci istniejących i wyprowadzeniem odgałęzień poza obszar skrzyżowań planowanej drogi,
b) wymiana przyłączy wodociągowych do działek,
c) budowa brakujących przyłączy wodociągowych do przyległych nieruchomości.
4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
a) budowa sieci fi 200 mm (odgałęzień kolektora) na skrzyżowaniach ul. Studzieniec z ulicami Granatową, Podborną i
Krajewo,
b) budowa brakujących przyłączy sanitarnych do przyległych nieruchomości.
5) Oświetlenie uliczne:
a) ułożenie linii kablowej nN-0,4kV kablem typu YAKY 4 x 35 mm²,
b) montaż słupów aluminiowych anodowanych o wysokości 9,0 m z oprawami typu LED o mocy 50-65W,
c) demontaż pod nadzorem Energa Oświetlenie i przewiezienie elementów z demontażu w miejsce wskazane przez
Właściciela. Przewody zasilające zdemontowane oprawy pozostawić w miejscach ustalonych z Energa Oświetlenie.
Przed przejściami dla pieszych należy w miejsce kostki betonowej gr. 6 cm uwzględnić ułożenie płytek betonowych 40x40x5 cm (płyty kontaktowe) na podsypce cementowo-piaskowej, na szerokości całego przejścia ( w pasie szer. 80 cm) z obu stron przejścia.
UWAGA: istniejący destrukt asfaltowy stanowi własność zamawiającego i po jego demontażu urobek należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5km od realizacji zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej wymienionej w ust. 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2+Pc3) najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Kryterium: wydłużenie 36-miesięcznego terminu gwarancji i rękojmi (roboty budowlane i wbudowane materiały)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi z chodnikiem o długości nie krótszej niż 200 m.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 6 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj. wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane) określające, poziom ich wykonania. Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów, zawierający wszystkie koszty niezbędne dla wykonania przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp wraz z zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) lub załączenie innego środka dowodowego, potwierdzającego, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu\tych podmiotów,
c) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dla podwykonawców, wskazanych w ofercie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,
e) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
f) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
g) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 17 załącznika nr 2 do SWZ (PPU)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio), odnajdując identyfikator postępowania i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-
urzedu/UMMlawa na formularzu do złożenia oferty. Przed zaszyfrowaniem należy ofertę podpisać na pliku lub „paczce” (skompresowane dokumenty do pliku z rozszerzeniem .zip).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wskazuje, iż wymaganiem zatrudnienia na podstawie stosunku pracy objęte są osoby, wykonujące prace fizyczne przy robotach rozbiórkowych, instalacyjnych i drogowych (robotnicy budowlani), wskazane w § 3 ust. 12 PPU.
2) Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli i sankcje dla Wykonawcy opisane są w § 15 PPU.
2. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom.
7. Zamawiający nie wymaga wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w niniejszym zamówieniu.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Aktualizacja z dnia 21.04.2022 r. - Unieważnienie postępowania.
Aktualizacja z dnia 12.04.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Aktualizacja z dnia 06.04.2022 r. - informacja dotycząca zmiany odpowiedzi na pytania z dnia 01.04.2022 r.
Aktualizacja z dnia 05.04.2022 r. - pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego z dnia 01.04.2022 r.
Aktualizacja z dnia 04.04.2022 r. - zmiana terminu składania ofert, pytania i odpowiedzi z dnia 30.03.2022 r. wraz z dodatkowymi załącznikami
Aktualizacja z dnia 31.03.2022 r. - kwota jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia to: 4 950 000,00 zł.
Aktualizacja z dnia 23.03.2022 r. - dołączenie pliku pod nazwą: "Projekt wykonawczy - ul. Studzieniec - linia oświetleniowa" w zakładce "Dodatkowe informacje".
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:09:36 | admin_vobacom | edycja strony |
21.04.2022 14:05:25 | Aneta Malinowska | edycja strony |
21.04.2022 14:04:44 | Aneta Malinowska | edycja strony |
12.04.2022 14:43:06 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
12.04.2022 14:34:36 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
12.04.2022 14:07:20 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
12.04.2022 13:30:29 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
06.04.2022 11:11:17 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
05.04.2022 12:32:38 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
04.04.2022 15:44:50 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
04.04.2022 13:35:44 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
04.04.2022 10:35:45 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
04.04.2022 08:52:10 | Lidia Gniadek | edycja strony |
31.03.2022 10:50:04 | Aneta Malinowska | edycja strony |
23.03.2022 15:48:08 | Aneta Malinowska | edycja strony |
22.03.2022 15:01:07 | Aneta Malinowska | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/rozbudowa-ul-studzieniec-w-mlawie