Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu dostosowania budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie do wymogów przeciwpożarowych

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 20.02.2025 r. - zbiorcze zestawienie ofert i unieważnienie postępowania.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na: 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu dostosowania budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie do wymogów przeciwpożarowych.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim w okresie prowadzonych robót budowlanych a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie do wymogów przeciwpożarowych.

  1. Skład zespołu: 

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Insp. nadzoru. robót ogólnobudowlanych 1 osoba:

Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego 
w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót drogowych.

Insp. nadzoru robót elektrycznych 1 osoba

Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót elektroenergetycznych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego 
w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych.

 

Insp. nadzoru robót sanitarnych 1 osoba

Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót elektroenergetycznych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego 
w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych.

 

Wykonawca może przewidzieć, jeżeli uzna za konieczne, zatrudnienie innych osób, niż wymieniono powyżej, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Insp. nadzoru robót budowlanych oraz pozostałe osoby powinny być dostępne na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót. 

  1. W przypadku gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu umowy Podwykonawców (na rachunek i ryzyko Wykonawcy), powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego w zakresie określonym w art. 36 b ustawy Pzp oraz przedstawić Zamawiającemu przed przystąpieniem podwykonawców do realizacji usługi, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której postanowienia nie mogą być sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy.

  2. Zakres robót, nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji zamówienia na wykonanie robót budowlanych zamieszczonej na stronie internetowej pod linkiem: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/wykonanie-robot-budowlanych-w-celu-dostosowania-budynku-szkoly-podstawowej-3

    1. Ofertę na FORMULARZU OFERTY (załącznik nr 1) wraz z podpisanym oświadczeniem (załącznik nr 4) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.02.2025 r. do godz. 10.00, wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: dariusz [dot] nieznanskiat[1]mlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl), wskazane jest aby, FORMULARZ OFERTY oraz oświadczenie były załącznikami do e-maila. 

2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień:

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego. 

3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

  1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2025 r. po godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta Mława

Wydział Inwestycji

ul. Padlewskiego 13

06-500 Mława

  1. Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na BIP.

4. Termin wykonania zamówienia: 

  1. termin wykonania zamówienia: 56 dni od dnia 27.06.2025 r. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na 22.08.2025 roku.

  2. Świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia.

    1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

 

5. Warunki płatności: Zapłata za prawidłowo wystawioną fakturę/rachunek, nastąpi jednorazowo na podstawie faktury po dokonanym odbiorze końcowym robót budowlanych w terminie 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

6. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 

2) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

3) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu będzie równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań, a tym samym zostanie odrzucona.

4) oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty, będzie odrzucona.

5) na kompletną ofertę składają się wypełnione i podpisane: formularz oferty (załącznik nr 1) oraz Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4) oraz Wykaz usług związanych z nadzorem (Załącznik nr 6).

7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:

  1. oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

  2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

  3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 

Cena – 100%

W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, według wzoru:

C=(Cmin / Coferta) x 100 pkt.

gdzie:

Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,

Coferta oznacza cenę badanej oferty.

Sposób oceny: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

8. Warunki ubiegania się o zamówienie:

1) udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo min. 1 usługę nadzoru inwestorskiego, polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi: 

- budowy, przebudowy, adaptacji lub remontu budynku obejmującego zakresem wykonanie m.in. prac mających na celu dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
o wartości robót min. 600 000,00zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100), 
oraz potwierdzi dowodami, że usługa nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi została wykonana należycie – wymagane złożenie wraz z ofertą 
Załącznika nr 6.

2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 

9. Dodatkowe informacje: 

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. 

2) Zamawiający poprawia w ofercie: 

a) oczywiste omyłki pisarskie; 

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty 

– o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę i wyznacza minimalny termin na zgłoszenie sprzeciwu. 

3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli: 

a) jej treści nie odpowiada treści zapytania ofertowego ze względu na jej niezgodność 
z opisem przedmiotu zamówienia, 

b) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, 

a) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 

b) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 

c) została złożona po terminie składania ofert, 

d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania. 

4) Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu, nie złożył oświadczenia lub złożył oświadczenie i potwierdził, iż zachodzą 
w stosunku do niego przesłanki wykluczenia, wskazane we wzorze oświadczenia - załączniku nr 4 lub złożył nieprawdziwe informacje, mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 

5) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Wydziału merytorycznego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. 

6) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 

7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 

a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; 

b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie postanowi o zwiększeniu kwoty przeznaczonej na udzielenie zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty; 

c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; 

d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:

a) przedłużenia terminu realizacji ze względu na uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii,

b) zmiany osobowe:

- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami.

- zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikająca z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Unieważnienie postępowania
Uwagi

Aktualizacja z dnia 20.02.2025 r. - zbiorcze zestawienie ofert i unieważnienie postępowania.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 12.02.2025 09:53:27
Data ostatniej modyfikacji: 20.02.2025 11:41:45
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
20.02.2025 11:41:45 Aneta Malinowska edycja strony
12.02.2025 09:53:27 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-wykonaniem-robot-budowlanych-w-celu-0