Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Lidia Gniadek
Miasto Mława zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.: „Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Mława do roku 2025 z perspektywą do roku 2035”
na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
I. Przedmiot zamówienia:
„Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Mława do roku 2025 z perspektywą do roku 2035” z wszelkimi wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie, przy zachowaniu zgodności z aktualnymi dokumentami strategicznymi lokalnymi i wyższego rzędu.
Przedmiot zamówienia będzie obejmował m.in.:
1. przygotowanie diagnozy sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej Miasta Mława, z uwzględnieniem miast porównywalnej wielkości do Mławy;
2. przygotowanie i przeprowadzenie ankietyzacji oraz procesu konsultacji projektu aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Mława
3. opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Mława;
II. Harmonogram realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: do dnia 30 listopada 2023 r.
(przedłożenie pełnej wersji opracowania w siedzibie Zamawiającego – po prezentacji ostatecznej wersji Strategii), przy czym wstępna wersja strategii do uzgodnienia z UM i Radą powinna być przekazana do 10 września 2023 r.)
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV. Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert:
1) Oferta musi zostać sporządzona na „Formularzu ofertowym” zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Na ofertę składają się: formularz oferty oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty (w tym oświadczenia, załączniki itp.) zgodnie z pkt. VIII Warunki udziału w postępowaniu.
3) Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim.
4) Oferta musi zawierać: pełną nazwę oferenta, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP, aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz datę sporządzenia.
5) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta. Za osoby uprawnione uznaje się osoby upoważnione wskazane we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli pełnomocnictwo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo/ upoważnienie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.
6) W przypadku, gdy oferent składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez oferenta (oferent składa własnoręczny podpis poprzedzony z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”).
7) Jeżeli do reprezentowania oferenta upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
8) Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez oferenta jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
9) Oferent składa tylko jedną ofertę. Wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.
10) Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach netto i brutto (z VAT). Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one ze SOPZ - załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty dostawy zamówienia, koszty dojazdów do Zamawiającego. Podana cena obowiązuje przez cały okres realizacji zamówienia i nie podlega waloryzacji.
11) Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12) Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
13) Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
14) Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022 poz. 1233 z póź. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa". Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca winien złożyć na „Formularzu Ofertowym". W sytuacji zastrzeżenia części oferty, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa.
Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni Zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania.
Złożenie oferty niezgodnie z ww. wymaganiami będzie skutkowało jej odrzuceniem.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji – ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy,
2) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy;
3) posiadają wiedzę i doświadczenie – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Oferent wykaże, że samodzielnie w ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było opracowanie strategii rozwoju/programów strategicznych obejmujących swoim zakresem obszar społeczno-gospodarczy gminy/powiatu/regionu lub obszaru funkcjonalnego – ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i załączonych referencji;
4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do profesjonalnego wykonania niniejszego zamówienia – Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia zespołem składający się z min. 2 osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda brała udział w minimum 2 projektach, których celem było przygotowanie strategii rozwoju/programów strategicznych obejmujących swoim zakresem obszar społeczno-gospodarczy gminy/powiatu/regionu lub obszaru funkcjonalnego: obligatoryjnie Kierownika badania (a), w tym doświadczenie Kierownika badania zostanie poddane ocenie punktowej oraz Specjalisty do spraw badań ilościowych i/lub jakościowych w obszarze społeczno-gospodarczym.:
a) Kierownik badania:
Wymagania obligatoryjne dotyczące Kierownika badania:
•Doświadczenia w realizacji min. 2 projektów w ciągu ostatnich 3 lat (liczone od dnia opublikowania zapytania ofertowego) strategii i/lub programu rozwoju społecznego i/lub programu rozwoju gospodarczego w miastach o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 20 tys., zakończonych opublikowanymi raportami oraz kierowała zespołem opracowującym dokumenty strategiczne. Każdy dokument musiał obejmować co najmniej: opracowanie metodologii badania, realizację badań diagnostycznych przy zastosowaniu jakościowych metod/technik badawczych oraz opracowanie raportu końcowego – kryterium zostanie poddane ocenie punktowej (0-20 pkt)
Wymagania fakultatywne dotyczące Kierownika badania:
doświadczenie (autor lub współautor) w opracowywaniu dokumentów strategicznych dotyczących polityki rozwoju dla gmin/miast z min. 20 tys. mieszkańców. Jeżeli Oferent wykaże doświadczenie danej osoby, otrzyma 10 pkt przy ocenie merytorycznej.
b) Specjalista do spraw badań ilościowych i/lub jakościowych w obszarze społeczno-gospodarczym: osobą, która w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 2 badania ilościowe i/lub jakościowe w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego obszarów gminy/powiatu/regionu lub obszaru funkcjonalnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 20 tys.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy
5) Z postępowania wyklucza się osoby i podmioty, wobec których są zastosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z póź. zm.).
6) Każdy z oferentów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4) ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia wraz z wykazem ich prac, z podaniem ich imienia i nazwiska, doświadczenia, tj. przedmiotu wykonania prac, podmiotu zlecającego prace, liczby mieszkańców miasta i daty realizacji wartości zamówienia i daty realizacji, zawierający informacje umożliwiające ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego
b) doświadczenie Kierownika: protokoły, referencje itp. gdzie jednoznacznie wskazany jest autor- załącznik nr 2 do formularza ofertowego
c) opracowanie pn. „Opis metodologii zadania” zawierające informacje umożliwiające przyznanie punktów w kryterium „Metodologia zadania”. Opracowanie powinno zawierać koncepcję metodologiczną dedykowaną realizacji zadania określonego w SOPZ (zał. nr 2) Przyjęcie przez Zamawiającego oferty oznacza dla Oferenta konieczność uwzględnienia zaproponowanych technik na etapie realizacji zamówienia
d) odpowiednie pełnomocnictwa – tylko w sytuacji określonej w pkt VII niniejszego zapytania „Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert”- pkt 5
e) oświadczenie Oferenta – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego
VI. Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu zostanie dokonany przy uwzględnieniu następujących kryteriów:
Kryterium I – cena przedmiotu zamówienia (C) 40% - 40 pkt. (max.)
Kryterium II – doświadczenie Kierownika badania (D) 20% - 20 pkt. (max.)
Kryterium III – dodatkowe doświadczenie Kierownika badania (DD) 10% - 10 pkt. (max.)
Kryterium IV – metodologia zadania (M) 30% - 30 pkt. (max.)
Kryterium I – punkty z kryterium cena przedmiotu zamówienia (C) zostaną obliczone wg wzoru:
C= [Cmin/ Coferta) x 40, gdzie:
C – liczba punktów za zryczałtowaną cenę ofertową brutto
Cmin – najniższa zryczałtowana cena ofertowa brutto
Coferta – zryczałtowana cena brutto badanej oferty
1) Wykonawca podaje wyliczoną całkowitą wartość brutto i netto, przy uwzględnieniu wszystkich elementów wchodzących w jej zakres.
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie obliczenia dokonane zostały z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi (o zaokrągleniu drugiej cyfry po przecinku w „dół” lub w „górę” decyduje trzecia cyfra po przecinku).
3) Wyliczoną cenę oferty Wykonawca podaje liczbowo i słownie w odpowiedniej części Załącznika nr 1. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
4) Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
5) Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, w związku z tym cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium II – punkty z kryterium doświadczenie Kierownika badania (D) zostaną obliczone wg wzoru:
Liczba punktów uzyskanych / Maksymalna możliwa liczba punktów x20
Kryterium oceniane będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do formularza ofertowego.
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, gdzie:
• za realizację 2 projektów otrzyma 0 pkt,
• za realizację 3 projektów otrzyma 10 pkt,
• za realizację 4 projektów i powyżej otrzyma 20 pkt
Kryterium III- Punktowane będą dodatkowo Wymagania fakultatywne dotyczące doświadczenia Kierownika badania. Jeżeli Oferent wykaże dodatkowe doświadczenie danej osoby, otrzyma 10 pkt przy ocenie merytorycznej.
Kryterium IV - punkty z kryterium „metodologia zadania” (M) - Ocenie podlegać będzie trafność przyjętych metod realizacji zamówienia. Kryterium oceniane będzie na podstawie przedłożonego przez Oferenta opisu zadania pn. „Opis metodologii zadania”. Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta, wynosi 30 punktów, przy czym punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:
10 pkt – Opracowanie zawiera koncepcję metodologiczną zadania dedykowaną realizacji zadania określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis metodologii spełnia minimalne oczekiwania wyrażone w treści przyjętego kryterium; opracowanie zawiera wymienione poniżej elementy, ale ma charakter prostego zestawienia bez rozwinięcia i uzasadnienia, które oparte jest na standardowych rozwiązaniach tj.:
- zawiera podstawowy zakres informacji do pozyskania w trakcie realizacji zadania,
- zawiera propozycje technik badawczych umożliwiających pozyskanie wskazanych w opracowaniu informacji – wskazano jedną technikę badawczą
- zawiera harmonogram realizacji Zamówienia w układzie dwutygodniowym,
- zawiera docelowy schemat dokumentu
20 pkt – Opracowanie zawiera koncepcję metodologiczną zadania dedykowaną realizacji zadania określonego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem. Opis metodologii spełnia oczekiwania wyrażone w treści przyjętego kryterium; opracowanie zawiera wymienione poniżej elementy, tj.:
- zawiera podstawowy zakres informacji do pozyskania w trakcie realizacji zamówienia,
- zawiera propozycje technik badawczych umożliwiających pozyskanie wskazanych w opracowaniu informacji – wskazano przynajmniej jedną technikę badawczą
- zawiera harmonogram realizacji Zamówienia w układzie dwutygodniowym,
- zawiera docelowy schemat dokumentu
Opracowanie zawiera propozycję dodatkowej techniki badawczej dostosowanej do przedmiotu Zamówienia. Opracowanie jest zaopatrzone w dokładny opis planowanych do zastosowania technik badawczych wraz z uzasadnieniem ich wyboru. Jeśli techniki badawcze zaproponowane przez Oferenta nie będą w ocenie Zamawiającego dostosowane do przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie przyzna temu Oferentowi punktacji w tym kryterium.
30 pkt – Opracowanie zawiera koncepcję metodologiczną zadania dedykowaną realizacji zadania określonego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem. Opis metodologii spełnia oczekiwania wyrażone w treści przyjętego kryterium; opracowanie zawiera wymienione poniżej elementy, tj.:
- zawiera podstawowy zakres informacji do pozyskania w trakcie realizacji zadania,
- zawiera propozycje technik badawczych umożliwiających pozyskanie wskazanych w opracowaniu informacji – wskazano przynajmniej jedną technikę badawczą
- zawiera harmonogram realizacji Zamówienia w układzie dwutygodniowym,
- zawiera docelowy schemat dokumentu.
Opracowanie zawiera propozycję dodatkowej techniki badawczej dostosowanej do przedmiotu Zamówienia. Opracowanie jest zaopatrzone w dokładny opis planowanych do zastosowania technik badawczych wraz z uzasadnieniem ich wyboru.
W opracowaniu nie tylko zestawiono zakres informacji do pozyskania w czasie realizacji zadania, ale także wskazano ich znaczenie dla sformułowania użytecznych dla Zamawiającego propozycji rekomendacji dotyczących aktualizacji dokumentu. Jeśli zakres informacji do pozyskania w czasie realizacji zadania nie będzie miał w ocenie Zamawiającego znaczenia dla sformułowania użytecznych dla Zamawiającego propozycji rekomendacji dotyczących aktualizacji dokumentu, Zamawiający nie przyzna temu Oferentowi punktacji w tym kryterium.
Oferta, która łącznie uzyska najwyższą ilość punktów
zgodnie ze wzorem:
C (1,2,3..) + D (1,2,3…) + DD (1,2,3 …) + M (1,2,3…) zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
1. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek), niezwłocznie zawiadamiając o tym oferenta, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnia postępowania na każdym etapie.
VII. Zmiana, wycofanie i zwrot ofert:
Oferent może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert:
1. w przypadku wycofania oferty, oferent składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje, z dopiskiem „wycofanie”;
2. w przypadku zmiany oferty, oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów – oferent winien dokumenty te złożyć z dopiskiem „zmiany”;
3. Oferent nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu składania ofert.
VIII. Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru, unieważnienie postępowania, warunki odwołania postępowania:
1. Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
a. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania.
b. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
c. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa.
d. postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Informację o odwołaniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
IX. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
a) zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
b) treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia,
c) Wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
d) będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową.
X. Zasady i konsekwencje poprawiania omyłek w ofercie:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki. Informację o poprawieniu omyłek Zamawiający zamieści w informacji o wynikach postępowania.
XI. Warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy i istotne postanowienia umowy
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 dołączony do zapytania ofertowego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia, w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.
b) za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia brutto.
c) w przypadku naliczenia 2 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
d) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 40% łącznego wynagrodzenia brutto.
e) Zamawiający jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę bez konieczności dodatkowego powiadomienia.
f) jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego. Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach
3. Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
•wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
•wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
•wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
•zmiany istotnych regulacji prawnych;
•gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
•wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, Zamawiający może unieważnić umowę w okresie 7 dni od unieważnienia postępowania na podstawie, którego została podpisana umowa. Unieważnienie postępowania może nastąpić z powodu uchybień proceduralnych lub gdy procedura została przeprowadzona niezgodnie z zapisami niniejszego zapytania.
XII. Płatności:
1. Warunkiem wypłacenia wynagrodzenia jest pozytywny odbiór przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
2. Zamawiający podczas czynności odbioru zastrzega sobie czas niezbędny do zweryfikowania zgodności odbieranego zakresu dokumentu z opisem przedmiotu zamówienia.
1) Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w formie przelewu w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku, wystawionej/go na podstawie protokołu odbioru, o którym mowa w § 3 ust.4 umowy.
2) Za termin dokonania zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia w banku przez Zamawiającego polecenia przelewu.
XIII. Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
XIV. Składanie ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
XV. Forma, termin i miejsce składania oferty:
Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty zgodnym ze wzorem dołączonym do zapytania ofertowego (zał. nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami do formularza ofertowego (zał. nr 1-3), co stanowi integralną część złożonej oferty w formie:
zeskanowanego podpisanego dokumentu (dopuszcza się podpis elektroniczny) drogą elektroniczną na adres e-mail: lidia [dot] gniadek[2][1]mlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl), wówczas w temacie wiadomości należy wpisać:
Oferta w postępowaniu pn.: „Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Mława do roku 2025 z perspektywą do roku 2035”
Wszystkie oferty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.03.2023 r. do godz. 10.00.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta. Do upływu terminu składania ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.
XVI. Wyjaśnienie treści i sposób porozumiewania się oferentów z Zamawiającym:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy mogą wnioskować o wyjaśnienia lub uszczegółowienie dotyczące treści Zapytania Ofertowego:
1. Zamawiający urzęduje w następujących dniach (pracujących) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
2. Postępowanie odbywa się w języku polskim w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między zamawiającym a oferentami muszą być sporządzone w języku polskim.
3. Adres do korespondencji jest zamieszczony na pierwszej stronie niniejszego zapytania ofertowego w pkt I. Nazwa i dane teleadresowe Zamawiającego Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z postępowaniem były kierowane wyłącznie na ten adres.
4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest p. Lidia Gniadek, tel. 23 654 33 82 w.512, e-mail: lidia [dot] gniadek[2][1]mlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl)
5. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SOPZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SOPZ wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SOPZ wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5, lub będzie dotyczyć udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5
8. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle pocztą elektroniczną wszystkim Oferentom zaproszonym do składania ofert i zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę Zamawiający prześle pocztą elektroniczną wszystkim Oferentom zaproszonym do składania ofert i zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
XVII. Zakres wykluczenia z zapytania ofertowego:
Z postępowania wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo oraz tych, którzy nie spełniają warunków udziału określonych w pkt VIII niniejszego Zapytania Ofertowego.
XVIII. Załączniki:
Integralną część niniejszego zapytania stanowią:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy wraz z załącznikami 1, 2, 3 załączonymi do formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Informacja RODO
aktualizacja z dnia 03.03.2023 r - informacja z wyboru
aktualizacja z dnia 02.03.2023 r - informacja z otwarcia ofert
aktualizacja z dnia 28.02.2023 r - pytania w zakresie zapytania ofertowego z dnia 23.02.2023 r.
aktualizacja z dnia 24.02.2023 r - pytania w zakresie zapytania ofertowego z dnia 23.02.2023 r.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:08:18 | admin_vobacom | edycja strony |
03.03.2023 15:02:49 | Lidia Gniadek | edycja strony |
02.03.2023 11:56:42 | Lidia Gniadek | edycja strony |
28.02.2023 14:20:49 | Lidia Gniadek | edycja strony |
24.02.2023 13:20:47 | Lidia Gniadek | edycja strony |
22.02.2023 14:51:59 | Lidia Gniadek | edycja strony |
22.02.2023 14:43:57 | Lidia Gniadek | edycja strony |
22.02.2023 14:30:17 | Lidia Gniadek | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/miasto-mlawa-zaprasza-do-skladania-ofert-na-realizacje-zadania-pn-opracowanie