Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Aneta Malinowska


Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę trzeciego etapu Alei Św. Wojciecha

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 16.09.2022 r. - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 6.09.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 26.08.2022 r. - Przesunięcie terminu składania ofert, dołączenie brakujących elementów dokumentacji budowlanej oraz odpowiedzi na zadane pytania.

Aktualizacja z dnia 19.08.2022 r. - Odpowiedzi na pytania wraz załącznikami

Aktualizacja z dnia 16.08.2022 r. - Przesunięcie terminu składania ofert, dołączenie brakujących elementów dokumentacji budowlanej oraz odpowiedzi na zadane pytania.

Aktualizacja z dnia 9.08.2022 r. - kwotą jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.

Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwotę 31 500 000,00 zł.

Identyfikator postępowania w miniPortalu: b58ad54d-d8a9-4da4-bfd9-e7817c1b26c9

Ogłoszenie w BZP nr 2022/BZP 00294478/01
Ogłoszenie z dnia 5.08.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę trzeciego etapu Alei Św. Wojciecha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infoat[1]mlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę trzeciego etapu Alei Św. Wojciecha
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca19962-14aa-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294478/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05 13:42
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020316/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę Al. Św. Wojciecha - etap III
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP do złożenia oferty i komunikacji z Zamawiającym: do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji.
UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu równoznaczny jest z akceptacją treści:
1) regulaminu korzystania z systemu miniPortal,
2) warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do postępowania oraz ID (32 znakowym) postępowania z miniPortalu Zamawiający przekaże Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne,
umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google
Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.32.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę trzeciego etapu Alei Św. Wojciecha”. Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej Al. Św. Wojciecha w Mławie
– etap III podzielony na dwie części tj. odcinek od km 2+134,00 do km 2+430,00 z połączeniem do ul. Smolarnia oraz odcinek od 2+430,00 do 3+213. W części od km 3+195,60 do 3+213 zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi krajowej nr 7 od km 238+457,50 do km 238+529,50 polegającą na wykonaniu elementów skrzyżowania.
W ramach zadania zaplanowane jest wykonanie robót budowlanych dotyczących m.in.:
1) wykonaniu robót rozbiórkowych,
2) wykonaniu robót ziemnych,
3) wykonaniu konstrukcji nawierzchni jezdni,
4) wykonaniu chodników, ścieżki rowerowej, parkingów i zjazdów,
5) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
6) wykonaniu kanalizacji deszczowej,
7) wykonaniu oświetlenia,
8) wykonaniu kanalizacji sanitarnej,
9) wykonaniu sieci wodociągowej,
10) usunięciu kolizji w branży gazowej,
11) usunięciu kolizji w branżach elektrycznej i telekomunikacyjnej,
12) wykonaniu zieleni i nowych nasadzeń,
13) Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z:
a) zajęcia pasa drogowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych),
b) doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac,
c) kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku,
d) zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi,
e) opracowania we własnym zakresie i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych,
f) wykonania badań szczelności oraz monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej,
g) wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót,
h) kosztów usług geodezyjnych,
i) usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi,
j) badań sieci oświetlenia ulicznego.
Szczegółowej informację, niezbędne do przygotowania się Wykonawcy do realizacji inwestycji ujęte są w projekcie
budowlanym, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią
projektu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa opracowana przez Firmę
Usługi Projektowe Andrzej Dusiński, ul. Warszawskiej 1 lok. 19, 06-500 Mława zawierająca:
- Projekty techniczne budowlano - wykonawcze
- STWiORB
- Przedmiary robót.
Wszelkie roboty towarzyszące, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.
Szczegóły zamówienia są zawarte w rozdziale V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ustalonych przez Zamawiającego kryteriach (Pc1+Pc2) najkorzystniejsza oferta otrzyma 100,00
punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taką samą
liczbę punktów, Zamawiający wybierze z tych ofert ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już
ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie 36-miesięcznego terminu gwarancji i rękojmi (roboty budowlane i wbudowane materiały)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na wykonaniu min. dwóch robót
budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi z odwodnieniem, oświetleniem, ścieżką rowerową i
chodnikiem o długości nie mniejszej niż 800 m każda z dróg.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 6 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na
wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.
wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane), określające poziom ich wykonania. Wykaz robót budowlanych
zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Potwierdzeniem prawidłowo dokonanej kalkulacji ceny będzie załączony do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy z cenami
jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów, zawierający wszystkie koszty niezbędne dla wykonania
przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto
pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale, w postaci elektronicznej.
4. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki
cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak
podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp),
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie
art. 118 ust. 1 ustawy Pzp wraz z zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik
nr 7 do SWZ) lub załączenie innego środka dowodowego, potwierdzającego, że Wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu\tych podmiotów,
3) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dla podwykonawców, wskazanych w ofercie, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 9 do SWZ,
4) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie
zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej,
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki
cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki
cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Na podstawie art. 442 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udzieli zaliczki na poczet wykonania
zamówienia w wysokości równej 5% wartości brutto wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zaliczka zostanie wypłacona w
terminie do 30 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie faktury zaliczkowej.
2. Warunkiem udzielenia przez Zamawiającego zaliczki będzie wniesienie przez Wykonawcę jej zabezpieczenia.
3. Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie
kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
e) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
f) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
terytorialnego;
g) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie
rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
4. Zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości wartości udzielonej zaliczki (100%).
5. Zwrot zabezpieczenia zaliczki nastąpi po wykonaniu zamówienia o wartości równej wysokości udzielonej zaliczki w
terminie 30 dni od dokonania odbioru częściowego robót potwierdzonego protokołem, podpisanym przez przedstawicieli
każdej ze stron.
6. Podstawę do zapłaty pozostałej kwoty wynagrodzenia (pomniejszonej o udzieloną zaliczkę) za Przedmiot Umowy będą
stanowiły faktury wystawione na podstawie protokołów odbioru robót zgodnie z wymaganiami określonymi umową.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Szczegółowo opisane są
zmiany postanowień umowy w Załączniku nr 2 do SWZ, stanowiącego Projektowane postanowienia umowy (PPU).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 10:00   2022-08-31 10:00 (aktualizacja 16.08.2022) 2022 09 06 10:00 (aktualizacja 26.08.2022)
8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje bezpośrednio na miniPortalu w przedmiotowym
postępowaniu i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-
klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMMlawa za pomocą formularza do złożenia oferty, dostępnego na ePuap. Przed
zaszyfrowaniem ofertę należy podpisać.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 10:30    2022-08-31 10:30 (aktualizacja 16.08.2022) 2022 09 06 10:30 (aktualizacja 26.08.2022)
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-21    do 2022-09-29 (aktualizacja 16.08.2022) do 2022 10 05 (aktualizacja 26.08.2022)
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Pzp.
1) Zamawiający wskazuje, iż wymaganiem zatrudnienia na podstawie stosunku pracy objęte są osoby, wykonujące prace
fizyczne przy robotach rozbiórkowych, ogólnobudowlanych (robotnicy budowlani), wskazane w § 3 ust. 12 PPU.
2) Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli i sankcje dla Wykonawcy
opisane są w § 15 PPU.
2. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których
mowa w art. 94.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom.
7. Zamawiający nie wymaga wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w niniejszym zamówieniu.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 16.09.2022 r. - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 6.09.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 9.08.2022 r. - kwotą jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.

Aktualizacja z dnia 16.08.2022 r. - Przesunięcie terminu składania ofert, dołączenie brakujących elementów dokumentacji budowlanej oraz odpowiedzi na zadane pytania.

Aktualizacja z dnia 19.08.2022 r. - Odpowiedzi na pytania wraz załącznikami

Aktualizacja z dnia 26.08.2022 r. - Przesunięcie terminu składania ofert, dołączenie brakujących elementów dokumentacji budowlanej oraz odpowiedzi na zadane pytania.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Aneta Malinowska
Data wytworzenia informacji: 05.08.2022 13:59:27
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:08:18
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:08:18 admin_vobacom edycja strony
13.10.2022 09:48:40 Aneta Malinowska edycja strony
16.09.2022 14:18:26 Aneta Malinowska edycja strony
06.09.2022 12:52:14 Aneta Malinowska edycja strony
26.08.2022 08:52:59 Krystian Szelkowski edycja strony
26.08.2022 08:38:25 Krystian Szelkowski edycja strony
19.08.2022 15:47:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
16.08.2022 13:16:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
16.08.2022 13:13:15 Piotr Tomaszewski edycja strony
16.08.2022 13:12:08 Piotr Tomaszewski edycja strony
09.08.2022 13:36:14 Aneta Malinowska edycja strony
05.08.2022 13:59:27 Aneta Malinowska strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/poprawa-spojnosci-komunikacyjnej-miasta-mlawa-poprzez-budowe-trzeciego-etapu