Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Andrzej Porzeziński


Budowa sygnalizacji świetlnej w Mławie - post. II

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest budowa sygnalizacji świetlnej w ulicy Studzieniec w Mławie

 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1. Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie - Przedmiot zamówienia, dotyczy:

1.1.Zasilania  w  energię   elektryczną: zasilanie   sygnalizacji  świetlne j  wykona ć  kablem YAKXS 4x25mm2  o   długości  18 m   ułożonych   w   rurach   ochronnych   od    słupa   linii     napowietrznej nN  do  projektowanego   złącza z szafką pomiarową P1-Rs/LZV/F, zlokalizowanego obok sterownika sygnalizacji świetlnej. Kabel w ziemi należy układać w rurze ochronnej DVR75, a po konstrukcji słupa w  rurze  BE50  o długości 4 m. Rurę BE50 do  powierzchni słupa przymocować za pomocą uchwytów. Połączenia i końce rur należy zabezpieczyć. Zgodnie  z  warunkami przyłączenia na istniejącym słupie linii  napowietrznej  należy  zamontować  słupowy  rozłącznik bezpiecznikowy. Istniejąca sieć pracuje w  układzie   TN-C. Z   projektowaneg  o złącza   należy  wykonać  przyłącze  kablem  YKY  3x10  mm2  o długości około 6m  ułożonym  w  rurze ochronn ej DVR75 do sterownika sygnalizacji świetlnej. Rury ochronne obsypać warstwą piasku, a  w  odległości mim 0,30 m nad nimi oznakować folią z tworzywa sztucznego o trwałym niebieskim kolorze.

1.2.Złącze ze skrzynką licznikową: projektowane  złącze z  szafką pomiarową P1-Rs/LZV/F zgodne z    wytycznymi    Energa   Operator. Część   pomiarową   należy   wyposażyć   w  t ablicę  licznikową  i zabezpieczenia przelicznikowe w postaci rozłącznika bezpiecznikowego słupowego ze zworami, rozłącznika bezpiecznikowego listwowego z wkładką topikową oraz ogranicznika mocy 16A. Licznik powinien być układem pomiarowym jednofazowym, zainstalowanym na napięciu przyłączenia. Wszystkie   elementy   członu   zasilającego   i   układu   pomiarowego   muszą   być   przystosowane do  plombowania. Złącze  z   szafką  pomiarową  należy  wyposażyć   w  zamki   baskwilowe,  uziemić i  zamontować  na  fundamencie o właściwościach i parametrach spełniających    wymagania   Energa Operator. 

1.3.Ochrona przeciwporażeniowa: obwód zasilania złącza zaprojektowano w układzie TN-C. Ochrona przeciwporażeniowa realizowana w systemie SZYBKIE WYŁĄCZANIE ZASILANIA. Poziome uziemienie słupa linii napowietrznej wykonane z taśmy ocynkowanej, o minimalnym przekroju 100 mm2 i o grubości nie mniejszej niż 4mm. Po zakończeniu montażu należy przeprowadzić pomiary kontrolne.

2. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa. Nowowiejskiego w Mławie dotyczy:

2.1.Układ zasilania: pomiędzy złączem, a sterownikiem sygnalizacji świetlnej ułożyć kabel YKY3x10 mm2 w rurze ochronnej DVR75.

2.2.Kanalizacja kablowa: dwutorowa oraz jednotorowa w rurach ochronnych (PVC, DVR, SRS) z zastosowaniem studni kablowych. Przepusty pod drogami wykonać przewiertem sterowanym. Rury kanalizacji kablowej układać na podsypce  i obsypce piaskowej. Nad kablem, w odległości co najmniej 25 cm należy umieścić folię z tworzywa sztucznego            o trwałym niebieskim kolorze, grubości min. 0,5 mm i szerokości umożliwiającej przykrycie ułożonych rur, ale nie mniejszą niż 0,2 m. W studniach kablowych wyposażonych we właz żeliwny z pełną pokrywą i dno należy zamontować aluminiowe płaskowniki do podwieszania przewodów. Elementy metalowe ram i dekli pomalować lakierem bitumicznym. Po ułożeniu rur ochronnych należy wykonać inwentaryzacyjną powykonawczą przez uprawnionego geodetę.

2.3.Konstrukcje wsporcze:

a) maszty sygnalizacyjne z rur stalowych o średnicy 114 mm i długości 3,5 i 4,0 m. Maszt ocynkowany przystosowany do montażu latarń sygnałowych dwupunktowych z zachowaniem skrajni pionowej 2,2÷2,7m. Posadowienie masztów sygnalizacyjnych wykonać przy użyciu prefabrykowanych fundamentów zabezpieczonych poprzez dwukrotne pomalowanie powłoką bitumiczną.

b) słupy wysięgnikowe: konstrukcje  wysięgnikowe  o  odpowiedniej  rozpiętości ramienia, przy jednoczesnym zapewnieniu właściwej wytrzymałości i stabilności po zamontowaniu kamer wideo detekcji, latarń sygnalizacyjnych oraz ekranów kontrastowych. Słup powinien mieć możliwość obrotu ramienia, tak aby umożliwić przejazd o wysokości pozanormatywnej. Należy stosować konstrukcję ocynkowaną mocowaną przy pomocy śrub bezpośrednio do fundamentu. Konstrukcja wsporcza musi posiadać wnękę  przystosowaną  do  montażu  listwy łączeniowej TS-45 z odpowiednimi zaciskami do kabli i szczelnie zamykaną pokrywą. Każdy słup musi mieć tabliczkę znamionową.    

2.4.Kable i połączenia:

a) kable zasilające o napięciu znamionowym 0,6/1 kV w rurach ochronnych,

b) kable wizyjne i zasilania kamer detekcji wykonać w rurach ochronnych,  kablem wizyjnym typu X(z)WDXpek 75-1,05/5,0 oraz kablem zasilającym typu YKY 3x1,5 mm2 ,

c) kable pętli wizyjnych – połączenia pętli indukcyjnych ze sterownikiem wykonać kablem typu XzTKMXpw. Pętle indukcyjne wykonać przewodem typu LgYc 2,5 mm2 450/750V,

d) kable do przycisków dla pieszych o napięciu znamionowym 0,6/1,0kV. Połączenie pomiędzy szafą sterowniczą, a przyciskami dla pieszych wykonać kablem YKY5x1,5 mm2.

e) przewód ochronny PE LgYd 6mm2 w rurach ochronnych.

2.5. Elementy sygnalizacji świetlnej:

a) sterownik sygnalizacji świetlnej,

b) latarnie sygnalizacyjne z mocowaniem dwupunktowym wyposażone w energooszczędne wkłady LED 230V z efektem ściemniania w porze nocnej z komorami sygnałowymi.

c) system detekcji pojazdów składa się z programowalnej karty detekcji zainstalowanej w szafie sterownika oraz kamer detekcji montowanych na słupach wysięgnikowych. Kamery należy zamontować   na   wspornikach  o  długości  ok.2,5m. Połączenie  karty detekcji  w sterowniku

z każdą kamerą należy wykonać osobnymi kablami typu YKY 3x1,5 mm2 oraz X(z)WDX Pek 75-1,05/5,0 w kanalizacji kablowej w jednym odcinku. Karta detekcji  z możliwością obsługi do 4 kamer. Pętle indukcyjne  wykonać  przewodem  jednożyłowym  LgYc 450/750 V  o przekroju 2,5 mm2,

d) przyciski dla pieszych zgłoszeniowe, sensorowe o parametrach technicznych nie gorszych niż typu EK-424 w technice LED.

2.6. Sygnalizatory dźwiękowe 230V.

3.  Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie – branża drogowa, dotyczy: likwidacji istniejących progów zwalniających   i    odtworzenia    konstrukcji    nawierzchni    jezdni. Wymiana  krawężnika  na nowy  w   Al.  Marszałkowskiej   na   łukach   oraz   ul .  Studzieniec  i  Abpa  Nowowiejskiego  w miejscach nowych przejść dla pieszych. W obrębie skrzyżowania wykonać zjazd ze ścieżki rowerowej na jezdnię przez istniejący rów drogowy przykryty przepustem z rur z tworzywa sztucznego  o SN 8 średnicy 40 cm.      

4. Zamówienie obejmuje także poniesienie kosztów, wynikających z: zajęcia pasa drogowego na czas budowy i doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, wykonania wykopu i wywiezienia, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, usług geodezyjnych, wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót.

 

5. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych pod warunkiem:

1) zastosowania    wyrobów    budowlanych,   urządzeń,  materiałów   i   elementó   wyposażenia      o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroy budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

2) wykazania, że  zastosowane  wyroby  budowlane  i  urządzenia spełniają  wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP),

3) wskazania Zamawiającemu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez Wykonawcę.

W przypadku wątpliwości, dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie  Wykonawcę  do  złożenia  we   wskazanym  terminie  wyjaśnień  dotyczących  treści  oferty,  a Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo- kosztorysowa będąca załącznikiem do SIWZ.

 

7. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) w następujący sposób:

1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca (podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) i prace operatorów sprzętu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca, którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury.

3) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy.

4) Zamawiający w umowie z Wykonawcą określi procedurę wezwania Wykonawcy do przekazania dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób, wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1).

5) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób, wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1).

 

Kody i nazwy stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 instalacje zasilania elektrycznego

45233294-6 Instalowanie sygnalizacji drogowej

Oferty częściowe i wariantowe 

W ramach tego postępowania Zamawiający z uwagi na ograniczony obszar realizacji przedmiotu umowy (rozbiórka nawierzchni, montaż sygnalizacji świetlnej i odtworzenie konstrukcji nawierzchni) nie przewiduje  składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 i 7  Ustawy PZP.

 

V. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2017 r.

2. Miejsce wykonania zamówienia: skrzyżowanie ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego w Mławie.  

 

VI. A) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. dysponują osobą, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dziennik Ustaw z 2016 r. poz. 65).

2. wykonywali  nie  wcześniej  niż  w  okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, akomodacyjną sygnalizacją świetlną wzbudzaną detektorami indukcyjnymi dla ruchu kołowego i przyciskowymi dla ruchu pieszego.

Zgodnie  z  Art. 25a ust 1  Ustawy  PZP  Wykonawca  do  oferty  składa  Załącznik  nr 2a i Załącznik nr 2b do SIWZ, oświadczając, iż spełniania warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

 

Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa Ustawy PZP. Zamawiający w stosunku do wstępnie wybranego Wykonawcy dokona analizy podmiotowej pod kątem zaistnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

VI. B) PODSTAWY WYKLUCZENIA

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy PZP.
  2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1) Ustawy PZP.
  3. Do Wykonawcy, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 Ustawy PZP lub ust. 2 niniejszego rozdziału stosuje się art. 24 ust. 8 Ustawy PZP.
  4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione w ust. 3 niniejszego rozdziału.
  5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP.

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:

1) nie podlega wykluczeniu z postępowania,

2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP:

1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ,

2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt.1) Ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ.

3. W  celu  oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdz. VI. A) SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. Ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ,

4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający   żąda   od  Wykonawcy   przedstawienia   pisemnego  zobowiązania  tych  podmiotów  (w formie oryginału ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego tego podmiotu.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć   dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

6. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych   dokumentów   składanych  wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352).

7. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 6 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

8. Wszystkie   dokumenty   powinny   być   złożone   w   formie   oryginału   lub   kopii poświadczonej     za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez tłumacza przysięgłego lub Wykonawcę.

VII. A)  WYKAZ DODATKOWYCH DOKUMENTÓW

Zestawienie   podwykonawców, którym  Wykonawca  zamierza  powierzyć  realizacje  zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie.

 

VII B) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE    MUSI    ZŁOŻYĆ   WYKONAWCA, KTÓREGO   OFERTA ZOSTANIE WSTĘPNIE OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA

 

Na  wezwanie  Zamawiającego  Wykonawca  zobowiązany  jest  złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;

2) dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane   należycie, w  szczególnośc i  informacji  o  tym  czy  roboty  zostały  wykonane  zgodnie   z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;

3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy;

4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5) oświadczenie  Wykonawcy   i   za  pośrednictwem  Wykonawcy  oświadczeń  podwykonawców,     w formie pisemnej dokumentu w oryginale, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone w rozdziale IV ust. 1.6 pkt. 1), związane z realizacją zamówienia wskazanego w niniejszym dokumencie SIWZ (zgodnie z art. 22 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Oświadczenie powinno zawierać informacje, dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót, objętych przedmiotem zamówienia (zanonimizowany wykaz osób).

2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

3. W   celu   wykazania   braku   podstaw   do   wykluczenia   Wykonawcy z udziału w postępowaniu  w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany   jest   złożyć  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  z  centralnej  ewidencji   i   informacji  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie  wydaje  się  dokumentów, o  których  mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji, dotyczących tego dokumentu.

 

VIII.       WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. IX.  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
  2. 1.  Wymagania ogólne

1)  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)  Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ.

3)  Ofertę   należy   sporządzić   w   języku   polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez tłumacza przysięgłego lub Wykonawcę.

4) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

5) Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.

6)  Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę pod rygorem nie uznania poprawki.

7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  1. 2. Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia

Oferta powinna składać się z :

1) formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ,

2) zestawu oświadczeń i dokumentów.

  1. 3. Opakowanie oferty

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu, zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie Nie otwierać przed dniem:    19. 04.2017r. godz. 12.30

  1. 4. Tajemnica przedsiębiorstwa

Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.

  1. 5. Zmiana lub wycofanie oferty

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany, dotyczące  treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem zmiana.

2) Oświadczenie  o  wycofaniu  oferty   powinno   być   podpisane   przez   osobę/y   uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem wycofane.

X.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, przy ul. Stary Rynek 19, 06 500 Mława. Termin składania ofert upływa w dniu 19.04.2017 r. o godz. 12:00.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

XI. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu w sprawach postępowania przetargowego Krzysztof Jaros, tel. 23 654 64 42 w 500; e-mail: krzysztof [dot] jarosat[1]mlawa [dot] pl (krzysztof[dot]jaros[at]mlawa[dot]pl)

2. Każdy   Wykonawca   ponosi   ryzyko   związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych      od osób trzecich, nie wymienionych w pkt. 1.

3. Zamawiający dopuszcza komunikację w formie elektronicznej.

 

XII.          CENA OFERTOWA I SPOSÓB JEJ PODANIA

Wykonawca określi cenę ryczałtową brutto za wykonanie zamówienia.

 

XIII.       MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława w pok. nr 25, w dniu 19.04.2017 r. o godz. 12.30

 

XIV.       TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca   pozostaje   związany   ofertą  przez   okres   30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

XV.          KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena – 60%

Kryterium jakościowe – Rękojmia i Gwarancja (okres rękojmi równy okresowi gwarancji) - 40%

 

Ilość otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w kryterium Cena obliczana będzie według wzoru:

 

PC1 = ( CON/CDO ) x 60

w którym:

PC1 - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę

CON - cena brutto oferty najtańszej

CDO – cena brutto danej oferty (ocenianej)

60 – waga kryterium (60%)

 

Ilość otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w kryterium RĘKOJMIA I GWARANCJA obliczana będzie według wzoru:

 

PC2:

3        lata rękojmi i gwarancji – 0 pkt.

        4    lata rękojmi i gwarancji – 20 pkt.

        5    lat rękojmi i gwarancji – 40 pkt.

 

Sumaryczna punktacja : PC1+ PC2

    XVI. 1.      INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

      Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP stosuje się odpowiednio.

       

        XVII. 1   WYMAGANIA, DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

          1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a jeśli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.                                                         

          2.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą , jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.                    

          3. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem.                           

          4. Pozostałe wymagania odnośnie zabezpieczenia regulują art. 147-151 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

          XVIII. WARUNKI UMOWY

          1. Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
          2. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który otrzyma największą ilość punktów, pod warunkiem dostarczenia oświadczenia/oświadczeń wskazanych w rozdziale VII B, ust. 1 niniejszego SIWZ.
          3. Zgodnie z § 14 załączonych Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ), Zamawiający ma prawo dokonania kontroli informacji zawartych w przedłożonym przez Wykonawcę oświadczeniu, wskazanym w rozdziale VII B ust. 1 pkt. 5 niniejszego SIWZ, żądając od Wykonawcy, dokumentu (zaświadczenia wystawionego przez właściwy oddział ZUS), potwierdzającego opłacenie składek  na  ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek. Nie spełnienie żądania określonego powyżej skutkuje nałożeniem przez Zamawiającego na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5 000,00 zł a powtórne nie zastosowania się Wykonawcy do żądania Zamawiającego skutkuje poinformowaniem Państwowej   Inspekcji   Pracy  o  naruszeniach   przepisów,  wynikających  z  Kodeksu  Pracy  i prośbą o przeprowadzenie stosownej kontroli.
          4. Zamawiający dokona zmiany umowy w zakresie wskazanym w § 15 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ, jeśli spełniony będzie warunek określony w § 15 ust. 1.1 pkt. 1.1.1 wyżej przywołanych Istotnych postanowień umowy.

           

            XIX.1.       POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ, PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

              W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI Ustawy PZP – „Środki ochrony prawnej”.

              XX.  INFORMACJA O PODWYKONAWSTWIE

              1. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechanie osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie.

              2. Zlecenie części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, który jest odpowiedzialny za wykonanie tej części robót.

              3. Umowy z Podwykonawcami będą zgodne, co do treści z umową zawartą z Wykonawcą. Odmienne postanowienia są nieważne.

              4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,

              5. Zamawiający nie określa specyficznych wymagań, dotyczących umów o podwykonawstwo.

              6. Zamawiający nie określa procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy ze względu na jednorazowe rozliczenie za wykonanie umowy.


              Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
              Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
              Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
              Data wytworzenia informacji: 29.03.2017 11:41:54
              Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
              Liczba odsłon: 0

              Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
              14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
              24.04.2017 13:27:26 Andrzej Porzeziński edycja strony
              19.04.2017 14:31:14 Andrzej Porzeziński edycja strony
              29.03.2017 11:57:59 Andrzej Porzeziński edycja strony
              29.03.2017 11:41:54 Andrzej Porzeziński strona została dodana


              Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-sygnalizacji-swietlnej-w-mlawie-post-ii