Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Aneta Malinowska
Opracowanie projektu wykonawczego budynku dworca zintegrowanego w Mławie
Aktualizacja z dnia 4.11.2019r. - wybór najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 30.10.2019 r.- Zbiorcze zestawienie ofert
1. Zamówienie obejmuje: „Opracowanie projektu wykonawczego budynku dworca zintegrowanego w Mławie”.
Wyjaśnienie: Projekt budowlany budynku dworca zintegrowanego – V etap został przygotowany przez jednostkę projektową: M.Art. Michał Szczęsny; ul. Modrzewiowa 30;
15-238 Białystok,
Obiekt został zlokalizowany w Mławie na Al. Św. Wojciecha;
Obręb: 0010 Miasto Mława,
Działka nr 4810/3
Kategoria obiektu budowlanego: XVII
Projekt budowlany uwzględnia następujące branże:
- instalacje sanitarne
- instalacje elektryczne
- konstrukcja
- architektoniczną w tym zagospodarowanie terenu
Budynek Dworca Zintegrowanego to obiekt dwukondygnacyjny o nieregularnym rzucie w kształcie trapezu.
Jako kontynuacja i uzupełnienie poprzedzającego opracowania zagospodarowania terenu oraz etapów budynku I-III. Etap V – dworzec zintegrowany jest niezależnym konstrukcyjnie i instalacyjnie budynkiem.
Budynek styka się z etapem I budynku centrum handlowo-usługowego ścianami północną i wschodnią.
Architektonicznie budynek uzupełnia i harmonizuje się z poprzedzającymi go etapami I-III w zakresie kształtu i użytych materiałów. Obiekt będzie pełnił funkcję dworca zintegrowanego PKP/PKS na parterze budynku, a na piętrze mieścić się będzie siedziba Mławskiej Komunikacji Miejskiej.
Przewidywane zatrudnienie.
Parter:
- pracownicy biurowi - 3 osoby
- kierowcy rotacyjnie korzystający z szatni i pomieszczeń socjalnych – 4 osoby
Piętro:
- pracownicy biurowi – 4 osoby
- kierowcy rotacyjnie korzystający z szatni i pomieszczeń socjalnych – do 10 mężczyzn,
do 10 kobiet
Zestawienie wymiarów, powierzchni i kubatur
1.1 Maksymalne wymiary budynku dworca zintegrowanego:
Maksymalne wymiary - 11,43m x 23,59m
Maksymalna wysokość - 8,85m
1.2 Zestawienie powierzchni budynku dworca Etap V
POWIERZCHNIA ZABUDOWY - 195,09 m²
POWIERZCHNIA CAŁKOWITA - 390,18 m²
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA - 261,93 m²
KUBATURA - 179,54 m3
2. Zestawienie pomieszczeń
Szczegółowy opis rozwiązań w zakresie przyjętych rozwiązań wskazuje Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 5 zapytania ofertowego.
Przyjęte w projekcie budowlanym rozwiązania wskazują kierunek dla planowanej inwestycji
i stanowią podstawę do dalszych rozważań projektowych. Budynek dworca zostanie wybudowany do stanu surowego otwartego wg. projektu budowlanego. Przedmiotem opracowania jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wykonawczej
wraz z przedmiarami i kosztorysami umożliwiającej kompletne dokończenie inwestycji.
3. Zakres rzeczowy projektu będącego przedmiotem zamówienia
3.1 Projekt powinien zakładać:
a) Stworzenie wysokiej jakości przestrzeni obsługi podróżnych, dostosowanej w pełni
do korzystania z obiektu przez osoby o ograniczonej możliwości poruszania się.
b) Stworzenie przestrzeni objętej czytelną i atrakcyjną wizualnie informacją dla podróżnych, zgodną z obowiązującymi wytycznymi PKP S.A., z uwzględnieniem informacji także
dla osób niewidomych i niedowidzących.
c) Stworzenie informacji zawierającej nazwę obiektu dopasowanej do walorów architektonicznych budynku oraz pełnionej przez niego funkcji.
d) W procesie projektowania i realizacji budynku / przestrzeni dworca kolejowego należy dążyć do zminimalizowania oddziaływania obiektu na środowisko oraz kosztów jego utrzymania i eksploatacji.
W realizacji powyższych celów szczególne znaczenie będą miały rozwiązania projektowe
i konstrukcyjne oraz zastosowane materiały, spełniające wymagania norm i standardów technicznych
Bardzo istotne jest skoordynowanie działania wszystkich branż. Projekt zawierający kolizje między branżami nie będzie przyjęty przez Zamawiającego.
3.2 W ramach zadania należy wykonać opracowanie zawierające:
a) Projekty wykonawcze dla wszystkich branż – 4 egz.
b) Projekt przyłącza teletechnicznego – 4 egz.
c) Projekt podłączenia wykonanej wg. odrębnego opracowania instalacji monitoringu wizyjnego z placu manewrowego dworca (w trakcie realizacji) do pomieszczenia serwerowni w obiekcie – 4 egz.
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. w wersji papierowej.
e) Przedmiary robót – 2 egz. w wersji papierowej.
f) Kosztorys inwestorski – 2 egz. w wersji papierowej.
g) Zbiorcze zestawienie kosztów – 2 egz.
h) Wersja elektroniczna (pdf) wszystkich opracowań. – 2 egz.
i) Pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków od przewoźników kolejowych w kwestii ewentualnych wymagań pomieszczeń.
j) Opracowanie dokumentacji szczegółowe - 2 egz.
k) Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również
w formie cyfrowej z zapisem ath i PDF – 1 szt.
l) Pozyskanie map do celów projektowych celem podłączenia instalacji monitoringu wizyjnego z na placu manewrowego do pomieszczenia serwerowni w obiekcie.
3.3 Opracowanie dokumentacji szczegółowe:
a) projekt podkonstrukcji, konstrukcji wsporczych dla urządzeń i instalacji.
b) projekt wizualizacji wraz z otoczeniem.
c) projekt wnętrz wraz kolorystyką.
d) projekt identyfikacji wizualnej obiektu: informacja kierunkowa, reklamowa, promocyjna
- wraz z doborem opraw świetlnych;
- wraz z doborem materiałów wykończeniowych, referencyjnych urządzeń, załączeniem kart technicznych lub katalogowych i zamieszczeniem w/w danych w opracowaniach;
e) „książkę wykończenia pomieszczeń” – wykaz, w tym także ilościowy, elementów urządzeniowych i urządzeń z podziałem na poszczególne pomieszczenia.
f) „książkę materiałów, elementów wyposażenia” – charakterystyka, specyfikacje techniczne i karty techniczne/katalogowe poszczególnych elementów wykończenia i wyposażenia
z podziałem na poszczególne pomieszczenia.
g) Dokumentację należy uzgodnić z Architektem Miejskim i Zamawiającym.
h) projekt opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) do przetargu na wykonawcę robót
- w formie wyciągu z projektu wykonawczego, który będzie stanowił załącznik
do dokumentacji przetargowej (SIWZ) na wyłonienie Wykonawcy, któremu zostanie powierzone wykonanie robót budowlanych wykończeniowych (kontynuacja robót od stanu surowego otwartego) w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową.
i) uzgodnienie źródła sygnału i sposobu sterowania informacją pasażerską, zegarami
oraz informacją głośnikową dla podróżnych z zaprojektowaniem sposobu połączenia instalacji w budynku dworca z instalacją zewnętrzną, dzięki której możliwe będzie skuteczne funkcjonowanie systemu zegarowego i głośnikowego (branża teletechniczna)
oraz monitoringu z PKP PLK i Mławską Komunikacją Miejską
j) inne, nie wymienione powyżej, uzgodnienia branżowe wynikające ze specyfiki projektu niezbędne do właściwego wykonania zamówienia.
4. Wymagania dodatkowe:
a) przekazywana dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami
i normami oraz zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu
ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia, o których mowa wyżej, stanowią integralną cześć przedmiotu umowy podlegającej odbiorom.
b) dokumentacja projektowa musi zawierać oświadczenie wszystkich projektantów biorących udział w procesie projektowym o sporządzeniu projektu wykonawczego zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, właściwymi rozporządzeniami oraz z zasadami wiedzy technicznej.
c) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przekaże oryginały wszelkich zgód, uzgodnień, decyzji wymaganych do wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją projektową.
d) koszty wszelkich dodatkowych egzemplarzy projektów niezbędnych do pozyskania wymaganych opinii, pozwoleń i uzgodnień pokrywa Wykonawca.
e) oryginały uzgodnień wraz z opieczętowanymi egzemplarzami należy przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją, którego dotyczy opinia/uzgodnienie lub inna forma dokumentu oraz wykazem przekazywanych dokumentów.
f) fakt dokonania czynności odbioru Przedmiotu Umowy, Strony Umowy potwierdzą przez podpisanie protokołu odbioru.
g) dokonanie czynności odbioru Dokumentacji projektowej, Strony Umowy potwierdza
ją każdorazowo przez podpisanie protokołu odbioru. Podpisanie protokołu odbioru (zdawczo-odbiorczego) nie oznacza potwierdzenia braku ukrytych wad fizycznych i prawnych przekazanej Dokumentacji projektowej.
h) Zamawiający dokonuje odbioru Przedmiotu Umowy, przez co rozumie się sprawdzenie rozwiązań przedstawionych przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w terminie do 10 (dziesięciu) dni roboczych od daty jego przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę.
i) w przypadku odmowy dokonania odbioru dokumentacji stanowiącej Przedmiot Umowy, Zamawiający podaje w protokole odbioru przyczyny tej odmowy i wyznacza termin
na wprowadzenie zmian ewentualnie usunięcia wad.
j) data podpisania protokołu odbioru bez uwag/ zastrzeżeń przez Zamawiającego stanowi podstawę do uznania, iż Zamawiający dokonał odbioru przedmiotu umowy określonej
w protokole i wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
k) w razie zgłoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek zastrzeżeń do Przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zaistniałe w Przedmiocie Umowy wady/braki w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 (słownie: pięciu) dni roboczych, bez prawa do żądania odrębnego wynagrodzenia z tego tytułu.
Po usunięciu wad/braków w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Wykonawca ponownie przedstawi Zamawiającemu Przedmiot Umowy do odbioru. Jeżeli wady/braki zostaną wykryte po odbiorze Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do poprawy Przedmiotu Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Powyższe nie ma wpływu na terminy realizacji.
l) o wszelkich brakach ilościowych dokumentacji stanowiącej Przedmiot Umowy dostrzeżonych przez Zamawiającego, jest on zobowiązany zawiadomić Wykonawcę w terminie do 10 (słownie: dziesięciu) dni roboczych od daty ich ujawnienia.
ł) wymagania dodatkowe dotyczące formy przekazania dokumentacji:
• wersja elektroniczna powinna być tożsama z wersją papierową.
• przekazanie wersji elektronicznej dokumentacji powinno odbyć się za pomocą nośnika CD.
m) nazwy plików oraz folderów powinny wskazywać jednoznacznie na ich zawartość i być pogrupowane oddzielnie w folderach branżami. np. skrót nazwy dworca rodzaj dokumentacji branża nr rysunku zawartość pliku Wersja elektroniczna powinna zawierać pliki w wersji edytowalnej wraz z instrukcją lub stylami wydruku dla plików rysunkowych technicznych (np. dwg) oraz wersję pdf, tożsamą z wersją papierową wydrukowaną.
n) wszystkie opinie, uzgodnienia, warunki techniczne i decyzje uzyskane przez Wykonawcę od podmiotów zewnętrznych oraz od Zamawiającego muszą być przekazane:
• w jednym komplecie w oryginale wraz z wykazem przekazywanych dokumentów
• w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej: skany decyzji i uzgodnień w wersji *.pdf wraz z załączonymi rysunkami
o) Zamawiający przekaże Wykonawcy opracowania przedprojektowe, które posiada i które stanowią podstawę do projektowania.
p) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia przekazanych materiałów przy realizacji przedmiotu zamówienia i uwzględnienia opinii i zaleceń w nich zawartych.
r) Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji przekazanych wytycznych szczegółowych, stanowiących wewnętrzne regulacje PKP S.A. Wszystkie zmiany i aktualizacje będą na bieżąco przekazywane do Wykonawcy.
Przedmiotowa dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego - Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
3. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 28.02.2020r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie dokumentacji.
4. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich indywidualnie musi posiadać stosowne uprawnienia).
Aktualizacja z dnia 4.11.2019r. - wybór najkorzystniejszej oferty.
Aktualizacja z dnia 30.10.2019 r. - Zbiorcze zestawienie ofert
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:13:44 | admin_vobacom | edycja strony |
04.11.2019 08:17:22 | Aneta Malinowska | edycja strony |
30.10.2019 16:06:35 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
18.10.2019 15:07:24 | Aneta Malinowska | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-projektu-wykonawczego-budynku-dworca-zintegrowanego-w-mlawie