Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Andrzej Porzeziński
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa parku solankowego przy ul. Dworcowej w Mławie”
Aktualizacja z dnia 12.02.2019r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 11.02.2019r. - zestawienie ofert na wykonanie dokumentacji projektowej.
Aktualizacja z dnia 7.02.2019r.- pytanie Wykonawcy i wyjaśnienie Zamawiającego oraz doprecyzowanie odpowiedzi na pytanie nr 6, zadane w dniu 1.02.2019r.
Aktualizacja z dnia 5.02.2019r.- pytania Wykonawców i wyjaśnienia Zamawiającego wraz z poprawionym załącznikiem nr 6 i załącznikiem nr 4.
Aktualizacja z dnia 1.02.2019 r. - zamieszczenie przez Zamawiającego adresu do kontaktu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa parku solankowego przy ul. Dworcowej w Mławie”
2. Przedmiot zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę parku solankowego na działce nr 1576/95, znajdującej się przy ul. Dworcowej w Mławie,
nie kolidującej z istniejącym projektem budowlanym (w dalszym opisie przedmiotu zamówienia nazwanym „istniejącym projektem”) na budowę mini tężni solankowej, usytuowanej na przedmiotowej działce 1576/95, zatwierdzonym Decyzją nr 747/2018 z dnia 15.11.2018r., wydaną przez Starostę Mławskiego.
2.2. Przedmiotowa dokumentacja ma być kontynuacją istniejącego projektu, uzupełnieniem zagospodarowania terenu z nowymi elementami.
2.3. Przedmiotowa dokumentacja ma być wykonana w taki sposób, aby móc zaadaptować istniejący wiekowy drzewostan.
2.4. Przedmiotowa dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego- Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej ( Dz. u. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
2.5. Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania techniczne w korelacji z istniejącą lub zaprojektowaną w „istniejącym projekcie” infrastrukturą.
2.6. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
2.6.1 wykonania zagospodarowania terenu ww. działki, poprzez:
2.6.1.1. wykarczowanie samosiewów i odtworzenie nawierzchni trawiastych oraz usunięcie odrostów drzew i krzewów,
2.6.1.2. usunięcie – wywiezienie na wysypisko śmieci nagromadzonych zanieczyszczeń,
2.6.1.3. uzupełnienie materiału roślinnego,
2.6.1.4. wytyczenie alejek spacerowych o nawierzchni identycznej jak w „istniejącym projekcie”, zapewniające dostępność również dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich,
2.6.1.5. zaprojektowanie małej architektury: ławek parkowych z oparciem, identycznych jak w „istniejącym projekcie” i oświetlenia parkowego.
2.6.1.6. zaprojektowanie sceny z ławkACami parkowymi z oparciem dla widowni,
2.6.1.7. zaprojektowanie małego zbiornika retencyjnego od strony południowo – zachodniej, z funkcją edukacyjną i tablicą informującą o walorach edukacyjnych,
2.6.1.8. zaprojektowanie niewielkiej fontanny – od strony północnej.
2.6.1.9. zaprojektowanie lokalizacji koszy na śmieci, identycznych jak w „istniejącym projekcie”,
2.6.1.10. zaprojektowanie tablic informacyjnych lokalizacji koszy na śmieci, identycznych jak w „istniejącym projekcie”,
2.6.1.11. zaprojektowanie oświetlenia LED, obejmującego zasięgiem w całości działkę 1576/95.
2.6.1.11. zaprojektowanie zieleni wokół obiektów nowo wybudowanych.
UWAGA: projektowane urządzenia, nawierzchnie oraz zaproponowane materiały muszą być certyfikowane oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa, oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników.
3.1. W ramach wykonywanej dokumentacji należy uwzględnić:
3.1.1. co najmniej 2 (słownie: dwie) konsultacje, dotyczące dokumentacji projektowej.
3.1.2. przygotowanie dwóch różnych rozwiązań projektowych (dopuszczalna jest forma zaprezentowania wizualizacji), z których Zamawiający wybierze jeden.
3.1.3. pierwszą konsultację wstępnie przygotowanych rozwiązań projektowych, Wykonawca przygotuje w terminie nie później niż 1 (słownie: jednego) miesiąca od dnia zawarcia umowy, drugą (ostateczną) konsultację - w terminie nie później niż 2 (słownie: dwóch) miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3.1.4. obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dodatkowych egzemplarzy projektowanej dokumentacji technicznej w razie konieczności złożenia odrębnych dokumentacji w różnych organach administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskami, w celu uzyskania stosownych decyzji/pozwoleń.
3.1.5. pozyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń odpowiednich instytucji, zarządców: dróg, wód, energii, urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania warunków do budowy niniejszego parku solankowego.
3.1.6. przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej (wniosek składa Wykonawca),
3.1.7. przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o lokalizację inwestycji celu publicznego (wniosek składa Zamawiający),
3.1.8. przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (wniosek składa Zamawiający).
3.1.9. pozyskania map geodezyjnych do celów projektowych, wypisów i wyrysów działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,
3.1.10. uzyskanie niezbędnych uzgodnień z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
4. Ilość i rodzaj opracowania:
4.1. dokumentacja projektowa powinna stanowić komplet dokumentów:
4.1.1. projekt budowlany - 6 egz.,
4.1.2. projekt wykonawczy – 6 egz.
4.1.3. specyfikacje techniczne – 2 egz.,
4.1.4. przedmiary robót - 2 egz.,
4.1.5. kosztorys inwestorski - 1 egz.,
4.2. dokumentację projektową (projekty budowlano – wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót i ślepe kosztorysy), opisującą przedmiot zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF – 1 szt., oraz dodatkowo, przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
5. Termin wykonania zamówienia.
Do dnia 15.06.2019r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.
6. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich indywidualnie musi posiadać stosowne uprawnienia).
7. Opis sposobu przygotowania ofert.
7.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7.2. Oferty, przesłane w formie listownej, należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
7.3. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana:
Urząd Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na „Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa parku solankowego przy ul. Dworcowej w Mławie”.
7.4. Termin składania ofert: do 11.02.2019r. do godz. 12.00,
7.5. Koperty z ofertami, w interesie Wykonawców winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
8.1. Oferty można składać osobiście, przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru lub przesłać pocztą kurierską na adres Zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
8.2. Oferty dostarczane osobiście należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.02.2019r. do godz. 12.00,
8.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02. 2019r. o godz. 12:30 w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława ( ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława).
8.4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8.5. Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy, zobowiązany jest wypełnić, podpisać i załączyć Załącznik nr 2 do Formularza oferty.
8.6. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
8.6.1. do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
8.6.2. oferta winna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika,
8.6.3. ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
9. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko jedno kryterium wyboru, w 100% cenę ofertową. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagane kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium - zastosowane wzory do obliczenia punktowego kryterium ceny.
Wzór: najniższa łączna cena brutto z ważnych ofert / łączna cena brutto rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
10. Warunki Umowy
10.1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień, wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami,
10.2. Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności przedłużenia terminu realizacji, ze względu na wydłużające się procedury związane z uzyskaniem decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, decyzji na wycinkę drzew i innych decyzji koniecznych do przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę,
10.4. Wzór przyszłej Umowy z wybranym w wyniku postępowania Wykonawcą stanowi Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia.
Aktualizacja z dnia 12.02.2019r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 11.02.2019r. - zestawienie ofert na wykonanie dokumentacji projektowej.
Aktualizacja z dnia 7.02.2019r.- pytanie Wykonawcy i wyjaśnienie Zamawiającego oraz doprecyzowanie odpowiedzi na pytanie nr 6, zadane w dniu 1.02.2019r.
Aktualizacja z dnia 5.02.2019r.- pytania Wykonawców i wyjaśnienia Zamawiającego wraz z poprawionym załącznikiem nr 6 i załącznikiem nr 4.
Aktualizacja z dnia 1.02.2019 r- zamieszczenie przez Zamawiającego adresu do kontaktu.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:14:48 | admin_vobacom | edycja strony |
12.02.2019 11:54:25 | Aneta Malinowska | edycja strony |
11.02.2019 14:10:36 | Aneta Malinowska | edycja strony |
07.02.2019 13:24:50 | Aneta Malinowska | edycja strony |
05.02.2019 14:07:39 | Aneta Malinowska | edycja strony |
01.02.2019 10:49:34 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
31.01.2019 11:23:03 | Andrzej Porzeziński | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/wykonanie-dokumentacji-projektowej-dla-zadania-pn-budowa-parku-solankowego