"Modernizacja bazy sportowej na terenie Miasta Mława" | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

"Modernizacja bazy sportowej na terenie Miasta Mława"

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Początek f

Aktualizacja z dnia 30.03.2020 r. - powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia  16.03.2020 r. -  Informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 9.03.2020 r. - zapytania wraz z wyjaśnieniami treści SIWZ oraz dodatkowe pliki uszczegóławiające w module „Dodatkowe informacje”.

Aktualizacja z dnia 6.03.2020 r. - informacja uzupełniająca (termin otwarcia ofert). W związku z przedłużeniem terminu składania ofert przez Zamawiającego do dnia 16.03.2020 r. do godz. 10.00 Zamawiający informuje, iż otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława przy ul. Stary Rynek 19 pok. 25 w dniu 16.03.2020 r. o godz. 10.30.

Aktualizacja z dnia 5.03.2020 r. - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP nr 540040617-N-2020 z dnia 5.03.2020 r. – zmiana zapisów w SIWZ, przedłużenie terminu składania ofert.
Informacja Zamawiającego, dotycząca odpowiedzi na pytania.

Zamawiający informuje, że dokonano przeniesienia zapisów SIWZ w następujący sposób:
z Rozdziału V Przedmiot zamówienia przeniesiono punkty: 5.1 Wykładzina sportowa kauczukowa; 5.2 Wykładzina sportowa poliuretanowa; 5.3 Wymagania dla nawierzchni boiska – Przebudowa boisk i obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 7,
do Rozdziału XV Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, potwierdzających spełnienie przez oferowane usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP). Dokonane zmiany ujęte są w załączniku „5.03.2020 - zmiany zapisów SIWZ”.

W związku z powyższym oraz dużą ilością pytań, które zostały złożone do przedmiotowego postępowania, termin składania ofert został zmieniony z dnia 12.03.2020 r. godz. 10.00 na dzień 16.03.2020 r. godz. 10.00.

Zamawiający informuje, iż jest w trakcie przygotowania odpowiedzi na zadane pytania przez Wykonawców i niezwłocznie zamieści je na stronie internetowej. Uprzejmie prosimy o śledzenie naszej strony.

Aktualizacja z dnia 25.02.2020 r. - w związku z trudnościami technicznymi związanymi z plikami dot. załącznika nr 10 SP7 Zamawiający umieszcza prawidłowo działające kompletne pliki w zakresie dokumentacji projektowej - projekt wykonawczy:

- PW architektura-PW-A-06.2

- PW architektura-PW-A-07.6

Ogłoszenie w BZP nr 515627-N-2020

Ogłoszenie z dnia 24.02.2020 r.

 

Burmistrz Miasta Mława: ,,Modernizacja bazy sportowej na terenie Miasta Mława"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie
Jeżeli  tak, należy  wymienić  zamawiających, którzy  wspólnie  przeprowadzają  postępowanie  oraz  podać  adresy  ich  siedzib, krajowe  numery  identyfikacyjne  oraz   osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000000, ul. Stary Rynek  19 , 06-500  Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział   obowiązków   między  zamawiającymi  w  przypadku  wspólnego  przeprowadzania  postępowania, w  tym  w  przypadku  wspólnego  przeprowadzania  postępowania
z  zamawiającymi   z  innych  państw  członkowskich  Unii  Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie
za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Kancelaria Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Modernizacja bazy sportowej na terenie Miasta Mława"
Numer referencyjny: WI.271.2.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
jedna część

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia: "Modernizacja bazy sportowej na terenie Miasta Mława" 2. Zakres zamówienia obejmuje modernizację dwóch obiektów sportowych: 1) Stadionu miejskiego – ul. Kopernika 38 – Zadanie n r 1-3 (w dokumentacji etap I, III, IV), Zadanie nr 5 (w dokumentacji etap II - część robót), – w oparciu o dokumentację projektową „Przebudowa obiektów MOSiR w Mławie”, STWWiOR, przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWIZ. 2) Kompleks boisk przy Szkole Podstawowej nr 7 – ul. Ordona 14 – Zadanie 4 – w oparciu o dokumentację projektową „Przebudowa boisk i obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 7 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” , STWWiOR, przedmiary robót załącznik nr 10 do SWIZ. 3. Zadanie inwestycyjne obejmuje realizację pięciu zadań: 1) Zadanie nr 1 – (w dokumentacji projektowej etap I) "Mławska skocznia do skoku o tyczce". W ramach realizacji zadania część stadionu miejskiego w Mławie poddana zostanie modernizacji, której celem jest zaadoptowanie go do możliwości uprawiania skoku o tyczce. W wyniku realizacji zadania zakłada się wybudowanie zakola 1, w którym zostały zaprojektowane dwie jednościeżkowe, dwustronne skocznie do skoku o tyczce ze skrzynkami zamontowanymi na obu końcach każdego rozbiegu. Skocznia nr 6 wraz z zakolem pokryta będzie nawierzchnią kauczukową, prefabrykowaną, druga nawierzchnia poliuretanowa z pełnego poliuretanu. Dodatkowym wyposażeniem skoczni są: - dwa mobilne garaże najazdowe, które będą zabezpieczały zeskoki przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi oraz aktami wandalizmu; - mobilny chodnik z nawierzchni prefabrykowanej kauczukowej do celów treningowych o wymiarach 6x9m. POWIERZCHNIE PLANOWANE DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA: Nawierzchnia kauczukowa prefabrykowana - 847,45 m2 Nawierzchnia poliuretanowa z pełnego poliuretanu - 316,55 m2 Nawierzchnia z mączki ceglanej - 189,95 m2 KRAWĘŻNIKI/ODWODNIENIA PLANOWANE DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA: Odwodnienie łukowe - 88,00 m Krawężnik wzdłuż płyty boiska - 68,00 m 2) Zadanie nr 2 - (w dokumentacji projektowej „Przebudowa obiektów MOSiR w Mławie” etap III) "Przebudowa płyty głównej". W ramach realizacji zadania przebudowane zostanie boisko główne o wym. 100 x 64m wraz z odwodnieniem, nawodnieniem i wyposażeniem. System odwodnienia stanowić będą rury drenażowe Ø92/80, które należy włączyć do kanalizacji deszczowej. Nawodnienie doprowadzać będzie system zraszaczy wraz z zestawem do podnoszenia ciśnienia. Nawierzchnię zaprojektowano jako trawiastą, wysiewaną ręcznie. Montaż 3 wiat (2 dla zawodników, 1 dla obsługi medycznej) i 2 bramek piłkarskich. Zadanie przewiduje przebudowę bieżni żużlowej na syntetyczną wraz z zakolem nr 2. Bieżnia pokryta zostanie nawierzchnią kauczukową, prefabrykowaną i składać się będzie z 6 torów po łukach oraz 8 torów na prostej. Zakole wypełnione będzie nawierzchnią kauczukową, prefabrykowaną, gdzie przewidziano wykonanie skoczni do skoku wzwyż, rowu z wodą oraz bieżni do biegu z przeszkodami. Ponadto równolegle do prostej na 100/110m zlokalizowano skocznię do skoku w dal i trójskoku. Bieżnię należy wyposażyć w elektroniczny system umożliwiający pomiar czasu. Wykonać należy ogrodzenie niskie (1,2m), ogrodzenie średnie (2,2m) i ogrodzenie wysokie (2,5m) wokół areny lekkoatletycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. POWIERZCHNIE PLANOWANE DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA: Nawierzchnia trawiasta - 7 955,20m2 Nawierzchnia kauczukowa - 4 820,00 m2. 3) Zadanie 3 - (w dokumentacji projektowej „Przebudowa obiektów MOSiR w Mławie” etap IV) "Przebudowa boiska treningowego". W ramach realizacji zadania przebudowana zostanie geometria boiska treningowego. Przewidziano ułożenie nawierzchni chodników (z kostki betonowej 6cm) oraz ciągów pieszo-jezdnych (z kostki betonowej 8cm). Zaplanowano ułożenie wpustów drogowych oraz liniowych wraz ze studniami osadnikowymi na nawierzchniach utwardzonych. Dodatkowo zadanie zawiera montaż 2 wiat dla zawodników i 2 bramek piłkarskich oraz montaż 12 lamp typu FlexiLed. POWIERZCHNIE PLANOWANE DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA: Nawierzchnia chodnikowa - 195,68 m2 Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego - 695,00 m2 KRAWĘŻNIKI PLANOWANE DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA: Krawężnik wzdłuż chodników i ciągów pieszo-jezdnych - 232,00 m 4) Zadanie 4 - "Przebudowa boisk i obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 7". W ramach realizacji zadania zmodernizowany zostanie kompleks sportowy przy Szkole podstawowej Nr 7. Zadanie przewiduje: 1) budowę boiska do piłki nożnej, wym. 26×51 m, 2) budowę boiska wielofunkcyjnego, wym. 20×40 m, na którym zlokalizowano: - boisko do piłki ręcznej, wym. 20×40 m, - dwa boiska do piłki koszykowej, wym. 15×20 m, 3) budowę bieżni lekkoatletycznej, w skład której wchodzi: - bieżnia okólna 3-torowa o dystansie 200 m, - bieżnia prosta 4-torowa o dystansie 40, 60 m, 4) budowę rzutni do pchnięcia kulą, 5) budowę skoczni do skoku w dal, 6) budowę siłowni plenerowej. Konstrukcję, wyposażenie oraz charakterystykę nawierzchni wskazanych powyżej elementów wskazuje dokumentacja projektowa. 5) Zadanie 5 - (w dokumentacji projektowej „Przebudowa obiektów MOSiR w Mławie” etap II - część robót). W ramach realizacji zadania zakłada się wykonanie wyłącznie robót branży elektrycznej w tym: - obsługa geodezyjna, - budowa zasilenia pompy nawadniającej murawę boiska, - budowa 9 lamp oświetlenia wraz z okablowaniem, - przyłącze energetyczne ze złącza zlokalizowanego przy budynku tzw. „Olimpijki” do projektowanej skrzynki rozdzielczej, - montaż rur umożliwiających wprowadzenie okablowania masztów w miejscu wskazanym dokumentacją techniczną dla tej instalacji. Dokładna trasa prowadzenia elementów oświetlenia i zasilenia zgodnie z PZT. Zakresy robót opisuje dokumentacja techniczna, STWWiOR, przedmiary robót. UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45110000-1

45233000-9

45212000-6

45112710-5

45342000-6

45223000-6

45310000-3

45320000-6

45330000-9

45340000-2

45351000-2

45400000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: 1) doświadczenia: a) Zamawiający, może wezwać Wykonawcę do dostarczenia dokumentów wymienionych w rozdziale XIV niniejszej SWIZ, wykazujących roboty budowlane, które zrealizowane zostały w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych – min. jednej inwestycji polegającej na realizacji minimum pełnowymiarowego stadionu lekkoatletycznego z bieżnią okrężną 400m, z minimalna liczbą 6 torów na okrężnej i 8 torów na prostej, a także wszystkich skoczni i rzutni (skocznia do skoku o tyczce, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku wzwyż, rów z wodą) wraz z płytą boiska oraz nawierzchni z trawy. Wykonawca powinien wykazać, że na wykonywanym przez niego stadionie zainstalowano oferowany rodzaj nawierzchni oraz że stadion ten uzyskał certyfikat IAAF lub Świadectwo PZLA. W zakresie trawy syntetycznej Wykonawca przedłoży na wezwanie referencje za okres ostatnich pięciu lat w zakresie wykonania min. 1 boiska piłkarskiego pełnowymiarowego, które uzyskało certyfikat FIFA 2 STAR lub równoważny. Boiska, bieżnie mogą być realizowane w oddzielnych zadaniach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z uwzględnieniem następujących zasad: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały roboty te zostały wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający, może wezwać Wykonawcę do dostarczenia dokumentów wymienionych w rozdziale XIV niniejszej SIWZ, wykazujących min. jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie obiektów sportowych w zakresie wykonania min. jednej inwestycji polegającej na realizacji minimum pełnowymiarowego stadionu lekkoatletycznego z bieżnią okrężną 400m, z minimalna liczbą 6 torów na okrężnej i 8 torów na prostej, a także wszystkich skoczni rzutni (skocznia do skoku o tyczce, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku wzwyż, rów z wodą) wraz z płytą boiska oraz nawierzchni z trawy. Wykonawca powinien wykazać, że na wykonywanym przez niego stadionie zainstalowano oferowany rodzaj nawierzchni oraz że stadion ten uzyskał certyfikat IAAF lub Świadectwo PZLA. W zakresie trawy syntetycznej Wykonawca przedłoży na wezwanie referencje za okres ostatnich pięciu lat w zakresie wykonania min. 1 boiska piłkarskiego pełnowymiarowego, które uzyskało certyfikat FIFA 2 STAR lub równoważny. Boiska, bieżnie mogą być realizowane w oddzielnych zadaniach.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie, wg wzoru – załącznika nr 5. 2. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów, stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale. 4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) temperatura powietrza w porze nocnej, wskazująca poniżej 0 st. C, utrzymująca się dłużejniż 5 dni, 2) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: a) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.), b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem, d) wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze. 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń. 4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: na skutek błędów w dokumentacji projektowej: a) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, c) konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, 5) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, a) wystąpienie robót kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych, b) wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmiany osobowe 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 3. Zmiany organizacji spełniania świadczenia 1) zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy, 2) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego, 3) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy. 4. Płatności 1) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy. 5. Pozostałe zmiany 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4) wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację
o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski, tłumaczenie na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 

 

 

Dół formularza

Początek formularza

Dół formularza

 

Uwagi

Aktualizacja z dnia 30.03.2020 r. - powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 16.03.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 9.03.2020 r. - zapytania wraz z wyjaśnieniami treści SIWZ oraz dodatkowe pliki uszczegóławiające w module „Dodatkowe informacje”.

Aktualizacja z dnia 6.03.2020 r. - informacja uzupełniająca (termin otwarcia ofert).

Aktualizacja z dnia 5.03.2020 r. - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP nr 540040617-N-2020 z dnia 5.03.2020 r. – zmiana zapisów w SIWZ, przedłużenie terminu składania ofert.
Informacja Zamawiającego, dotycząca odpowiedzi na pytania.

Aktualizacja z dnia 25.02.2020 r. - w  związku  z  trudnościami  technicznymi  związanymi  z  plikami  dot.  załącznika  nr  10  SP7  Zamawiający umieszcza prawidłowo działające kompletne pliki w zakresie dokumentacji projektowej - projekt wykonawczy:

- PW architektura-PW-A-06.2

- PW architektura-PW-A-07.6

 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Bodziałko
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 24.02.2020 14:34:37
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:12:51
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:12:51 admin_vobacom edycja strony
30.03.2020 10:14:03 Aneta Malinowska edycja strony
16.03.2020 12:29:26 Andrzej Porzeziński edycja strony
09.03.2020 15:44:40 Aneta Malinowska edycja strony
06.03.2020 12:07:04 Aneta Malinowska edycja strony
05.03.2020 12:24:53 Aneta Malinowska edycja strony
25.02.2020 14:33:49 Andrzej Porzeziński edycja strony
24.02.2020 14:34:37 Andrzej Porzeziński strona została dodana