Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Andrzej Porzeziński
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.
Aktualizacja z dnia 24.10.2017 r. - Unieważnienie postępowania.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.
2. Termin wykonania zamówienia
- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 17.11.2017r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji wynoszącym 5 lat, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami w branży budowlanej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należ y złożyć w terminie do dnia 20.10.2017r. do godz.11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, Kancelaria Urzędu, 06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą.: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie” i Nie otwierać przed dniem 20.10.2017r. godz. 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława przy ul. Padlewskiego 13, w dniu 20.10.2017r. godz. 11:30 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
Zmiany organizacji spełniania świadczenia:
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Aktualizacja z dnia 24.10.2017 r. - Unieważnienie postępowania
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:37:13 | admin_vobacom | edycja strony |
24.10.2017 13:03:37 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
16.10.2017 09:14:44 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
16.10.2017 09:11:01 | Andrzej Porzeziński | edycja strony |
16.10.2017 09:05:39 | Andrzej Porzeziński | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/nadzor-inwestorski-nad-realizacja-zadania-pod-nazwa-budowa-nawierzchni