Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Opracowanie dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie MOSiR w Mławie.
Aktualizacja 23.10.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Opracowanie dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie MOSiR w Mławie.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie MOSiR w Mławie z uwzględnieniem nw. zakresu: opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej zawierającej projekty budowlano–wykonawcze
wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, Zbiorcze zestawienie kosztów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Zamawiający dysponuje opracowaną kompleksową dokumentacją techniczną budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego w formie kontenerowej z kompletem przyłączy (wod-kan., gazowym, elektroenergetycznym) projektowanej jako obiekt infrastruktury towarzyszącej (inwestycja niezrealizowana). Dokumentacja budynku stanowi element (wycinek) kompleksowego opracowania pn.: Przebudowa obiektów sportowych na terenie MOSiR w Mławie, na które uzyskano etapowane pozwolenie na budowę. Etap I budowa boiska pełnowymiarowego o sztucznej nawierzchni z trawy syntetycznej jest już realizowany.
W ramach obiektu usytuowano 10 kontenerów o wym.7,33x2,44x2,80m każdy.
Zaprojektowany układ funkcjonalny obejmuje następujące pomieszczenia: pom. magazynowe, szatnie, umywalnie, prysznice, wc, kotłownię gazową. Zaplecze jako obiekt infrastruktury towarzyszącej przeznaczony był do korzystania wyłącznie dla grup zawodniczych piłkarzy korzystających z boiska treningowego.
Przedmiotem opracowania jest opracowanie w obecnej lokalizacji nowej dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego (z możliwością wykorzystania zaprojektowanych przyłączy) w technologii tradycyjnej z rozszerzeniem jego funkcjonalności i ogólnej dostępności. Zaplanowano wprowadzić dodatkowe funkcje: profesjonalną siłownię z kompletnym wyposażeniem, saunę, salę ćwiczeń fitnes, pomieszczenia masażu. Należy uwzględnić możliwość niezależnego korzystania
z obiektu (siłowni, sali fitnes i pom. towarzyszących) przez piłkarzy i osoby z zewnątrz nie związane
z klubem sportowym. Obiekt należy dostosować do korzystania przez osoby niepełnosprawne, możliwość rehabilitacji ruchowej. Budynek należy kompleksowo wyposażyć w instalacje: elektryczną, wod-kan. c.o., teletechniczną, klimatyzacji i rekuperacji, elektroniczny system obsługi - korzystania
z obiektu, monitoring wizyjny, ograniczające zużycie energii poprzez wykorzystanie nowych technologii odnawialnych źródeł energii.
W ramach opracowania należy wykonać także jako odrębne opracowanie dokumentację (obwodowego kotwienia) dot. montażu balonu nadmuchiwanego pod wysokim ciśnieniem, który utworzy zadaszenie nad boiskiem treningowym stwarzając możliwość korzystania z obiektu w okresie obniżonych temperatur.
Opracowana dokumentacja powinna zawierać pozytywne opinie lub zatwierdzenia przez instytucje, urzędy i wszystkich właściwych rzeczoznawców (w przypadku takiej konieczności).
Dokumentacja projektowa musi być kompletna dla realizacji procesu budowlanego w rozumieniu obowiązujących przepisów na dzień jej przekazania zamawiającemu.
1.2.W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:
- wykonanie koncepcji przebudowy, którą należy przedłożyć w ciągu 8 tygodni
od zawarcia umowy do uzgodnienia z: Zamawiającym, Zarządcą MOSiR i architektem miejskim,
- opracowanie kompletu materiałów niezbędnego do złożenia wniosku o warunki zabudowy,
- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwoleniu na budowę.
1.3 Dokumentacja powinna zawierać:
1) aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania,
2) kompletne projekty budowlane i wykonawcze w wersji analogowej i elektronicznej
(5 egz. + CD) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.2 września 2004r.
w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujących:
- projekt architektoniczny, konstrukcyjny i projekty instalacyjne,
- niezbędne: uzgodnienia , decyzje, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku,
3) kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe branżami w wersji analogowej i elektronicznej (2 egz.+CD),
4) Zbiorcze Zestawienie Kosztów (2 egz.),
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w wersji analogowej i elektronicznej (2 egz.+CD),
6) nadzór autorski nad realizacją zadania.
1.4 W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
Wykonawca- jednostka projektowania sprawować będzie nadzór autorski w zakresie obejmującym
w szczególności:
1) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z kompleksowym opracowaniem projektowym
2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
3) uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych
4) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę
5) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego (w przypadku takiej konieczności),
6) w przypadku dopuszczenia przez zamawiającego, w trakcie procedury udzielenia zamówienia
na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej – kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń
7) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
8) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych obiektu
9) udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowych w czasie wykonywania robót budowlanych potwierdzających zgodę wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:
- zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej
- rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują
- wpisy do dziennika budowy
- protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony
10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. uwzględniających wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
Termin wykonania zamówienia
Do dnia 29.02.2016r. należy wykonać kompletne opracowanie oraz przygotować i złożyć wniosek
o pozwolenie na budowę.
Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Opis sposobu przygotowania ofert.
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława
Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na opracowanie dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie MOSiR w Mławie.
4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5. Miejsce oraz termin składania ofert.
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2) oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii Urzędu Miasta Mława
przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.10.2015r. do godz. 10:00.
3) zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie e-mail na adres piotr [dot] tomaszewski[1]mlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl), wskazane jest aby formularz oferty był załącznikiem do e-maila, termin składania ofert e-mailem obowiązuje jak w pkt. 2
4) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
- 7. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
wraz z załącznikami.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
te mogą dotyczyć w szczególności:
przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:
a) uzgodnieniami z Zarządcami sieci,
b) uzyskaniem opinii organów właściwych miejscowo, których opinia jest konieczna do uzyskania stosownego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
c) uzyskaniem warunków zabudowy.
8. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia, warunki jakim musi odpowiadać wykonawca i kryteria wyboru oferty, Załącznik nr 1
2) Informacja na temat podwykonawców - Załącznik nr 2
3) Wzór umowy, Załącznik nr 3
4) Elementy dokumentacji zaplecza kontenerowego - Załącznik nr 4
Uwaga !: w przypadku wystąpienia podwykonawców jedynie załącznik nr 2 należy załączyć do oferty, pozostałe załączniki stanowią opis do przedmiotu zamówienia i nie należy ich załączać do oferty.
Aktualizacja 23.10.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego na podstawie Zarządzenia
nr 67/2015 Burmistrza Miasta Mława z dn. 28.04.2015r. w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych na zadanie pod nazwą:
„Opracowanie dokumentacji technicznej budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego
na terenie MOSiR w Mławie” w wyznaczonym terminie na składanie ofert złożono 6 ofert.
Jedna oferta wpłynęła po terminie i nie podlegała rozpatrzeniu.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 4:
Lange Projekt
ul. Żółkiewskiego 4,
05-803 Pruszków
Cena ofertowa łączna brutto: 33 825,00 zł
(słownie złotych brutto: trzydzieści trzy tysiące osiemset dwadzieścia pięć złotych
i 00/100).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza cenowo.
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
kwota brutto[zł] |
1 |
Autorska Pracownia Architektury CAD Sp. z o.o. ul. Zamieniecka 46, 04-158 Warszawa |
89 298,00 |
2 |
Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane "EKOBUD" s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek, Dmosin Drugi Nr 89B, 95-061 Dmosin |
81 180,00 |
3 |
Przedsiębiorstwo Inzynieryjno-Projektowe DARM Sp. z o.o. ul. Gorlicka 13/61, 02-130 Warszawa |
62 705,40 |
4 |
Lange Projekt, ul. Żółkiewskiego 4, 05-803 Pruszków |
33 825,00 |
5 |
STERBUD s.c. ul. I - ej Armii WP 21, 07-401 Ostrołęka |
84 870,00 |
6 |
Pracownia Projektowo-Budowlana EMBOX Wiesław Malec, ul. Kopernika 5, 14-200 Iława |
55 350,00 |
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:53:37 | admin_vobacom | edycja strony |
23.10.2015 08:24:04 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
14.10.2015 09:22:57 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-technicznej-budynku-zaplecza-szatniowo-sanitarnego-na