Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy, nadbudowy budynku przy ul. Smolarnia 6 w Mławie - postępowanie 2
Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy, nadbudowy budynku przy ul. Smolarnia 6 w Mławie.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy, nadbudowy budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Smolarnia w Mławie z uwzględnieniem nw. zakresu: opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej zawierającej projekty budowlano–wykonawcze wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, Zbiorcze zestawienie kosztów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Zamawiający dysponuje archiwalną dokumentacją techniczną budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 27 lokalach socjalnych o obniżonym standardzie opracowaną w 1995r.
Dane opisujące istniejący budynek:
- powierzchnia zabudowy - 432,60 m2,
- powierzchnia użytkowa – 1 065,78 m2,
- kubatura – 6 523,60 m3.
Opracowana dokumentacja powinna zawierać pozytywne opinie lub zatwierdzenia przez instytucje, urzędy i wszystkich właściwych rzeczoznawców (w przypadku takiej konieczności).
Dokumentacja projektowa musi być kompletna dla realizacji procesu budowlanego w rozumieniu obowiązujących przepisów na dzień jej przekazania zamawiającemu.
1.2.W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:
- nadbudowę 1 kondygnacji (poddasza użytkowego z dachem dwuspadowym), należy uwzględnić wielkość lokali wg. zapotrzebowania z Zarządcą - TBS,
- kompleksową termomodernizację budynku,
- likwidacja pieców grzewczych na węgiel z dostosowaniem instalacji c.o., c.w. wod-kan.
w mieszkaniach z wykonaniem węzła cieplnego na zasilenie czynnikiem grzewczym z PEC, poprowadzenie pionów instalacyjnych, uwaga ! (projekt przyłącza i jego wykonanie po stronie PEC)
- przeszklenie systemowe loggi,
- zagospodarowanie części korytarzy na pokoje dowiązane do sąsiadujących mieszkań
(uzgodnić z Zarządcą – TBS),
- wprowadzenie stałego oświetlenia korytarzy (czujki ruchu),
- odnowienie ścian i posadzek korytarzy (wyrównanie ścian gładzią gipsową, wymiana wykładziny
na gres),
- odnowienie klatek schodowych (wyrównanie ścian gładzią gipsową, malowanie),
- wygospodarowanie z powierzchni piwnic komórek gospodarczych dla nowych lokali, kosztem korytarzy i istniejących pomieszczeń, malowanie ścian,
- zabudowa instalacji TV w korytka systemowe, izolacja sieci wodociągowej w piwnicach,
- ocieplenie stropu od strony piwnicy,
- wymiana drzwi stalowych do klatek schodowych na stalowe ocieplane,
- przyłącze instalacji gazowej i wewnętrzną instalację zasilającą z kuchniami gazowymi.
- zagospodarowanie terenu wokół budynku ze zmianą lokalizacji śmietnika i miejscami postojowymi,
- wykonanie min. 2 wariantów koncepcji przebudowy, którą należy przedłożyć w ciągu 8 tygodni
od zawarcia umowy do uzgodnienia z: Zamawiającym, Zarządcą – TBS i Architektem Miejskim,
- opracowanie kompletu materiałów niezbędnego do złożenia wniosku o warunki zabudowy,
- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwoleniu na budowę.
1.3 Dokumentacja powinna zawierać:
1) aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania,
2) kompletne projekty budowlane i wykonawcze w wersji analogowej i elektronicznej
(5 egz. + CD) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.2 września 2004r.
w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujących:
- projekt architektoniczny, konstrukcyjny i projekty instalacyjne,
- niezbędne: uzgodnienia , decyzje, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku,
3) kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe branżami w wersji analogowej i elektronicznej (2 egz.+CD),
4) Zbiorcze Zestawienie Kosztów (2 egz.),
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w wersji analogowej i elektronicznej (2 egz.+CD),
6) nadzór autorski nad realizacją zadania.
1.4 W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
Wykonawca- jednostka projektowania sprawować będzie nadzór autorski w zakresie obejmującym
w szczególności:
1) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z kompleksowym opracowaniem projektowym
2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
3) uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych
4) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę
5) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego (w przypadku takiej konieczności),
6) w przypadku dopuszczenia przez zamawiającego, w trakcie procedury udzielenia zamówienia
na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej – kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń
7) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
8) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych obiektu
9) udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowych w czasie wykonywania robót budowlanych potwierdzających zgodę wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:
- zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej
- rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują
- wpisy do dziennika budowy
- protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony
10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. uwzględniających wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
2. Termin wykonania zamówienia
Do dnia 31.03.2016r. należy wykonać kompletne opracowanie oraz przygotować i złożyć wniosek o pozwolenie na budowę.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława
Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy, nadbudowy budynku przy ul. Smolarnia 6 w Mławie, nie otwierać przed dniem 08.10.2015r. godz. 12:15.
4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2) oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii Urzędu Miasta Mława
przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.10.2015r. do godz. 12:00.
3) zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie e-mail na adres dariusz [dot] nieznanski[1]mlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl), wskazane jest aby formularz oferty był załącznikiem
do e-maila, termin składania ofert e-mailem obowiązuje jak w pkt. 2
4) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2015r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział Rozwoju i Inwestycji
ul. Padlewskiego 13
06-500 Mława
6. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
7. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
wraz z załącznikami.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
te mogą dotyczyć w szczególności:
przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:
a) uzgodnieniami z Zarządcami sieci,
b) uzyskaniem opinii organów właściwych miejscowo, których opinia jest konieczna do uzyskania stosownego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
c) uzyskaniem warunków zabudowy.
8. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia, warunki jakim musi odpowiadać wykonawca i kryteria wyboru oferty, Załącznik nr 1
2) Informacja na temat podwykonawców - Załącznik nr 2
3) Wzór umowy, Załącznik nr 3
4) Skan ekspertyzy i książki obiektu z dok. zdjęciową - Załącznik nr 4
Uwaga: w przypadku wystąpienia podwykonawców jedynie załącznik nr 2 należy załączyć do oferty.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:53:37 | admin_vobacom | edycja strony |
01.10.2015 14:24:50 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
01.10.2015 14:21:43 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-technicznej-przebudowy-nadbudowy-budynku-przy-ul-0