Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Przebudowa obiektów sportowych na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie - etap I
Aktualizacja 12.08.2015r. - przedłużenie terminu składania ofert na 26.08.2015r.; Aktualizacja 21.08.2015r. - zamiana terminu składania ofert, zamieszczenie pliku z odpowiedziami na pytania oraz rysunku, zamieszczenie SIWZ po aktualizacji; Aktualizacja 24.08.2015r. - odpowiedź na zadane pytania 2; Aktualizacja 15.09.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Numer ogłoszenia w BZP: 190770 - 2015
Data zamieszczenia w BZP: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektów sportowych na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obiektów sportowych na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie - etap I obejmująca: Zakres zamówienia obejmuje: - budowę boiska treningowego z trawy syntetycznej, - budowę chodników i nawierzchni z kostki betonowej, - montaż wyposażenia, - wykonanie trawników, - budowę odwodnienia boiska z kanalizacją deszczową, - budowę oświetlenia boiska i zaplecza. Zamówienie obejmuje także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, badania zagęszczenia oraz inne badania, niezbędne do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ.
II.1.5)
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 28 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Wymagane wykonanie min. 1 boiska piłkarskiego pełnowymiarowego, które uzyskało certyfikat FIFA 2 STAR).
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagana osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej), - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 5
- 3 - Termin realizacji - 5
Aktualizacja 21.08.2015r.
- 1 - Cena - 85
- 2 - Gwarancja - 5
- 3 - Kryterium jakościowe - 10
IV.2.2)
nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia braków, błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności i wynagrodzenie 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 4.3 zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z art. 142 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów celem udokumentowania wpływu na koszty wykonania zamówienia. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława Wydział Rozwoju i Inwestycji ul. Padlewskiego 13 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
Aktualizacja 12.08.2015r. :
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
Aktualizacja 21.08.2015r. :
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 12.08.2015r. - przedłużenie terminu składania ofert na 26.08.2015r.
Termin składania ofert upływa w dniu 26.08.2015r. o godzinie 12:00
Aktualizacja 21.08.2015r. - zamiana terminu składania ofert, zamieszczenie pliku z odpowiedziami na pytania oraz rysunku, zamieszczenie SIWZ po aktualizacji
Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2015r. o godzinie 12:00.
Zamieszczono plik z odpowiedziami na pytania oraz rysunek.
Zamieszczono SIWZ po aktualizacji.
Aktualizacja 24.08.2015r. - odpowiedź na zadane pytania 2
Zamawiający informuje, że w dniu 21.08.2015r., złożono następujące pytanie:
1. W związku z tym, że badania dotyczące trawy syntetycznej wykonywane przez laboratoria akredytowane przez FIFA nie zawierają w swym zakresie badania parametru „gęstość całkowita”, czy Zamawiający dopuści nawierzchnię o parametrach zgodnych z wymaganiami, posiadającą wszystkie wymagane dokumenty, w których parametr „gęstość całkowita” będzie potwierdzony tylko w karcie technicznej, potwierdzonej przez producenta?
Odpowiedź:
Tak Zamawiający dopuści nawierzchnię o parametrach zgodnych z wymaganiami, posiadającą wszystkie wymagane dokumenty, w których parametr „gęstość całkowita” będzie potwierdzony tylko w karcie technicznej, potwierdzonej przez producenta.
Aktualizacja 15.09.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający: Miasto Mława, 06-500 Mława, ul. Stary Rynek 19 informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Przebudowa obiektów sportowych na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie – etap I.” złożono 9 ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 7:
DAWAR Sport Sp. z o.o.
ul. Izbicka 5/7, 60-458 Poznań
Cena ofertowa brutto: 2 616 168,76 zł
(słownie: dwa miliony sześćset szesnaście tysięcy sto sześćdziesiąt osiem 76/100).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium:
Cena85%, - 85 pkt,
Gwarancja 5% - 5 pkt,
Jakość sztucznej trawy 10% - 10 pkt, co łącznie daje 100 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy po: 17.09.2015r.
Zestawienie ofert:
Lp. |
Nazwa wykonawcy i adres |
Ilość punktów w kryterium „cena” 85% |
Ilość punktów w kryterium „gwarancja” 5% |
Ilość punktów w kryterium „jakość sztucznej trawy” 10% |
Łączna ilość punktów |
1. |
Moris - Polska Sp. z o.o. ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa |
74,14 |
5,00 |
0,00 |
79,14 |
2. |
INTERHALL Sp. z.o.o. ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice |
71,90 |
5,00 |
10,00 |
86,90 |
3. |
Gardenia Sport Sp. z o.o. ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa |
75,47 |
5,00 |
10,00 |
90,47 |
4. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gretasport Ilona Stańczyk, ul. Podlesie 17, 41-303 Dąbrowa Górnicza |
77,66 |
5,00 |
10,00 |
92,66 |
5. |
Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o. ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno |
80,24 |
5,00 |
0,00 |
85,24 |
6. |
TAMEX Obiekty Sportowe S.A. ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa |
74,58 |
5,00 |
10,00 |
89,58 |
7. |
DAWAR Sport Sp. z o.o. ul. Izbicka 5/7, 60-458 Poznań |
85,00 |
5,00 |
10,00 |
100,00 |
8. |
Ziel-Bud Wojciech Rukat ul. Mehoffera 122, 03-158 Warszawa |
73,06 |
5,00 |
0,00 |
78,06 |
9. |
EVERSPORT Sp. z o.o. ul. Kiersnowskiego 18/45, 03-161 Warszawa |
70,51 |
5,00 |
10,00 |
85,51 |
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:53:37 | admin_vobacom | edycja strony |
15.09.2015 10:38:54 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
24.08.2015 13:49:28 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
21.08.2015 11:16:32 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
12.08.2015 10:24:31 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
27.07.2015 15:59:15 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
27.07.2015 15:45:28 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
27.07.2015 15:42:33 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przebudowa-obiektow-sportowych-na-terenie-miejskiego-osrodka-sportu-i