Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Przebudowa ul. Polnej w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 26.03.2015 - odpowiedzi na pytania oraz zmiana terminu składania ofert; Aktualizacja 20.04.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Przebudowa ul. Polnej w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 34755 – 2015
Data zamieszczenia w BZP: 12.03.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Polnej w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Polnej i odcinka ul. Dzierzgowskiej w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa ul. Polnej w Mławie. Zakres zamówienie obejmuje roboty w następujących branżach: branża drogowa - ul. Polna; wydzielenie pasa drogowego szerokości 10,0m z jezdnią szerokości 6,00m, obustronnymi chodnikami szerokości po 1,50m - przebudowa skrzyżowania ulic: Polnej, Dzierzgowskiej, Handlowej na mini rondo o średnicy wewnętrznej 10,0m i średnicy zewnętrznej 20,0m - ul. Dzierzgowska; przebudowa odcinka od ul. Padlewskiego do skrzyżowania z ul. Polną, szerokość jezdni bez zmian 5,50m, z obustronnymi chodnikami szerokości po 1,50m branża sanitarna sieć wodociągowa; - przebudowa sieci wraz z przyłączami w ul. Dzierzgowskiej na odcinku przebudowywanego skrzyżowania ulic: Polnej i Dzierzgowskiej - budowa sieci wodociągowej w ulicy Polnej kanalizacja deszczowa; - budowa przykanalików kanalizacji deszczowej od studni na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej do projektowanych wpustów deszczowych branża elektroenergetyczna - przebudowa linii napowietrznej nn-0,4kV abonenckiej oraz oświetlenia ulicznego przy ul. Polnej w Mławie - przebudowa przyłączy napowietrznych - zabudowa na słupach linii napowietrznej opraw oświetlenia ulicznego Przebudowę, demontaż oraz wszelkie roboty,prace,zmiany na sieci i urządzeniach elektroenergetycznych powinno wykonać przedsiębiorstwo, które posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie elektrycznym. Przebudowa sieci i urządzeń elektroenergetycznych wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, jest niezbędna do realizacji zadania inwestycyjnego oraz prowadzona powinna być pod nadzorem właścicieli infrastruktury elektroenergetycznej. Podwykonawcą może być podmiot, który będzie realizował na rzecz wykonawcy zamówienie publiczne-specjalistyczne w oparciu o stosowną umowę zawartą z wykonawcą. branża gazowa przebudowa istniejącego gazociągu średniego ciśnienia wraz z przyłączami Przebudowę, demontaż oraz wszelkie roboty,prace,zmiany na sieci i urządzeniach gazociągu średniego ciśnienia powinno wykonać przedsiębiorstwo, które posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie sieci gazowych. Przebudowa sieci i urządzeń gazowych wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, jest niezbędna do realizacji zadania inwestycyjnego oraz prowadzona powinna być pod nadzorem właścicieli infrastruktury gazowej. Podwykonawcą może być podmiot, który będzie realizował na rzecz wykonawcy zamówienie publiczne-specjalistyczne w oparciu o stosowną umowę zawartą z wykonawcą. branża telekomunikacyjna przebudowa sieci teletechnicznej wraz z urządzeniami w ul. Polnej i Dzierzgowskiej (odcinek od ul. Padlewskiego do skrzyżowania z ul. Polną) Przebudowę, demontaż oraz wszelkie roboty,prace,zmiany na sieci i urządzeniach teletechnicznych powinno wykonać przedsiębiorstwo, które posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie telekomunikacji. Przebudowa sieci i urządzeń teletechnicznych wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, jest niezbędna do realizacji zadania inwestycyjnego oraz prowadzona powinna być pod nadzorem właścicieli infrastruktury teletechnicznej. Podwykonawcą może być podmiot, który będzie realizował na rzecz wykonawcy zamówienie publiczne-specjalistyczne w oparciu o stosowną umowę zawartą z wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje projekt czasowej zmiany organizacji ruchu, dokonana niezbędnych uzgodnień oraz wprowadzi na czas prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający planuje finansować zadanie w latach 2015 - 2017 z przeznaczeniem środków: Rok 2015 - do kwoty 550.000,00 zł Rok 2016 - do kwoty 2.100.000,00 zł Rok 2017 - pozostała należność Wykonawca zobowiązany jest zaplanować realizację zadania w taki sposób, aby płatności brutto nie przekroczyły środków zaplanowanych przez Zamawiającego. Użyte w opisie technicznym określenia wskazujące znaki towarowe, pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami -lub równoważne-. Opis przedmiotu zamówienia dopuszcza rozwiązania równoważne wymagane przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wymagane wykonanie co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu: budowy lub przebudowy: sieci wodociągowej, długości minimum 500,00 mb kanalizacji deszczowej, długości minimum 500,00 mb linii nn-0,4kV elektroenergetycznej, długości minimum 500,00 mb gazociągu średniego ciśnienia, długości minimum 500,00 mb sieci teletechnicznej, długości minimum 500,00 mb
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3. Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 4.3 zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z art. 142 ust 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazania zamawiającemu udokumentowanego wpływu na koszty wykonania zamówienia. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

Aktualizacja 26.03.2015 - zmiana terminu składania ofert: 08.04.2015r.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 26.03.2015 - odpowiedzi na pytania oraz zmiana terminu składania ofert

Zamawiający informuje, że w dniu 20.03.2015r. wpłynęła prośba o wyjaśnienie SIWZ.

Pytanie Nr 1.

Czy zgodnie z obowiązującymi normami europejskimi oraz Wymaganiami Technicznymi WT1
 i WT2 2010 (aktualizacja 2014) Zamawiający dopuszcza do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych na poszczególne warstwy nawierzchni (warstwa wiążąca, warstwa wyrównawczo-wzmacniająca oraz warstwa ścieralna nawierzchni) kruszyw ze skał pochodzenia osadowego (wapieni)?

Odpowiedź na pytanie Nr 1.

nie dopuszcza się do stosowania kruszyw ze skał pochodzenia osadowego (wapieni)
do podbudów pomocniczej i zasadniczej, nie dopuszcza się do stosowania kruszyw ze skał pochodzenia osadowego (wapieni) do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych na poszczególne warstwy nawierzchni (warstwa wiążąca, warstwa wyrównawczo-wzmacniająca oraz warstwa ścieralna nawierzchni).

Pytanie Nr 2

Prosimy o załączenie aktualnych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania
i odbioru robót odnośnie przebudowy ul. Polnej w Mławie.

Odpowiedź na pytanie Nr 2.

Zamawiający załącza aktualne Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

Pytanie Nr 3

Ze względu iż dokumentacja techniczna dla przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, przebudowy linii napowietrznej nn 0,4 kV wraz
 z przyłączami oraz przebudowy istniejącego gazociągu średniego ciśnienia była opracowana
 w roku 2009 i może być nieaktualna, czy inwestor przewiduje przed podjęciem podmiotu umowy aktualizację Warunków Technicznych oraz ewentualną korektę dokumentacji
 oraz przedmiaru robót. Plan zagospodarowania terenu uległ zmianie.

Odpowiedź na pytanie Nr 3.

Aktualizacja warunków technicznych dla przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, istniejącego gazociągu średniego ciśnienia oraz korekta dokumentacji jest bezpodstawna ze względu na aktualne pozwolenie na budowę, wydane przez Starostę Mławskiego i utrzymującą w mocy, decyzję wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego.

Dla przebudowy linii napowietrznej nn-0,4 kV, Zamawiający udostępnia aktualne warunki techniczne Nr R/14/008677 z dnia 4.03.2015r.

Pytanie Nr 4

  1. Prosimy o wyjaśnienie zapisu pkt 2- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, Rozdziału IVWarunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków”

- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
 wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wymagane wykonanie co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu:

budowy lub przebudowy:

sieci wodociągowej, długości minimum 500,00 mb

kanalizacji deszczowej, długości minimum 500,00 mb

linii nn-0,4kV elektroenergetycznej, długości minimum 500,00 mb

gazociągu średniego ciśnienia, długości minimum 500,00 mb

sieci teletechnicznej, długości minimum 500,00 m

Pytanie dotyczy, czy Oferent musi się wykazać co najmniej jedną robotą polegającą na budowie lub przebudowie drogi (ulicy) zawierającej wyżej wykazane elementy, czy też będą dopuszczone roboty wykonane na różnych zadaniach. Spełnienie powyższego warunku
w jednym zadaniu jest trudne, gdyż zarówno Zamawiający jak i inne jednostki Samorządowe
w ciągu ostatnich 5 lat nie przeprowadzały zamówienia o tak zróżnicowanym charakterze
w jednym zadaniu. Powyższy zapis stawia Przedsiębiorstwo z góry na przegranej pozycji
 na etapie przygotowania oferty co narusza art. 7 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 29 stycznia 2004r. odnośnie zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.

W związku z powyższym prosimy o odstąpienie z w/w wymagania i dokonania zmiany zapisu odnośnie budowy lub przebudowy.

Odpowiedź na pytanie Nr 4.

Rozdział VI pkt 2 otrzymuje brzmienie:

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Warunki udziału w postępowaniu

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:

- oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

 wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wymagane wykonanie co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu:

budowy lub przebudowy robót wykonanych na różnych zadaniach:

sieci wodociągowej, długości minimum 200,00mb

kanalizacji deszczowej, długości minimum 200,00mb

linii nn-0,4kV elektroenergetycznej, długości minimum 200,00mb

gazociągu średniego ciśnienia, długości minimum 200,00mb

sieci teletechnicznej, długości minimum 200,00mb

Pytanie Nr 5

Czy Zamawiający dysponuje aktem własności do nieruchomości znajdującej się w obrębie przebudowywanej ulicy, a podlegających wyburzeniu budynku znajdującego się na działce
 nr 826/2.

Odpowiedź na pytanie nr 5.

Nieruchomość nr 826/2 nie jest własnością miasta Mława

Istniejący budynek do rozbiórki znajduje się na nieruchomościach nr 826/1, 826/2.

Nieruchomość nr 826/1 jest własnością Miasta Mława

Właściciel nieruchomości nr 826/2 otrzymał odszkodowanie za rozbiórkę budynku na podstawie operatu szacunkowego.

Folder: Branża drogowa

Plik: Przedmiar robót ul. Polna w Mławie zawiera wyszczególnione roboty w zakresie burzenia
 i rozbiórki obiektów budowlanych.

Pytanie Nr 6

Prosimy o udzielenie informacji czym jest uzasadnione wymaganie okresu gwarancji
na wykonanie robót na okres 10 lat. W obecnej chwili zakłady ubezpieczeniowe wystawiające polisy jak i gwarancje ubezpieczeniowe proponują maksymalny okres gwarancji 72 m-ce. Dotyczy to także udzielanego okresu gwarancji na różnego rodzaje prefabrykaty, materiały
oraz gotowe produkty. W przeważającej części okres gwarancji na materiały budowlane
wynosi 5 lat.

Odpowiedź na pytanie nr 6.

Rozdział XV otrzymuje brzmienie:

  1. XV.          KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
  2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena brutto          90%

Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji        10%

Cena 90%

Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert obliczana będzie według wzoru:

PC = ( CON/CDO ) x 90

w którym:

PC - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę

CON - cena brutto oferty najtańszej

CDO – cena brutto danej oferty (ocenianej)

90 – waga kryterium (90%)

Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji    10%

3 lata – 0 pkt

4 lata – 50 pkt

5 lat – 75 pkt

6 lat 100 pkt

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska sumaryczną najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Pytanie Nr 7

Prosimy o załączenie przedmiaru robót zawierającego podstawę wyceny (katalogi nakładcze) związanego z przebudową sieci wodociągowej oraz budową kanalizacji deszczowej
przy przebudowie ul. Polnej celem przygotowania prawidłowej oferty gdyż załączone przedmiary jako podstawę wyceny zawierają jedynie odwołanie do SST robót sanitarnych.

Odpowiedź na pytanie nr 7.

Zamawiający załącza przedmiar robót zawierający podstawę wyceny, katalogi nakładcze.

             W wyniku zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na przebudowę
 ul. Polnej w Mławie, Zamawiający przedłuża termin składania ofert, który upływa
 w dniu 8.04.2015r. godz. 10.00

Aktualizacja 20.04.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, iż w wyniku przeprowadzonych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000,00 euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa ul. Polnej w Mławie złożono 5 ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

Zakład Usług Wod-Kan C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę

Wiesław Kuczalski

06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40

cena brutto      2 159 710,35 zł

słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dziesięć złotych, 35/100.

Wybrana oferta w kryterium:

Cena brutto     90% otrzymała 90,00pkt

Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji    10% otrzymała 10,00 pkt

łącznie wybrana oferta otrzymała 100,0 pkt

Zestawienie ofert podlegających ocenie:

 

Nr oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Cena /brutto/

punkty

Gwarancja lata/punkty

Razem

punkty

 

1.

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów

Spółka z o.o.

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kolejowa 28

 

81,66

 

10,0

 

91,66

 

2.

Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę, Wiesław Kuczalski, 06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40

 

90,00

 

10,0

 

100,00

 

3.

Zakład Hydrauliczny „INSMONT” s.c.

06-500 Mława,  ul. Nowoleśna 6a

 

66,46

 

10,0

 

76,46

 

4

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A.

06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8

 

68,43t

 

10,0

 

78,43

 

5.

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL”

Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck,

ul. Nadrzeczna 12

 

77,99

 

10,0

 

87,99


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 12.03.2015 11:56:36
Data ostatniej modyfikacji: 20.04.2015 12:40:45
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
20.04.2015 12:40:45 Piotr Tomaszewski edycja strony
20.04.2015 12:39:41 Piotr Tomaszewski edycja strony
26.03.2015 15:36:18 Piotr Tomaszewski edycja strony
26.03.2015 15:34:28 Piotr Tomaszewski edycja strony
12.03.2015 11:56:36 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przebudowa-ul-polnej-w-mlawie