Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
Aktualizacja 18.11.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty; Aktualizacja 24.11.2014r. - uchylenie czynności powiadomienie o wyborze oferty; Aktualizacja 02.12.2014r. - ponowne powiadomienie o wyborze oferty;
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
Numer ogłoszenia w BZP: 339614 – 2014
Data zamieszczenia w BZP: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława wraz z przykanalikami do granicy pasa drogowego, umożliwiającymi włączenie się mieszkańcom. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 8 odrębnych dokumentacji projektowych na następujące obszary Aglomeracji Mlawa, które obecnie nie są wyposażone w sieć kanalizacji sanitarnej: 1. Obszar A1 - obejmujący ulice: Olesin, Ogrodową, Olszynową, Kruczą, Sadową i Zabrody - około 2 525 m. 2. Obszar A2 - obejmujący ulice: Żabieniec, Okólną, Nowowiejską i Piaskową (część) - około 1 570 m. 3. Obszar A3 - obejmujący ulice: Wiśniową, Malinową, Poziomkową i Piaskową (część) - około 910 m. 4. Obszar A4 - obejmujący ulice: Łąkową, Spokojną, Karcza - około 280 m. 5. Obszar A5 - obejmujący ulice: Stefana Grota Roweckiego, Pogorzelskiego, Cichą, Szwejkowskiego, Anyszki, Leszczyńskiego, Kościuszki (część) - około 1 860 m. 6. Obszar A6 - obejmujący ulice: Brukową, Bracką, Kościelną, Krajewskiego, Mickiewicza, Przyrynek, Rynkową, Kapliczną, Al. Piłsudskiego (część) - około 2 130 m. 7. Obszar A7 - obejmujący ulice: Jasną i Nową - około 680 m. 8. Obszar A8 - obejmujący ulice: 20 Dywizji Piechoty WP, Biskupa Leona Wetmańskiego, Kazimierza Pużaka, Majora Sergiusza Grudkowskiego, Tadeusza Jasińskiego, Wiktora Altera, Podgórną, Cmentarną - około 2 750 m. Łącznie opracowana zostanie dokumentacja projektowa na wykonanie około 12 705 m. kanalizacji sanitarnej. Z uwagi na fakt, że w niektórych miejscach mogą pojawić się problemy z uzyskaniem niezbędnych dla kanalizacji grawitacyjnej spadków konieczne będzie wykonanie kolektorów ciśnieniowych oraz przepompowni ścieków. Do określenia wymogów niezbędnych do opracowania dokumentacji Wykonawca powinien wykorzystać ideogramy sieci kanalizacji sanitarnej dla Miasta Mława, które określają przebieg i wymagania dotyczące kolektora. Powyższe ideogramy zostały załączone do SIWZ. W dokumentacji należy przewidzieć odtworzenie istniejącej nawierzchni drogi po wykopach. Wykonawca opracuje studium wykonalności dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla całego zadania. W przypadku, gdy obszar obejmuje zakres, w którym decyzje - pozwolenia na budowę muszą wydać różne Organy, wykonawca przygotuje wymagane dokumenty dla każdego z Organów oddzielnie. Zakres zamówienia obejmuje:: 1) Opracowanie projektu budowlanego dla każdego obszaru oddzielnie - po 5 egz.; 2) Opracowanie projektu wykonawczego dla każdego obszaru oddzielnie - po 5 egz.; 3) Opracowanie specyfikacji technicznych dla każdego obszaru oddzielnie - po 2 egz.; 4) Opracowanie przedmiarów robót dla każdego obszaru oddzielnie - po. 2 egz.; 5) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdego obszaru oddzielnie - 1 egz.; 6) Pozyskanie wszelkich wymaganych warunków, opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, na podstawie której będzie możliwe przystąpienie do wykonania robót budowlanych; 7) Pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych; 8) Opracowanie projektów specjalistycznych związanych ze specyfiką zamierzenia budowlanego w tym projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z wystąpieniem i uzyskaniem uzgodnień dla każdego obszaru - 2 egz. dla zamawiającego; 9) Przygotowanie kompletnego wniosku wraz z załącznikami o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla każdego obszaru. Wniosek podpisuje i składa zamawiający; 10) Przygotowanie kompletnego wniosku wraz z załącznikami o decyzję środowiskową dla każdego obszaru. Wniosek podpisuje i składa zamawiający. 11) Przeprowadzenie niezbędnej procedury oceny oddziaływania na środowisko naturalne; (do dnia 13.02.2015r.). Procedura musi być zgodna z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z PO IiŚ; 12) Wystąpienie do zarządców dróg o ustalenie lokalizacji urządzenia w drodze publicznej. 13) Wystąpienie do gestora sieci w celu uzyskania warunków o przyłączenie zasilenia przepompowni oraz wykonanie dokumentacji wymaganej do jej zasilenia oraz zagospodarowania terenu. 14) Dokumentację projektową (projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary robót i ślepe kosztorysy, kosztorysy inwestorskie, organizacja ruchu, projekty branżowe) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem PDF, przedmiary robót również w wersji edytowalnej ATH); 15) Przygotować Zbiorcze Zestawienie Kosztów ZZK - (w tym w wersji edytowalnej np.: .doc, .xls); 16) Studium wykonalności dla całego zadania sporządzone zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla zadań z PO IiŚ - 4 egz. w wersji papierowej i 4 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w tym w wersji edytowalnej np.: .doc, .xls); 17) Opracowanie projektów branżowych (np. elektrycznych, budowlanych) wymaganych do właściwego wykonania przepompowni) wraz z przedmiarami, ślepymi kosztorysami i kosztorysami inwestorskimi - po 5 egz. 18) Uzyskanie pozwolenia na budowę. Wniosek podpisuje i składa zamawiający. Uwaga: Przedmiary robót, ślepe kosztorysy i kosztorysy inwestorskie nie mogą zawierać nazw firm wskazujących jakich materiałów należy użyć przy budowie kanalizacji. Wszelkie opłaty związane z wystąpieniami ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest przygotować w ciągu 2 tygodni od zawarcia umowy harmonogram pracy nad dokumentacją oraz comiesięcznie składać pisemne raporty z postępu prac. Wykonawca w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu koncepcję budowy przedmiotowej kanalizacji do akceptacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wymagane wykonanie lub wykonywanie dokumentacji technicznych budowy kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1km sieci łącznie (bez przykanalików))
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława- zakwalifikowany do dofinansowania w ramach Konkursu 12/POIiŚ/1.1/04//2014 z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 18.11.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty
Aktualizacja 24.11.2014r. - uchylenie czynności powiadomienie o wyborze oferty;
Aktualizacja 02.12.2014r. - ponowne powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława”, - złożono siedem ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 7:
SAFEGE S.A.S.
Parc de I'Ile
15-27 rue du Port
92000 Nanterre
Francja
Cena ofertowa brutto: 151 905,00 zł
(słownie złotych brutto: sto pięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset pięć 00/100 złotych).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%: 100 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy: po 08.12.2014r.
Zestawienie ofert:
1.Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych "INKOM" Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok -57,98pkt
2.Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne MELBUD s.c., ul. Tramwajowa 12, 87-100 Toruń-61,75pkt
3.EKO-KOMPLEKS J. Fidrysiak, J. Budzinska S.J., ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów-68,23pkt
4.NOW-EKO Biuro Projektów Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn- 47,87pkt
6.EUROTECH MACIEJ TAFF, ul. Łąkowa 2b, 05-119 Stanisławów Drugi-38,97pkt
7.SAFEGE S.A.S. Parc de I'Ile, 15-27 rue du Port, 92000 Nanterre, Francja-100pkt
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
02.12.2014 09:21:54 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
25.11.2014 11:07:06 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
18.11.2014 09:41:50 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
14.10.2014 09:09:13 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-projektowej-budowy-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie