Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli
i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla projektu Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie .
2. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia budowy.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( wymagane dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi
w zakresie nadzoru nad budową kanalizacji).
4. Opis sposobu przygotowania ofert.
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.
- koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Burmistrz Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie , nie otwierać przed dniem 25.09.2014 r. godz. 12:00”,
- koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.
2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.09.2014 r. do godz. 12:00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
7. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do Formularza oferty.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
18.09.2014 08:46:12 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-ul-0