Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Przemysław Więckiewicz
Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług
Aktualizacja 24.04.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty
Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na:
„Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług”. Opracowanie należy wykonać na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę badań marketingowych, które należy wykonać wiosną 2014r.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać:
1) Badania wielkości popytu we wszystkich kursach na liniach funkcjonującej komunikacji autobusowej
w Mławie – w dniu powszednim, w sobotę i w niedzielę (badania obejmują: liczbę pasażerów wysiadających, wsiadających i pozostających w pojeździe po ruszeniu z każdego przystanku oraz rzeczywisty czas przejazdu – przyjazdy i odjazdy z przystanków krańcowych oraz z węzłowych przystanków pośrednich). Na zakres prac związanych z badaniami składają się:
a) przygotowanie instrumentów pomiarowych – kart obserwacji zapełnienia dla każdej z linii oraz kwestionariuszy wywiadów z pasażerami;
b) przygotowanie instrukcji dla uczestników badań;
c) przygotowanie harmonogramów badań – ogólnych, określających liczbę niezbędnych do zaangażowania osób w każdym dniu badań oraz szczegółowych – stanowiących plan pracy dla każdego uczestnika badań;
d) przygotowanie identyfikatorów dla uczestników badań;
e) zatrudnienie uczestników badań marketingowych – z preferencjami dla studentów – po uprzednim ich przeszkoleniu, obejmującym część teoretyczną (omówienie instrukcji i sposobu wypełniania instrumentów pomiarowych) oraz praktyczną – w autobusach;
f) nadzór merytoryczny i kontrola prawidłowości pracy uczestników badań marketingowych;
g) przeprowadzenie wywiadów w formie ankiet z minimum 100 pasażerami odnośnie funkcjonującej komunikacji autobusowej z uwzględnieniem ich wymagań odnośnie komunikacji miejskiej.
2) Edycja wyników badań wielkości popytu do specjalnie przygotowanych elektronicznych arkuszy kalkulacyjnych.
3) Zestawienie wyników przeprowadzonych wywiadów z pasażerami z opracowaniem w formie graficznej;
4) Wydruk wyników badań wielkości popytu dla każdego z kursów w czytelnej, tabelarycznej formie graficznej.
5) Przetworzenie danych z przeprowadzonych badań marketingowych, obejmujące:
a) sporządzenie zestawień wielkości popytu na usługi komunikacji autobusowej w Mławie, w postaci tabel z liczbą pasażerów w poszczególnych kursach, parach kursów „tam i z powrotem” oraz w przeliczeniu na kilometr, w przekroju poszczególnych kursów, par kursów „tam” – „z powrotem” i linii, osobno dla dnia powszedniego, soboty i niedzieli oraz w przekrojach czasowych – półtora – i trzygodzinnych porach dnia;
b) obliczenie średniomiesięcznej liczby pasażerów dla poszczególnych linii oraz obliczenie średniomiesięcznej liczby pasażerów w przeliczeniu na kilometr dla każdej z linii;
c) Analiza przeprowadzonych wywiadów z pasażerami z opracowaniem w formie graficznej;
6) Opracowanie dokumentu pt.: „Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług”, w opracowaniu tym znajdą się:
a) ocena ekspercka popytu na usługi komunikacji miejskiej w Mławie;
b) koncepcja komunikacji miejskiej w Mławie, w której nakreślony zostanie optymalny zakres obsługi sieci komunikacyjnej, stanowiąca wytyczne do ułożenia rozkładów jazdy, koncepcja zwierać będzie propozycje tras linii komunikacji miejskiej oraz przystanków i ewentualnych węzłów przesiadkowych uzgodnione z Zamawiającym;
c) ocena możliwości efektywności ekonomicznej poszczególnych linii komunikacji w każdym
z badanych rodzajów dni tygodnia i w przeciętnym miesiącu;
d) rekomendacje dotyczące wymogów jakie powinny spełniać pojazdy, którymi świadczona będzie usługa komunikacji miejskiej;
e) propozycje taryfowe wraz z propozycjami ulg;
f) analiza ekonomiczna kosztów wybranego wariantu obsługi w rozbiciu na poszczególne propozycje taryfowe;
g) koncepcja zatrudnienia operatora wraz podaniem podstawy prawnej;
h) uzgodnioną z Zamawiającym propozycję oznakowania pojazdów komunikacji miejskiej;
i) Opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 4 szt. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w ilości 4 szt.;
7) Komplet gotowych do wdrożenia rozkładów jazdy – dla wybranego wariantu obsługi komunikacyjnej w uzgodnionym z Zamawiającym wariantem graficznym w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 szt.;
8) Minimum 3 egz. mapy Miasta Mława formatu min. B1 z naniesionymi liniami komunikacji miejskiej
i przystankami dla wybranego wariantu obsługi komunikacyjnej oraz wersja elektroniczna na płycie CD/DVD – 2 szt.;
9) Wykonawca weźmie udział w organizowanych w ramach konsultacji społecznych spotkaniach
z mieszkańcami Mławy, podczas których zaprezentuje wybrany wariant obsługi komunikacyjnej posiłkując się przygotowaną przez siebie prezentacją, którą przekaże Zamawiającemu.
10) Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację związaną z udzieleniem zamówienia publicznego (SIWZ) na świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława;
11) W przypadku gdy pojawią się ewentualne zapytania do Zamawiającego związane z udzielaniem zamówienia na świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława, Wykonawca przygotuje odpowiedzi na pytania w uzgodnieniu z Zamawiającym;
Uwaga: Projekt opracowania należy wykonać w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy i przekazać w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Zawarte w projekcie opracowania propozycje linii komunikacji miejskiej, przystanki oraz rozkład jazdy będą przedmiotem konsultacji społecznych z mieszkańcami m.in. w formie spotkań, które odbędą się w terminie 3 tygodni od przekazania opracowania. Wykonawca w terminie 1 tygodnia od zakończenia konsultacji społecznych dokona sprawdzenia i ewentualnej aktualizacji projektu opracowania w oparciu o uwagi jakie pojawia się w trakcie konsultacji społecznych.
Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
O realizację zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonały minimum 3 zamówienia polegające na przeprowadzeniu badań popytu na usługę komunikacji miejskiej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy składają wypełniony Załącznik nr 2 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”.
Ofertę należy złożyć do dnia 24.04.2014r. do godz. 10.00 do Wydziału Rozwoju
i Inwestycji Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. nr 17 lub na adres e-mail: przemyslaw [dot] wieckiewicz[1]mlawa [dot] pl (przemyslaw[dot]wieckiewicz[at]mlawa[dot]pl)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na: „Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług” wybrano ofertę firmy:
Zespół Doradców Gospodarczych
TOR Sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Wybrany Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę
24 477,00 zł. brutto.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
24.04.2014 15:23:13 | Przemysław Więckiewicz | edycja strony |
18.04.2014 15:15:12 | Przemysław Więckiewicz | edycja strony |
18.04.2014 11:26:43 | Przemysław Więckiewicz | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przeprowadzenie-badania-wielkosci-popytu-na-usluge-komunikacji-miejskiej-w