Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę Alei Świętego Wojciecha w Mławie (w celu pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych)

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 25.11.2013r. - dodanie skanów plików - poglądowy przegląd działek i poglądowy skorowidz; Aktualizacja 02.12.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę Alei Świętego Wojciecha w Mławie (w celu pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych)
Numer ogłoszenia w BZP: 478476 - 2013;
Data zamieszczenia w BZP: 22.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę Alei Świętego Wojciecha w Mławie (w celu pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy gminnej drogi publicznej wraz z infrastrukturą od ul. Kościuszki do ul. Sienkiewicza w Mławie. Projekt techniczny ma obejmować wykonanie Alei Świętego Wojciecha od ul. Kościuszki do ul. Sienkiewicza wraz z rozwiązaniem budowy skrzyżowań z tymi ulicami, ul. Zachodnią i Wiejską oraz wjazdów i wyjazdów z zintegrowanego dworca PKP i PKS i centrum handlowo - usługowego. W zakres pasa drogowego powinno wchodzić: - jezdnia szerokości 7m - dwustronnie chodnik szerokości 2m - jednostronnie ścieżka rowerowa szerokości minimum 2m - odwodnienie drogi (kanalizacja deszczowa) - sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - oświetlenie uliczne - zjazdy na przyległe nieruchomości - szacowana długość drogi - ok. 1200m Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania techniczne w korelacji z istniejącą infrastrukturą, pasem kolejowym (np. peronami), wiaduktem drogowym w km 127,672 oraz projektowanym dworcem zintegrowanym i centrum handlowo - usługowym. Opracowanie obejmuje: 1) mapę do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych 2) dostarczenie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2008r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 ze zmianami). 3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz wystąpienie o wydanie warunków do projektowania do Zarządcy sieci w imieniu Inwestora, (np. decyzji środowiskowej, raportu oddziaływania na środowisko) 4) uzyskanie odstępstw od właściwych organów (np. w przypadku zbliżenia się do toru kolejowego) 5) przeprowadzenie procedur mających na celu dokonanie podziałów działek - szacunkowa ilość - do 15szt. 6) przygotowanie 3 koncepcji przebiegu drogi oraz ich modyfikacja zgodnie z uwagami zamawiającego 7) opracowanie dokumentacji technicznej związanej z usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami 8) dokumentacji geotechnicznej i geologicznej - 3 egz. 9) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej - 5 egz. 10) projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej - kanalizacji deszczowej - 5 egz. 11) projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej - 5 egz. 12) projekty rozbiórek budynków i budowli kolidujących z przebiegiem drogi, 13) uzgodnione projekty usunięcia kolizji - po 5 egz. 14) projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz. 15) przedmiar robót i kosztorys ofertowy z podziałem na branże - 2 egz. 16) kosztorys inwestorski - 1 egz. 17) specyfikacje techniczne - 2 egz. 18) inwentaryzacja zieleni oraz dokumenty do wystąpienia o wycinkę drzew i krzewów - 2egz 19) przygotowania operatów wodno-prawnych oraz dokumentów do uzyskania pozwolenia wodno prawnego 20) dokumentację projektowo-kosztorysową (projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiar robót i kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem PDF-2szt. 21) wykonanie podziałów geodezyjnych i opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dokumentacja powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (wymagane wykonanie jednego projektu budowlanego drogi o długości minimum 1000m dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami do projektowania w branżach: drogowa, elektryczna, sanitarna) - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności: przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z: 1) uzgodnieniem z zarządcami sieci lub obiektów, 2) uzyskaniem wymaganych decyzji,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 02.12.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę Alei Świętego Wojciecha w Mławie (w celu pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych)”, -  złożono siedem ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 6:

Usługi Projektowe Andrzej Dusiński

ul. Warszawska 1 lok. 19, 06-500 Mława

Cena ofertowa brutto: 89 790,00 zł

(słownie złotych brutto: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 złotych).

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  300 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 02.12.2013r.

Zestawienie ofert:

1. HIGHWAY Sp. z o.o., ul. Jeleniogórska 18/14, 80-180 Gdańsk - 183 270,00 zł - 146,98pkt

2. Pracownia Projektowo - Konsultingowa Dróg i Mostów "DROMOS" Sp. z o.o., ul. Polna 1B/10, 10-059 Olsztyn - 115 251,00zł - 233,72pkt

3. NOW-EKO Biuro Projektów Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn - 306 270,00zł - 87,95pkt

4. Biuro Projektowe D-9 Krzysztof Nadany, ul. Giermków 55 lok. 1, 04-491 Warszawa - 130 503,00zł - 206,41pkt

5. ARKAS-PROJEKT Sp. z o.o. Sp. K., Al. Piłsudskiego 75A bud. B, 10-460 Olsztyn - 119 925,00zł - 224,62pkt

6. Usługi Projektowe Andrzej Dusiński, ul. Warszawska 1 lok. 19, 06-500 Mława - 89 790,00zł - 300pkt

7. Siblej Projekty Inżynierii Lądowej Mariusz Czyż, ul. Powstańców Śląskich 108/13, 01-466 Warszawa - 169 248,00zł - 159,16pkt


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 22.11.2013 08:39:48
Data ostatniej modyfikacji: 02.12.2013 13:11:17
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
02.12.2013 13:11:17 Piotr Tomaszewski edycja strony
25.11.2013 10:53:33 Piotr Tomaszewski edycja strony
22.11.2013 08:39:48 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/wykonanie-dokumentacji-projektowo-kosztorysowej-na-budowe-alei-swietego