Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 30.09.2013r. - odpowiedź na pytania 1 i 2; Aktualizacja 22.10.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Mława: Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 383808 - 2013;
Data zamieszczenia w BZP: 20.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie więźby dachowej wraz z nowym pokryciem domu przedpogrzebowego, - remont kominów domu przedpogrzebowego, - wymianę obróbek, rynien i rur spustowych domu przedpogrzebowego, - wykonanie instalacji odgromowej domu przedpogrzebowego, - wymianę obróbek blacharskich, rynien koryt, rur spustowych na kaplicy, - czyszczenie i malowanie pokrycia na kaplicy wykonanego z blachy trapezowej, - naprawę tynków na kaplicy, - pozostałe roboty pomocnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.12.10-9, 45.31.12.00-2, 45.21.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 18, a kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wymagane wykonanie minimum jednego remontu, wymiany lub budowy pokrycia dachu budynku wielorodzinnego lub użyteczności publicznej o powierzchni remontowanego pokrycia min. 300 m2).
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagana osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (dla celów częściowego fakturowania robót).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 30.09.2013r. - odpowiedź na pytania 1 i 2

Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniach 25.09.2013r. i 27.09.2013r. wpłynęły pytania następującej treści:

Pytania z dn. 25.09.2013r.

         W związku z niejasnościami wynikającymi z różnic między przedmiarem, a projektem zwracamy się z prośbą o odpowiedź na niżej postawione pytania:

I. Branża budowlana:

1. Prosimy o wyjaśnienie, jakiej wielkości rynny i rury spustowe przyjąć do wyceny (przekroje). W przedmiarze robót oraz projekcie występują znaczne rozbieżności.

2. Jaki dokładnie kolor (RAL) blach, rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich należy przyjąć do wyceny.

Pytania z dn. 27.09.2013r.

I. Branża budowlana:

1. W przedmiarze robót do pokrycia dachu i ścian przyjęto blachę trapezową T18 w kolorze grafit gr. 0,7mm. Problem polega na tym, że przy takiej wysokości trapezu oraz w takim kolorze blacha trapezowa nie występuje. Przy grubości blachy 0,7mm oraz trapezie T18 można na rynku dostać blachę trapezowa w kolorach RAL 8016 (brąz), 3016 (koral), 9002 (biel), 9010 (śnieżna biel) oraz 9006 (srebrny). Kolor grafit występuje jedynie przy grubości blachy 0,5mm.

Dodatkowo pragniemy nadmienić, że blachy gr. 0,7mm i więcej są blachami konstrukcyjnymi o trapezie wys. Najczęściej ponad 35mm. Do krycia dachu oraz ścian wystarczy gr. blach 0,5mm.

Prosimy o zmianę blachy trapezowej na blachę T18 gr. 0,5 mm w kolorze grafit, ewentualnie podanie innego koloru (jaki należy przyjąć do wyceny), w którym występuje blacha takiej grubości, czy podanie producenta, który wykonuje takie blachy trapezowe, jakie przyjęto w przedmiarze robót.

Odpowiedź:

  1. W projekcie i w kosztorysie zaprojektowano  kolor  nowych blach trapezowych pokrywających dach domu przedpogrzebowego , kolor rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich oraz pomalowanie dachu kaplicy wszystko w kolorze ciemno szarym . Zalecany kolor -  Blachy Pruszyński  GRAFIT  MAT  RR 023.

Dopuszczalne są materiały innego producenta w podobnym kolorze ciemnoszarym matowym

Próbki materiałów powinny być zaakceptowane przez projektanta i architekta miasta Mława.

  1. Ze względu na jednostronny spadek dachu budynku przedpogrzebowego i dużą powierzchnię dachu należy wykonać system rynnowy 180/150mm  jak w przedmiarze robót. Rynny odprowadzające wodę z daszków nad wejściami  fi 100mm rury spustowe 80mm. 
  2. Rynna  jednej połaci dachu kaplicy powinna być odtworzona nietypowa według wzoru rynny istniejącej.
  3. Dopuszcza się wykonanie pokrycia dachu budynku domu przedpogrzebowego z blachy  trapezowej T18  grubości 0,5mm.  Warunkiem zastosowania tej grubości blach jest wykonanie mniejszego rozstawu łat drewnianych.

Aktualizacja 22.10.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
na zadanie pod nazwą: „przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie”  złożono 4 oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:

Usługi Remontowo-Budowlane Witold Żulewski

ul. Janusza Korczaka 13

06-500 Mława

Cena ofertowa brutto: 126 302,77 zł

(słownie złotych brutto: sto dwadzieścia sześć tysięcy  trzysta dwa złote 77/100).

Zestawienie ofert:

1. Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński, ul. Moniuszki 85, 06-200 Makow Mazowiecki - 370,60okt

2. Usługi Remontowo-Budowlane Witold Żulewski, ul. Janusza Korczaka 13, 06-500 Mława - 500,00pkt

3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „PRIMBUD” Sp. z o.o., ul. Osiedleńcza 1, 13-200 Działdowo - 326,35pkt

4. Sarnowski Grzegorz Usługi Ogólnobudowlane, Ropele 24B, 06-400 Ciechanów - 435,75pkt

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  500 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 22.10.2013r.


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 20.09.2013 15:36:48
Data ostatniej modyfikacji: 22.10.2013 11:10:30
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
22.10.2013 11:10:30 Piotr Tomaszewski edycja strony
30.09.2013 09:01:08 Piotr Tomaszewski edycja strony
20.09.2013 15:36:48 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przebudowa-pokrycia-domu-przedpogrzebowego-na-cmentarzu-komunalnym-w-mlawie