Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie
Aktualizacja 30.09.2013r. - odpowiedź na pytania 1 i 2; Aktualizacja 22.10.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
Mława: Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 383808 - 2013;
Data zamieszczenia w BZP: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie więźby dachowej wraz z nowym pokryciem domu przedpogrzebowego, - remont kominów domu przedpogrzebowego, - wymianę obróbek, rynien i rur spustowych domu przedpogrzebowego, - wykonanie instalacji odgromowej domu przedpogrzebowego, - wymianę obróbek blacharskich, rynien koryt, rur spustowych na kaplicy, - czyszczenie i malowanie pokrycia na kaplicy wykonanego z blachy trapezowej, - naprawę tynków na kaplicy, - pozostałe roboty pomocnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.12.10-9, 45.31.12.00-2, 45.21.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 18, a kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wymagane wykonanie minimum jednego remontu, wymiany lub budowy pokrycia dachu budynku wielorodzinnego lub użyteczności publicznej o powierzchni remontowanego pokrycia min. 300 m2).
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagana osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
b) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (dla celów częściowego fakturowania robót).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 30.09.2013r. - odpowiedź na pytania 1 i 2
Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniach 25.09.2013r. i 27.09.2013r. wpłynęły pytania następującej treści:
Pytania z dn. 25.09.2013r.
W związku z niejasnościami wynikającymi z różnic między przedmiarem, a projektem zwracamy się z prośbą o odpowiedź na niżej postawione pytania:
I. Branża budowlana:
1. Prosimy o wyjaśnienie, jakiej wielkości rynny i rury spustowe przyjąć do wyceny (przekroje). W przedmiarze robót oraz projekcie występują znaczne rozbieżności.
2. Jaki dokładnie kolor (RAL) blach, rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich należy przyjąć do wyceny.
Pytania z dn. 27.09.2013r.
I. Branża budowlana:
1. W przedmiarze robót do pokrycia dachu i ścian przyjęto blachę trapezową T18 w kolorze grafit gr. 0,7mm. Problem polega na tym, że przy takiej wysokości trapezu oraz w takim kolorze blacha trapezowa nie występuje. Przy grubości blachy 0,7mm oraz trapezie T18 można na rynku dostać blachę trapezowa w kolorach RAL 8016 (brąz), 3016 (koral), 9002 (biel), 9010 (śnieżna biel) oraz 9006 (srebrny). Kolor grafit występuje jedynie przy grubości blachy 0,5mm.
Dodatkowo pragniemy nadmienić, że blachy gr. 0,7mm i więcej są blachami konstrukcyjnymi o trapezie wys. Najczęściej ponad 35mm. Do krycia dachu oraz ścian wystarczy gr. blach 0,5mm.
Prosimy o zmianę blachy trapezowej na blachę T18 gr. 0,5 mm w kolorze grafit, ewentualnie podanie innego koloru (jaki należy przyjąć do wyceny), w którym występuje blacha takiej grubości, czy podanie producenta, który wykonuje takie blachy trapezowe, jakie przyjęto w przedmiarze robót.
Odpowiedź:
- W projekcie i w kosztorysie zaprojektowano kolor nowych blach trapezowych pokrywających dach domu przedpogrzebowego , kolor rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich oraz pomalowanie dachu kaplicy wszystko w kolorze ciemno szarym . Zalecany kolor - Blachy Pruszyński GRAFIT MAT RR 023.
Dopuszczalne są materiały innego producenta w podobnym kolorze ciemnoszarym matowym
Próbki materiałów powinny być zaakceptowane przez projektanta i architekta miasta Mława.
- Ze względu na jednostronny spadek dachu budynku przedpogrzebowego i dużą powierzchnię dachu należy wykonać system rynnowy 180/150mm jak w przedmiarze robót. Rynny odprowadzające wodę z daszków nad wejściami fi 100mm rury spustowe 80mm.
- Rynna jednej połaci dachu kaplicy powinna być odtworzona nietypowa według wzoru rynny istniejącej.
- Dopuszcza się wykonanie pokrycia dachu budynku domu przedpogrzebowego z blachy trapezowej T18 grubości 0,5mm. Warunkiem zastosowania tej grubości blach jest wykonanie mniejszego rozstawu łat drewnianych.
Aktualizacja 22.10.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
na zadanie pod nazwą: „przebudowa pokrycia domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Mławie” złożono 4 oferty.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:
Usługi Remontowo-Budowlane Witold Żulewski
ul. Janusza Korczaka 13
06-500 Mława
Cena ofertowa brutto: 126 302,77 zł
(słownie złotych brutto: sto dwadzieścia sześć tysięcy trzysta dwa złote 77/100).
Zestawienie ofert:
1. Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński, ul. Moniuszki 85, 06-200 Makow Mazowiecki - 370,60okt
2. Usługi Remontowo-Budowlane Witold Żulewski, ul. Janusza Korczaka 13, 06-500 Mława - 500,00pkt
3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „PRIMBUD” Sp. z o.o., ul. Osiedleńcza 1, 13-200 Działdowo - 326,35pkt
4. Sarnowski Grzegorz Usługi Ogólnobudowlane, Ropele 24B, 06-400 Ciechanów - 435,75pkt
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%: 500 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy: po 22.10.2013r.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
22.10.2013 11:10:30 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
30.09.2013 09:01:08 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
20.09.2013 15:36:48 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przebudowa-pokrycia-domu-przedpogrzebowego-na-cmentarzu-komunalnym-w-mlawie