Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie.
Aktualizacja 03.04.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie”.
2. Termin wykonania zamówienia
- od 15.04.2013r. do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.09.2013 r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 36 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży drogowej, branży sanitarnej i branży elektrycznej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 03.04.2013r. do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. 19. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie i Nie otwierać przed dniem 03.04.2013r. godz. 10.30.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława w pok. nr 19, w dniu 03.04.2013 r. godz. 10.30 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Aktualizacja 03.04.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
Do dnia 03.04.2013r. do godziny 10:00 złożono następujące oferty:
Oferta 1 - WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa - 18 450,00 zł brutto
Oferta 2 - Nadzór Projekt Drogi Ulice Krakówka Kazimierz , ul. Wschodnia 13, 09-300 Żuromin - 6 506,70zł brutto
Oferta 3 - Usługi Projektowe Andrzej Dusiński, ul. Warszawska 1 lok. 19, 06-500 Mława - 6 396,00 zł brutto
Oferta 4 - Pro - Invest Anna Kucharz, Pawłowo 36 H, 06-461 Regimin - 27 675,00 zł brutto
5 - Usługi Inżynierskie Krzysztof Dubojski, ul. Olsztyńska 40a, 06-500 Mława - 4 858,50zł brutto
W wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku ustalono, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta: Usługi Inżynierskie Krzysztof Dubojski, ul. Olsztyńska 40a, 06-500 Mława
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
03.04.2013 12:52:43 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
26.03.2013 15:24:00 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-parkingu-przy-ul-anny-dobrskiej-w