Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych-.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 10.10.2012r. - pytania i odpowiedzi, Aktualizacja 22.10.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Mława: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych-
Numer ogłoszenia w BZP: 211127 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych nr POKL.09.01.02-14-381/11 realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Na przedmiot zamówienia składają się 5 zadań: Część I: Zadanie 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Hugona Kołłątaja, ul. Warszawska 52, 06-500 Mława, zgodnie z załącznikiem nr 1; Zadanie 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2, Szkoła Podstawowa nr 4 im. Haliny Rudnickiej, ul. Graniczna 39, 06-500 Mława, zgodnie z załącznikiem nr 2; Zadanie 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 6 z oddziałami integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Żołnierzy 80p.p.4, 06-500 Mława, zgodnie z załącznikiem nr 3; Zadanie 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 3, Szkoły Podstawowa nr 7 im. Zuzanny Morawskiej, ul. Ordona 14, 06-500 Mława, zgodnie z załącznikiem nr 4. Część II: Zadanie 5 - Dostawa sprzętu informatycznego dla szkół uczestniczących w projekcie Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą mieć odpowiednie atesty dopuszczające do obrotu i używania przez dzieci. Pomoce dydaktyczne dla poszczególnych szkół Wykonawca dostarczy bezpośrednio do szkoły, dla której są przewidziane Wykonawca na trzy dni przed planowanym terminem realizacji dostawy powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Dopuszczalna jest inna nazwa produktu, jednakże musi on spełniać wymogi określone odpowiednio w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ponadto musi on mieć te same przeznaczenie i funkcje oraz musi rozwijać te same kompetencje i umiejętności. Wszystkie nazwy własne pomocy dydaktycznych oraz podane przykłady i prezentowane zdjęcia mają charakter czysto poglądowy i służą wyłącznie określeniu rodzaju i przeznaczenia pomocy dydaktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 15 (aktualizacja 10.10.2012r.) października 2012r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

1. Oświadczenia producenta, że głośność laptopów przy maksymalnym obciążeniu nie przekracza 40dB - dotyczy II części zamówienia 2. Oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy uzyskał w testach wydajności Sysmark2007 Preview Video-Creation wymaganą liczbę punktów - dotyczy II części zamówienia 3. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważną - dotyczy II części zamówienia 4. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważną - dotyczy II części zamówienia 5. Deklaracji zgodności CE - dotyczy II części zamówienia 6. Dokumentu potwierdzającego, że serwis gwarancyjny będzie realizowany zgodnie z normą 9001 lub równoważną - dotyczy II części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pokój 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 (aktualizacja 10.10.2012r.) godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.POKL.09.01.02-14-381/11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (zadania 1-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych (zadania 1-4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego (zadanie 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego (zadanie 5).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  

Aktualizacja 10.10.2012r. - pytania i odpowiedzi

Pytania:

1. Czy dopuszczacie państwo projektor którego waga netto wynosi 2,8 kg ?

2. Czy dopuszczacie państwo projektor który posiada tylko jedno wejście USB typ B ?(pozostałe wejścia/wyjścia pozostają bez zmian)

3. Czy dopuszczacie państwo projektor którego rozdzielczość nominalna wynosi 1024 x 768 ?

4. Odnośnie odległości projekcji sugeruje także wstawienie wymogu aby projektor z odległości 0.96m wyświetlał obraz o wymiarze min 78" ponieważ aktualnie można zaproponować projektor, który zainstalowany na maksymalnej odległości  na wysięgniku będzie wyświetlał obraz np 55" co skutkuje ogromnym dyskomfortem przy korzystaniu z tablicy interaktywnej tym bardziej że jest ona dedykowana dla 2 osób pracujących na niej jednocześnie.

ODPOWIEDZI:

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający dopuszcza projektor, którego waga netto wynosi 2,8kg.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający dopuszcza projektor wyposażony tylko w jedno gniazdo USB typ B (z zastrzeżeniem, że gniazda pozostałych rodzajów pozostają bez zmian).

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Projektor o rozdzielczości nominalnej 1024x768 spełnia wymogi określone w SIWZ.

Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający doprecyzowuje opis dotyczący projektora. Projektor, z odległości około 1m (z tolerancją 20%), powinien wyświetlać obraz o wymiarze minimum 78"

Zamawiający nie zmienia pozostałych zapisów SIWZ.

Zamawiający przedłuża termin składania ofert na 15.10.2012r. godzina 10:00.

 Aktualizacja 22.10.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – na zadanie pod nazwą: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcieIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych”, (WRI.271.17.2012)  -  złożono trzy oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji części I zadania ofertę:
Nowa Szkoła Sp. z o.o.
ul. P.O.W. 25
90-248 Łódź
Cena ofertowa brutto za wykonanie części I : 91 568,00zł
(słownie złotych brutto: dziewięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt osiem 00/100 złotych).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  400 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy: po 22.10.2012 r.

Zamawiający wybrał do realizacji części II zadania ofertę:
Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 58/33A
03-468 Warszawa
Cena ofertowa brutto za wykonanie części II : 28 973,88zł
(słownie złotych brutto: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt trzy 88/100 złote).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  400 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy: po 22.10.2012 r.

Zestawienie ofert:

1. Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź - częśc I: 400pkt, część II: nie dotyczy

2. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź - częśc I: 370pkt, część II: nie dotyczy

3. Technologie Informatyczne Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa - częśc I: nie dotyczy, część II: 400pkt


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 04.10.2012 08:43:48
Data ostatniej modyfikacji: 22.10.2012 08:31:44
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
22.10.2012 08:31:44 Piotr Tomaszewski edycja strony
10.10.2012 11:46:55 Piotr Tomaszewski edycja strony
04.10.2012 08:44:41 Piotr Tomaszewski edycja strony
04.10.2012 08:43:48 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/dostawa-pomocy-dydaktycznych-dla-szkol-bioracych-udzial-w-projekcie