Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową kanalizacji sanitarnej w ulicy łączącej ulicę Sienkiewicza z ulicą Płocką

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

1.        Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej sanitarnej w ul. Spółdzielczej w Mławie”.

2. Termin wykonania zamówienia

Od dnia podpisania umowy  do dnia zakończenia budowy.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

4. Opis sposobu przygotowania ofert.

   - każdy  wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

   - oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.

   - koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

      Burmistrz Miasta Mława

      ul. Stary Rynek 19,

      06-500 Mława

oraz opisana: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Spółdzielczej w Mławie, nie otwierać przed dniem 07.09.2012 r. godz. 12:00”,                            

    - koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie  zabezpieczone przed ich otwarciem.

Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik  nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i  wartościowy planowany  do realizacji przez podwykonawcę.

      W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą  być spełnione następujące warunki:

1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu  o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;

3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.

2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.09.2012 r. do godz. 12:00.

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na  wniesienie protestu.

6Kryteria oceny ofert.

 1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

       - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

       - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

       - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2.  Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług  w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek   od towarów  i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

3.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną    ilość punktów.

     Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

a)      Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Nazwa kryterium:              cena

Wzór:         najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

Sposób oceny:            najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

b)      Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

7. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do Formularza oferty.


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 05.09.2012 09:15:05
Data ostatniej modyfikacji: 05.09.2012 09:17:54
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
05.09.2012 09:17:54 Piotr Tomaszewski edycja strony
05.09.2012 09:15:05 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-przebudowa-kanalizacji-sanitarnej-w-ulicy