Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu "Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych"

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 31.07.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Mława: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych
Numer ogłoszenia w BZP: 157291 – 2012
data zamieszczenia w BZP: 19.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych nr POKL.09.01.02-14-381/11 w roku szkolnym 2012/2013 w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Mława. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Opis zadania: Zadanie obejmuje prowadzenie: a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1080 godz. lekcyjnych b) zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 690 godz. lekcyjnych c) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1050 godz. lekcyjnych d) zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 450 godz. lekcyjnych e) gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 210 godz. lekcyjnych f) specjalistycznych zajęć terapeutycznych: muzykoterapia, integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych - 180 godz. lekcyjnych g) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 540 godz. lekcyjnych h) zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: zajęcia z kreatywności - 120 godz. lekcyjnych Zajęcia będą prowadzone w następujących szkołach: I. Zespół Placówek Oświatowych nr 1 Szkoła Podstawowa nr 1 w Mławie II. Zespół Placówek Oświatowych nr 2 Szkoła Podstawowa nr 4 i. Haliny Rudnickiej III. Szkoła Podstawowa Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego IV. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Zuzanny Morawskiej Szczegółowy plan zajęć określony został w załączniku nr 3 do SIWZ - istotne warunki umowy Przyjmuje się, że 1 godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 minut, Zajęcia będą realizowana w grupach o liczebności dzieci określonej dla każdego rodzaju zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2010r. Nr 228, poz. 1487.) Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorom szkół i koordynatorowi projektu 2) do prowadzenia zajęć edukacyjnych zgodnie z Harmonogramem w czasie po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkół w terminie od 15 września 2012r. do 20 czerwca 2013r. w salach udostępnionych przez Zamawiającego z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez dyrektorów szkół zakupionych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych nr POKL.09.01.02-14-381/11, przy czym zajęcia muszą być prowadzone przez osoby posiadające łącznie: a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) doświadczenie w postaci stopnia awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego c) kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Ponadto w zależności od rodzaju świadczonej usługi edukacyjnej wymienionej w opisie zadania osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać następujące kwalifikacje: d) w przypadku zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, e) w przypadku zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: uprawnienia do nauczania matematyki, f) w przypadku zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych, g) w przypadku zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci zaburzeniami komunikacji społecznej: uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci zaburzeniami komunikacji społecznej, h) w przypadku specjalistycznych zajęć terapeutycznych: uprawnienia do prowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych (muzykoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych, oraz do zajęć z integracji sensorycznej, i) w przypadku gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy: uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej. j) w przypadku zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: uprawnienia do prowadzenia zajęć przyrodniczych, k) w przypadku zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - uprawnienia do prowadzenia zajęć artystycznych (plastyczne, muzyczne) 3) do prowadzenia listy obecności uczniów na każdych zajęciach zawierającej datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia, z podpisem prowadzącego zajęcia - lista każdorazowo musi być zatwierdzona przez dyrektora szkoły, w której przeprowadzane są zajęcia, 4) do prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, 5) do sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego realizację zajęć w każdej ze szkół oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdanie końcowe Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do dnia 10 lipca 2013 roku. Sprawozdania są podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę, 6) do ścisłej współpracy z osobami nadzorującymi projekt, dyrektorami szkół, w których realizowane są zajęcia edukacyjne, 7) do zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstępu na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, 8) do informowania uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) do ochrony powierzonych mu informacji, które mogą stanowić dane osobowe uczniów, zwłaszcza informacji wrażliwych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych , 10) po zakończeniu realizacji niniejszej umowy do przekazania całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu. 11) do wskazania w umowach z osobami trzecimi informacji, że ich wynagrodzenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30 lipca 2012r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.POKL.09.01.02-14-381/11.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak 

Aktualizacja 31.07.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – na zadanie pod nazwą: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych”, (WR.271.15.2012)  -  złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 1:

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski
ul. Przełęcz 51
60-115 Poznań

Cena ofertowa brutto: 189 864,00zł

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  400 pkt.

Zestawienie ofert:

1. Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań  - 400 pkt.
2. LINGUA Nauczanie Języków Obcych Mariusz Jaskulski, ul. Mrozowskiego 7/1, 27-200 Starachowice - 319,99 pkt.

Załączniki do pobrania

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 19.07.2012 09:25:44
Data ostatniej modyfikacji: 20.08.2012 09:30:54
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
20.08.2012 09:30:54 Piotr Tomaszewski edycja strony
19.07.2012 09:25:44 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/usluga-edukacyjna-obejmujaca-prowadzenie-zajec-dla-uczestnikow-projektu