Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: "Świ@t w zasięgu ręki" – przetarg II
Aktualizacja 06.03.2012r., Aktualizacja 27.03.2012r. - unieważnienie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 50 gospodarstw osób niepełnosprawnych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy. Ponadto na terenie miasta utworzone zostaną dwa punkty ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w dwóch jednostkach organizacyjnych gminy) w każdym po 10 komputerów. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1) dostawa zestawów komputerowych dla beneficjentów ostatecznych: a) zestawy stacjonarne składające się z komputera, monitora i drukarki w ilości 8 sztuk; b) zestawy przenośne składające się z komputera typu laptop i drukarki w ilości 42 sztuk. 2) dostawa niezbędnego oprogramowanie do komputerów beneficjentów ostatecznych, w tym do zestawów stacjonarnych w ilości 8 sztuk, natomiast do zestawów przenośnych w ilości 42 sztuk; 3) dostawa zestawów komputerowych dla jednostek podległych składających się z komputera i monitora w ilości 20 sztuk; 4) dostawa zestawów niezbędnego oprogramowania do komputerów w jednostkach koordynujących w ilości 20 sztuk; 5) dostawa drukarek sieciowych dla jednostek koordynujących w ilości 2 sztuk; 6) dostawa urządzeń dostępowych i blokujących z oprogramowaniem dla jednostek koordynujących w ilości 2 sztuk. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na teren Miasta Mława do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (tj. Urzędu Miasta Mława, Miejskiego Domu Kultury oraz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji). Sprzęt należy dostarczać partiami, których wielkość oraz termin dostawy należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 7 marca 2012r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat wykonanych przed datą złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum 2 dostawy co najmniej po 50 zestawów komputerowych każda (zwrot zestaw komputerowy należy rozumieć jako: komputer stacjonarny + monitor lub laptop)), z podaniem ich łącznej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1. Oświadczenia producenta, że głośność jednostek centralnych i laptopów przy maksymalnym obciążeniu nie przekracza 40dB 2. Wyniki testu wydajności Sysmark2007 Preview Video-Creation osobno dla: - zestawu komputerowego dla beneficjentów ostatecznych (komputer stacjonarny); - zestawu komputerowego dla beneficjentów ostatecznych (laptop); - zestawu komputerowego dla jednostek podległych (komputer stacjonarny); 3. Wyniki testu wydajności Sysmark2007 Preview 3D Creation osobno dla: - zestawu komputerowego dla beneficjentów ostatecznych (komputer stacjonarny); - zestawu komputerowego dla beneficjentów ostatecznych (laptop); - zestawu komputerowego dla jednostek podległych (komputer stacjonarny); 4. Oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy uzyskał w testach wydajności Sysmark2007 Preview Video-Creation oraz Sysmark2007 Preview 3D Creation wymaganą liczbę punktów; 5. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważną - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów, drukarek 6. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważną - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów, drukarek 7. Deklaracji zgodności CE - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów i drukarek 8. Certyfikatu TCO 03 dla oferowanego monitora 9. Oświadczenia, że oferowane jednostki centralne, laptopy, monitory, drukarki poprawnie współpracują z zainstalowanym systemem operacyjnym 10. Dokumentu potwierdzającego, że serwis gwarancyjny będzie realizowany zgodnie z normą 9001 lub równoważną
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-230.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-038/10-00 z dnia 15.12.2010r. Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 06.03.2012r.
Do wszystkich Wykonawców
Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 02.03.2012r. wpłynęły pytania następującej treści:
1. W postępowaniu na „Dostawę sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: „Świ@t w zasięgu ręki" – przetarg II w specyfikacji technicznej monitora Zamawiający w parametrach jasności podał przynajmniej 280 cd/m2. Czy Zamawiający dopuści markowego producenta którego jasność wynosi 250 cd/m2? Z wiedzy wykonawcy wynika, że różnica 30 cd/m2 jest nie zauważalna. Pragniemy nadmienić iż wszyscy światowi producenci monitorów na potrzeby i wymogi norm Energy Star stawiając na oszczędność energii zmniejszają ten parametr który przekłada się na zużycie energii a nie ma wpływu na komfortową pracę.
2.W związku, iż testy wydajnościowe Sysmark 2007 w większości przypadków przeprowadzane są dla komputerów stacjonarnych czy Zamawiający dopuści laptopy wyposażone w procesor, osiągający w ogólnodostępnych testach procesorów PassMark CPU Mark wynik powyżej 2850 punktów, bez dostarczania wyników testów Sysmark?
3.W specyfikacji dla monitora Zamawiający wymaga przekątnej ekrany minimum 19''. Czy zamawiający dopuści monitor o przekątnej 18,5''?
Odp. 1 Zamawiający nie dopuszcza monitorów o jasności mniejszej niż 280 cd/m2.
Odp. 2 Test Sysmark przeprowadzany jest dla całego zestawu komputerowego. Zaproponowany przez Wykonawcę test PassMark CPU Mark bada jedynie wydajność procesora. Oba testy badają różne elementy i nie są spójne, a Zamawiający nie posiada możliwości zweryfikowania równorzędności innych testów w odniesieniu do punktacji testu Sysmark. Tym samym test PassMark CPU Mark nie jest wystarczający do oceny, czy zaproponowany zestaw spełnia wymogi Zamawiającego.
Odp. 3 Zamawiający nie dopuszcza monitorów o przekątnej mniejszej niż 19 cali.
Zamawiający nie zmienia zapisów SIWZ oraz nie zmienia terminu składania ofert.
Aktualizacja 27.03.2012r.
Burmistrz Miasta Mława informuje, że działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: „Świ@t w zasięgu ręki” – przetarg II. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Uzasadnienie:
W dniu 12.03.2012r., tj. po terminie otwarcia ofert, Władza Wdrażająca Programy Europejskie, będąca podmiotem, z którym podpisana jest umowa o dofinansowanie realizacji ww. projektu, opublikowała Komunikat w sprawie przekazywania oprogramowania komputerowego ostatecznym użytkownikom w ramach umowy użyczenia oraz konieczności posiadania stosownych licencji w tym zakresie, w którym wskazane zostały informacje, które powinny zostać zawarte w SIWZ. Kontynuacja prowadzenia zamówienia bez uwzględnienia wytycznych WWPE może spowodować wymierzenie korekty finansowej za naruszenie prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektu współfinansowanego ze środków funduszy UE.
Wystąpiła tym samym istotna zmiana okoliczności powodującą, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Komunikat został opublikowany na stronie:
http://www.wwpe.gov.pl/index.php?params%5bsection_id%5d=3¶ms%5bcategory_id%5d=8¶ms%5bid%5d=1281
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
27.03.2012 12:55:03 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
27.03.2012 12:53:05 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
06.03.2012 10:46:49 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
28.02.2012 08:26:09 | Piotr Tomaszewski | edycja strony |
28.02.2012 08:24:07 | Piotr Tomaszewski | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/dostawa-sprzetu-komputerowego-i-niezbednego-oprogramowania-do-realizacji