Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: root@npc.pl
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mławy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mławy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podmiot zobowiązany będzie do wykonania kompleksowej usługi w zakresie demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mławy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie następujące czynności wykonywane przez Wykonawcę: 1) Demontaż wyrobów zawierających azbest na wskazywanych na bieżąco przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej (oraz inwentarskich) i budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się na terenie Miasta Mławy, 2) Załadunek zdemontowanych pokryć dachowych na oznakowane, specjalistyczne środki transportu, 3) Transport odpadów azbestowych do miejsca ich czasowego magazynowania, a następnie po zebraniu odpowiedniej ilości odpadów do miejsca ich utylizacji bądź bezpośrednio na składowisko odpadów niebezpiecznych, 4) Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest, 5) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 200lr. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006r. Nr 30, poz. 213). 2. Zakres obejmuje usunięcie ok. 11 800 m2 wyrobów zawierających azbest w 2010 r. 3. Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. 5. Wykonawca zastrzega sobie prawo wydatkowanie środków max do 200 000 zł brutto w 2010 r. 6. Wykonanie powyższych zadań zrealizowane winno być według zasad określonych w Programie usuwania wyrobów zawierających azbest dla Miasta Mławy na lata 2008-2018 zatwierdzonego Uchwałą Nr XXII/237/2008 Rady Miejskiej w Mławie z dnia 28 maja 2008r. oraz Zarządzenia Nr 92/2008 Burmistrza Miasta Mławy z dnia 23.07.2008 r. w sprawie zasad i trybu udzielania osobom fizycznym dofinansowania zadań związanych z usuwaniem azbestu z posesji położonych na terenie Miasta Mławy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz rozpoczętych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia oferty usług usuwania i transportu materiałów zawierających azbest, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ilości, daty i miejsca wykonania. Wymagane wykonanie minimum, łącznie 1000 m2 demontażu powierzchni dachowych pokrytych płytami zawierającymi azbest. Wykaz powinien zawierać w załączeniu kopie potwierdzenia utylizacji zdemontowanych materiałów - załącznik nr 3 do SIWZ.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada potencjał techniczny, składa oświadczenie o dysponowaniu pojazdem/pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów zawierających azbest - do oświadczenia należy przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi - załącznik nr 4 do SIWZ
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1) Decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w wyniku świadczenia usług w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Mławy wraz z uprawnieniem do transportu i magazynowania. 2) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu transportu odpadów niebezpiecznych do miejsc unieszkodliwiania - wymagane w przypadku, gdy decyzja, o której mowa w ust. 2 nie uprawnia Wykonawcy do transportu na terenie całego kraju wyrobów zawierających azbest. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że odpady, które zdemontuje w wyniku realizacji usługi przekaże następnie podmiotowi, który posiada uprawnienia do wykonanie czynności unieszkodliwiania, magazynowania i zbierania odpadów niebezpiecznych. 4) Oświadczenie wykonawcy o odbyciu szkoleń i posiadaniu odpowiednich uprawnień personelu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-80.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający: Burmistrz Miasta Mławy
06-500 Mława
ul. Stary Rynek 19
Wydział Inwestycji
tel. 23 654-64-32
informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na realizację zadania pod nazwą Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mławy. - złożono sześć ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę numer 3 Firmy:
RAMID – Mirosław Dec
ul. Kowalskiego 1/54
03-288 Warszawa
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium suma: cena 1 (40%) + cena 2 (20%) + cena 3 (40%), największą ilość punktów od czterech członków komisji przetargowej uczestniczących w ocenie ofert, tj. 4 x 76,52 pkt = 306,52 pkt.
Zamawiający zamierza podpisać umowę w dniu 14.05.2010 r.
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT
1. P.P.H.U. „EKO-Mix” Spurek Konstanty Andrzej, ul. Grabiszewska 163
50-950 Wrocław - oferta uzyskała 100,32 pkt
2. Konsorcjum „GRONEKO” – Mikołaj Gronowski : - oferta uzyskała 160,58 pkt
- Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” M. M. Gronowski
siedziba Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
- „ALBEKO” Sieger M. M. Gronowski Sp. j.
siedziba Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
10.05.2010 00:00:00 | root@npc.pl | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/demontaz-transport-i-utylizacja-wyrobow-zawierajacych-azbest-z-terenu-miasta