Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: root@npc.pl
Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie
Mława: Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie w oparciu opracowaną koncepcje technologiczną modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Mławie, przy ul. Płockiej 106, na działkach nr 624na8, 624na11, 625na6, 626, 627, obręb Mława. Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. w Mławie posiada pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych wylotem do rowu melioracyjnego i rzeki Seracz, w ilości: Qdop = 11340 m3 na dobę Planowane przedsięwzięcie ma na celu: - dostosowanie układu technologicznego do realnego obciążenia hydraulicznego oczyszczalni oraz ładunków dopływających zanieczyszczeń (oczyszczalnia była zaprojektowana na obciążenie od 66.150 mieszkańców równoważnych RLM) - zwiększenie niezawodności działania oczyszczalni przez zastosowanie równoległych ciągów technologicznych, umożliwiających efektywną eksploatację i dokonywanie remontów bieżących i przeglądów urządzeń beż konieczności wyłączania całych obiektów technologicznych z eksploatacji (obecnie oczyszczalnia pracuje tylko na jednym ciągu technologicznym) - modernizację gospodarki osadowej, przez wprowadzenie procesów stabilizacji tlenowo-beztlenowej z dezynfekcją osadu oraz jego końcowym suszeniem, pozwalających na uzyskanie pełnowartościowego i bezpiecznego pod względem sanitarnym osadu, który może być wykorzystywany do celów rolniczych (obecnie osad częściowo ustabilizowany tlenowo jest jedynie odwadniany mechanicznie i suszony na poletkach) - ograniczenie uciążliwości zapachowej oczyszczalni poprzez hermetyzację i dezodoryzację obiektów o dużym potencjale odorotwórczym (pompownia wstępna, osadniki wstępne, zagęszczacze osadu, stacja odwadniania osadu, suszarnia osadów) oraz likwidację istniejących poletek osadowych
1.3.1 Wykonawca zobowiązany będzie do zwoływania narad roboczych w razie potrzeb w uzgodnieniu z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. Celem narad jest wykazanie się stanem zawansowania dokumentacji i analiza proponowanych rozwiązań technicznych. Narady robocze odbywać się będą w siedzibie Zarządcy, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Zarządcy oczyszczalni - przedstawicieli Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalni Ścieków WOD-KAN Sp. z o.o. w Mławie.
1.3.2 Zakres oraz warunki techniczne, jakim powinna odpowiadać dokumentacja techniczna rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie . Podejścia do istniejących obiektów i infrastruktury: Dokumentacja powinna ocenić przydatność istniejących obiektów do wykorzystania w proponowanej technologii i przewidzieć ewentualny zakres ich remontu lub modernizacji. Podejście do sposobu opracowania dokumentacji zgodnie z technologią zaproponowaną w załączonej koncepcji. Dokumentacja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technicznej, obejmować zastosowanie równoległych ciągów technologicznych. Założenia w dokumentacji powinny uwzględniać nieprzerwaną pracę obiektów przy modernizacji oraz etapowość realizacji inwestycji. 1.3.3 Prace przedprojektowe, przygotowawcze, uzgodnienia i projektowe:
A. Inwentaryzacja budynków i terenu objętego opracowaniem.
B. Uzyskanie podkładów mapy zasadniczej dla celów projektowych.
C. Opracowanie badań hydrogeologiczno-inżynierskich i geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych oraz uzyskanie stosownych zatwierdzeń i decyzji.
D. Wykonanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych, koniecznych do określenia zakresu rozbudowy.
E. Zarys projektu budowlanego, który powinien zawierać:
-opis konstrukcji i wykończenia obiektów wraz z podaniem zastosowanych materiałów, -zagospodarowanie terenu uwzględniające istniejące i projektowane obiekty,
-szacunkowy całkowity koszt inwestycji,
-czas realizacji inwestycji. Zarys projektu budowlanego należy przedłożyć Zamawiającemu celem akceptacji w ciągu 10 tygodni po podpisaniu umowy.
F. Opracowanie projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, w skład którego powinny wchodzić następujące części: -projekt architektoniczno-budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, -projekt instalacji sanitarnych, -projekt technologii, -projekt instalacji elektrycznych.
G .Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień z instytucjami i dostawcami mediów, w tym ZUD. H. Opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków do odbiornika, utylizację lub zagospodarowanie powstających w wyniku oczyszczania ścieków odpadów oraz uzyskanie stosownych zatwierdzeń, w tym decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym.
I. Przygotowanie kompletu dokumentów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Uwaga: Wniosek dot. uzyskania ww. decyzji podpisuje Inwestor, w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletu dokumentów umożliwiających uzyskanie właściwej decyzji.
J. Opracowanie projektu wykonawczego, zawierającego następujące części:
-projekt wykonawczy zagospodarowania terenu,
- plansza zbiorcza obejmująca wszystkie istniejące i projektowane obiekty wraz z drogami, zielenią i małą architekturą, -projekt wykonawczy instalacji sanitarnych,
-projekt wykonawczy technologii, -projekt wykonawczy instalacji automatyki i sterowania z wizualizacją komputerową i planszową obiektów oczyszczalni i przepompowni zlokalizowanych na terenie miasta wraz z rejestracją zdarzeń i archiwizacją danych,
- projekt instalacji transmisji danych z przepompowni ścieków zlokalizowanych na terenie miasta do serwera na oczyszczalni wraz z wizualizcją tych obiektów,
-projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, w tym przebudowę urządzeń elektrycznych na stacji niskiego napięcia, -projekt częściowych rozruchów technologicznych,
-projekt końcowego rozruchu technologicznego całej oczyszczalni ścieków pod kątem uzyskania wymaganego efektu inwestycyjnego i ekologicznego oraz optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków, - projekt organizacji robót, uwzględniający rozbudowę i przebudowę oczyszczalni bez wyłączenia jej z eksploatacji.
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. Dz. U. Nr 120 poz. 1126).
1.3.4 Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać:
A. Projekt budowlany opracowany na podstawie koncepcji przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków przy ulicy Płockiej w Mławie , obejmujący wszystkie branże - 7 egz.
B. Projekt wykonawczy opracowany na bazie projektu budowlanego, obejmujący wszystkie branże - 7 egz.
C. Zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych: opinii, uzgodnień, warunków technicznych i dokumentów technicznych - 7 egz.
D. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 3 egz.
E. Przedmiar robót z podziałem na zadania, przez który należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem wyliczenia i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej (w formacie: *.ath).
F. Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.) - 2 egz.
G. Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 3 egz.
Ilość egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego nie uwzględnia dokumentacji niezbędnej do uzyskania wymaganych decyzji i uzgodnień branżowych. Opracowaną dokumentację należy przekazać w formie elektronicznej ( rysunki, opis ST, w formacie PDF, kosztorysy w formacie *ath) na płycie CD - 2 egz..
1.3.5 Wykaz dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego: A .Koncepcja technologiczna modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie, B. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia.
1.3.6 Obowiązki projektanta w zakresie nadzoru autorskiego
A. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.).
B. Ponadto projektant zobowiązany jest do:
-uczestnictwa w naradach technicznych po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego,
-uczestnictwa w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym,
-udziału w próbach instalacji i rozruchach mechanicznych i technologicznych,
-sporządzenia dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji
1.3.7 W ramach ceny ofertowej wykonawca zobowiązany będzie do współpracy przy składaniu przez zamawiającego wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeł zewnętrznych. Projekt musi być zgodny z warunkami instytucji gospodarującymi środkami pomocowymi (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Narodowy i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa itp.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 12 lutego 2010 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5).
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3). Wymagane min. 2 dokumentacje projektowe budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 3500,0 m3/d każda ,w tym jedna w której został zastosowany proces autotermicznej tlenowej stabilizacji osadów, dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę (załączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie prawomocnych pozwoleń).
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie złożone w trybie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Do oferty należy załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia do kwoty 500 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, taki dokument musi załączyć każdy z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ);
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3),
7) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie
8) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ)
9) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
10) parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
11) polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia do kwoty 500 000,00 PLN. 12) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia)
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mławy, ul. Stary Rynek 19, pok. 19, 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mławy, ul. Stary Rynek 19, pok. 19, 06-500 Mława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie” (WI.340-16/U/10), złożono jedną ofertę.
Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę:
Biuro Projektowo - Badawcze
„PROEKO” s.c.
Biruta Klepacka i Lech Dzienis
15-668 Białystok ul. Upalna 2/2
netto: 212 000,00zł
VAT(22%): 46 640,00zł
brutto: 258 640,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćdziesiąt cztery złote 00/100 ).
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT
Wybrana oferta w kryterium: cena – 100% uzyskała 5x100 pkt = 500 pkt
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
18.02.2010 00:00:00 | root@npc.pl | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/wykonanie-dokumentacji-technicznej-rozbudowy-oczyszczalni-sciekow-w-mlawie