Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: root@npc.pl


Przebudowa ul. Bagno w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława,
woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Bagno w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Branża drogowa
1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 0,152 km
2) mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni wraz z wywozem, 15 szt.
3) karczowanie pni koparką, 4 szt.
4) rozebranie krawężników betonowych, 148,10 m
5) rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 275,22 m2
6) rozebranie obrzeży trawnikowych, 144,75 m
7) rozebranie nawierzchni wjazdu z kostki brukowej bet., 34,00 m2 i podbudowy 34,0 m2
8) wywiezienie nadmiaru gruzu z terenu budowy, 67,477t
9) rozebranie ogrodzenia z siatki, 233,25 m2 i burzenie fundamentów, 24,88 m3
10) budowa ogrodzenia z siatki, 155,50 mb
11) budowa bramy z siatki, 9,00 m2
12) studzienki ściekowe uliczne Ø500 mm z osadnikiem, 1 szt.
2. Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad, roboty ziemne
1) roboty ziemne wykonywane koparkami, 916,00 m3
2) formowanie i zagęszczanie nasypów, 59,00 m3
3. Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
1) krawężniki betonowe wystające bez ław, 238,00 m
2) krawężniki betonowe wtopione bez ław, 112,40 m
3) ławy betonowe z oporem pod krawężniki, 18,776 m3
4) podbudowa pod chodnik z kruszywa naturalnego, 282,60 m2
5) chodnik z kostki brukowej betonowej z odzysku, 211,95 m2
6) chodnik z kostki brukowej betonowej nowej, 70,65 m2
7) obrzeża betonowe, 97,00 m
8) obrzeża betonowe na wjazdach, 14,00 m
9) nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej, 684,78 m2 na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem, 684,78 m2
10) nawierzchnia wjazdu z kostki brukowej betonowej, 36,26 m2 na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem,36,26 m2
4. Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
1) wykonanie trawników dywanowych, 75,75 m2
5. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
1) betonowanie konstrukcji niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, 7,562 m3
2) ściany oporowe żelbetowe, 44,457m3
3) ocieplenie ław fundamentowych, 119,400 m2 4) wykonanie muru oporowego, 97,30 m2
5) wypełnienie muru oporowego mieszanką betonową, 8,024 m3
6. Instalowanie znaków drogowych
1) pionowe znaki drogowe, 5 szt.
2) oznakowanie poziome jezdni, 39,948 m2 + 1,520 m2
Branża elektryczna
1. Przebudowa istniejącej linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami
1) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, 5 szt.
2) montaż opraw OUSe-100W, 5 szt.
3) montaż opraw OUSe-70W, 3 szt.
4) układanie ręczne kabli wielożyłowych w rowie kablowym, 160,00 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.30-1, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.23.32.90-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, na rachunek bankowy Nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005,
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pokój 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 04.09.2009r., do godz.10:00.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami).
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Załącznik Nr 5 do SIWZ,
2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości, Załącznik Nr 6 do SIWZ,
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (co najmniej dwie nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm o minimalnej powierzchni 800,00m2 , każda z osobna, Załącznik Nr 3 do SIWZ)
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) składa każdy z nich. Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami),
2) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
5) dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami),
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich, Załącznik Nr 2a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia-nie spełnia oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.

· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), Załącznik Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie,
7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Załącznik Nr 5 do SIWZ,
8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości), Załącznik Nr 6 do SIWZ,
9) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dwie nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8,0 cm o minimalnej powierzchni 800,00 m2 ,każda z osobna, Załącznik Nr 3 do SIWZ), 11) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy), Załącznik Nr 7 do SIWZ,
12) )wypełniony kosztorys ofertowy, Załącznik Nr 8 do SIWZ,
13) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót,
14) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
15) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
16) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
17) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
18) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.,
19) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia),
20) parafowany projekt umowy.
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie ze wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 w/w Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Niniejszym informuję, iż w wyniku przeprowadzonych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. poz. 1655 ze zmianami) na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa ul. Bagno w Mławie złożono cztery oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

KRUSZ-BET” Zakład Produkcyjno-Usługowy, Dariusz Kruszewski
ul. Dobra 6
06-500 Mława

Cena netto 256.094,94 zł
Cena brutto 312.435,83 zł
(słownie: trzysta dwanaście tysięcy czterysta trzydzieści pięć złotych, 83/100).

Wybrana oferta w kryterium: cena – 100% uzyskała 3 x 100pkt. = 300 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. Usługi Budowlane Dariusz Nachtygal, ul. H. Sawickiej 14, 06-500 Mława 256,59 pkt.
2. Zakład Budownictwa Usługowo Handlowego „PASIKONIK” Michał Jaskólski
ul. M. Konopnickiej 59, 06-400 Ciechanów 240,33 pkt.
3. Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MPDM Sp. z o.o.
06-500 Mława, ul. Warszawska 25A 238,08 pkt.
4., „KRUSZ-BET” Zakład Produkcyjno-Usługowy, Dariusz Kruszewski
ul. Dobra 6 06-500 Mława 300pkt


Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 22.09.2009 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 22.09.2009 00:00:00
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
22.09.2009 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przebudowa-ul-bagno-w-mlawie