Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: root@npc.pl
Przedsiębiorczość w perspektywie zmian gospodarczych – Diagnoza dla Miasta Mława
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedsiębiorczość w perspektywie zmian gospodarczych - Diagnoza dla Miasta Mławy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi badawczej:
Przedsiębiorczość w perspektywie zmian gospodarczych - Diagnoza dla Miasta Mława w kontekście przygotowania lokalnego rynku gospodarczego na realizację negatywnych scenariuszy rozwoju ekonomicznego oraz wzmocnienia sektora prywatnej przedsiębiorczości jako stabilnego pracodawcy konkurencyjnego wobec przedsiębiorstw z innych części regionu i kraju zwanej dalej Usługa badawcza.
2) Przedmiotem zamówienia jest także przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych wraz z prawami zależnymi w zakresie raportu wstępnego oraz raportu końcowego wraz z aneksami z badania, na warunkach określonych w umowie stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet VIII, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2.
4) Zasady wizualizacji projektu: we wszystkich materiałach dotyczących badania znajdzie się wizualizacja, zgodnie z wymogami, o których mowa w wytycznych POKL oraz zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego.
5) Zadanie Wykonawcy obejmuje następujące czynności:
a) identyfikację problemu (na podstawie wstępnego badania wtórnego na źródłach zastanych i przygotowanie krótkiego raportu cząstkowego zawierającego prezentację badań, zestawienie problematyki badawczej, wyniki badania i rekomendacje oraz wstępne pytania badawcze); - Stworzenie przeglądu podobnych badań i baz danych - analiza źródeł. Stworzenie podstaw teoretycznych do budowania hipotez i wnioskowania na podstawie badań empirycznych.
b) operacjonalizację celów badania; - Przygotowanie roboczych celów badania i wstępnych hipotez, które będą odzwierciedlać podstawowe problemy badania oraz określone wyżej potrzeby Zamawiającego. Działanie powinno odbywać się przy ścisłej współpracy z Zamawiającym po uprzednim przygotowaniu raportu cząstkowego z wykonania etapu a. Etap b powinien ściśle opierać się na przesłankach płynących z analizy doświadczeń zdobytych w etapie a.
c) przygotowanie metodologii badania (określenie metody doboru próby, jej wielkości i źródła oraz warstwowania, określenie operatu losowego); - Badania ilościowe powinny zostać zrealizowane metodą wywiadów kwestionariuszowych lub wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) . Próba powinna być dobrana losowo z operatu zawierającego dane firm aktywnych. Losowanie powinno odbyć się z zachowaniem warstwowania według następujących kryteriów: I. Wielkość zatrudnienia z zachowaniem struktury: firmy małe zatrudniające do 49 pracowników (w tym wyodrębnione firmy mikro - zatrudniające do 9 pracowników) i przedsiębiorstwa średniej wielkości - zatrudniające do 249 osób. II. Zróżnicowanie branżowe - warstwowanie próby w oparciu o podział na wybrane przez Wykonawcę sekcje PKD (propozycje wyboru sekcji muszą znaleźć się w Ofercie, lecz ze względu na to, że ich ostateczny wybór będzie dokonany we współpracy ze Zleceniodawcą, propozycje Wykonawcy w tym zakresie nie będą podlegały ocenie merytorycznej).
d) opracowanie planu badania oraz harmonogramu jego przeprowadzenia; - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram przeprowadzenia badania. Harmonogram powinien obejmować też termin i sposób kontroli przez Wykonawcę przeprowadzenia badania.
e) zbudowanie narzędzia badawczego (w kooperacji z Zamawiającym); - Narzędzia badawcze powinny umożliwiać rzetelne i zgodne z założeniami przeprowadzenie badań Narzędzia badawcze muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Narzędzia powinny zawierać pytania dotykające przynajmniej wymienionych niżej zakresów wiedzy: I. źródła finansowe dotychczasowych inwestycji (również fundusze UE); II. strategie inwestycyjne przedsiębiorstw ( krótko i długookresowe);kryteria którymi przedsiębiorstwa kierują się przy zatrudnianiu pracowników; III. powody, dla których przedsiębiorstwa chcą inwestować w zatrudnionych pracowników; IV. czy znane są przedsiębiorcom możliwości dofinansowania przedsięwzięć szkoleniowych i modernizacyjnych np. ze środków UE; V. jakie są główne bariery dla lepszego rozwoju przedsiębiorczości w Mławie;
f) przeprowadzenie badań jakościowych (min 12 badan typu FGI i min 36 badań typu IDI);
g) przeprowadzenie badan ilościowych na próbie nie mniejszej niż n=50 przedsiębiorstw i n = 600 pracowników przedsiębiorstw;
h) zebranie i opracowanie danych w postaci bazy danych SPSS; - Zebrane podczas badania dane powinny zostać zagregowane i wprowadzone do bazy danych programu SPSS. Dane zawarte w bazie SPSS powinny stanowić podstawę do wnioskowania o charakterze ilościowym i jakościowym. Po przeprowadzeniu badania Wykonawca zwróci Zleceniodawcy wypełnione kwestionariusze oraz przekaże pełną dokumentację przeprowadzonych badań; zestawienia tabelaryczne zapisane na nośniku CD i w postaci wydruków.
i) napisanie raportów cząstkowych raportu końcowego z badań; - Raport z badań powinien zawierać opis badań, wyniki badania (analizy tabel krzyżowych) oraz rekomendacje. Raport powinien zawierać - obok tekstu - także wykresy i tabele, wykresy i tabele powinny zostać wykonane w programie MS Word i MS Excel. Wyniki badania (w formie raportu) powinny być przedstawione Zamawiającemu w formie elektronicznej (na nośniku CD) oraz wydruku. Tabele statystyczne powinny być zapisane w formacie EXCEL i przekazane Zleceniodawcy w postaci wydruku oraz zapisane na nośniku CD;
j) Przedstawienie Zamawiającemu wyników badań; Efektem Zamówienia powinien być Raport z badań ( w trzech egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej na płycie CD), prezentacja głównych tez wynikających z badań wykonana w programie Power Point oraz przekazane Zamawiającemu, zebrane i opracowane w postaci tabelarycznej za pomocą pakietu SPSS 10.0 dane. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z bazą danych SPSS klucz kodowy. Wyniki zamówienia muszą zostać przekazane zamawiającemu do 31 marca 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji projektu na każdym jego etapie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny tych warunków oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie ma obowiązek dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia ich spełniania.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a. posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech projektów badawczych dotyczących bezpośrednio problematyki społeczno-gospodarczej, przy czym wartość każdego z projektów nie powinna być niższa niż 60 000 PLN netto, Załącznik nr 3; b. dysponują zespołem ekspertów legitymujących się odpowiednimi kwalifikacjami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia (opisanymi zgodnie ze wzorem życiorysu zawartego w Załączniku 6), w tym:
(a) kierownik projektu badawczego - odpowiedzialny za bieżące zarządzanie realizacją usługi po stronie Wykonawcy i za koordynację wszystkich badań realizowanych w ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia. Do jego obowiązków będzie należało: koordynowanie pracą zespołu, przygotowanie końcowych raportów z badań pilotażowych i pełnych dla Zamawiającego. Osoba realizująca to zadanie musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami społeczno-gospodarczymi,
(b) specjalista w zakresie prowadzenia badań jakościowych w tym ich projektowania, realizacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników, posiadającego doświadczenie wynikające z udziału w ciągu ostatnich 3 lat w co najmniej trzech badaniach o tematyce społeczno-gospodarczej,
(c) specjalista w zakresie prowadzenia badań ilościowych, w tym ich projektowania, realizacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników, posiadającego doświadczenie wynikające z udziału w ciągu ostatnich 3 lat w co najmniej trzech badaniach o tematyce społeczno-gospodarczej,
(d) specjalista metodologiczny będzie odpowiedzialny za koordynację badań w odniesieniu do obszaru badawczego zgodnie z zaproponowana przez Wykonawcę metodologią i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Osoba realizująca to zadanie muszą posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji w/w zadań,
(e) specjalista ds. kodowania danych, będzie odpowiedzialny za generowanie raportów z postępu prac wraz z rozkładami odpowiedzi na pytania ankiety, opracowanie wielowariantowej bazy wyników. Osoba realizująca to zadanie musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu raportów z realizacji w/w zadań,
(f) zespół ankieterów w odpowiedniej liczebności gwarantującej realizację usługi w zakresie badań ilościowych w pożądanych terminach.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) posiadają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości sumy nie mniejszej niż 100 000 zł;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Załącznik nr 2 i 2a ..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 i 2 a do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
3) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej.
4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości sumy nie mniejszej niż 100 000 zł;
5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech projektów badawczych o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a oraz trzech projektów badawczych określonych w ust. 1 pkt 2) lit. b z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich;
6) życiorysy ekspertów wykonane zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; W przypadku wymienienia publikacji autorstwa proponowanych ekspertów, o których mowa w ust. 1 pkt lit. c należy załączyć recenzje tych publikacji. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną od reprezentowania Wykonawcy.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w ust. 1 pkt 1 - 3 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców;
8) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
11) Dokumenty, o których mowa w ust. 1,3 i 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
12) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 40
• 2 - Część merytoryczna: Identyfikacja problemu - 15
• 3 - Część merytoryczna: Operacjonalizacja celów badania - 15
• 4 - Część merytoryczna: Metody badania - 10
• 5 - Część merytoryczna: Wstępny projekt narzędzia badawczego - 10
• 6 - Plan badania oraz harmonogram jego przeprowadzenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /sites/default/files/procurement/import/index-156-51.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet VIII, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2..
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Przedsiębiorczość w perspektywie zmian gospodarczych – Diagnoza dla Miasta Mława” (WI.340-25/09), złożono dziewięć ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:
GRUPA OSB s. c.
Bożena Ziomek i Adam Ziomek
Instytut Badań i Analiz
10-684 Olsztyn
ul. Murzynowskiego 20
Cena brutto: 182 878,00 zł
(słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt osiem złotych).
Wybrana oferta w kryteriach: cena - 40%
część merytoryczna - 50%
plan badania - 10%,
uzyskała największą średnią arytmetyczną ilość punktów od członków komisji przetargowej, tj. 82,78.
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT
1. EKSA Sp. z o. o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław - 64,40 pkt.
2. SMG/KRC Poland SA, ul. Nowoursynowska 154a, 02-797 Warszawa - 51,14 pkt.
3. Grupa Gumułka – Kancelaria Prawa Finansowego Sp. z o.o., ul. J Matejki 4, 40-077 Katowice - 26,56pkt
4. IBC GROUP Cental Europe Holding Ltd. Sp z o.o., Al. Jerozolimskie 53, 00-697 Warszawa - 71,50pkt
5. Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o., ul. Migdałowa 4 lok. 71, 02-796 Warszawa - 80,01 pkt
6. General Projekt Sp. z o. o., ul. Żeromskiego 2/2, 10-351 Olsztyn - 26,54 pkt
7. THE GALLUP ORGANIZATION POLAND Sp. z o. o., ul. Krzywickiego 34, 02-078 Warszawa - 64,54 pkt
8. GRUPA OSB s. c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek Instytut Badań i Analiz 10-684 Olsztyn ul. Murzynowskiego 20 - 82,78 pkt.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
08.07.2009 00:00:00 | root@npc.pl | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/przedsiebiorczosc-w-perspektywie-zmian-gospodarczych-diagnoza-dla-miasta-mlawa