Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: root@npc.pl


Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych i Wspólnot Mieszkaniowych połozonych na terenie Miasta Mławy

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax. 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych i Wspólnot Mieszkaniowych połozonych na terenie Miasta Mławy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych zawierających azbest (płyty azbestowo - cementowe faliste i płaskie) z posesji osób fizycznych i Wspólnot Mieszkaniowych z terenu Miasta Mławy oraz transport do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji. Zakres obejmuje usunięcie ok. 15 000 m2 wyrobów zawierających azbest: w 2008 roku - ok. 5 000 m2, w 2009 roku - ok. 10 000 m2. Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: - nadzór osoby mającej uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - organizację i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. Inwestor zastrzega sobie wydatkowanie środków max do 100 000 zł brutto w 2008 roku i do 200 000 zł w roku 2009. Wykonanie powyższych zadań zrealizowane być winno według zasad określonych w Programie usuwania wyrobów zawierających azbest dla Miasta Mławy na lata 2008-2018 zatwierdzonego Uchwałą Nr XXII/237/2008 Rady Miejskiej w Mławie z dnia 28 maja 2008r. oraz Zarządzenia Nr 92/2008 Burmistrza Miasta Mławy z dnia 23.07.2008r. w sprawie zasad i trybu udzielania osobom fizycznym dofinansowania zadań związanych z usuwaniem azbestu z posesji położonych na terenie Miasta Mławy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3. przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI niniejszej specyfikacji, 4. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1 i 2, 5. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców: Niezależnie od spełnienia wymogów opisanych w pkt. V SIWZ, wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłożyć następujące dokumenty (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty): 1. Dokumenty wymagane: 1) Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) oraz inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przez wykonawcę. 3) Oświadczenie wykonawcy o odbyciu szkoleń i posiadaniu odpowiednich uprawnień personelu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest - zał. nr 5 do SIWZ 4) Podpisany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają odpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada potencjał techniczny, składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o dysponowaniu pojazdem/pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów zawierających azbest - do oświadczenia należy przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi - zał. nr 4 do SIWZ 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (potwierdzone referencjami). 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez osobę uprawnioną - za zgodność z oryginałem. Brak oświadczenia i chociażby jednego z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem przysięgłym potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej A) Dokumenty składane wspólnie: 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2) Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela partnera wiodącego, - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty, - przedstawiciel wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie, 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) oraz inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przez wykonawcę. 4) Oświadczenie wykonawcy o odbyciu szkoleń i posiadaniu odpowiednich uprawnień personelu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie Bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest - zał. nr 5 do SIWZ 5) Podpisany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada potencjał techniczny, składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o dysponowaniu pojazdem-pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów zawierających azbest - do oświadczenia należy przedłożyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z aktualnymi badaniami technicznymi - zał. nr 4 do SIWZ B) Dokumenty składane oddzielnie: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają odpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (potwierdzone referencjami) 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez osobę uprawnioną - za zgodność z oryginałem. Brak oświadczenia i chociażby jednego z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych na terenie Miasta Mławy” złożono pięć ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

Z.P.U.H. Piotr Sosnowski
siedziba Gorysze 21 B
06-400 Ciechanów

Ceny:
1. Demontaż – budynek mieszkalny
cena netto: 7,85 zł/m2
cena brutto: 8,40 zł/m2, tj. 0,494 zł/kg*)
2. Demontaż – budynek gospodarczy
cena netto: 7,85 zł/m2
cena brutto: 9,58 zł/m2, tj. 0,564 zł/kg*)
3. Utylizacja wyrobów zawierających azbest wraz z transportem
cena netto: 0,45 zł/kg
cena brutto: 0,48 zł/kg

Razem cena brutto (poz. 1+2+3): 1,538 zł/kg.

*) przy założeniu, że 1 m2 płyty azbestowo-cementowej waży 17 kg, na podstawie danych zawartych w tabeli nr 2, w opracowaniu pod nazwą „Program usuwania materiałów zawierających azbest dla Miasta Mławy na lata 2008 – 2018”, o którym mowa w SIWZ.

Wybrana oferta w kryteriach: Cena – 100%
uzyskała: 3 x 100 pkt = 300 pkt

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. ŚRODOWISKO I INNOWACJE Sp. z o. o., siedziba Dobrów 8, 28-142 Tuczępy – oferta uzyskała 227,52pkt.
2. Andrzej Kamiński , Usługi Ogólnobudowlane i Konserwacja Zabytków „KAMIX”,
ul. W. Pileckiego19, 13-200 Działdowo – oferta uzyskała 212,16pkt.
3. Z.P.U.H. Piotr Sosnowski siedziba Gorysze 21 B 06-400 Ciechanów - 300pkt.

Załączniki do pobrania

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 23.10.2008 15:56:57
Data ostatniej modyfikacji: 23.10.2008 15:56:57
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
23.10.2008 15:56:57 root@npc.pl strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/usuwanie-azbestu-i-wyrobow-zawierajacych-azbest-pochodzacych-z-posesji-osob