Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: root@npc.pl
Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Norwida i Braci Gierymskich w Mławie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Norwida i Braci Gierymskich w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Norwida i braci Gierymskich w Mławie, która polega na wykonaniu:
a) sieci kanalizacji deszczowej, tj.:
-wykopów pod rurociągi - wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 79,20 m3,
-wykopów pod studnie rewizyjne i wpusty deszczowe - wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 32,89 m3,
-wykopów przy kolizjach - wykonane ręcznie - 11,39 m3,
-umocnieniu ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi - 84,62 m2,
-załadunek i wywóz zbędnego gruntu - wykonane koparkami z transportem urobku - 168,64 m3,
-załadunku gruntu zasypki - wykonane koparką chwytakową - 30,25 m3,
-zasypaniu wykopów - 30,25 m3,
-zagęszczaniu nasypów, ubijanie mechaniczne - 30,25 m3,
-podsypki piaskowej pod rurociągi - 12,06 m3,
-wykonaniu obsypki i nadsypki - 54,10 m3,
-ułożeniu kanałów z rur WIPRO żelbetowych - 112,55 m,
-ustawieniu studni rewizyjnych z kręgów betonowych - 4 szt,
-ustawieniu studzienek ulicznych i podwórzowych - 6 szt,
-ułożeniu wpustu linowego - 1 m,
b) przebudowy istniejącego kolizyjnego uzbrojenia, tj.:
-przebudowie kolizyjnego przyłącza telekomunikacyjnego - rury ochronnej - 5 m,
-przebudowie kolizyjnego przyłącza gazowego - wymiana odcinków rur - w 4 miejscach,
c) nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Braci Gierymskich, tj.:
-wykonaniu robót pomiarowych - 0,167 km,
-mechanicznym i ręcznym rozebraniu nawierzchni - 26,8 m2,
-rozebraniu krawężników betonowych - 321,00 m,
-wykonaniu robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - 148,8 m3,
-regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - 22 szt,
-profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane prze użyciu walca wibracyjnego - 590,00 m2,
-skropieniu podbudowy emulsją asfaltową - 590,00 m2,
-mechanicznego oczyszczenia nawierzchni drogowych ulepszonych z betonu, kostki i skropieniu emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wyrównawczej i ścieralnej - 1411 m2,
-wykonaniu podłoża z kruszywa łamanego i stabilizowanego cementem - 640,50 m2,
-mechanicznym wyrównywaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową - 21,0 ton,
-ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o uziarnieniu 0/16 i 0/12,8 mm, transport mieszanki samochodem samowyładowawczym - 1590,500 m2,
-ustawieniu pionowych znaków drogowych - 5 szt,
-ustawieniu krawężników betonowych - 321 m,
-ułożeniu chodników z kostki brukowej na podsypce piaskowej - 337,7 m2,
-ułożeniu wjazdów z kostki brukowej 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 50,50 m2,
-wylaniu ławy fundamentowej muru oporowego - 6,3 m3,
-wykonaniu muru oporowego z elementów prefabrykowanych betonowych - 30 m,
d) nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. C. K. Norwida, tj.:
-wykonaniu robót pomiarowych - 0,071 km,
-ręcznym rozebraniu nawierzchni z kostki brukowej - 70,50 m2,
-rozebraniu krawężników betonowych - 127,50 m,
-wykonaniu robót ziemnych koparkami podsiębiernymi - 268,20 m3,
-wykonaniu regulacji pionowej studzienek - 5 szt,
-wykonaniu profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1160 m2,
-wykonaniu podsypki cementowo - piaskowej zagęszczanej mechanicznie - 580 m2,
-wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - 580 m2,
-ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej - 580 m2,
-ustawieniu pionowych znaków drogowych - 2 szt,
-ustawieniu krawężników betonowych - 96 m,
-ułożeniu chodników z kostki brukowej betonowej - 21 m2,
-wykonaniu ławy pod ściek z kostki z betonu - 3,90 m3,
-ułożeniu ścieku z kostki brukowej - 65,00 m,
-wylaniu ławy fundamentowej pod mur oporowy - 9,240 m3,
-wykonaniu muru oporowego z elementów prefabrykowanych - 44,0 m
Wykonawca robót przedstawia projekt organizacji ruchu i dostępu mieszkańców do posesji podczas realizacji zadania. Roboty budowlane realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30.06.2008 r., do godz. 10:00.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIW,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
7) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada załącznik nr 5 do SIWZ,
9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) załącznik nr 6 do SIWZ,
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 1000m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500m2 nawierzchni z kostki betonowej) - załącznik nr 3 do SIWZ,
11) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych),
12) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ,
13)wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ,
14)przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót,
15)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
16)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
17)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
18) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
19) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł,
20) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada - załącznik nr 5,
2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do zamówienia zakresie i wartości),
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wymagane wykonane minimum 1000 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz 500 m2 nawierzchni z kostki betonowej ) - załącznik nr 3,
4) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pokt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych Burmistrz Miasta Mławy unieważnia postepowanie z powodu nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do wyznaczonego terminu otwarcia ofert.
Data unieważnienia zamówienia:
--
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
10.06.2008 09:42:23 | root@npc.pl | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-nawierzchni-wraz-z-odwodnieniem-w-ul-norwida-i-braci-gierymskich-w