Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: root@npc.pl


Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę przedszkola przy Zespole Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę przedszkola przy Zespole Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, a następnie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę przedszkola przy Zespole Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie. Powierzchnia terenu przeznaczonego pod budowę wynosi ok. 1600m2. Należy zaprojektować dwukondygnacyjny obiekt obejmujący min. 5 sal dydaktycznych z łazienkami oraz wymaganym zapleczem dla 125 dzieci. W poziomie parteru należy przewidzieć kuchnię wraz ze stołówką dla dzieci przedszkolnych i szkolnych oraz pom. socjalno -techniczne. W zakresie zamówienia należy uwzględnić uzyskanie pozwolenia na budowę.
W ramach zadania należy wykonać:
A. Koncepcja przedszkola - dwa warianty do zaakceptowania,
B. Projekty budowlane i wykonawcze:
1) Część ogólna, podająca opis ogólny całego zamierzenia budowlanego zawierającej opis ogólny przedsięwzięcia
2) Dokumentacja techniczna badań gruntu
3) Projekt zagospodarowania terenu
4) Projekt budowlany architektury
5) Projekt budowlany konstrukcji
6) Projekty budowlane instalacji wewnętrznych w budynku (inst. wod-kan, c.o. i c.w. wraz z kotłownią (uwzględnić należy możliwość wykorzystania urządzeń kotłowni pracującej w istniejącym obiekcie przedszkola), elektrycznej, gazowej, odgromowej, instalacji teletechnicznych, wentylacji mechanicznej oraz technologiczne różnych rodzajów
7) Instalacja zewnętrzna oświetlenia terenu
8) Projekty budowlane sieci zewnętrznych i przyłączy: wod-kan, kanalizacji deszczowej, energetycznych, gazowej, telekomunikacyjnych
9) Projekt budowlany dróg, placów, chodników, zieleni, placu zabaw - teren przeznaczony dla funkcjonowania przedszkola z uwzględnieniem bezpiecznej nawierzchni i wyposażenia placu zabaw
10) Specyfikacje techniczne (branżami)
11) Warunki BHP na wykonanie robót
12) Przedmiary robót - każda branża wraz z wyposażeniem
13) Kosztorys inwestorski- każda branża wraz z wyposażeniem
14) Zbiorcze Zestawienie Kosztów
15) Wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę 
16) Uzyskanie pozwolenia na budowę
17) Pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych
18) Opracowania i projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego
19) Projekty detali architektonicznych
20) Kolorystyka elewacji
21) Projekty wnętrz pomieszczeń wraz z wyposażeniem i kolorystyką
22) Projekt rozbiórki istniejącego przedszkola
Dokumentację należy przygotować zgodnie z wykazem: -ZZK, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, przedmiary robót - w 2 egz., - pozostała dokumentacja w 6 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji na CD w 2 egz. (za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego).
Projekt powinien:
- być wykonany przez projektanta (projektantów) posiadających uprawnienia budowlane, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wymaganiami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 126 z późn. zmianami), przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Jednostka projektowa składa oświadczenie, że przekazana dokumentacja projektowo-kosztorysowa jest wykonana zgodnie z w/w normatywami, umową, kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
- zawierać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia, potwierdzające prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

* Informacja na temat wadium: nie dotyczy.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego będzie wynikało, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie projektowania w poszczególnych branżach oraz
2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat projektów architektoniczno-budowlanych. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty ( załącznik nr 4): wykazu wykonanych projektów budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane z należytą starannością.
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowa muszą być dołączone do oferty) . Ocena spełnienia dokonana zostanie na podstawie danych z załącznika nr 3 i kompletności dołączonych dokumentów.
3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich ). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie :
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r.Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach .
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków , stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. formularz oferty
2. oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. informację o zatrudnieniu i doświadczeniu personelu - zał. nr 3 do SIWZ z dołączeniem kopii stosownych uprawnień i kopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do realizacji zadania;
7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat projektów architektoniczno-budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie, - zał. nr 4,
8. informację na temat podwykonawców - zał. nr 5 do SIWZ. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz.U.z 2003 r. Nr 153poz. 1503 z póź. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

* 1. Cena - 80%
* 2. Referencje - 20%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę przedszkola przy Zespole Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie” złożono cztery oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

Archi – PROJEKT
Biuro Projektowe Budownictwa
Jednorodzinnego i Ogólnego – Gracjan Mayer
ul. Dworcowa 1, 46-200 Kluczbork

Cena ofertowa na wykonanie robót budowlanych j.w. wynosi:
cena brutto: 69 995 zł.
(słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych)

Wybrana oferta w kryteriach:
1. Koszt prac projektowych – 80%
2. Referencje – 20%,
uzyskała:
3 x 80 pkt + 3 x 4 pkt = 252 pkt

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Tabelaryczne zestawienie ocen punktowych ofert
koszt prac projektowych – 80%,
referencje - 20%

1. Archi – PROJEKT Biuro Projektowe Budownictwa Jednorodzinnego i Ogólnego – Gracjan Mayer, ul. Dworcowa 1, 46-200 Kluczbork - 252 pkt.
2. Mazowieckie Biuro Projektów „MAPRO” Sp. z o. o., ul. Dworcowa 2, 09-402 Płock - 138,6 pkt. 
3. Biura Usług Projektowych „INSTALKOMFORT”, Krzysztof Łukasz Maciejewski, ul. Dworcowa 62/99, 10-437 Olsztyn - 142,5 pkt.
4. Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji „DEZET” Ziółkowski Dariusz, ul. Stare Miasto 22/407, 10-027 Olsztyn - 211,5 pkt.


Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 29.04.2008 17:02:35
Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2008 17:02:35
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
29.04.2008 17:02:35 root@npc.pl strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-technicznej-na-budowe-przedszkola-przy-zespole