Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: root@npc.pl


Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa sali sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania „Budowa sali sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Mławie”, której przedmiotem jest wykonanie budynku sali sportowej, na działkach nr 253/1, 253/2, 248/45, 664/1 w Mławie przy ul. Sportowej/Bagno, wraz z drogami, wewnętrzną instalacją wod.-kan., p.poż., c.o. i ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, elektryczną oraz przyłączami: kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zamawiający powierzy Zespołowi Nadzoru Inwestorskiego, zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i Robót, kosztów realizacji Robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

a) podczas realizacji kontraktu na roboty                                                                

- utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami procesu i Zamawiającym; 

- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym,    

- informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,      

- współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,     

- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi fizycznego i finansowego postępu robót,       

- współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Projektem dzień po dniu, włączając w to przygotowanie wskaźników postępu fizycznego i finansowego.     

- wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie jego interesów.

b) podczas okresu zgłaszania wad i monitorowania:                             

Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data kontraktu, Zespół Nadzoru Inwestorskiego będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności, zadania te zawierają:

- regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę;

- wydanie opinii końcowej sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy;

- przygotowanie rozliczenia kontraktu,

- uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,

- zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń i kwoty zatrzymanej.

c) Zespół Nadzoru Inwestorskiego zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego i dokona następujących czynności:    

- pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane przez polskie Prawo Budowlane wg wypełnionego kosztorysu ofertowego (formularza cenowego) stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ uwzględniającego zatrudnienie zespołu nadzoru, 

- monitorowanie postępu robót,

- organizowanie, wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań,

- wydawanie okresowych raportów postępu robót, 

- przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z robotami kontraktowymi.

- przegląd dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego,

- przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych, 

- ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z kontraktem,         

- przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską,

- zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw Wykonawcy, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, Certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów,

- organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne, na prośbę Zamawiającego, 

- sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu,  

- zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę,                   

- rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 

- szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, 

- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,

- negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót z poza harmonogramu,         

- przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map) w formie uzgodnionej z Zamawiającym,        

- przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie protokołu odbioru i listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu, 

- skompilowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania,

- ścisła współpraca z nadzorem autorskim, zapewnionym przez Zamawiającego,

- ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,  

- zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,      

- pomoc we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, w tym sporządzanie i aktualizowanie planów i harmonogramów Projektu,

- kontrola nad właściwym i czasowym wdrażaniem Projektu, koordynacja działań wszystkich organizacji uczestniczących w Projekcie, 

- asystowanie Wykonawcy przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń, 

- monitorowanie wskaźników Projektu, 

- przygotowanie rozliczenia finansowego, 

- dostarczanie pełnej i wiarygodnej informacji personelowi Zamawiającego.

 

WYMAGANIA 

Aby wypełnić swoje zobowiązania, Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien posiadać wysoko wykwalifikowany personel, który będzie zdolny do zapewnienia nadzoru inwestorskiego zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym oraz warunków zgodności budowlanej. Zespół Nadzoru Inwestorskiego musi posiadać udokumentowane kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinach, które mają kluczowe znaczenie dla niniejszego kontraktu, obejmując nadzorowanie wykonania kontraktów na roboty w dziedzinach związanych z niniejszym kontraktem (budynki wielorodzinne, instalacje wod-kan., instalacje elektryczne), Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien określić swoje własne potrzeby w odniesieniu do zastosowanej organizacji robót i zatrudnić cały niezbędny personel wymagany do efektywnego i skutecznego wdrożenia Projektu. Zespół Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przedstawienia kompletnej listy swojego personelu proponowanego dla tego projektu wraz z ich CV i referencjami. Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien uwzględnić niezbędne wsparcie i techniczną pomoc innych specjalistów (eksperci krótkoterminowi), którzy mogą być niezbędni do właściwej implementacji tego kontraktu i kontraktów na roboty (tj. dyplomowany geodeta, doradca prawny, hydrogeolog, ekspert od zabezpieczenia przeciwpożarowego, inżynier materiałowy, ekspert od spraw bezpieczeństwa itd.). Podczas nieobecności jakiegokolwiek eksperta z  listy personelu przewidzianego do realizacji kontraktu, wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby, Zespół Nadzoru Inwestorskiego ma zapewnić zastępstwo krótkoterminowe, na cały okres założonej pracy inspektorów dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót kontraktowych. Takie zastępstwo będzie zaproponowane uprzednio na piśmie wraz z CV do zaaprobowania przez Zamawiającego.

 

a) Skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego

- Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego - Insp. Nadz. Robót Budowlanych 1 osoba

- Insp. Nadz. Robót Drogowych 1 osoba 

- Insp. Nadz. Robót wod.-kan. 1 osoba

- Insp. Nadz. Robót elektrycznych 1 osoba

Zespół Nadzoru Inwestorskiego może przewidzieć, jeżeli uzna za konieczne, zatrudnienie innych osób, niż wymieniono powyżej, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego oraz pozostałe osoby powinny być dostępne na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót.

b) Kwalifikacje Zespołu Nadzoru Inwestorskiego

1) Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego -Insp. Nadz. Robót Budowlanych

Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót konstrukcyjnych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu obiektów kubaturowych.

2) Inspektor Nadzoru Robót wod.-kan. 

Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania
robót wod.-kan., przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót wod.-kan.

 3) Inspektor Nadzoru Robót elektrycznych

Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania Robót elektroenergetycznych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych.

4) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych

Wykształcenie wyższe techniczne

Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lata pracy przy realizacji (wykonawstwo lub nadzór) robót drogowych.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin realizacji Robót do 15.07.2009r.
Zespół Nadzoru Inwestorskiego będzie pełnił swoje usługi do zakończenia realizacji zadania oraz w okresie gwarancji 36 m-cy, licząc od daty sporządzenia protokółu odbioru robót.
Planowany termin rozpoczęcia Robót 01.04.2008r.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mławy, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. 19. Termin składania ofert upływa w dniu 17.03.2008r., o godz. 10:00.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAŁĄCZONEJ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMOWIENIA (SIWZ)


Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 07.03.2008 15:09:46
Data ostatniej modyfikacji: 07.03.2008 15:09:46
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
07.03.2008 15:09:46 root@npc.pl strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-realizacja-zadania-budowa-sali-sportowej