Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława[0]

Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Opracowanie dokumentacji technicznej na adaptację pomieszczeń budynku A Miejskiego Przedszkola Samorządowego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg – Zarembiny w Mławie celem utworzenia nowych miejsc w Miejskim Żłobku w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 11.04.2023 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 7.04.2023 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 30.03.2023 r. - zamiana załącznika nr 6 (zakresem wykonania zostało objęte dodatkowe pomieszczenie - wydawania posiłków).

1. Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji technicznej na adaptację pomieszczeń budynku A Miejskiego Przedszkola Samorządowego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg – Zarembiny w Mławie celem utworzenia nowych miejsc w Miejskim Żłobku w Mławie wraz z wyposażeniem i montażem placu zabaw w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje dokumentacji technicznej na adaptację pomieszczeń budynku A Miejskiego Przedszkola Samorządowego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg – Zarembiny w Mławie celem utworzenia nowych miejsc w Miejskim Żłobku
w Mławie wraz z wyposażeniem i montażem placu zabaw w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029

Dokumentacja projektowa ma na celu dostosowanie pomieszczeń na parterze budynku pełniących obecnie funkcję sali przedszkolnej (2 pokoje obecnie sale zabaw przedszkolaków) z pom. towarzyszącymi (łazienka, szatnia, magazynek adaptacja na łazienkę dla personelu) rozdzielnia posiłków, korytarze, pom. obsługi) na pomieszczenia dla potrzeb żłobka
z utworzeniem 30 miejsc. Zakres opracowania w szczególności:

  1. Branża budowlana – dostosowująca m.in. pomieszczenia, korytarze, łazienki, szatnię, rozdzielnię posiłków/zmywalnia, wyposażenie placu zabaw o nowe urządzenia, kompletne wyposażenie pomieszczeń.
  2. Branża elektryczna – wymiana oświetlenia w adoptowanych pomieszczeniach i części oprzewodowania w uzgodnieniu z Inwestorem i Zarządcą .
  3. Branża sanitarna – wymiana rurarzu wod-kan. i urządzeń w pom. łazienek i rozdzielni posiłków.

Wykonawca wykonuje odrębnie dokumentację dotyczącą dostosowania pomieszczeń oraz odrębnie dokumentację dotyczącą placu zabaw.

2) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:

a) zakupu mapy do celów projektowych (w przypadku konieczności), wypis dot. działek oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia lub dokonania zgłoszenia wykonania robót,

b) uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji,

c) uwzględnienia konsultacji z Zamawiającym,

d) wykonania projektu architektoniczno-budowlanego ze wszystkimi branżami uzgodnieniami i zgłoszeniami niezbędnymi do dokonania zgłoszenia lub wystąpienia o pozwolenie na budowę – 4 egz.,

e) wykonania projektu technicznego kpl. branż – 4 egz.,

f) wykonania projektu zagospodarowania terenu – 4 egz.,

g) dokumentacji projektowo-kosztorysowej (specyfikacje techniczne, przedmiary robót –
2 egz., zbiorcze zestawienie kosztów 2 egz., kosztorys inwestorski – 1 egz.), opisującej przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej, również w formie cyfrowej z zapisem PDF – 1 szt. Przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.

Zamawiający składa zgłoszenie lub wniosek o pozwolenie na budowę (w przypadku takiej konieczności) do Starostwa Powiatowego po przygotowaniu i przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentacji (wniosek w imieniu Zamawiającego, zgłoszenie + materiały do zgłoszenia).

UWAGA: projektowane urządzenia, nawierzchnie oraz zaproponowane materiały muszą być certyfikowane do użytku w obiektach szkolnych oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa, oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników.

3) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań równoważnych i jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.

3. Termin wykonania zamówienia.

Do dnia 26 maja 2023 r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.

4. Warunki ubiegania się o zamówienie.

1) O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

- Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług - min jednej dokumentacji polegającej na opracowaniu dokumentacji technicznej na budowę, przebudowę lub remont obiektu użyteczności publicznej szkoły, przedszkola, żłobka, innego obiektu użyteczności publicznej.

2) Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (Załącznik Nr 4).

3) Brak podpisanego formularza oferty lub brak załączonego załącznika nr 4 spowoduje odrzucenie oferty.

5. Opis sposobu przygotowania ofert:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2) Oferty należy przesyłać w formie elektronicznej na adres: dariusz [dot] nieznanskiat[2][1]mlawa [dot] pl

3) Termin składania ofert: do 07.03.2023 r. do godz. 10.00.

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1) Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: dariusz [dot] nieznanskiat[2][1]mlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl)

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej na adres:

Urząd Miasta Mława

Kancelaria Urzędu (pokój nr 3)

ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

2) Informacja z otwarcia ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie
na ich składanie i umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

3) w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

a) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

b) oferta winna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika,

c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

7. Kryteria oceny ofert.

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko jedno kryterium wyboru,
w 100% cenę ofertową, wskazaną w formularzu oferty.

2) Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagane kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.

3) Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

4) Do obliczania wartości punktowej – kryterium, zastosowany będzie poniżej wskazany wzór:

najniższa cena brutto z ważnych ofert / cena brutto rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

5) Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów.

8. Warunki Umowy

1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień, wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami.

2) Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu, (wydłużenie terminu realizacji umowy) tylko ze względu na wydłużający się termin oczekiwania na uzyskanie niezbędnych decyzji / uzgodnień / warunków / opinii, koniecznych do przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia.

4) Wzór przyszłej Umowy z wybranym w wyniku postępowania Wykonawcą stanowi Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.

Uwagi

Aktualizacja z dnia 11.04.2023 r. - wybór najkorzystniejszej oferty.

Aktualizacja z dnia 7.04.2023 r. - informacja z otwarcia ofert.

Aktualizacja z dnia 30.03.2023 r. - zamiana załącznika nr 6 (zakresem wykonania zostało objęte dodatkowe pomieszczenie - wydawania posiłków).


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 29.03.2023 14:57:35
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:07:02
Liczba odsłon: 0

Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:07:02 admin_vobacom edycja strony
11.04.2023 15:46:47 Aneta Malinowska edycja strony
07.04.2023 13:25:59 Aneta Malinowska edycja strony
30.03.2023 14:05:29 Aneta Malinowska edycja strony
29.03.2023 14:57:35 Piotr Tomaszewski strona została dodana


Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/opracowanie-dokumentacji-technicznej-na-adaptacje-pomieszczen-budynku