Opublikowano na: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława (bip.mlawa.pl)
Autor: Beata Barwińska
Organizacja oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej pn.: „Mława dla czystego powietrza 2022 – akcje edukacyjno – informacyjne”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Organizację cyklu 4 spotkań skierowanych do mieszkańców Miasta Mława, dotyczących dobrych praktyk w zakresie ochrony powietrza i oszczędzania energii. Przedmiotowe spotkania zostaną zorganizowane w ramach działań prospołecznych oraz podczas imprez miejskich.
Tematyka spotkań ma dotyczyć:
- dobrych praktyk w zakresie ochrony powietrza i oszczędzania energii, obowiązujących przepisów i kontroli ich przestrzegania (m.in.: Uchwała antysmogowa, Program ochrony powietrza);
- sposobów ograniczania niskiej emisji z gospodarstw domowych (wymagany pokaz efektywnego palenia w piecu);
- negatywnego wpływu transportu indywidualnego, szczególnie wysokoemisyjnych pojazdów,
- na stan jakości powietrza i na zdrowie ludzi;
- możliwości uzyskania dofinansowania do wymiany wysokoemisyjnych źródeł ogrzewania zasilanych paliwami stałymi na źródła niskoemisyjne lub bezemisyjne;
- upowszechniania wiedzy i podnoszenia świadomości społecznej w zakresie problematyki ochrony powietrza’
- informowanie o konieczności przestrzegania Uchwały antysmogowej, która jest aktem prawa miejscowego na terenie województwa mazowieckiego i obowiązuje wszystkich mieszkańców województwa, samorządy oraz podmioty działające na terenie województwa mazowieckiego.
2. Przeprowadzenie kampanii informacyjnej w mediach lokalnych:
- w prasie lokalnej ( prasa, Internet, radio, telewizja) publikacja materiałów dedykowanych Mławie na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązku wymiany źródeł ciepła niespełniających wymagań uchwały antysmogowej.
3. Organizacja konkursu rysunkowego dla dzieci ze szkół podstawowych na terenie Miasta Mława pn. „Czyste powietrze oczami naszych dzieci”.
- przygotowanie regulaminu oraz promocja konkursu
- ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu do 30 września 2022 r.
- wyłonienie laureatów do 7 października 2022 r.
- wykonanie banerów (Czyste powietrze oczami naszych dzieci) zawierających skany prac z konkursu rysunkowego przeprowadzonego w szkołach.
- ufundowanie i wręczenie nagród.
4. Zaprojektowanie, wydruki i dystrybucja dedykowanych Mławie ulotek, plakatów oraz broszur o tematyce związanej z ochroną powietrza w ramach obowiązujących przepisów, w szczególności zawierających: katalog rodzajów instalacji, których użytkowanie jest dozwolone; katalog rodzaju paliw, których stosowanie na terenie województwa mazowieckiego jest zakazane; wykaz terminów dopuszczalnego użytkowania posiadanych źródeł ciepła zasilanych paliwami stałymi i związanego z tym zakazu dalszego ich użytkowania w warunkach obowiązywania uchwały antysmogowej na terenie województwa mazowieckiego; wskazówki i dobre praktyki w zakresie ograniczania niskiej emisji w gospodarstwach domowych, promujące poprawne i ekonomiczne spalenie paliw stałych w istniejących instalacjach grzewczych; informacje o możliwości uzyskania dofinansowania do wymiany źródeł ciepła zasilanych paliwami stałymi.
Zamówienie obejmuje:
- opracowanie i zaprojektowanie materiałów graficznych dedykowanych Mławie;
- zamówienie dwustronnych ulotek informacyjnych – 10 000 szt. ( 2 wzory po 5 000 szt.) format A5, min. kreda 130mg, full color;
- zamówienie plakatów z możliwością wpisania daty i miejsca – 100 szt., format A2, full color,
min. kreda 130; - zamówienie broszur – 10 000 szt., format A5, min. stron 16, full color, min. kreda 115;
- opracowaniem scenariuszy dla 4 eventów i przeprowadzenie prelekcji
- produkcja materiałów TV (3 szt.) w tym 1 materiale zapowiadającym oraz materiałów radiowych (6 szt.) w tym: 3 spoty zapowiadające.
- Emisja materiałów TV na antenie telewizji lokalnej działającej na terenie Mławy (TVP Warszawa lub TV Mazury). Spot zapowiadający: tydzień przed każdym z eventów 2 razy dziennie; relacje: co najmniej jedna emisja w najlepszym czasie antenowym.
- Emisja materiałów radiowych na antenie minimum dwóch rozgłośni o dużym odbiorze społecznym na terenie Miasta Mława (preferowane: Radio 7, RMF MAXXX). Spoty zapowiadające: emisja przez dwa tygodnie przed eventem, 3 razy dziennie w dni robocze. Relacja z wydarzenia: emisja 2 razy w każdym z mediów.
- wykonanie 3 banerów poziomych o wymiarach 145x295 cm zawierających skany rysunków laureatów konkursu rysunkowego „Czyste powietrze oczami naszych dzieci”, przeprowadzonego w szkołach.
- przygotowanie artykułów i publikacje w lokalnej prasie („Tygodnik Gazeta Mławska”, „Nowy Kurier Mławski”) oraz portalach internetowych ( „codziennikmlawski.pl”, „naszamlawa.pl”, mlawianin.pl”) – ogółem 15 artykułów.
- przygotowanie nagród dla uczestników eventów oraz laureatów (10 nagród głównych o wartości min. 200 zł każda) i uczestników konkursu (minimum 200 pakietów o wartości min. 30 zł każdy).
Materiały promocyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia musza być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Regulaminie udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2022”. Regulamin udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2022” dostępny na stronie mazowia.pl
Na wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych dotyczących realizowanego zadania, w tym publikacjach w mediach społecznościowych, poza określonymi w regulaminie udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2022” należy stosować hasztagi: #CzystaMlawa, #MlawaJestPiekna, #Mlawa, #MlawaPomaga.
Postępowanie zakończone - nie wpłynęły oferty.
Data | Osoba dokonująca zmian | Opis zmiany |
---|---|---|
14.12.2023 11:09:36 | admin_vobacom | edycja strony |
05.07.2022 15:04:00 | Beata Barwińska | edycja strony |
28.06.2022 15:40:21 | Beata Barwińska | strona została dodana |
Adres źródłowy: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/organizacja-oraz-przeprowadzenie-kampanii-informacyjnej-pn-mlawa-dla-czystego